Файл қосу

Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль

Пән: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Бейнелеу өнері пәніне арналған орта мерзімді жоспар

|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Еңбекке |4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі |
| |мақсаттары |қолданылатын |баулуды |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек |
| | |әдіс-тәсілдер|үйренудегі | |бағаны | |көздер |
| | | |тіл | |қоса, | | |
| | | |тосқауылын | |бағалау | | |
| | | |жеңу | | | | |
|І модуль «Кескіндеме» |
|І |Тақырыптары: | |1.Топпен |Күтілетін |Логикалық |Төмен деңгей |Бейнелеу |
|модуль|Түстік шеңбер, реңк эмоциялық | |бірігіп жұмыс|нәтиже: |және |Бояулардан |өнері 3 |
| |бейнелеу. |Табиғат, |жасау, жұппен|Түстер арқылы |шығармашыл|түстік реңк |сынып, |
| |Түстің көмегімен кейіпкердің |өсімдік, |бірігіп жұмыс|реңк шығара |ық |шығару |қосымша |
| |мінез-құлқын көрсету. |жануарлар |жасада |біледі. |тапсырмала|Орта деңгей |тапсырмалар,|
| |Түс-кескіндеу тілінің негізі. |суреттері. |бір-бірлеріме|Түс арқылы |р беру, |Пейжаз, портрет,|түрлі |
| |Кескіндемедегі табиғат пен адам| |н |адамның көңіл |арқылы |натюрморт салу |дереккөздерд|
| |бейнелері. | |қарым-қатынас|күін біле алады.|өзін |Жоғары деңгей |ен. |
| |«Қазақстандағы көрікті жерлер» | |жасауы. | |бағалауы |Пейзаж, |(балаларға |
| |тақырыбына сурет салу. | |Топтық диалог|Бояу түрлерін |және |натюрморт, |арналған |
| |Кескіндеу материалдары: | |пен бірлескен|қолданып сурет |топтың |портрет салу. |газет-журанл|
| |акварель, гуашь, палитра. | |жұмыс. |салады. |бағалауы |Пунтализм |дардан, |
| |Әртүрлі тақырыптардағы | | |Суретші-кескінде|арқылы |шығару. |ғаламтор |
| |композиция (натюрморт, пейзаж, | | |мешілер |анықталады| |беттерінен) |
| |портрет) | | |еңбектерін |. | | |
| |Қазақстандық | | |ажыратады. | | | |
| |суретші-кескіндемешілер | | | | | | |
| |туындыларымен танысу. | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |АКТ, | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Ассоциация | | | | | |
| | |жинау. | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Кластер құру,| | | | | |
| | |постер құру | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Сергіту сәті | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Сурет салу | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Рефлексия | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Формативтік | | | | | |
| | |бағалау. | | | | | |

|Мақсаты: Білу |Жылы және суық түстер туралы алған білімдерін кеңейту.
Бір түстен екінші түсті шығарып алу ды көрсету барысында түсінеді. | | | |
| | | | |Түсіну |Табиғат пен адам арасындағы ұқастықпен жақындықтың барын
сурет сырымен ұғыну. | | | | | | | | |Қолдану |Бояу түрлері арқылы
натюрморт, пейзаж, портрет салады. | | | | | | | | |Талдау |Салған
суреттеріндегі эстетикалық негіздерін ашу. | | | | | | | | |Жинақтау
|Салған суреттерін жинақтап, тақырып қойғызып өздеріне көрме ұйымдастырту.
Өздерінің салған суреттеріне баға бергізу. | | | | | | | |




Ұқсас жұмыстар
Нәтиже сабақ. Сабақтар
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, кіріспе бөлім
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың қызығушылықтарын арттыру
Графиктік редакторлар
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Су моншақпен бұйым жасау технологиясы
Келтіру формулалары туралы
Сиқырлы сандар
Кескіндеме өнерін бейнелеу өнері сабақтарында қолдану әдістері
Пәндер