Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Өзін-өзі тануға-омж,3 сынып, 1 модуль


Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Өзін-өзі тану пәніне арналған орта мерзімді жоспар

|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Еңбекке |4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі |
| |мақсаттары |қолданылатын |баулуды |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек |
| | |әдіс-тәсілдер|үйренудегі | |бағаны | |көздер |
| | | |тіл | |қоса, | | |
| | | |тосқауылын | |бағалау | | |
| | | |жеңу | | | | |
|1-модуль «Өзін-өзі тану бақыты» |
|1-моду|Тақырыптары: | |1.Топпен |Күтілетін |Логикалық |Төмен деңгей |Өзін-өзі |
|ль |Өзін-өзі тану белестері | |бірігіп жұмыс|нәтиже: |және |Айнаға қарап |тану 3 |
| |Өмірді танып білуге құштарлық |Кезкелген |жасау, жұппен|Өзін -өзі таниды|шығармашыл|өзінің арманын |сынып, |
| |Білім-ақиқат бастауы |суретті |бірігіп жұмыс|Өмір сүруге |ық |айту, білім |қосымша |
| |Менің сүйікті ісім. |жағдаяттар |жасада |деген |тапсырмала|туралы мақалдар |тапсырмалар,|
| |Қиял арманға жетелейді. | |бір-бірлеріме|құштарлығын айта|р беру, |жаттау, берілген|түрлі |
| |Бабалар сөзі –даналық көзі | |н |алады. |арқылы |мәтінді түсініп |дереккөздерд|
| |Бірлігі жарасқан халықпыз. | |қарым-қатынас|Армандай біледі.|өзін |оқу. |ен. |
| |Отан сүйген ұланбыз. | |жасауы. |Қазақтың асыл |бағалауы |Орта деңгей |(балаларға |
| | | |Топтық диалог|мұрасы бабалар |және |Арманы мен |арналған |
| | |АКТ, |пен бірлескен|өсиетін оқиыд, |топтың |сүйікті ісі |газет-журанл|
| | | |жұмыс. |өзіне ой түйеді,|бағалауы |туралы ойын |дардан, |
| | |Ассоциация | |мағынасын |арқылы |қағаз бетіне |ғаламтор |
| | |жинау. | |түсінеді. |анықталады|түсіру, сурет |беттерінен) |
| | | | |Топпен |. |арқылы ойын | |
| | | | |ынтымақтастықта | |жеткізу. Оқыған | |
| | | | |жұмыс жасайды. | |кітаптары туралы| |
| | |Кластер құру,| | | |суретті буклет | |
| | |постер құру | | | |дайындау. | |
| | | | | | |Жоғары деңгей | |
| | |Сергіту сәті | | | |«Өмірді тану» | |
| | | | | | |атты слайд | |
| | | | | | |дайындау, менің | |
| | |Сурет салу | | | |сүйікті ісім | |
| | |Эссе жазу | | | |деген тақырыпта | |
| | | | | | |шағын шығарма | |
| | | | | | |жазу. | |
| | | | | | | | |
| | |әңгіме жазу ,| | | | | |
| | |постер құру | | | | | |
| | |Рефлексия | | | | | |
| | |(стикерлер | | | | | |
| | |арқылы ой | | | | | |
| | |түйіндеу. | | | | | |
| | |Формативтік | | | | | |
| | |бағалау. | | | | | |
| |Мақсаты: Білу |Өзін-өзі тану| | | | | |
| | |арқылы өмірді| | | | | |
| | |тануы және | | | | | |
| | |қиялға | | | | | |
| | |жетелейтін | | | | | |
| | |адам болып | | | | | |
| | |шығу жағында | | | | | |
| | |мағлұмат | | | | | |
| | |алады. | | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Келтіру формулалары туралы
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Көшбасшы мұғалім
Жаңа сабақты топқа тапсырмалар беру арқылы постер қорғау арқылы өздері түсінген жақсы
Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі
Тізбектелген сабақтар
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Сабақ жоспарларының түрлері
Пәндер