Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар

З. Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
Сағаты
Уақыты
1
2
3
4
5
Синтаксис. Сөз тіркесі туралы түсінік. Есімді, етістікті сөз тіркесі.
Байланысу тәсілі
Қайталау
Сөздердің байланысу түрлері.
Сөз тіркесі және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер
«Ой қозғау» стратегиясы арқылы тіл білімінің тараулары мен салалар туралы төменгі сыныптардан өткенді еске түсіре отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
«Синтаксис» сөзінің мағынасын сөздік жұмысы арқылы меңгерту;
Қосымша, оның түрлері, септеулік шылаулар, олардың түрлері туралы «ес картасы» арқылы еске түсіру;
Метатану әдісі арқылы есімді, етістікті тіркестің ерекшелігін меңгерту;
Сөздердің байланысу тәсілдерін мысалдар арқылы меңгерту;
Байланысу тәсілдерін 5 түрінің атымен байланыстыра таныту;
Венн диаграммасы арқылы сөз тіркесін, күрделі сөзді, тұрақты сөз тіркесін таныту;
«Ой қозғау» стратегиясы
Диалог
Ес картасы
Метатану
Проблемалық сұрақтар
Венн диаграммасы
Сөз тіркесі туралы түсінік алады;
Есімді және етістікті сөз тіркесін біледі;
Сөз тіркесінің 4 түрлі тәсіл арқылы байланысатынын біледі;
Байланысу түрлерін біледі;
Қиысу, меңгеру, матасу, қабысу жанасулардың әрқайсысының грамматикалық белгілерін біледі;
Сөз тіркесін, тұрақты сөз тіркесін, күрделі сөздерді бір-бірінен ажырата біледі;
Тіл білімінің тараулары мен салаларын, олардың зерттеу аумағын айту арқылы;
Қосымшаның түрлерін, жалғаудың түрлерін, ережелерін еске түсіру арқылы;
Венн диаграммасын пайдалану арқылы;
Бағалау
Формативті бағалау жүргізіледі;
Жиынтық баға қойылады.
Өзін - өзі бағалайды.
Слайдтар, кеспе қағаздар, кестелер,
Методикалық құралдар, дидактикалық материалдар, қазақ тілі оқулығы.
«Сөздер сөйлейді» кітабы.
1
1
1
2
1
15.
03
15
17
3, 5. 04
7
З. Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
Сағаты
Уақыты
1
2
3
4
5
6
Етістікттің райлары туралы түсінік.
Ашық рай
Бұйрық рай
Қалау рай
Шартты рай
Етістіктің райларын қайталау
«Рай» сөзіне ассоциация жасату арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Слайдта берілген сөйлемдер арқылы рай түрлері туралы түсінік қалыптастыру;
«Ой қозғау» стратегиясы арқылы шақ, жақ ұғымдарын еске түсіре отырып, ашық рай туралы мәліметті меңгерту;
Бұйрық райдың өзіндік ерекшелігін, жіктелу ерекшелігін сөз құрамына талдата отырып, меңгерту;
Шартты рай мен қалау райдың жасалу жолын диалог, метатану, әдістері арқылы меңгерту;
Ассоциация
Венн диаграммасы
Ой қозғау
Сөз құрамына талдату
Диалог
Метатану
Эссе
Рай сөзінің мағынасын түсінеді;
Бұйрық райдың ерекшелігін біледі; түбір тұлғалы етістікпен ұқсастығын біледі;
Шартты рай мен қалау райдың жасалу жолын біледі;
Ашық райдың жаққа, шаққа қатысын біледі;
Рай түрлерін бір-бірінен ажырата біледі;
Шығармашылық жұмыс кезінде рай түрлерін жүйелі қолдана біледі;
Сөз мағынасын тану кезінде сөйлем құрау арқылы;
Жолдасының жауабын тыңдап, сол жауаптың қателігін табу арқылы;
Топ пен топ, өзін -өзі бағалау арқылы;
Шығармашылық жұмыс арқылы
Бағалау
Формативті бағалау жүргізіледі;
Жиынтық баға қойылады.
Өзін - өзі бағалайды.
1
1
1
1
1
1
22
24
27
1. 03
3
6
З. Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
Сағаты
Уақыты
1
2
3
Тұйық етістіктіктің түрленуі.
Тұйық етістіктің емлесі.
Етістіктің сөйлемдегі қызметі
Интертақтадан слайд арқылы (суреттер) жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету. «Түрлену» сөзіне ассоциация жасату арқылы, тұйық етістіктің түрленуін меңгерту;
«Ой қозғау» стратегиясы арқылы қосымша, түрлері, жалғау, оның трлері туралы еске түсіру;
Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін таныту;
Құрамына талдау жүргізу арқылы оқушы білімін есепке алу;
Диалог
Ассоциация
Ой қозғау
Проблемалық сұрақтар
Метатану
Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін біледі;
Етістіктің бір түрі бола тұра жіктелмейтінін біледі;
Тұйық етістіктің зат есім, зат атауы болып кететініне оқушының көзі жетеді;
«у» жұрнағының алдында «ы», «і» әріптерінің түсіп қалатынын, «п» дыбысының «б»-ға, «қ» дыбысының «ғ»-ға айналатынын біледі;
Тұйық етістікті септеу, тәуелдеу, көптеу арқылы;
Сөйлем құрау, мысалдар келтіру арқылы;
Тұйық етістікті қатыстырып мәтін құрау арқылы;
«Ойтолғау» стратегиясы арқылы, эссе жазу арқылы;
Бағалау
Формативті бағалау жүргізіледі;
Жиынтық баға қойылады.
Өзін - өзі бағалайды.
Слайдтар, кеспе қағаздар, бағалау бетшелері,
Сабақтың эпиграфы, мазмұнды суреттер, тұйық етістіктің кестесі,
Қазақ тілі
(Исаев)
Қазақ тілі
(Қордабаев)
1
1
2
9. 01
11
13, 14
З. Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
Сағаты
Уақыты
4
5
6
7
8
9
10
11
Етістіктің шақтары туралы түсінік.
Осы шақ
Ауыспалы осы шақ
Келер шақ
Болжалды келер шақ
Мақсатты, ауыспалы келер шақ
Өткен шақ. Жедел өткен шақ.
Бұрынғы өткен шақ.
Ауыспалы өткен шақ.
Көне түркі ескерткіші.
Өткен шақ
Интертақтадан «шақ» сөзіне ассоциация жасату арқылы түсінік беру; Жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Слайдтан сөйлемдер көрсету арқылы, шақтарын ажырата білуге үйрету;
Есімше, көсемшенің жасалу жолын еске түсіру. Диалог арқылы құрамына талдата отырып, шақ түрлерінің есімше, көсемше арқылы жасалатынын таныту;
Осы шақтың түрлерін, келер шақтың түрлерін, өткен шақтың түрлерін, жасалу жолдарын сөз құрамына талдау әдісі арқылы меңгерту, постер қорғау арқылы білімдерін тиянақтау;
Топтастыру
Диалог
Ой қозғау
Проблемалық сұрақтар
Метатану
Морфология тарауы бойынша: сөз таптарын біледі, етістіктің шақтарын, жасалу жолын біледі;
Қазақ тіліндегі сөз таптарын еркін меңгереді; Өз бетімен морфологиялық талдау жасай алады;
«Шақ» сөзінің синонимін табу арқылы;
Құрамына талдау арқылы;
Сурет бойынша әңгіме құрай отырып, шақ түріне талдау арқылы;
Өзінің және жолдасының қателерін табу арқылы;
Постер қорғау арқылы;
Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
.
Слайд, тапсырма жазылған кеспе қағаздар, бағалау бетшелері, мазмұнды суреттер, шақтың кестесі жазылған плакат.
Қазақ тілі оқулықтары. Дидактикалық материал.
Қазақ тілі мен әдебиеті журналы.
1
1
2
2
2
1
1
2
18
20
23, 25
27, 30
6, 8. 02
10
13
15, 17
З. Үсенованың 10- сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
Сағаты
Уақыты
1
2
3
Ш. Құдайбердіұлы. Өмірі, шығармалары.
Ш. Құдайбердіұлы.
Лирикалары
«Еңілік - Кебек» дастаны
«Абайдың ақындық мектебі» атты ой толғау арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Абайдың, орыс, шығыс поэзиясының оған әсерін таныту;
Тірек-сызбалар арқылы ұлы ақынның өмір жолы, шығармалары, ақындық жолы туралы мәлімет беру;
Шәкәрім шығармаларындағы азаматтық әуен, негізгі тақырып, нәзік те терең психологизм туралы мәлімет беру;
Мәнерлеп оқи отырып, оқушының таланттылығын байқау;
Поэмалары туралы әңгімелесу;
«Еңілік-Кебек» дастанын бейнеролик арқылы драмадан үзінді көрсете отырып, меңгерту;
Поэмадағы ақынның демократтық-гуманистік көзқарасының көрінуін, кейіпкерлер бейнесін даралап берудегі ақын шеберлігін таныту;
Ой толғау арқылы
Тірек-сызбалар
Өлең құрылысына талдау
Мәнерлеп оқу
Кейіпкер бейнесін жасау
Метатану
Диалог
АВС
Шәкәрімнің өмірі мен шығарма -
ларын ауызша баяндайды;
Ұлы ақынның ақындық жолын таниды;
Өлеңдерін оқи отырып, негізгі тақырыптарын біледі;
Өлең құрлысына, тіл ерекшелігіне талдай алады;
Поэманың негізгі ерекшелігін біледі;
Рольге бөліп оқи біледі;
Поэманың мазмұнын өз бетімен меңгереді;
Поэманың тіл ерекшелігін талдай отырып, ақынның шеберлігін таниды;
Пікір алысуда өз пікірін нақтылы дәлелдеп айту арқылы;
Оқыған шығармадағы сюжет, композиция, бейнелі көркем сөз айшықтарын тұтастықта қарастыра отырып, оның идеялық-көркемдік мәнін анықтау арқылы,
Шығармадағы бейнеленген дәуірдің ерекшелік сипатын даралау арқылы;
Проблемалық сұрақтарға жауап беру арқылы;
Рольдерді сомдау арқылы;
Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
1
2
2
21
26, 28
5, 703
З. Үсенованың 10- сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz