Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар

З. Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.

Сабақтың аты
Сабақтың мақсаты
Оқушы белсенділігін арттыру
Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру
Қолданылатын бағалау түрі
Негізгі дерек көздер

Сағаты

Уақыты

№:

1

2

3

4

5

Сабақтың аты:

Синтаксис. Сөз тіркесі туралы түсінік. Есімді, етістікті сөз тіркесі.

Байланысу тәсілі

Қайталау

Сөздердің байланысу түрлері.

Сөз тіркесі және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер

Сабақтың мақсаты:

«Ой қозғау» стратегиясы арқылы тіл білімінің тараулары мен салалар туралы төменгі сыныптардан өткенді еске түсіре отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;

«Синтаксис» сөзінің мағынасын сөздік жұмысы арқылы меңгерту;

Қосымша, оның түрлері, септеулік шылаулар, олардың түрлері туралы «ес картасы» арқылы еске түсіру;

Метатану әдісі арқылы есімді, етістікті тіркестің ерекшелігін меңгерту;

Сөздердің байланысу тәсілдерін мысалдар арқылы меңгерту;

Байланысу тәсілдерін 5 түрінің атымен байланыстыра таныту;

Венн диаграммасы арқылы сөз тіркесін, күрделі сөзді, тұрақты сөз тіркесін таныту;

Оқушы белсенділігін арттыру:

«Ой қозғау» стратегиясы

Диалог

Ес картасы

Метатану

Проблемалық сұрақтар

Венн диаграммасы

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?:

Сөз тіркесі туралы түсінік алады;

Есімді және етістікті сөз тіркесін біледі;

Сөз тіркесінің 4 түрлі тәсіл арқылы байланысатынын біледі;

Байланысу түрлерін біледі;

Қиысу, меңгеру, матасу, қабысу жанасулардың әрқайсысының грамматикалық белгілерін біледі;

Сөз тіркесін, тұрақты сөз тіркесін, күрделі сөздерді бір-бірінен ажырата біледі;

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

Тіл білімінің тараулары мен салаларын, олардың зерттеу аумағын айту арқылы;

Қосымшаның түрлерін, жалғаудың түрлерін, ережелерін еске түсіру арқылы;

Венн диаграммасын пайдалану арқылы;

Қолданылатын бағалау түрі:

Бағалау

Формативті бағалау жүргізіледі;

Жиынтық баға қойылады.

Өзін - өзі бағалайды.

Негізгі дерек көздер:

Слайдтар, кеспе қағаздар, кестелер,

Методикалық құралдар, дидактикалық материалдар, қазақ тілі оқулығы.

«Сөздер сөйлейді» кітабы.

Сағаты:

1

1

1

2

1

Уақыты:

15.

03

15

17

3, 5. 04

7

З. Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.

Сабақтың аты
Сабақтың мақсаты
Оқушы белсенділігін арттыру
Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру
Қолданылатын бағалау түрі
Негізгі дерек көздер

Сағаты

Уақыты

№:

1

2

3

4

5

6

Сабақтың аты:

Етістікттің райлары туралы түсінік.

Ашық рай

Бұйрық рай

Қалау рай

Шартты рай

Етістіктің райларын қайталау

Сабақтың мақсаты:

«Рай» сөзіне ассоциация жасату арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;

Слайдта берілген сөйлемдер арқылы рай түрлері туралы түсінік қалыптастыру;

«Ой қозғау» стратегиясы арқылы шақ, жақ ұғымдарын еске түсіре отырып, ашық рай туралы мәліметті меңгерту;

Бұйрық райдың өзіндік ерекшелігін, жіктелу ерекшелігін сөз құрамына талдата отырып, меңгерту;

Шартты рай мен қалау райдың жасалу жолын диалог, метатану, әдістері арқылы меңгерту;

Оқушы белсенділігін арттыру:

Ассоциация

Венн диаграммасы

Ой қозғау

Сөз құрамына талдату

Диалог

Метатану

Эссе

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?:

Рай сөзінің мағынасын түсінеді;

Бұйрық райдың ерекшелігін біледі; түбір тұлғалы етістікпен ұқсастығын біледі;

Шартты рай мен қалау райдың жасалу жолын біледі;

Ашық райдың жаққа, шаққа қатысын біледі;

Рай түрлерін бір-бірінен ажырата біледі;

Шығармашылық жұмыс кезінде рай түрлерін жүйелі қолдана біледі;

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

Сөз мағынасын тану кезінде сөйлем құрау арқылы;

Жолдасының жауабын тыңдап, сол жауаптың қателігін табу арқылы;

Топ пен топ, өзін -өзі бағалау арқылы;

Шығармашылық жұмыс арқылы

Қолданылатын бағалау түрі:

Бағалау

Формативті бағалау жүргізіледі;

Жиынтық баға қойылады.

Өзін - өзі бағалайды.

Негізгі дерек көздер: Слайдтар, кеспе қағаздар, бағалау бетшелері, сызбалар, райдың кестесі, қазақ тілі мен әдебиеті журналы, қазақ тілі оқулықтары
Сағаты:

1

1

1

1

1

1

Уақыты:

22

24

27

1. 03

3

6

З. Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.

Сабақтың аты
Сабақтың мақсаты
Оқушы белсенділігін арттыру
Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру
Қолданылатын бағалау түрі
Негізгі дерек көздер

Сағаты

Уақыты

№:

1

2

3

Сабақтың аты:

Тұйық етістіктіктің түрленуі.

Тұйық етістіктің емлесі.

Етістіктің сөйлемдегі қызметі

Сабақтың мақсаты:

Интертақтадан слайд арқылы (суреттер) жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету. «Түрлену» сөзіне ассоциация жасату арқылы, тұйық етістіктің түрленуін меңгерту;

«Ой қозғау» стратегиясы арқылы қосымша, түрлері, жалғау, оның трлері туралы еске түсіру;

Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін таныту;

Құрамына талдау жүргізу арқылы оқушы білімін есепке алу;

Оқушы белсенділігін арттыру:

Диалог

Ассоциация

Ой қозғау

Проблемалық сұрақтар

Метатану

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?:

Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін біледі;

Етістіктің бір түрі бола тұра жіктелмейтінін біледі;

Тұйық етістіктің зат есім, зат атауы болып кететініне оқушының көзі жетеді;

«у» жұрнағының алдында «ы», «і» әріптерінің түсіп қалатынын, «п» дыбысының «б»-ға, «қ» дыбысының «ғ»-ға айналатынын біледі;

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

Тұйық етістікті септеу, тәуелдеу, көптеу арқылы;

Сөйлем құрау, мысалдар келтіру арқылы;

Тұйық етістікті қатыстырып мәтін құрау арқылы;

«Ойтолғау» стратегиясы арқылы, эссе жазу арқылы;

Қолданылатын бағалау түрі:

Бағалау

Формативті бағалау жүргізіледі;

Жиынтық баға қойылады.

Өзін - өзі бағалайды.

Негізгі дерек көздер:

Слайдтар, кеспе қағаздар, бағалау бетшелері,

Сабақтың эпиграфы, мазмұнды суреттер, тұйық етістіктің кестесі,

Қазақ тілі

(Исаев)

Қазақ тілі

(Қордабаев)

Сағаты:

1

1

2

Уақыты:

9. 01

11

13, 14

З. Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.

Сабақтың аты
Сабақтың мақсаты
Оқушы белсенділігін арттыру
Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру
Қолданылатын бағалау түрі
Негізгі дерек көздер

Сағаты

Уақыты

№:

4

5

6

7

8

9

10

11

Сабақтың аты:

Етістіктің шақтары туралы түсінік.

Осы шақ

Ауыспалы осы шақ

Келер шақ

Болжалды келер шақ

Мақсатты, ауыспалы келер шақ

Өткен шақ. Жедел өткен шақ.

Бұрынғы өткен шақ.

Ауыспалы өткен шақ.

Көне түркі ескерткіші.

Өткен шақ

Сабақтың мақсаты:

Интертақтадан «шақ» сөзіне ассоциация жасату арқылы түсінік беру; Жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;

Слайдтан сөйлемдер көрсету арқылы, шақтарын ажырата білуге үйрету;

Есімше, көсемшенің жасалу жолын еске түсіру. Диалог арқылы құрамына талдата отырып, шақ түрлерінің есімше, көсемше арқылы жасалатынын таныту;

Осы шақтың түрлерін, келер шақтың түрлерін, өткен шақтың түрлерін, жасалу жолдарын сөз құрамына талдау әдісі арқылы меңгерту, постер қорғау арқылы білімдерін тиянақтау;

Оқушы белсенділігін арттыру:

Топтастыру

Диалог

Ой қозғау

Проблемалық сұрақтар

Метатану

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?:

Морфология тарауы бойынша: сөз таптарын біледі, етістіктің шақтарын, жасалу жолын біледі;

Қазақ тіліндегі сөз таптарын еркін меңгереді; Өз бетімен морфологиялық талдау жасай алады;

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

«Шақ» сөзінің синонимін табу арқылы;

Құрамына талдау арқылы;

Сурет бойынша әңгіме құрай отырып, шақ түріне талдау арқылы;

Өзінің және жолдасының қателерін табу арқылы;

Постер қорғау арқылы;

Қолданылатын бағалау түрі:

Бағалау

Формативті бағалау жүргізу;

Жиынтық баға қойылады,

Өзін-өзі бағалайды;

.

Негізгі дерек көздер:

Слайд, тапсырма жазылған кеспе қағаздар, бағалау бетшелері, мазмұнды суреттер, шақтың кестесі жазылған плакат.

Қазақ тілі оқулықтары. Дидактикалық материал.

Қазақ тілі мен әдебиеті журналы.

Сағаты:

1

1

2

2

2

1

1

2

Уақыты:

18

20

23, 25

27, 30

6, 8. 02

10

13

15, 17

З. Үсенованың 10- сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.

Сабақтың аты
Сабақтың мақсаты
Оқушы белсенділігін арттыру
Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру
Қолданы-латын бағалау түрі
Негізгі дерек көздер

Сағаты

Уақыты

№:

1

2

3

Сабақтың аты:

Ш. Құдайбердіұлы. Өмірі, шығармалары.

Ш. Құдайбердіұлы.

Лирикалары

«Еңілік - Кебек» дастаны

Сабақтың мақсаты:

«Абайдың ақындық мектебі» атты ой толғау арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Абайдың, орыс, шығыс поэзиясының оған әсерін таныту;

Тірек-сызбалар арқылы ұлы ақынның өмір жолы, шығармалары, ақындық жолы туралы мәлімет беру;

Шәкәрім шығармаларындағы азаматтық әуен, негізгі тақырып, нәзік те терең психологизм туралы мәлімет беру;

Мәнерлеп оқи отырып, оқушының таланттылығын байқау;

Поэмалары туралы әңгімелесу;

«Еңілік-Кебек» дастанын бейнеролик арқылы драмадан үзінді көрсете отырып, меңгерту;

Поэмадағы ақынның демократтық-гуманистік көзқарасының көрінуін, кейіпкерлер бейнесін даралап берудегі ақын шеберлігін таныту;

Оқушы белсенділігін арттыру:

Ой толғау арқылы

Тірек-сызбалар

Өлең құрылысына талдау

Мәнерлеп оқу

Кейіпкер бейнесін жасау

Метатану

Диалог

АВС

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі?:

Шәкәрімнің өмірі мен шығарма -

ларын ауызша баяндайды;

Ұлы ақынның ақындық жолын таниды;

Өлеңдерін оқи отырып, негізгі тақырыптарын біледі;

Өлең құрлысына, тіл ерекшелігіне талдай алады;

Поэманың негізгі ерекшелігін біледі;

Рольге бөліп оқи біледі;

Поэманың мазмұнын өз бетімен меңгереді;

Поэманың тіл ерекшелігін талдай отырып, ақынның шеберлігін таниды;

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

Пікір алысуда өз пікірін нақтылы дәлелдеп айту арқылы;

Оқыған шығармадағы сюжет, композиция, бейнелі көркем сөз айшықтарын тұтастықта қарастыра отырып, оның идеялық-көркемдік мәнін анықтау арқылы,

Шығармадағы бейнеленген дәуірдің ерекшелік сипатын даралау арқылы;

Проблемалық сұрақтарға жауап беру арқылы;

Рольдерді сомдау арқылы;

Қолданы-латын бағалау түрі:

Бағалау

Формативті бағалау жүргізу;

Жиынтық баға қойылады,

Өзін-өзі бағалайды;

Негізгі дерек көздер:
Сағаты:

1

2

2

Уақыты:

21

26, 28

5, 703

З. Үсенованың 10- сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен 3 - оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.


Ұқсас жұмыстар
Тәрбие сабақ жоспарын көрсету
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Сабақтың атауы
Сабақ жоспарларының түрлері
Басбармақпен бағалау
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Дене шынықтыру сабақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz