Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар. 9-сынып

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Үсенова Зинакүлдің 9- сыныпқа арналған әдебиет пәнінің орта мерзімдік жоспары
1.
2.
3.
5, 6.
7, 8
9. 10
12, 13
14
15
17
18
19
20, 21
22, 23
24, 25
26, 27
Бұқар жырау Қалқаманұлы. Өмір жайлы толғаулары. Ел бірлігі - бұқар толғауларының басты тақырыбы.
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Іздендіру арқылы интернеттен Бұқар жырау тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, соның ішінде ассоциация, диалог, метатануды қолдана отырып, Бұқар жырау туралы алған білімдерін есіне түсіру;
Өмір жайлы толғауларын, ел бірлігі тақырыбындағы толғауларын мәнерлеп оқи отырып, толғаулардың негізгі идеясын ашу; дарындылықты анықтау;
Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау арқылы білім деңгейлерін анықтау және жиынтық бағамен бағалау.
Бұқар жырау.
«Ей, Абылай, Абылай!»
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен Абылай хан тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Білім берудегі жаңа тәсілдерді, соның ішінде ассциация, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А. Қ. С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту;
Абылай бейнесіне байланысты толғауларын мәнерлеп оқуту арқылы, ауызша баяндату арқылы дарындылықты анықтау;
5 минуттық эссе жаздыру арқылы дарындылықты анықтау, толғаудың идеясына тән мақал- мәтелдер жаздыру арқылы дүниетанымын кеңейту;
Оқыту үшін бағалау мен оқуды, бағалау арқылы білім деңгейлерін анықтау және жиынтық бағамен бағалау.
Шал ақын. Толғаулары
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен Шал ақын тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Диалог, метатану әдістерін қолдана отырып, Шал ақынның толғауларының идеясын ашқызу;
Сыни тұрғыдан ойлау модулін басшылыққа ала отырып, эссе жазудан дарындылықты байқау, семантикалық карта толтыру арқылы оқушы білімін есепке алу;
Шал ақынның толғауларын меңгерту арқылы дүниетанымын кеңейту, ауызша баяндау арқылы тілін дамыту;
Шал ақынның насихат сөздері арқылы, оның тәрбиелік мәнін ашу арқылы отансүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу;
XIX ғасыр әдебиетіне шолу.
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен «Қазақстанның Ресейге қосылуы» тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Топтастыру, ассоциация, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А. Қ. С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту.
XIX ғасырдағы тарихи жағдай және әдебиеттің даму ерекшеліктерін меңгерту арқылы тарихи білімдерін толықтыру;
Осы ғасырдағы әдебиеттегі басты өнімдер- Д. Бабатайұлы, Ш. Қонайұлының шығармаларын меңгерту арқылы дүниетанымын кеңейту;
М. Өтемісұлы.
«Арқаның
қызыл изені»
«Баймағамбет сұлтанға айтқаны», «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері.
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдетуі.
Іздендіру арқылы интенеттен «Менің атым Махамбет»тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
XIX ғасырдағы шаруалар көтерілісінің шығу себептерін таныту
Махамбеттің балалық, жастық шағы туралы мәлімет беру, өткенді еске түсіру арқылы білімдерін жетілдіру;
Өлеңдерін мәнерлеп оқыта отырып негізгі идеяны табу. («Ерлік-білекте емес, жүректе»)
Нысанбай жырау «Кенесары -Наурызбай» дастаны
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен Нысанбай жырау тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Диалог, топтастыру, метатану, зерттеушілік әңгіме (А. В. С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту;
Қосымша Кенесары Қасымұлы туралы мәлімет беру;
«Кенесары -Наурызбай» дастанының мазмұнын топтық әңгіме арқылы меңгерту;
Мәнерлеп оқу арқылы дарындылықты анықтау;
Дастанның негізгі идеясын таныту. (Жалаңаш бар да жауға шап, ажалың жетпй өлмейсің)
Ы. Алтынсарин. «Қазақ хрестоматиясы» кітабы.
Мақсаты. Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қолдануын жеңілдету;
Іздендіру арқылы интернеттен «Ұлтының ұлы перзенті» тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Топтастыру, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме арқылы тақырыптың мазмұнын меңгеру;
Ы. Алтынсариннің шағын әңгіме шебері екенін, әңгімелеріндегі адамгершілік, еңбекке үндеу, отырықшылық идеясын көтеру, жастарды жақсы мінезге баулу екенін әңгімелерін оқыта отырып таныту.
Абай Құнанбайұлы. Өмірі, шығармалары.
Мақсаты . Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды жеңілдету;
Іздендіру арқылы интенеттен «Қазақтың бас ақыны», ойын тақырыбын ашқызу ойын қозғау;
Диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А. Қ с)
Арқылы Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық жолы, ақынның балалық шағы, өскен отрасы, қазақ халқының поэзиясынан үйренуі, бұқара халықтың тұрмыс жағдайымен танысуы, оның ақын шығармаларына әсері, алғашқы ақындық қадамы, Абай және Шығыс поэзиясы туралы түсінік қалыптастыру.
Ақынның алғашқы өлеңдерін мәнерлеп оқу, 5минуттық эссе арқылы дарындылықты анықтау.
Абай Құнанбайұлы
«Ғашықтық, құмарлақпен-ол екі жол».
«Ата-анадай елжірер күннің көзі»
«Ұйықтап жатқан жүректі ән оятар»
«Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңдері.
Мақсаты. Диалог, метатану, АВС арқылы аталған өлеңдердің мазмұнын меңгерту,
Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы дарындылықты анықтак;
Аталған өлеңдердің тақырыбы мен идеясын ашу арқылы өтілген материялдардан білім деңгейлерін бақылау, есепке алу;
Абай Құнанбаев
«Ескендір» поэмасы
Мақсаты: . интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Іздендіру арқылы интернеттен «Александр Македонский» тақырыбын ашқызу арқылы ойын қозғау;
Мәнерлеп оқу, диалог, топтық әңгіме арқылы поэманың мазмұнын меңгерту;
Поэмадағы негізгі ойды метатану әдісі арқылы таныту.
Мәнелеп оқу арқылы дарындылықты анықтау;
Поэмадағы негізі идеяны таныту.
(«Жеміт көз жержүзінде тоймаса да, өлсе тояр, көзге құм құйылғанда» )
А. Құнанбайұлы
Қарасөздері
Мақсаты. Абайдың 1-қарсөздерінен үзіндіні ұялы телефоннан немесе электронды оқулықтан оқи отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Диалог, метатану, зерттеушілік карта, порблемалық сұрақтар арқылы Абай қарасөздерінің мағынасын таныту.
Абайдың қарасөздері көркем әңгіме емес-ғақлиялық даналық сөздер, ғылыми-философиялық толғаныстар екеніне оқушылық көзін жеткізу;
Мәнерлеп оқу, қарасөздердің негізгі идеясын ашу арқылы дарындылықты анықтау;
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетіне шолу.
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен «Қазақстанның Ресейге қосылуы» тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Топтастыру, ассоциация, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А. Қ. С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту.
XIX ғасырдағы тарихи жағдай және әдебиеттің даму ерекшеліктерін меңгерту арқылы тарихи білімдерін толықтыру;
Осы ғасырдағы әдебиеттегі басты өнімдер- Д. Бабатайұлы, Ш. Қонайұлының шығармаларын меңгерту арқылы дүниетанымын кеңейту;
Ж. Жабаев. Өлеңдері.
Мақсаты: Интертақтадан «Балама хат» өлеңінен шумақтар оқу арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Топтастыру, ассоциация, диалог, топтық әңгіме, метатану, зерттеушілік әңгіме арқылы, Ж. Жабаевтың өмірі мен шығармаларын дамыту;
Топтастыру арқылы өлеңдерін жүйелеу;
Отаншыл өлеңдерінің мән-мағынасын ашу арқылы Отансүйгіштікке тәрбиелеу;
Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы оқушы дарындылығын анықтау;
С. Торайғыров.
Өлеңдері. «Алаш ұраны» өлеңі, «Таныстыру» поэмасы.
Мақсаты: Электронды оқулықтан «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін тыңдату арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Тірек - сызбалар арқылы С. Торайғыровтың өмірі мен шығармаларын таныту;
Қазақ зиялыларының суреттері мен ұлағатты сөздерін оқи отырып «Таныстыру» поэмасындағы негізгі ойды тануға жетелеу;
Жетек сұрақ арқылы қазақ зиялылырының қазақ мәдениеті мен әдебиетіндегі, тарихындағы орнын таныту;
Поэма мазмұнын ауызша баяндату арқылы дарындылықты анықтау;
1917-1956 жылдардағы қазақ әдебиетіне шолу.
Мақсаты: «Әдебиет - өмір айнасы» тақырыбында ойтолғау жаздыру арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Осы жылдардағы тарихи оқиғалар тізбегін слайд арқылы көрсете отырып, әдебиеттегі басты өнімдерді таныту;
Әдебиеттің жанрлары, оларға қалам тартқан жазушылар туралы топтық жұмыстар жүргізе отырып меңгерту;
Өлеңдерді мәнерлеп оқу арқылы оқушы дарындылығын анықтау;
Ж. Аймауытов
«Қартқожа» романы
Мақсаты: Электронды оқулықтан 7-сыныпта оқыған «Әнші» әңгімесінен үзінді оқи отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Тіреки -сызбалар арқылы Ж. Аймауытовтың өмірі, шығармалары туралы мәліметтңі меңгерту;
1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс туралы тарихи мәліметтерді интернет желісі арқылы хабардар ету;
Романдағы көтерілген тақырып, идея, негізгі түйіндеуді оқушының өз бетімен жұмысы арқылы табуға бағыттау;
Прозалық шығарманы мінерлеп оқу арқылы оқушы дарындылығын анықтау;
Білім алудағы жаңа тәсілдер
Ассоциация
Диалог
Метатану
Топтастыру
Мәнерлеп оқу
Диалог арқылы пікірлесу
Зерттеушілік әңгіме (А. Қ. С)
Мәнерлеп оқу
Сахналық қойылым.
Эссе жаздыру
Ассоциация
Диалог
Метатану
Семантикалық карта
«РАФТ» стратегиясы.
Диалог арқылы пікірлесу
Зерттеушілік әңгіме (А. Қ. С)
«Әдебиет- өмір айнасы»
(Эссе)
СТО стратегиялары
топтастыру
диалог
5минуттық эссе
Метатану
Зерттеушілік әңгіме (А. В. С)
СТО стратегиясы
Диалог
5 минуттық эссе
Топтастыру
Диалог
Метатану
«РАФТ-1»
Стратегиясы
Диалог
Метатану
Зерттеушілік әңгіме (А. Қ с)
«Абай бастау алған -үш бұлақ»
(эссе)
.
Диалог
Топтық әңгіме
Зерттеушілік әңгіме.
АВС
Мәнерлеп оқу
Талдау жұмыстары.
Диалог.
Мәнерлеп оқу.
Метатану
Рольге ену
Диалог
Метатану.
Семантикалық карта
Проблемалық сұрақтар тобы.
Диалог арқылы пікірлесу
Зерттеушілік әңгіме (А. Қ. С)
«Әдебиет- өмір айнасы»
(Эссе)
Топтастыру
Диалог
Топтық әңгіме
Мәтінмен жұмыс
Талдау
Салыстыру
Жинақтау
Тәрек -сызбалар
Постер салу
Жетек сұрақтар
Проблемалық сұрақтар
Мәнерлеп оқу
Ауызша баяндау
Әңгімелеу
Диалог
Мәнерлеп оқу
Топтық әңгіме
Сөздік жұмысы
Мәнерлеп оқу
Ауызша баяндау
Диалог
Мәтінмен жұмыс
Талдау
Сұрақ
Жауап
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
Бұқар жыраудың өмірі мен шығармалары туралы толық мәлімет алады;
Жырау мен жыршының айырмашылығын біледі;
Жырау, оның негізгі ерекшеліктерін біледі;
Толғауларын оқи отырып, өмір, оның мәні туралы ой түйеді;
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
XVIII ғасырдағы тарихи - әлеуметтік жағдайлар туралы біледі;
Бұқар толғауларының маңызын таниды;
Жыршы, жырау, толғау туралы түсінік алады;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz