8-сынып математика: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру және есептерді шешу

Солтүстік Қазақстан облысы

Петропавл қаласы

Қазақ мектеп-гимназиясының

математика пәні мұғалімі

Абилева Гульмира Аскеровна

Сынып 8
: Сабақтың атауы
Сынып 8: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есептер шығару
: Сілтеме
Сынып 8: Оқулықтағы
: Сабақтың мақсаты
Сынып 8:

Білімділік: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қолданып, есептер шығаруды үйрену

Дамытушылық: Есте сақтау, ынтымақтастық қасиеттерін қалыптастыру, зейін қою, өзіндік ойлау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Ынтымақтастық, достық қарым-қатынасқа, топтық жұмысқа, жауапкершілікке тәрбиелеу, белсенділік, білімге талпыну қасиеттерін бойында тереңдету

: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Сынып 8:

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру үшін арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып арифметикалық квадрат түбірі бар өрнектермен жұмыс жасауға дағдылануы.

: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Сынып 8:

«Қиын» есептің шешу барысында тиімді тәсілін іздеуді дағдыландыру логикалық ой-қабілеттерін дамыту.

: Дереккөздер және жабдықтар:
Сынып 8: Флипчарт, қима қағаздар, топ мүшелердің аттары, топқа арналған есептер жазылған қағаздар, бағалау кестесі
:

Сабақ типі

Сабақ түрі

Сабақ әдісі

Сынып 8:

Жаңа білім беру сабағы

Аралас

Топтастыру, СТО бағдарламасының стратегиялары, практикалық тапсырма

: Тапсырмалар
Сынып 8:

Мұғалімнің іс-әрекеті

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  2. Үй тапсырмасын сұрау
  3. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
  4. Жаңа сабақты меңгерту тапсырмалары
  5. Сабақты бекіту
  6. Қорытындылау, бағалау
:

Оқушының іс-әрекеті

1. Топқа бөлу

2. Топтық жұмыс

3. «Жұптасып -ойлан- бөліс

» стратегиясы, қасиеттерді және қысқаша көбейту формулаларды қолдану

4. Топтар жаңа тақырыпты өздері түсіндіреді

5. Есептер шығару

6. Топтың мүшелерін бағалау

:

Сабақ бойынша жазбалары:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларының деңгейі бойынша топқа бөлемін.

ІІ. Үй тапсырмасы Қызығушылықты ояту сатысы

Өткенді қайталау:

  1. Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару:

Мысал: 108 а = 36 3 а \sqrt{108а} = \sqrt{36 \bullet 3а} = 6 3 a \bullet \sqrt{3a}

  1. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгізу:

Мысал: 7 2 7\sqrt{2} = 49 * 2 = 98 \sqrt{49*2} = \ \sqrt{98}

  1. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату:

а) 1 3 = 1 * 3 3 * 3 = 3 3 \frac{1}{\sqrt{3}} = \ \frac{1*\sqrt{3}}{\sqrt{3}*\sqrt{3}} = \ \frac{\sqrt{3}}{3}

ә) 2 4 + 5 = 2 * ( 4 5 ) ( 4 + 5 ) * ( 4 5 ) \frac{2}{\sqrt{4} + \sqrt{5}} = \frac{2*(\sqrt{4} - \sqrt{5) }}{\left( \sqrt{4} + \sqrt{5\ } \right) *(\sqrt{4} - \sqrt{5) }} = 2 * ( 4 5 ) 4 5 \frac{2*(\sqrt{4} - \sqrt{5) }}{4 - 5} =- 2 * ( 4 5 ) 2*(\sqrt{4} - \sqrt{5) }

Топтастыру стратегиясымен жұмыс .

Топтасып қасиеттерді қолданады, пікірлерін ортаға салады. №149 (1-6)

  1. «Жұптасып -ойлан- бөліс» стратегиясы.

Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдық әдісі

Топ мүшелерімен шешу жолдарының өз ойымен бөлісу, талқылау.

ІІІ. Мағынаны тану.

Жаңа білім беру. Мұғалім түсінігі.

Карточка бойынша ттапсырманы орындау /топта жазбаша/

Мысалы: 1 , 21 + 5 2 , 25 0 , 7 400 \sqrt{1, 21} + 5\sqrt{2, 25} - 0, 7\sqrt{400} өрнегінің мәнін тап

1 , 21 + 5 2 , 25 0 , 7 400 \sqrt{1, 21} + 5\sqrt{2, 25} - 0, 7\sqrt{400}

1 , 21 + 5 2 , 25 0 , 7 400 \sqrt{1, 21} + 5\sqrt{2, 25} - 0, 7\sqrt{400} =1, 1+5*1, 5-0, 7*20=1, 1+7, 5-14=8, 6-14=-5, 4

  1. 56*36−0, 2625+71611549\frac{5}{6}*\sqrt{36} - 0, 2\sqrt{625} + \frac{7}{16}\sqrt{1\frac{15}{49}}есептеңдер
  2. №215 1)

Мысалы: x x y y x y \frac{x\sqrt{x} - y\sqrt{y}}{\sqrt{x} - \sqrt{y}} бөлшекті қысқартыңдар

  1. xx+yyx+y\frac{x\sqrt{x} + y\sqrt{y}}{\sqrt{x} + \sqrt{y}}бөлшекті қысқартыңдар
  2. . №218 1)

Мысалы: Өрнекті ықшамдаңдар

1. №217 1)

  1. №217 5)

Мысалы: Өрнекті ықшамдаңдар

1. №210 4)

  1. №217 2)

Мысалы: көбейткіштерге жіктеңдер

  1. №223 1)
  2. №223 3)

ІV Бекіту кезеңі : В тобы

Тақтада жұмыс жасау: №№170 анализ жасау- түйіндес өрнекті анықтау

Өздігінен:№175, 178А тобы

V. Анализ жасау №164

VІ. Қорытынды Рефлексия «Ыстық орындық» әдісі

  • Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
  • Қысқаша көбейту формулалардың қайсысын қолдандың?қашаң?
  • Нені білгің келеді?

VIІ Бағалау

Бағалау парағы. Топ басшысы топ мүшелерін білім рейтингісі бойынша бағалайды

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Білім рейтингісі Баға мониторингісі

Мысал түсіндіру. 1*3 ұпай = 3 ұпай 11-12 ұпай - «5»

№1 есеп. 1*4ұпай = 4 ұпай 9-10 ұпай - «4»

№2 есеп . 1*5 ұпай =5 ұпай 7-8 ұпай - «3»

6-0 ұпай - «2»

Сынып 8: Оқушы
: Мысал түсіндіру
№1 есеп
№2 есеп
Жалпы
Баға
:
Сынып 8:
:
:
Сынып 8:
:
:
Сынып 8:
:
:
Сынып 8:
:
:
Сынып 8:
:
: Тапсырмалар, кейінгі оқу
Сынып 8: №№215, 217, 210 Квадрат түбірдің қасиеттерін қайталау

Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру әдістері
8-сынып алгебра: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
8-сынып алгебрасы: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру - қорытынды практикалық сабақ
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру және арифметикалық квадрат түбір қасиеттерін бекіту
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру: жаттығу және қайталау сабағы
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
8-сынып. Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру: түбірден шығару және бөлімді иррационалдықтан босату
8-сынып: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің қорытынды практикалық сабағы
Сабақ жоспары: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру - 8-сынып, Казиева Н.Р., Н.Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы
8-сынып: квадрат түбірлері бар өрнектерді шешуге арналған ашық сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz