Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. 8 сынып

Солтүстік Қазақстан облысы

Петропавл қаласы

Қазақ мектеп-гимназиясының

математика пәні мұғалімі

Абилева Гульмира Аскеровна

Сынып 8
: Сабақтың атауы
Сынып 8: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есептер шығару
: Сілтеме
Сынып 8: Оқулықтағы
: Сабақтың мақсаты
Сынып 8:

Білімділік: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қолданып, есептер шығаруды үйрену

Дамытушылық: Есте сақтау, ынтымақтастық қасиеттерін қалыптастыру, зейін қою, өзіндік ойлау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Ынтымақтастық, достық қарым-қатынасқа, топтық жұмысқа, жауапкершілікке тәрбиелеу, белсенділік, білімге талпыну қасиеттерін бойында тереңдету

: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Сынып 8:

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру үшін арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып арифметикалық квадрат түбірі бар өрнектермен жұмыс жасауға дағдылануы.

: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Сынып 8:

«Қиын» есептің шешу барысында тиімді тәсілін іздеуді дағдыландыру логикалық ой-қабілеттерін дамыту.

: Дереккөздер және жабдықтар:
Сынып 8: Флипчарт, қима қағаздар, топ мүшелердің аттары, топқа арналған есептер жазылған қағаздар, бағалау кестесі
:

Сабақ типі

Сабақ түрі

Сабақ әдісі

Сынып 8:

Жаңа білім беру сабағы

Аралас

Топтастыру, СТО бағдарламасының стратегиялары, практикалық тапсырма

: Тапсырмалар
Сынып 8:

Мұғалімнің іс-әрекеті

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  2. Үй тапсырмасын сұрау
  3. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
  4. Жаңа сабақты меңгерту тапсырмалары
  5. Сабақты бекіту
  6. Қорытындылау, бағалау
:

Оқушының іс-әрекеті

1. Топқа бөлу

2. Топтық жұмыс

3. «Жұптасып -ойлан- бөліс

» стратегиясы, қасиеттерді және қысқаша көбейту формулаларды қолдану

4. Топтар жаңа тақырыпты өздері түсіндіреді

5. Есептер шығару

6. Топтың мүшелерін бағалау

:

Сабақ бойынша жазбалары:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларының деңгейі бойынша топқа бөлемін.

ІІ. Үй тапсырмасы Қызығушылықты ояту сатысы

Өткенді қайталау:

  1. Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару:

Мысал: 108 а = 36 3 а \sqrt{108а} = \sqrt{36 \bullet 3а} = 6 3 a \bullet \sqrt{3a}

  1. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгізу:

Мысал: 7 2 7\sqrt{2} = 49 * 2 = 98 \sqrt{49*2} = \ \sqrt{98}

  1. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату:

а) 1 3 = 1 * 3 3 * 3 = 3 3 \frac{1}{\sqrt{3}} = \ \frac{1*\sqrt{3}}{\sqrt{3}*\sqrt{3}} = \ \frac{\sqrt{3}}{3}

ә) 2 4 + 5 = 2 * ( 4 5 ) ( 4 + 5 ) * ( 4 5 ) \frac{2}{\sqrt{4} + \sqrt{5}} = \frac{2*(\sqrt{4} - \sqrt{5) }}{\left( \sqrt{4} + \sqrt{5\ } \right) *(\sqrt{4} - \sqrt{5) }} = 2 * ( 4 5 ) 4 5 \frac{2*(\sqrt{4} - \sqrt{5) }}{4 - 5} =- 2 * ( 4 5 ) 2*(\sqrt{4} - \sqrt{5) }

Топтастыру стратегиясымен жұмыс .

Топтасып қасиеттерді қолданады, пікірлерін ортаға салады. №149 (1-6)

  1. «Жұптасып -ойлан- бөліс» стратегиясы.

Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдық әдісі

Топ мүшелерімен шешу жолдарының өз ойымен бөлісу, талқылау.

ІІІ. Мағынаны тану.

Жаңа білім беру. Мұғалім түсінігі.

Карточка бойынша ттапсырманы орындау /топта жазбаша/

Мысалы: 1 , 21 + 5 2 , 25 0 , 7 400 \sqrt{1, 21} + 5\sqrt{2, 25} - 0, 7\sqrt{400} өрнегінің мәнін тап

1 , 21 + 5 2 , 25 0 , 7 400 \sqrt{1, 21} + 5\sqrt{2, 25} - 0, 7\sqrt{400}

1 , 21 + 5 2 , 25 0 , 7 400 \sqrt{1, 21} + 5\sqrt{2, 25} - 0, 7\sqrt{400} =1, 1+5*1, 5-0, 7*20=1, 1+7, 5-14=8, 6-14=-5, 4

  1. 56*36−0, 2625+71611549\frac{5}{6}*\sqrt{36} - 0, 2\sqrt{625} + \frac{7}{16}\sqrt{1\frac{15}{49}}есептеңдер
  2. №215 1)

Мысалы: x x y y x y \frac{x\sqrt{x} - y\sqrt{y}}{\sqrt{x} - \sqrt{y}} бөлшекті қысқартыңдар

  1. xx+yyx+y\frac{x\sqrt{x} + y\sqrt{y}}{\sqrt{x} + \sqrt{y}}бөлшекті қысқартыңдар
  2. . №218 1)

Мысалы: Өрнекті ықшамдаңдар

1. №217 1)

  1. №217 5)

Мысалы: Өрнекті ықшамдаңдар

1. №210 4)

  1. №217 2)

Мысалы: көбейткіштерге жіктеңдер

  1. №223 1)
  2. №223 3)

ІV Бекіту кезеңі : В тобы

Тақтада жұмыс жасау: №№170 анализ жасау- түйіндес өрнекті анықтау

Өздігінен:№175, 178А тобы

V. Анализ жасау №164

VІ. Қорытынды Рефлексия «Ыстық орындық» әдісі

  • Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
  • Қысқаша көбейту формулалардың қайсысын қолдандың?қашаң?
  • Нені білгің келеді?

VIІ Бағалау

Бағалау парағы. Топ басшысы топ мүшелерін білім рейтингісі бойынша бағалайды

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Білім рейтингісі Баға мониторингісі

Мысал түсіндіру. 1*3 ұпай = 3 ұпай 11-12 ұпай - «5»

№1 есеп. 1*4ұпай = 4 ұпай 9-10 ұпай - «4»

№2 есеп . 1*5 ұпай =5 ұпай 7-8 ұпай - «3»

6-0 ұпай - «2»

Сынып 8: Оқушы
: Мысал түсіндіру
№1 есеп
№2 есеп
Жалпы
Баға
:
Сынып 8:
:
:
Сынып 8:
:
:
Сынып 8:
:
:
Сынып 8:
:
:
Сынып 8:
:
: Тапсырмалар, кейінгі оқу
Сынып 8: №№215, 217, 210 Квадрат түбірдің қасиеттерін қайталау

Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбір
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы
Өрнекті ықшамда
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz