Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
К дыбысы және әрпі туралы ақпарат
К дыбысы мен әрпі
Категориясы:Бала бақша
Ақтөбе облысы,Әйтеке би ауданы,Әйке ауылы
Әйке орта мектебі
Мектепалды даярлық топ тәрбиешісіМолдашева Мағура Нұрланқызы
Білім саласы: Қатынас.
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: К дыбысы және әрпі.
Мақсаты: 1. К дыбысы мен әрпімен таныстыру.Сөз ішінде басқа дыбыстан ажыратып,оны дұрыс дыбыстату. К дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасауға,сөзді буынға дұрыс бөлуге үйрету.
2. Балалардың сөздік қорына мән бере отырып, ойлау қабілетін,қиялын дамыту.
3.Ауызекі сөйлеу мәдениетін қалыптастыра отырып, баспа әріп жазу жолдарын үйрете отырып,таза, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Қажетті құралдар: к дыбысының баспа түрі,текшелер,кеспе әріптер.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық.
1)Балалар шаттық шеңберіне тұрады.
Кел, балалар,күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек!
Көңілді боп жүрейікІ
2) <<Балықшы>> дидактикалық ойыны (өткен әріптерді пысықтау). Балалар аквариумнен магниттік текшелерді қармақпен аулап алады да,текшеде қандай әріп болса , сол әріпке сөз құрайды.
2.Негізгі бөлім.
1)Жұмбақ жасыру.
-Балалар мен сендерге жұмбақтар жасырамын,қане кім тапқыр екен көрейік.
Білесің мекен даласын,
Бірден тауып аласың.
Салып алып дорбаға
Жүреді ылғи баласын.
-Кенгуру (суретін іліп қоямын) қалталы жануар.Артқы аяқтары алдыңғы аяқтарынан ұзын және күшті.Өсімдікжегіш.Өзінің тұқымын 6-8 ай дорбасында ұстайды.Қызыл кітапқа енген жануар.
-Бұл сөздің басында қандай дыбыс естіліп тұр? (Хормен айтқызу.)
-К қандай дыбыс?
-Дауыссыз дыбысты қандай түспен белгілейміз?
-Осы сөзге дыбыстық талдау жасайық. Неше дыбыс бар?
- Дауысты дыбыс нешеу?
-Дауыссыз дыбыс нешеу?
-Ал енді шапалақ арқылы буынға бөлейік . Неше буын бар?
- К дыбысы нешінші буында тұр?
-Ал енді келесі жұмбақты шешейік.
Тау басына салады ұяны,
Өткір көз шегір,
Бүргенін құртады тұяғы.
-Бүркіт (суретін көрсетемін) таулы жерді мекендейтін тегеурінді,имек тұмсықты құс.Бүркітті қазақ халқы киелі құс санайды,қастерлейді.Жаңа туған балаға бүркіттей қыран,өжет,қайсар болсын деп оған қатысты аттарды қойған.Еліміздің көк байрағында да қыран құс бейнеленген.
-Бұл сөзде К дыбысы бар ма?
-Буынға бөлейік.Неше буын бар?
-К дыбысы нешінші буында тұр?
-Неше дыбыс бар?
-Дауысты дыбыс нешеу?
-Дауыссыз дыбыс нешеу?
-К қандай дыбыс?
2) <<Доп лақтыру>> ойыны.Шарты: Балаларға допты лақтырамын. Допты қағып алған бала К дыбысынан басталатын немесе құрамында К дыбысы бар сөз айту керек.
3) Сергіту сәті.
Бір,екі,үш
Жинап алып күш.
Қолға қалам аламыз,
К дыбысын жазамыз.
4)Дәптермен жұмыс.
К дыбысын ауада жазу.
К әрпінің баспа түрін жазамыз.Үлгі бойынша к дыбысының кіші және бас әрпін бастырып жазады.Торкөздерге к дыбысынан басталатын сөздер ойлап табады. <<Сөйлем құра>> тапсырмасын орындау.
5) <<Кім шапшаң?>>ойыны.
Берілген дыбыстардан сөз құрастырып айту: а,н,п,т,ғ,о,й,е,к,ж,с,ұ,б,м,д.
3.Қорытындылау.
-Бүгін қандай дыбыспен таныстық?
-К қандай дыбыс?
-К дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі?
Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтау.
Категориясы:Бала бақша
Ақтөбе облысы,Әйтеке би ауданы,Әйке ауылы
Әйке орта мектебі
Мектепалды даярлық топ тәрбиешісіМолдашева Мағура Нұрланқызы
Білім саласы: Қатынас.
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: К дыбысы және әрпі.
Мақсаты: 1. К дыбысы мен әрпімен таныстыру.Сөз ішінде басқа дыбыстан ажыратып,оны дұрыс дыбыстату. К дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасауға,сөзді буынға дұрыс бөлуге үйрету.
2. Балалардың сөздік қорына мән бере отырып, ойлау қабілетін,қиялын дамыту.
3.Ауызекі сөйлеу мәдениетін қалыптастыра отырып, баспа әріп жазу жолдарын үйрете отырып,таза, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Қажетті құралдар: к дыбысының баспа түрі,текшелер,кеспе әріптер.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық.
1)Балалар шаттық шеңберіне тұрады.
Кел, балалар,күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек!
Көңілді боп жүрейікІ
2) <<Балықшы>> дидактикалық ойыны (өткен әріптерді пысықтау). Балалар аквариумнен магниттік текшелерді қармақпен аулап алады да,текшеде қандай әріп болса , сол әріпке сөз құрайды.
2.Негізгі бөлім.
1)Жұмбақ жасыру.
-Балалар мен сендерге жұмбақтар жасырамын,қане кім тапқыр екен көрейік.
Білесің мекен даласын,
Бірден тауып аласың.
Салып алып дорбаға
Жүреді ылғи баласын.
-Кенгуру (суретін іліп қоямын) қалталы жануар.Артқы аяқтары алдыңғы аяқтарынан ұзын және күшті.Өсімдікжегіш.Өзінің тұқымын 6-8 ай дорбасында ұстайды.Қызыл кітапқа енген жануар.
-Бұл сөздің басында қандай дыбыс естіліп тұр? (Хормен айтқызу.)
-К қандай дыбыс?
-Дауыссыз дыбысты қандай түспен белгілейміз?
-Осы сөзге дыбыстық талдау жасайық. Неше дыбыс бар?
- Дауысты дыбыс нешеу?
-Дауыссыз дыбыс нешеу?
-Ал енді шапалақ арқылы буынға бөлейік . Неше буын бар?
- К дыбысы нешінші буында тұр?
-Ал енді келесі жұмбақты шешейік.
Тау басына салады ұяны,
Өткір көз шегір,
Бүргенін құртады тұяғы.
-Бүркіт (суретін көрсетемін) таулы жерді мекендейтін тегеурінді,имек тұмсықты құс.Бүркітті қазақ халқы киелі құс санайды,қастерлейді.Жаңа туған балаға бүркіттей қыран,өжет,қайсар болсын деп оған қатысты аттарды қойған.Еліміздің көк байрағында да қыран құс бейнеленген.
-Бұл сөзде К дыбысы бар ма?
-Буынға бөлейік.Неше буын бар?
-К дыбысы нешінші буында тұр?
-Неше дыбыс бар?
-Дауысты дыбыс нешеу?
-Дауыссыз дыбыс нешеу?
-К қандай дыбыс?
2) <<Доп лақтыру>> ойыны.Шарты: Балаларға допты лақтырамын. Допты қағып алған бала К дыбысынан басталатын немесе құрамында К дыбысы бар сөз айту керек.
3) Сергіту сәті.
Бір,екі,үш
Жинап алып күш.
Қолға қалам аламыз,
К дыбысын жазамыз.
4)Дәптермен жұмыс.
К дыбысын ауада жазу.
К әрпінің баспа түрін жазамыз.Үлгі бойынша к дыбысының кіші және бас әрпін бастырып жазады.Торкөздерге к дыбысынан басталатын сөздер ойлап табады. <<Сөйлем құра>> тапсырмасын орындау.
5) <<Кім шапшаң?>>ойыны.
Берілген дыбыстардан сөз құрастырып айту: а,н,п,т,ғ,о,й,е,к,ж,с,ұ,б,м,д.
3.Қорытындылау.
-Бүгін қандай дыбыспен таныстық?
-К қандай дыбыс?
-К дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі?
Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz