Қмж 10 сынып физика

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы
Молекуланың саны, зат мөлшері: Молекуланың саны, зат мөлшері
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
Молекуланың саны, зат мөлшері: Пән бойынша оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру, Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін бағалау, сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабақтың тақырыбы: Жұмыс нәтижесі
Молекуланың саны, зат мөлшері: . Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығын игереді
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Молекуланың саны, зат мөлшері:

Оқулық :Физика . 10-сынып Р. Башарұлы Г. Байжасарова У. Тоқбергенова

Алматы _ , «Мектеп», 2006ж

Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеясы
Молекуланың саны, зат мөлшері: Молекуланың саны, зат мөлшері формуласын біледі, есептер шығаруда қолдана біледі
Сабақтың тақырыбы: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Молекуланың саны, зат мөлшері:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Молекуланың саны, зат мөлшері: Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың өтілетін уақыты
Молекуланың саны, зат мөлшері: 45 минут
Сабақтың тақырыбы: Сабақ жоспары
Молекуланың саны, зат мөлшері:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі -түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Молекуланың саны, зат мөлшері: Класстер

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау

Критерий

лер

Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Үй тапсырмасы

«. Молекуланың өлшемі мен массасы » тақырыбы бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:
  1. Молекула кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын тұжырымдау.
  2. Мұздың, судың, будың МКТ-ның тұрғысынан қандай айырмашылықтары мен ұқсастықтары бар?
  3. Қандай қозғалыс Броундық қозғалыс деп аталады?
  4. Диффузия құбылысын қалай түсіндіруге болады?
  5. Броундық қозғалыстың қарқындылығы қандай факторларға байланысты?
Нәтиже:

Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Бағалау: Білім көлемін зерделеу
Сұраққа толық жауап берді
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Сұраққа жартылай жауап берді
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Сұраққа нашар жауап берді
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат: . Оқулық мәтінін игерту
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо
Нәтиже: Тақырыптың басты идеясын табу
Бағалау: Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қателіктері болды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Мүлдем орындай алмады
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу:

Қолда

ну

Мақсат: Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

І топ № 18ж 1

ІІ топ №. 18 ж2

ІІІ топ № 18ж 3

ІV топ № 18ж4

Сергіту сәті

Нәтиже:

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Бағалау:

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Толық емес
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қиын
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Талдау
Мақсат:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

1. Молекулалардың өлшемі. Сутегі молекуласының өлшемі d=2, 3*10 -9 м. Зәйтүн майы молекуласының өлшемі d=1, 7*10 -9 м.

2. Молекулалардың саны. -бір тамшы судағы молекулалар саны.

3. Молекуланың массасы. -бір молекуланың массасы. 1а. ө. б. =1, 66*10 -27 кг

4. Салыстырмалы атомдық массасы арқылы салыстырмалы молекулалаық массаны есептеге болады

Нәтиже: Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Бағалау:

Пікірталас

қа түсу

диалог құрып, қорытынды жасай

ды

3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: тек диалог құрайды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: жұмысқа қатыспайды
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу:

Жинақ

тау

Мақсат: Бірлік болмай тірлік болмас.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

1. Зат мөлшері.

2. Авагадро тұрақтысы. N A =6, 02*10 23 1/моль

3. Мольдік масса-бір мольдің мөлшеріндегі заттың массасы. M=m 0 N A M=M r *10 -23 кг/моль

4. Кез келген заттың массасы

Нәтиже: Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Бағалау: Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қиналды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Шаға алмады
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат: Дүниетанымын кеңейту.
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Формуларға класстэр құрастыру
Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Бағалау: Логикалық ойы
Креативті
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Ойы жүйелі, тың ойы емес
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Жалпыға ортақ ой
Мақсат: 1

Ұқсас жұмыстар
Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасы
Көшбасшы мұғалім
Бала мен ойыншық
Оқушыларға топтық тапсырма беру
Оқушының әрекетің әрекеті
Тақырыпты оқыту міндеттері
Тәлімгерлік жоспар
Көзге арналған жаттығу
Білім алушының әрекеті. Сабақ типі
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz