10-сынып физикасы: Молекулалардың саны және зат мөлшері - сабақ жоспары мен бағалау критерийлері

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы
Молекуланың саны, зат мөлшері: Молекуланың саны, зат мөлшері
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
Молекуланың саны, зат мөлшері: Пән бойынша оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру, Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін бағалау, сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабақтың тақырыбы: Жұмыс нәтижесі
Молекуланың саны, зат мөлшері: . Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығын игереді
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Молекуланың саны, зат мөлшері:

Оқулық :Физика . 10-сынып Р. Башарұлы Г. Байжасарова У. Тоқбергенова

Алматы _ , «Мектеп», 2006ж

Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеясы
Молекуланың саны, зат мөлшері: Молекуланың саны, зат мөлшері формуласын біледі, есептер шығаруда қолдана біледі
Сабақтың тақырыбы: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Молекуланың саны, зат мөлшері:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Молекуланың саны, зат мөлшері: Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың өтілетін уақыты
Молекуланың саны, зат мөлшері: 45 минут
Сабақтың тақырыбы: Сабақ жоспары
Молекуланың саны, зат мөлшері:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі -түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Молекуланың саны, зат мөлшері: Класстер

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау

Критерий

лер

Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Үй тапсырмасы

«. Молекуланың өлшемі мен массасы » тақырыбы бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:
  1. Молекула кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын тұжырымдау.
  2. Мұздың, судың, будың МКТ-ның тұрғысынан қандай айырмашылықтары мен ұқсастықтары бар?
  3. Қандай қозғалыс Броундық қозғалыс деп аталады?
  4. Диффузия құбылысын қалай түсіндіруге болады?
  5. Броундық қозғалыстың қарқындылығы қандай факторларға байланысты?
Нәтиже:

Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Бағалау: Білім көлемін зерделеу
Сұраққа толық жауап берді
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Сұраққа жартылай жауап берді
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Сұраққа нашар жауап берді
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат: . Оқулық мәтінін игерту
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо
Нәтиже: Тақырыптың басты идеясын табу
Бағалау: Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қателіктері болды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Мүлдем орындай алмады
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу:

Қолда

ну

Мақсат: Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

І топ № 18ж 1

ІІ топ №. 18 ж2

ІІІ топ № 18ж 3

ІV топ № 18ж4

Сергіту сәті

Нәтиже:

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Бағалау:

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Толық емес
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қиын
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Талдау
Мақсат:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

1. Молекулалардың өлшемі. Сутегі молекуласының өлшемі d=2, 3*10 -9 м. Зәйтүн майы молекуласының өлшемі d=1, 7*10 -9 м.

2. Молекулалардың саны. -бір тамшы судағы молекулалар саны.

3. Молекуланың массасы. -бір молекуланың массасы. 1а. ө. б. =1, 66*10 -27 кг

4. Салыстырмалы атомдық массасы арқылы салыстырмалы молекулалаық массаны есептеге болады

Нәтиже: Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Бағалау:

Пікірталас

қа түсу

диалог құрып, қорытынды жасай

ды

3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: тек диалог құрайды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: жұмысқа қатыспайды
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу:

Жинақ

тау

Мақсат: Бірлік болмай тірлік болмас.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

1. Зат мөлшері.

2. Авагадро тұрақтысы. N A =6, 02*10 23 1/моль

3. Мольдік масса-бір мольдің мөлшеріндегі заттың массасы. M=m 0 N A M=M r *10 -23 кг/моль

4. Кез келген заттың массасы

Нәтиже: Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Бағалау: Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қиналды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Шаға алмады
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат: Дүниетанымын кеңейту.
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Формуларға класстэр құрастыру
Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Бағалау: Логикалық ойы
Креативті
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Ойы жүйелі, тың ойы емес
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Жалпыға ортақ ой
Мақсат: 1

Ұқсас жұмыстар
Молекулалардың өлшемдері мен массасы, молекула саны, зат мөлшері және молярлық масса
10-сынып физикасы: Молекула мөлшері, молекула массасы және зат мөлшері
10-сынып физикасы §4.2: Молекулалардың массасы мен өлшемдері
8-сынып химиясы: Зат мөлшері, моль, Авагадро саны және молярлық масса
8 сыныпқа арналған сабақ жоспары: Зат мөлшері, молярлық масса және Авогадро саны
8-сынып химиясы: Зат мөлшері мен сандық есептер (моль, Авогадро саны, молярлық масса, термохимиялық реакциялар)
Зат мөлшері мен молярлық масса бойынша сабақ жоспары
9-сынып физикасы: Күштер, Ньютонның екінші заңы және масса - сабақ жоспары мен бағалау критерийлері
7-сынып физикасы: Қысым және қысым бірліктері - сабақ жоспары, оқу мақсаттары және бағалау критерийлері
8-сынып химиясы: мольге қатысты зат мөлшері, масса, көлем және атом/молекула есептері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz