Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу туралы ақпарат

Пән: математика
Сынып: 6
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу 2-сабақ
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу ережелерімен таныстыру және ережелерді пайдаланып есептер шығару дағдыларын дамыта отырып, өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- - өткен материалдарды талдай отырып, жаңа білімді игереді.
- - мәтінмен, ақпарат көзімен жұмыс жасайды.
- - топта бір-біріне түсіндіреді, баяндай алды.
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Сабақтың әдіс-тәсілі: «Сергіту сәті», «Ой қозғау»,
Сабақтың әдіс-тәсілі: «Сергіту сәті», «Ой қозғау», «Жигсо»,
І. Кіріспе
2 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу.
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа даярлығын қадағалау.
Топқа бөлу үшін оқушылардың қолдарына фишка тарату.
Топ спикеріне бағалау парағы таратылады, оқушы белсенділігін арттыру, алдағы жұмыстың алгоритімін түсіндіру.
Сабаққа дайындалады.
Фишкада жазылған тапсырмалардың жауабына байланысты топқа бөлініп отырады.
«Жақсы»,
«Жарайсыңдар»
ІІ. Тұсау кесер
5мин.
Диалогтық оқу
«Ой қозғау»
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстырады.
1. теңсіздікті шешу дегеніміз не?
2. Теңсіздікті мәндес теңдеуге қалай түрлендіреді?
3. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін щещудің алгоритмін айт
Оқушылар өткен білімдерін естеріне түсіреді.
Сұрақтарға жауап береді, алгоритм құрады
Оқулық,
Менталды
ІІІ.
Негізгі бөлім
30 мин.
Жаңа тақырыпты меңгеру. Бірмүше тақырыбы оқулықтың 233-23
беттерінде.
«ЖИКСО»стратегиясы арқылы меңгертіледі.
Жұмыс жеке, жұптық.
Топтық
Жаңа білімді жинақтау сұрақтары.
Нақты тақырыпты мұғалім ақпарат көзін пайдалана отырып, түсінік алуына бағыт беріледі.
Жаңа ақпарат бойынша практикалық, тапсырмалар береді, ізденіске жетелейді.
Сұрақтар қою.
«ЖИГСО» стратегиясы арқылы меңгертілді. Жұмыс жеке, жұптық, топтық.
«А»тобы «Теңсіздікті шешіңдер»
«В»тобы «Теңсіздікті мәндес теісіздікке . келтіруге болады »
«С»тобы «х-тің қандай мәндерінде . . . аталады »
«D» «БТеңсңздік құру» талдайды.
«E» оқиды, топта
Тақырыпты оқиды, өзіне қажетті жазбалар, ескертпелер жасайды, жаңа ақпаратты қабылдайды, түсінеді. өз беттерімен ойларын ортаға салып, жаңа сабақ, жаңа идеяны жүзеге асыруға талпынады.
Топта оқушылар бір- біріне түсіндіреді. Әр топтың топ басшылары шығып қорғайды. Топ оқушылар әр топ жұмысын тыңдап толықтыру жасайды.
Жаңа ақпаратты пайдаланып алдандығы материалдармен салыстыра қарайды (өзін өзі реттеу), тапсырманы орындауда барысында қолдану мүмкіндігіне ие болады.
Спикер қорғайды, басқа топ толықтырады.
№1024, №1025, №1027
Оқулық,
А3 форматы, менталды карта, маркер
ІV Қорытынды
8 мин.
Шығармашылық жұмыс.
Рефлексия.
Үйге тапсырма
1026, 1029, 1031
Тапсырмаларын беремін.
-Сабақтың маған бергені . . .
-Қиын болды . . .
-Менің істегім келеді . . .
Алған білімді қолдана алу мақсатында шығармашылық жұмыс жүргізіледі оқушы жеке жұмыс жасайды, топта талдайды.
Оқушылар стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.
Стикерлер
Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz