Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу туралы ақпарат


Пән: математика
Сынып: 6
Күні: ___________
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу 2-сабақ
Сабақтың мақсаттары:
➢ Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу ережелерімен
таныстыру және ережелерді пайдаланып есептер шығару дағдыларын дамыта
отырып,өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
➢ - өткен материалдарды талдай отырып,жаңа білімді игереді.
➢ - мәтінмен ,ақпарат көзімен жұмыс жасайды.
➢ - топта бір-біріне түсіндіреді, баяндай алды.
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан
ойлау, АКТ,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Сабақтың әдіс-тәсілі: «Сергіту сәті», «Ой қозғау»,

Сабақтың әдіс-тәсілі: «Сергіту сәті», «Ой қозғау», «Жигсо»,
|Сабақ |Жоспар |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі |мазмұны | | | | |
|І. Кіріспе |Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасу. |Сабаққа дайындалады. |«Жақсы», |Түрлі түсті|
|2 мин. |кезеңі: |Түгендеу.Сабаққа | |«Жарайсыңд|қағаз, |
| | |даярлығын қадағалау. | |ар» |фишка |
| |Топқа бөлу. |Топқа бөлу үшін |Фишкада жазылған тапсырмалардың жауабына | | |
| | |оқушылардың қолдарына |байланысты топқа бөлініп отырады. | | |
| | |фишка тарату. | | | |
| | |Топ спикеріне бағалау | | | |
| | |парағы таратылады, | | | |
| | |оқушы белсенділігін | | | |
| | |арттыру,алдағы жұмыстың| | | |
| | |алгоритімін түсіндіру. | | | |
| | |Сабақ тақырыбы мен |Оқушылар өткен білімдерін естеріне | |Оқулық, |
|ІІ. Тұсау | |мақсатымен таныстырады.|түсіреді. | |Менталды |
|кесер | | | | | |
|5мин. |Диалогтық оқу|1. теңсіздікті шешу |Сұрақтарға жауап береді, алгоритм құрады | | |
| |«Ой қозғау» |дегеніміз не? | | | |
| | |2. Теңсіздікті мәндес | | | |
| | |теңдеуге қалай | | | |
| | |түрлендіреді? | | | |
| | |3. Бір айнымалысы бар | | | |
| | |теңсіздіктер жүйесін | | | |
| | |щещудің алгоритмін айт | | | |
| | | | | | |
| |Жаңа |Нақты тақырыпты мұғалім|«ЖИГСО» стратегиясы арқылы меңгертілді. |Топ |Оқулық, |
|ІІІ. |тақырыпты |ақпарат көзін пайдалана|Жұмыс жеке, жұптық , топтық. |басшысы |А3 форматы,|
|Негізгі |меңгеру. |отырып, түсінік алуына |«А»тобы «Теңсіздікті шешіңдер» |топтағы |менталды |
|бөлім |Бірмүше |бағыт беріледі. |«В»тобы «Теңсіздікті мәндес теісіздікке |оқушылар |карта, |
|30 мин. |тақырыбы | |. келтіруге болады » |іс |маркер |
| |оқулықтың | |«С»тобы «х-тің қандай мәндерінде....... |әрекетін | |
| |233-23 | |аталады » |бағалайды | |
| |беттерінде. | |«D» «БТеңсңздік құру» талдайды. |. | |
| |«ЖИКСО»страте| |«E» оқиды, топта | | |
| |гиясы арқылы | |Тақырыпты оқиды, өзіне қажетті жазбалар,| | |
| |меңгертіледі.| |ескертпелер жасайды, жаңа ақпаратты | | |
| | | |қабылдайды, түсінеді. өз беттерімен | | |
| | | |ойларын ортаға салып, жаңа сабақ, жаңа | | |
| | | |идеяны жүзеге асыруға талпынады. | | |
| | | |Топта оқушылар бір- біріне түсіндіреді. | | |
| | | |Әр топтың топ басшылары шығып қорғайды. | | |
| | | |Топ оқушылар әр топ жұмысын тыңдап | | |
| | | |толықтыру жасайды. | | |
| | | |Жаңа ақпаратты пайдаланып алдандығы | | |
| | |Жаңа ақпарат бойынша |материалдармен салыстыра қарайды (өзін | | |
| |Жұмыс |практикалық, |өзі реттеу),тапсырманы орындауда | | |
| |жеке,жұптық. |тапсырмалар |барысында қолдану мүмкіндігіне ие болады.| | |
| |Топтық |береді,ізденіске |Спикер қорғайды,басқа топ толықтырады. | | |
| |Жаңа білімді |жетелейді. |№1024,№1025,№1027 | | |
| |жинақтау |Сұрақтар қою. | | | |
| |сұрақтары. | | | | |
|ІV |Шығармашылық |Тапсырмаларын беремін. |Алған білімді қолдана алу мақсатында |Топ |Стикерлер |
|Қорытынды |жұмыс. | |шығармашылық жұмыс жүргізіледі оқушы жеке|басшылары,|Бағалау |
|8 мин. | | |жұмыс жасайды,топта талдайды. |мұғалім. |парағы |
| | | |Оқушылар стикерлерге бүгінгі сабақтан | | |
| |Рефлексия. |-Сабақтың маған бергені|алған әсерлерін жазады. | | |
| | |.... | | | |
| |Үйге тапсырма|-Қиын болды... | | | |
| | |-Менің істегім | | | |
| |1026,1029,103|келеді..... | | | |
| |1 | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Бір айнымалысы бар сызықтық тенсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешуге есептер шығару
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу. 6-сынып
Бекіту кезеңі
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу жайлы
Бір айнымалысы бар квадрат теңсіздіктерді шешу. 8 сынып
Бүтін рационал теңдеу
Сызықтық теңдеу мен сызықтық теңсіздіктер
Пәндер