Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу туралы ақпарат

Пән: математика

Сынып: 6

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу 2-сабақ

Сабақтың мақсаттары:

  • Білімділік:Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу ережелерімен таныстыру және ережелерді пайдаланып есептер шығару дағдыларын дамыта отырып, өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  • - өткен материалдарды талдай отырып, жаңа білімді игереді.
  • - мәтінмен, ақпарат көзімен жұмыс жасайды.
  • - топта бір-біріне түсіндіреді, баяндай алды.

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақтың әдіс-тәсілі: «Сергіту сәті», «Ой қозғау»,

Сабақтың әдіс-тәсілі: «Сергіту сәті», «Ой қозғау», «Жигсо»,

Сабақ кезеңі
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі:

І. Кіріспе

2 мин.

Жоспар мазмұны:

Ұйымдастыру кезеңі:

Топқа бөлу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа даярлығын қадағалау.

Топқа бөлу үшін оқушылардың қолдарына фишка тарату.

Топ спикеріне бағалау парағы таратылады, оқушы белсенділігін арттыру, алдағы жұмыстың алгоритімін түсіндіру.

Оқушының іс-әрекеті:

Сабаққа дайындалады.

Фишкада жазылған тапсырмалардың жауабына байланысты топқа бөлініп отырады.

Бағалау:

«Жақсы»,

«Жарайсыңдар»

Ресурстар: Түрлі түсті қағаз, фишка
Сабақ кезеңі:

ІІ. Тұсау кесер

5мин.

Жоспар мазмұны:

Диалогтық оқу

«Ой қозғау»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстырады.

1. теңсіздікті шешу дегеніміз не?

2. Теңсіздікті мәндес теңдеуге қалай түрлендіреді?

3. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін щещудің алгоритмін айт

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар өткен білімдерін естеріне түсіреді.

Сұрақтарға жауап береді, алгоритм құрады

Бағалау:
Ресурстар:

Оқулық,

Менталды

Сабақ кезеңі:
Сабақ кезеңі:

ІІІ.

Негізгі бөлім

30 мин.

Жоспар мазмұны:

Жаңа тақырыпты меңгеру. Бірмүше тақырыбы оқулықтың 233-23

беттерінде.

«ЖИКСО»стратегиясы арқылы меңгертіледі.

Жұмыс жеке, жұптық.

Топтық

Жаңа білімді жинақтау сұрақтары.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Нақты тақырыпты мұғалім ақпарат көзін пайдалана отырып, түсінік алуына бағыт беріледі.

Жаңа ақпарат бойынша практикалық, тапсырмалар береді, ізденіске жетелейді.

Сұрақтар қою.

Оқушының іс-әрекеті:

«ЖИГСО» стратегиясы арқылы меңгертілді. Жұмыс жеке, жұптық, топтық.

«А»тобы «Теңсіздікті шешіңдер»

«В»тобы «Теңсіздікті мәндес теісіздікке . келтіруге болады »

«С»тобы «х-тің қандай мәндерінде . . . аталады »

«D» «БТеңсңздік құру» талдайды.

«E» оқиды, топта

Тақырыпты оқиды, өзіне қажетті жазбалар, ескертпелер жасайды, жаңа ақпаратты қабылдайды, түсінеді. өз беттерімен ойларын ортаға салып, жаңа сабақ, жаңа идеяны жүзеге асыруға талпынады.

Топта оқушылар бір- біріне түсіндіреді. Әр топтың топ басшылары шығып қорғайды. Топ оқушылар әр топ жұмысын тыңдап толықтыру жасайды.

Жаңа ақпаратты пайдаланып алдандығы материалдармен салыстыра қарайды (өзін өзі реттеу), тапсырманы орындауда барысында қолдану мүмкіндігіне ие болады.

Спикер қорғайды, басқа топ толықтырады.

№1024, №1025, №1027

Бағалау: Топ басшысы топтағы оқушылар іс әрекетін бағалайды .
Ресурстар:

Оқулық,

А3 форматы, менталды карта, маркер

Сабақ кезеңі:

ІV Қорытынды

8 мин.

Жоспар мазмұны:

Шығармашылық жұмыс.

Рефлексия.

Үйге тапсырма

1026, 1029, 1031

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырмаларын беремін.

-Сабақтың маған бергені . . .

-Қиын болды . . .

-Менің істегім келеді . . .

Оқушының іс-әрекеті:

Алған білімді қолдана алу мақсатында шығармашылық жұмыс жүргізіледі оқушы жеке жұмыс жасайды, топта талдайды.

Оқушылар стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.

Бағалау: Топ басшылары, мұғалім.
Ресурстар:

Стикерлер

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Бір айнымалысы бар сызықтық тенсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешуге есептер шығару
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу. 6-сынып
Бекіту кезеңі
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу жайлы
Бір айнымалысы бар квадрат теңсіздіктерді шешу. 8 сынып
Бүтін рационал теңдеу
Сызықтық теңдеу мен сызықтық теңсіздіктер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz