Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Тамыры терең байтерек


Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдері: Тіл дамыту, сауат ашу.
Тақырыбы: Тамыры терең Бәйтерек- қазақ елінің белгісі
Мақсаты: Балаларға еліміздің бас қаласы – Астана жөнінде мәлімет беру,
«Бәйтерек» монументінің тарихымен таныстыру, мән –
мағынасын
түсіндіру. Ойын арқылы балалардың ой - өрісін, қиялын
дамыту,
сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыру, балалардың
шығармашылық қабілетін дамыту. Отанына, туған жеріне
сүйіспеншілікке, ұлтжанды азамат болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Елорда, Туған жер, Отан.
Билингвалдық компонент: Елорда-столица-capitalcity, Отан-Родина-
Motherland, қазақ тілі –
родной язык – native language
Заттың дамыту ортасы: Астана туралы бейнетаспадан видеоролик,
«Бәйтерек» монументі.

|Іс - әрекет кезеңі|Тәрбиешінің іс - әрекеті |Балалардың іс - әрекеті |
|Мотивациялық |Психологиялық жаттығу | |
|қорғаушы кезең |- Балалар, таңертең тұрғанда, | |
| |аспаннан не көресіңдер? |- Жарқыраған күнді көреміз. |
| |- Күнді көргенде қалай | |
| |қуанасыңдар? |- «Алақай» деп қуанамыз. |
| |- Күн бізге не береді? |- Күн бізге жылулық, жарық |
| | |береді. |
| |- Олай болса, балалар күнге |Балалар екі қолдарын аспанға |
| |қолымызды созайық, жылуын |созып, күннің жылулығын |
| |сезінейік, енді қолымызды |сезінеді. |
| |жүрегіміздің тұсына қойып, | |
| |жылулықты жүрегімізге берейік.| |
| |- Жүрегіміз не істеп тұр? | |
| |- Балалар, енді жүрегімізден |- Дүрсілдеп соғып тұр. |
| |шыққан ізгі тілектерімізді бір|- Елімізде тыныштық болсын! |
| |– бірімізге сыйлайық. |Халқымыз тату – тәтті өмір |
| | |сүрсін. |
| | |Балабақшамыз көркейе берсін. |
| | |Т.с.с. |
|Ұйымдастыру |- Біз қай Республикада |- Біз Қазақстан Республикасында|
|ізденістік |турамыз? |тұрамыз. |
| |- Біз қай тілде сөйлейміз? |- Қазақ тілінде. |
| |- Біз қай қалада тұрамыз? |- Біз Тараз қаласында тұрамыз. |
| |- Балабақшамыз қалай аталады? |- «Балдырған» балабақшасы. |
| |- Біздің Елорда қай қала? | |
| |- Астанаға саяхатқа барғыларың|- Елордамыз Астана қаласы. |
| |келе ме? | |
| |- Алдымен, Қазақстан |- Иә |
| |Республикасының картасына |- Балалар картаға қарайды. |
| |көңіл аударайық. Қараңдаршы, |Тараз қаласымен Астананың |
| |онда туған еліміздің үлкен |қашықтығын көреді. |
| |қалалары, өзен, таулары | |
| |орналасқан. | |
| |Тараз қаласы мен Астана қаласы| |
| |бір – біріне жақын ба, әлде | |
| |алыс па? | |
| |Әрине алыс сондықтан біз |- Алыс екен |
| |Астанаға ұшақпен ұшып барамыз.|- Көздерін жұмып, қолдарын |
| |Құстай самғап, асқар тауларды |сермеп Астанаға ұшып келгендей |
| |асып, бұлттарды кезіп өтіп, |болады. |
| |міне Астанаға да жетіп қалдық.| |
| |Енді көзімізді ашып, жан – | |
| |жағымызға қарайық. Мен |Астанаға арналған тақпақтарын |
| |сендерге бір ертегі айтып |айтады. |
| |бергім келіп тұр. Мына |Астана – шапағаттың шуағындай |
| |Бәйтерек монументі туралы. |Астана – махаббаттың |
| |«Ертеде Бәйтерек ағашы үлкен |тұрағындай, |
| |болып өсіпті. Жыл сайын |Астана – періштелер мекенісің |
| |Бәйтеректің басына – қасиетті |Астана – Қазақстан тұмарындай. |
| |Самұрық құс күн секілді |Мақал- мәтелдерін айтады. |
| |жарқырап алтын жұмыртқа |Ертегіні мұқият тыңдайды. |
| |салатын болыпты. Бірақ та | |
| |жұмыртқаны күн сайын айдаһар | |
| |ұшып келіп жеп қояды екен. | |
| |Осылай күннен – күнге жалғаса |Күн сайын жұмыртқаның пайда |
| |береді.» |болуы, күннің шығуы ал |
| |- Балалар, қалай ойлайсыңдар, |айдаһардың жұмыртқаны жеп |
| |неге күн сайын самұрыққұсы |қойғаны, ол күннен кейін кеш |
| |жұмыртқа салған сайын айдаһар |болып, түннің пайда болуы, яғни|
| |оны жеп қояды? |күн мен түннің ауысуы. |
| |Балалар «Астана – Бәйтерек» | |
| |монументі осы ертегі мәтінімен| |
| |байланысты. Нұрсұлтан | |
| |Назарбаев «Біздің еліміз осы | |
| |бәйтерек ағашы сияқты әрқашан | |
| |биіктен көрініп, аспандағы | |
| |күніміз алтын жұмыртқадай | |
| |жарқырап, халқымыз тату – |Слаидтан видеороликті 5 |
| |тәтті өмір сүрсін» - деген |минуттай тамашалайды. Аялы |
| |оймен қазақ елінің символы |алақанға қолдарын қойып, |
| |ретінде жасалған. Биіктігі 97 |армандарын айтады. |
| |метр. Панарама залында «Аялы |Балалар өздерінің армандаған |
| |алақан» тұмары бар. Оған |армандарын айтады: |
| |келген әр адам өзінің |- Мен Дәрігер болғым келеді. |
| |армандарын айтады. Бізде солай|- Мен футболист болғым келеді. |
| |істейік. Жарайсыңдар, балалар.|- Мен мұғалім болғым келеді. |
| |Енді өзіміздің туған қаламыз |- Мен боксер болғым келеді. |
| |Таразға қайтатын уақыт болды. |Т.с.с |
| |Қане, көзімізді жұмып бәріміз | |
| |қайтадан қайтайық. | |
| |Балалар, қараңдаршы бізді |Саяхаттан алған әсерлерін бір –|
| |Айымжамал апай күтіп қалған |біріне айтып, көңілді көңіл- |
| |сияқты. |күймен саяхаттан оралады. |
| |- Сәлеметсіңдерме, балалар? | |
| |- Қайда барып келдіңдер? Не | |
| |көрдіңдер? |- Сәләметсіз бе. |
| | |Маржан: Біз Астана қаласының |
| | |әдемі ғимараттарын, демалыс |
| | |орындарын, Есіл өзенін көрдік. |
| | |Ең бастысы біз Бәйтереті |
| | |көрдік, аялы алақанға қолымызды|
| | |қойдық, армандарымызды айттық. |
| | |Әнел: Есіл өзені қаланы екіге |
| | |бөліп жатыр. Есілдің оң |
| | |жағалауында көбіне тұрғын үйлер|
| | |орналасқан, ал сол жағалауы |
| |Балалар Елорда сөзін орыс |жалпы Қазақстанның саяси |
| |тілінде Столица дейміз. |орталығы болып табылады. |
| |Ағылшын тілінде capitalcity |Алихан: «Астана – Бәйтерек» |
| |деп айтамыз. |монументі Елораның көрнекті |
| |Отан – Родина – Motherland |орыдарының бірі. Есіл өзенінің |
| |қазақ тілі – родной язык – |сол жақ жағалауында орналасқан.|
| |native language |Биіктігі 97 метр екен. Онда |
| | |Н.Ә.Назарбаевтың алақанының |
| | |таңбасы басылған. |
|Коррекциялық |Мынау, сізге алып келген |А – Асқар таудай биікте |
|түзетушілік |сыйлықтарымыз, қабыл алыңыз. |С – Сарыарқаның төрінде |
| |Балалар, Астана сөзінің |Т - Тәуелсіз менің елімде |
| |мағынасын қалай түсінесіңдер, |А - Асқақтаған армандар |
| |айтып беріңдерші. |Н – Нұрын шашқан бәйтерек |
| |Жарайсыңдар, балалар енді ашық|А – Арман қалам – Астанам! |
| |оқу іс әрекетін «Бәйтерек» | |
| |биімен қорытындылайық. | |
| | |Балалар қосылып би билейді. |

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Астананың көрікті жерлерімен танысады.
Игереді: Өз еліне деген махаббатты сезінуді, ұлт – жандылыққа
игереді.
Дағдыланады: Жаңа сөздердің мағынасын түсінуді, байланыстырып сөйлеуді,
өз ойын жеткізе білуді дағдыланады.

№4 «Балдырған» балабақшасы

[pic]
Ашық оқу іс-әрекеті

[pic]

Тәрбиеші: Г.С.Айгаскаева

Тараз қаласы

Ұқсас жұмыстар
Астана-менің көзіммен
Табу сөз
Астана жаңа қала
Туған тілім өркенде, бола бер күшті, көркем де
Ұстазым – алтын діңгегім
"елім менің" танымдық ойыны
Тәуелсіздік - ел бақыты
Ағаштар неге ашуланды? 4 сынып, ана тілі
Келешегі кемел Қазақстан
«менің елім – Қазақстан» танымдық-этнографиялық ойын-сайыс
Пәндер