Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Оюлар әлемінде
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: «Оюлар әлемінде»
Мақсаты: Балаларды халық мәдениетіне үйрету, қазақ халқының ою - өрнектері
мен халықтың әдет - ғұрыптарын тереңірек ашу және дамыту, балалардың бойына
сіңіру.
Балаларға өз бетімен ою қиюға баулу, ойлау қабілеттерін арттыру.
Ою - өрнектерді дұрыс таңдап, ою - өрнек элементтерінің атауын бекіту,
мақал – мәтелдер арқылы баланың бойына сіңіру, ұлттық тәрбие беру.
Сөздік жұмыс: Ою - өрнек: қошқармүйіз, сынықмүйіз.
Билингвалдық компонент: Ою – узор, өрнек – орнаменты.
Заттық дамыту ортасы: Мультимедиялық тақта, ұлттық ою - өрнектер, киіз
үлгісі, ою - өрнектердің сызбасы, ұлтық аспаптар, түрлі - түсті қағаздар,
ақ қағаз, қайшы, желім, қылқалам, түрлі - түсті картондар, табиғи
материалдар, ән - күй дискісі, көңіл - күй релаксация,
|Әрекет кезеңі |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Ынталандыру |Шаттық шеңбері | |
|Бағдар беру |Арайлап таң атты, |Балалар шаттық шеңберіне |
| |Алтын сәуле таратты. |тұрып, бір - біріне қайырлы |
| |Жарқырайды даламыз, |күн тілейді. |
| |Жайнай берші қаламыз. | |
| |Қайырлы таң қонақтар! | |
| |Қайырлы таң балалар! | |
| | | |
| |Жылулық шеңбері: |Бір – біріне жылы лебіздерін|
| | |білдіреді. |
| | | |
|Ұйымдастыру |- Енді, орнымызға отырайық. |Орындарына жайғасады. |
|Іздестіруші | | |
| |- Балалар, қазір біз сендермен |Тақырыппен танысады. |
| |«Оюлар әлемінде» тақырыбында | |
| |шығармашылық жұмыс бастаймыз. | |
| |- Балалар, әр халықтың өзіне тән | |
| |ұлттық белгілері бар. Қазақ | |
| |халқының өзіне тән | |
| |ерекшеліктерінің бірі – ұлттық | |
| |ою-өрнектері. Ертеде ою-өрнек | |
| |арқылы бір нәрсені біліп, үйренуге| |
| |болған, ол бір мағына ұғымды | |
| |берген. | |
| |- Ою - өрнектер жануарлар | |
| |әлемінде, өсімдіктер әлеміне, | |
| |геометриялық пішіндермен | |
| |байланысты дамыған. Онда белгісіз | |
| |мағыналар мен әшекей емес, бір | |
| |бағытты баяндайды. | |
| |- Қане, балалар қандай ою - өрнек |Балта, тарақ, Бота көз, |
| |түрлерін білесіңдер? |Толқын, Қарлығаш, Қайнар. |
| |- Ою - өрнектер орысша қалай |Ою - узор, өрнек - орнаменты |
| |айтылады? | |
| |- Енді, балалар, ою - өрнек туралы|1. Ою ойғанның ойы ұшқыр. |
| |қандай мақал - мәтелдер, тақпақтар|2. Шебердің саусағы – алтын. |
| |білесіңдер? |3. Ою ойған –сызу да сызады. |
| | | |
| | |Біз кішкентай балдырған, |
| | |Он саусақтан өнер тамған. |
| | |Қолымызда қайшымыз, |
| | |Әдеппен біз бастаймыз |
| | |Оюларды қиюдан. |
| | | |
| | |Таңдайларың тақылдап, |
| | |Сойлегенде сөз бермей. |
| | |Шешен болар ма екенсің, |
| | |Бармақтарың майысып. |
| | |Түрлі ою ойысып, |
| | |Шебер болар ма екенсің. |
| | | |
| | |Шай ішетін қоюлап, |
| | |Жақсы көрем атамды. |
| | |Сырмақ ойған оюлап, |
| | |Жақсы көрем апамды. |
| | | |
| | |1.Шебердің қолы – алтын, |
| | |Шешеннің сөзі – алтын. |
| | |2. Шешеннің тілі – шебердің |
| | |бізі. |
| | |3. Өнерлі бала – сүйкіді. |
| | |4. Өнер көзі – халықта. |
| | |5. Өнер - өлмес мұра. |
| | | |
| | | |
| |Жарайсыңдар, балалар бәріміз |Балалар жаңылтпашты |
| |жаңылтпаш айтып көрейікші? |жетекшімен бірге |
| | |қайталайды. |
| |Ойналмаған ойын бар, | |
| |Ойылмаған ою бар. | |
| | | |
| |Ою ою керек, | |
| |Бояуы қою болу керек. | |
| | | |
|Ғажайып сәті |- Қараңдаршы, балалар, бізге қонақ|Балалар Дымбілмеске |
| |келіп қалыпты. |көмекетеседі, оюлардың |
| | |аттарын атайды. |
| | | |
|Жаңа оқу әрекеті|Бүгінгі жаңа оқу әрекетінде | |
| |танысатын оюымыз «Қызғалдақ» деп| |
| |аталады. Ою - өрнектерді атау, | |
| |мағынасын түсіндіру. | |
|Жұмыс барысы | | |
| |Алдарында тұрған қағаздардан |Балалар берілген тапсырманы |
| |қызғалдақ оюын бастырып оны қиып |орындауға кіріседі. |
| |аламыз. Тақтада ілініп тұрған | |
| |түскиізге апарып жапсырамыз. | |
| |Қайшыны абайлап ұстаймыз, басын | |
| |төмен қаратып, бір - бірімізге | |
| |қаратпай ұстаймыз. | |
|Сергіту сәті | | |
| |Саусақтарым иіліп, |Балалар орындарынан тұрып |
| |Билей - билей жөнелді. |сергіту сәтін қимылмен |
| |Бас бармағым, сұқ саусағым, |жасайды. |
| |Қосып ұстап бояуды. | |
| |Ортан терек, шылдыр шүмек, | |
| |Кішкентай бөбек. | |
| |Бүгіліңдер бәрің де! | |
| |1,2,3 жина бойға күш, | |
| |1,2,3 жина бойға күш. | |
|Ойын: | | |
| |Дидактикалық ойын: |Балалар әр кесеге өз оюын |
| |«Кесенің оюын тап» |табады. |
|Қорытындылау | | |
| |- Қане, балалар, сонымен бүгінгі |Ою - өрнектерді қиып, |
| |оқу іс - әрекетінен нені үйрендік?|жабыстыруды үйрендік. |
| |- Ою - өрнектердің аттарын |Қызғалдақ, Бота көз, Гүл, |
| |атаңдаршы? |Тарақ, Балта. |
| |- Балалар біз бүгін түскиізімізді |Қызғалдақ, Тарақ, Балта ою - |
| |қандай ою - өрнекпен өрнектедік? |өрнектерімен өрнектедік. |
| | | |
| | | |
| | |Қоштасу рәсімі: |
| | |Біздің топта ұл – қыздар, |
| | |Тату – тәтті ойнаймыз. |
| | |Әлемдегі бар адамға, |
| | |Тек жақсылық ойлаймыз. |
| |«Өнерлерің өрге жүзсін, өркендерің| |
| |өссін. Үлкен азамат болыңдар!». | |
| |Сау болыңдар! | |
Күтілетін нәтиже: Балалар берілген оюларды өз бетімен қиды, өз беттерінше
безендіріп жапсырды.
Білу керек: Ою - өрнектерді дұрыс таңдай білді және ою-өрнек атауын дұрыс
атады.
Түсінігі: Ою - өрнектерді қай жерде пайдаланамыз.
Көрсете білуі: Оюлардың түрлерін ажырата білуі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz