Физикалық олимпиадалардың есептерін шығару

Қаралды және бекітілді:Педагогикалық кеңесте.Хаттама №6“24”мамыр2006ж.Мектеп директоры:М. Ғ. Қазиев:

Қаралды және бекітілді:

Педагогикалық кеңесте.

Хаттама №6

24 мамыр 2006 ж.

Мектеп директоры:

М. Ғ. Қазиев

Келісілді:Теректі аудандық ББ.Хаттама №3“21”мамыр2007ж.:

Келісілді:

Теректі аудандық ББ.

Хаттама № 3

21 мамыр 2007 ж.

БҚОПКБА және ҚДИсараптама кеңесінен өткізілді.Хаттама № ___“___”2007ж.:

БҚОПКБА және ҚДИ

сараптама кеңесінен өткізілді.

Хаттама № ___

“___” 2007 ж.

БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ

ҚОЛДАНБАЛЫ КУРСЫНЫҢ

АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ

Тақырыбы:

ФИЗИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАЛАРДЫҢ

ЕСЕПТЕРІН ШЫҒАРУ

Бағыты: жаратылыстану - математика

Бағдары: физика - математика

10-11 кластар

Құрастырушылар: Б. С. Ғабдығалиев - I санатты физика және

информатика пәндерінің мұғалімі

Г. Қ. Байбосинова - I санатты физика және

математика пәндерінің мұғалімі

Жайық орта жалпы білім беретін мектебі

Түсінік хат

Бұл қолданбалы курста Республикалық, Мәскеулік, Бүкілодақтық, Халықаралық, облыстық олимпиадалардың есептері шығарылады. Осы олимпиадалардың теориялық және практикалық сайыстарының тапсырмалары қамтылады. Көбіне есептерді, әсіресе жоғары қиындықты есептерді шығаруға сабақ уақыттары жетпей жатады. Сондықтан физика-математика бағдарында оқыту үрдісіндегі осы қолданбалы курстың орны ерекше.

Курстың мақсаты : Оқушылардың логикалық, танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып, физикалық есептерді шығару дағдыларын қалыптастыру және іскерліктерін жетілдіру. Оқушыларды техникалық мамандықтар бойынша жоғары оқу орындарына түсуге дайындау.

Курс міндеттері :

  1. Мектеп бағдарламасын қайталамай, сабақтарда алған білімдерге жаңа бағыт беру.
  2. Оқушылардың әрі кең көлемді, әрі терең физикалық білім алуларына жағдай жасау.
  3. Оқушылардың физикалық білімдерін тереңдету.
  4. Оқушыларды өзбеттерімен терең ойлануға үйрету.
  5. Оқушылардың қосымша физикалық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
  6. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
  7. Шәкірттерді еңбекқорлыққа, жауапкершілікке, жігерлілікке баулу.

Мамандыққа бағдарлау : инженер, механик, жүк тасымалдауды ұйымдастырушы, темір жол технологы, физик, радиотехник, электрик және т. б. техникалық мамандықтар.

Пәнаралық байланыс : алгебра, геометрия, сызу, химия, астрономия, биология, экология.

Қолданбалы курстың ұйымдастыру формалары : оқушылардың білімдерін тиянақтау сабақтары, есептер шығару, шығармашылық ізденіс жұмыстары.

Сондай-ақ курс барысында, дамыта, саралап, деңгейлеп, проблемалық, эвристикалық оқыту, шығармашылық ізденіс, өзіндік жұмыс, ынталандыру, оқу сапасының мониторингі әдістері және т. б. пайдаланылады.

Қолданбалы курсты қорытындылау формасы : есептер шығару, бөлімді қорытындылау, сынақ жұмысы (олимпиада) .

Курс барысында оқушылар келесі біліктіліктерді иемденеді:

  • Есептің (құбылыстың) мазмұнын талдау, белгілі және белгісіз шамалар арасындағы байланыстарды анықтау.
  • Есепті шығарудың ең тиімді тәсілін таңдай білу.
  • Физикалық есепті шешудің жалпы тәсілін құру мақсатында есеп мәнін оның моделі арқылы жетік меңгеру.
  • Өз білімі мен біліктілігін жаңа жағдайларда қолдана білу.
  • Өзінің танымдық үрдісін басқару.
  • Есепті нақтылап, оны кішігірім есептерден тұратын жүйеге айналдыра білу.
  • Физикалық есептерді шешу кезінде сәйкес есептерді, алгоритмдерді, схемеларды, кестелерді, анықтамалықтарды және т. б. қолдана білу.
  • Адамның психологиялық ерекшеліктерін анықтай білу.
  • Ұжымдық, ынтымақтастық қарым - қатынаста жұмыс істеу.

Оқушыларға қойылатын талаптар:

  1. Өзінің оқу уақытын тиімді пайдалану.
  2. Өзінің негізгі оқу мақсатын және міндеттерін белгілеу.
  3. Оқып отырған материалдың басты мағынасын айқындау.
  4. Материалдағы мағыналық тірек бөлімдерін таба білу.
  5. Өзін-өзі бақылауды жүзеге асырып жүру.
  6. Оқылған тақырыптар бойынша есептерді жеңілінен бастап, біртіндеп күрделендіре шығарып жүру.
  7. Есеп шартының (берілгенінің) дұрыс жазылуын, формулалар мен сызбалардың дұрыс қолданылуын, есептеулердің дұрыс жүргізілуін тексере білу.
  8. Есептің шығарылу жолын қысқаша әңгімелеп бере білу.
  9. Есептерді мұғалімнің шығаруға бергенінен де көп шығаруға тырысу.
  10. Есеп шығару барысында қателесуден қорықпай, өз қатесін өзі түзете білу.
  11. Күрделі есептерден қорықпау.
  12. Бастаған істі аяғына дейін жеткізуден (есепті толық дұрыс шығарудан) оңды әсер алып, қуанышқа бөлене білу.

Курс барысында оқушылардың білім деңгейлерін тексеріп, анықтау, оқу сапасының мониторингін жүргізу өте қажет. Осы мақсаттағы қорытындылау сабақтары әр бөлімнің соңында жүзеге асырылады.

Оқушылардың білімдерін бағалау шарттары мынадай :

94 -100% -ын дұрыс орындаса, бағасы “5”.

80% -ынан 94% -ына дейін дұрыс орындаса, бағасы “4”.

50% -ынан 80% -ына дейін дұрыс орындаса, бағасы “3”.

Оқушы тапсырмалардың 0% -ынан 50% -ына дейін дұрыс орындаса, бағасы “2”.

10 - 11 кластарға арналған осы курстардың соңында қорытынды сынақ жұмыстары (олимпиадалар) жүргізіліп, жүлделі орын алған оқушылар, әрі сынақтан өткен оқушылар анықталады.

Бағдарлы оқыту моделін құруға арналған әдістемелік көмекші құралда көрсетілгендей қолданбалы курстар бойынша оқушылардың дайындық деңгейлерін бағалау дихотомикалық (екілік) шкала бойынша жүргізіледі: “меңгерді” немесе “меңгермеді” (“сынақтан өтті” немесе “сынақтан өтпеді”) . Қорытынды сынақ (олимпиада) тапсырмаларының 50 - 100% -ын орындаған оқушы “меңгерді” (“сынақтан өтті”) , ал 0% -ынан 50% -ына дейін орындаған оқушы “меңгермеді” (“сынақтан өтпеді”) деп бағаланады.

Қолданбалы курстың мазмұны

10 класс

(Жылына 34 сағат, аптасына 1 сағаттан)

I. Кіріспе (1 сағ)

  • Курс міндеттері. Физикалық есептерді шығаруды үйренудің маңыздылығы. Техникалық қауіпсіздік. (1 сағ)

II. Механика (11 сағ)

  • Түзу сызықты және қисық сызықты айнымалы қозғалыс. (2 сағ)
  • Қозғалыстың салыстырмалылығы. (1 сағ)
  • Ньютон заңдары (1 сағ)
  • Механикалық жұмыс, энергия және қуат. (2 сағ)
  • Сақталу заңдары. (2 сағ)
  • Тепе-теңдік. Тепе-теңдік шарты. (1 сағ)
  • Архимед заңы. Бернулли теңдеуі. (1 сағ)
  • Тербелістер мен толқындар. (1 сағ)

III. Молекулалық физика (10 сағ)

  • Әр түрлі меншікті жылулар (1 сағ)
  • Газдың молекула-кинетикалық теориясының негізгі теңдеулері (1 сағ)
  • Идеал газ заңдары. Газдардағы изопроцестер. Реал газдар. (2 сағ)
  • Агрегаттық күйлер. Қатты денелердің механикалық қасиеттері. (1 сағ)
  • Сұйықтың беттік қасиеттері. Салыстырмалы ылғалдылық. (1 сағ)
  • Идеал газдың ішкі энергиясы. (1 сағ)
  • Термодинамика заңдарын қолданып есептерді шешу. (1 сағ)
  • Адиабаттық процесс. Изопроцестерге термодинамиканың бірінші бастамасын қолдану. (1 сағ)
  • Жылу машиналарының жұмыс істеу принципі, пайдалы әсер коэффициенті. (1 сағ)

IV. Электродинамика (басы) (10 сағ)

  • Электр өрісінің қасиеттері мен заңдылықтары. (1 сағ)
  • Электр өрісінің кернеулігі, потенциалы. Электр өрісі күштерінің жұмысы. (1 сағ)
  • Конденсаторларды қолдану. Электр сыйымдылығы. Электр өрісінің энергиясы. (1 сағ)
  • Ом заңдары мен Кирхгоф ережелерін қолдану. (2 сағ)
  • Электр тізбегінде өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу. Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль - Ленц заңы. (2 сағ)
  • Әр түрлі ортадағы (сұйықтардағы, газдардағы, қатты денелердегі) электр тогы. (1 сағ)
  • Магнит өрісінің қасиеттері. Магнит өрісінің индукциясы. Ампер күші. Лоренц күші. Сол қол ережесі. Бұрғы ережесі. (2 сағ)

V. Қорытындылау (2 сағ)

  • Қорытынды сынақ жұмысы (олимпиада) . (1сағ)
  • Қателермен жұмыс. (1 сағ)

11 класс

(Жылына 34 сағат, аптасына 1 сағаттан)

I. Электродинамика (жалғасы) (12 сағ)

  • Магнит ағыны. Электромагниттік индукция заңы. (2 сағ)
  • Ленц ережесі. Қозғалыстағы өткізгіштердегі индукцияның ЭҚК-і.

(1 сағ)

  • Өздік индукция. Индуктивтік. (1 сағ)
  • Токтың магнит өрісінің энергиясы. Электромагниттік өріс энергиясы.

(1 сағ)

  • Тербелмелі контурдағы электромагниттік тербелістер кезіндегі энергияның түрленуі. Тербелмелі контурдағы процестерді сипаттайтын теңдеу. (2 сағ)
  • Гармониялық тербелістердің амплитудасы, периоды және жиілігі. Томсон формуласы. (2 сағ)
  • Тербеліс фазасы. Ток күші мен кернеудің әсерлік мәндері. (1 сағ)
  • Айнымалы ток тізбегіндегі конденсатор мен катушка. Трансформаторлар.

(1 сағ)

  • Электромагниттік толқынның жылдамдығы. Толқын ұзындығы. Электромагниттік сәулелер ағынының тығыздығы. (1 сағ)

II. Оптика. Арнайы салыстырмалылық теориясы. (10 сағ)

  • Жарықтың түзу сызықты таралу, шағылу және сыну заңдары. Толық шағылу. (2 сағ)
  • Жарық жылдамдығы. Жарықтың дисперсиясы. (1 сағ)
  • Жарықтың интерференциясы. Жарық толқынының ұзындығы. (1 сағ)
  • Жарықтың дифракциясы. Дифракциялық тор. Жарықтың поляризациясы. (2 сағ)
  • Сәуле шығару және спектрлер. Электромагниттік толқындар шкаласы.

(1 сағ)

  • Салыстырмалылық теориясының постулаттары және олардан туындайтын негізгі салдар (Кеңістік. Уақыт. Жылдамдықтарды қосудың релятивистік заңы) . (2 сағ)
  • Массаның жылдамдыққа тәуелділігі. Масса мен энергияның байланысы. (1 сағ)

III. Кванттық физика (10 сағ)

  • Планк формуласы және тұрақтысы. (1 сағ)
  • Фотоэффект заңдары. Фотоэффект үшін Эйнштейн теңдеуі. (1 сағ)
  • Фотоэффектінің қызыл шекарасы. Фотондар. Жарық қысымы. (1 сағ)
  • Атомның құрылысы. Бордың кванттық постулаттары. Лазерлер. (1 сағ)
  • Радиоактивтілік. Альфа -, бета -, гамма - сәуле шығару. (1 сағ)
  • Радиоактивтік ыдырау заңы. Жартылай ыдырау. (1 сағ)
  • Атом ядросының құрылысы. Атом ядросының байланыс энергиясы.

(1 сағ)

  • Ядролық реакциялар. Ядролық реактор. Термоядролық реакциялар.

(1 сағ)

  • Радиоактивті изотоптарды алу. Радиация. (1 сағ)
  • Кварктар. Глюондар. Аралық бозондар. Гравитондар. (1 сағ)

IV. Қорытындылау (2 сағ)

  • Қорытынды сынақ жұмысы (олимпиада) . (1 сағ)
  • Қателермен жұмыс. (1 сағ)

Тақырыптық жоспар

10 класс

(Жылына 34 сағат, аптасына 1 сағ)

№:
Тақырып: Тақырып
Сағаттар саны: Сағаттар саны
Сабақ түрі: Сабақ түрі
№: Оқушылардың білімдерін тиянақтау
Тақырып: Есептер шығару
№: I
Тақырып: Кіріспе
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
№: 1
Тақырып: Курс міндеттері. Физикалық есептерді шығаруды үйренудің маңыздылығы. Техникалық қауіпсіздік.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі: 1
№: II
Тақырып: Механика
Сағаттар саны: 11
Сабақ түрі:
№: 1-2
Тақырып: Түзу сызықты және қисық сызықты айнымалы қозғалыс.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 3
Тақырып: Қозғалыстың салыстырмалылығы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 4
Тақырып: Ньютон заңдары.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 5-6
Тақырып: Механикалық жұмыс, энергия және қуат.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 7-8
Тақырып: Сақталу заңдары.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 9
Тақырып: Тепе- теңдік. Тепе- теңдік шарты.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 10
Тақырып: Архимед заңы. Бернулли теңдеуі.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 11
Тақырып: Тербелістер мен толқындар.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: III
Тақырып: Молекулалық физика.
Сағаттар саны: 10
Сабақ түрі:
№: 1-2
Тақырып: Әр түрлі меншікті жылулар.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 3
Тақырып: Газдың молекула-кинетикалық теориясының негізгі теңдеулері.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 4-5
Тақырып: Идеал газ заңдары. Газдардағы изопроцестер. Реал газдар.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 6
Тақырып: Агрегаттық күйлер. Қатты денелердің механикалық қасиеттері.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 7
Тақырып:

Сұйықтың беттік қасиеттері.

Салыстырмалы ылғалдылық.

Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 8
Тақырып: Идеал газдың ішкі энергиясы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 9
Тақырып: Термодинамика заңдарын қолданып есептерді шешу.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 10
Тақырып: Адиабаттық процесс. Изопроцестерге термодинамиканың бірінші бастамасын қолдану.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 11
Тақырып: Жылу машиналарының жұмыс істеу принципі, пайдалы әсер коэффициенті.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: IV
Тақырып: Электродинамика (басы)
Сағаттар саны: 10
Сабақ түрі:
№: 1
Тақырып: Электр өрісінің қасиеттері мен заңдылықтары.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 2
Тақырып: Электр өрісінің кернеулігі, потенциалы. Электр өрісі күштерінің жұмысы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 3
Тақырып: Конденсаторларды қолдану. Электр сыйымдылығы. Электр өрісінің энергиясы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 4-5
Тақырып: Ом заңдары мен Кирхгоф ережелерін қолдану.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 6-7
Тақырып: Электр тізбегінде өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу. Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль - Ленц заңы.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 8
Тақырып: Әр түрлі ортадағы (сұйықтардағы, газдардағы, қатты денелердегі) электр тогы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 9-10
Тақырып: Магнит өрісінің қасиеттері. Магнит өрісінің индукциясы. Ампер күші. Лоренц күші. Сол қол ережесі. Бұрғы ережесі.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: V
Тақырып: Қорытындылау
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі:
№: 1
Тақырып: Қорытынды сынақ жұмысы (олимпиада)
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 2
Тақырып: Қателермен жұмыс
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1

11 класс

(Жылына 34 сағат, аптасына 1 сағ)

№:
Тақырыптар: Тақырыптар
Сағаттар саны: Сағаттар саны
Сабақ түрі: Сабақ түрі
№: Оқушылардың білімдерін тиянақтау
Тақырыптар: Есептер шығару
№: I
Тақырыптар: Электродинамика (жалғасы)
Сағаттар саны: 12
Сабақ түрі:
№: 1-2
Тақырыптар: Магнит ағыны. Электромагниттік индукция заңы.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 3
Тақырыптар: Ленц ережесі. Қозғалыстағы өткізгіштердегі индукцияның ЭҚК-і.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 4
Тақырыптар: Өздік индукция. Индуктивтік.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 5
Тақырыптар: Токтың магнит өрісінің энергиясы. Электромагниттік өріс энергиясы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 6-7
Тақырыптар: Тербелмелі контурдағы электромагниттік тербелістер кезіндегі энергияның түрленуі. Тербелмелі контурдағы процестерді сипаттайтын теңдеу.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 8-9
Тақырыптар: Гармониялық тербелістердің амплитудасы, периоды және жиілігі. Томсон формуласы.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 10
Тақырыптар: Тербеліс фазасы. Ток күші мен кернеудің әсерлік мәндері.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 11
Тақырыптар: Айнымалы ток тізбегіндегі конденсатор мен катушка. Трансформаторлар.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 12
Тақырыптар: Электромагниттік толқынның жылдамдығы. Толқын ұзындығы. Электромагниттік сәулелер ағынының тығыздығы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: II
Тақырыптар: Оптика. Арнайы салыстырмалылық теориясы.
Сағаттар саны: 10
Сабақ түрі:
№: 1-2
Тақырыптар: Жарықтың түзу сызықты таралу, шағылу және сыну заңдары. Толық шағылу.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 3
Тақырыптар: Жарық жылдамдығы. Жарықтың дисперсиясы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 4
Тақырыптар: Жарықтың интерференциясы. Жарық толқынының ұзындығы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 5-6
Тақырыптар: Жарықтың дифракциясы. Дифракциялық тор. Жарықтың поляризациясы.
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 7
Тақырыптар: Сәуле шығару және спектрлер. Электромагниттік толқындар шкаласы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 8-9
Тақырыптар: Салыстырмалылық теориясының постулаттары және олардан туындайтын негізгі салдар (Кеңістік. Уақыт. Жылдамдықтарды қосудың релятивистік заңы)
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі: 1
1
№: 10
Тақырыптар: Массаның жылдамдыққа тәуелділігі. Масса мен энергияның байланысы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: III
Тақырыптар: Кванттық физика
Сағаттар саны: 10
Сабақ түрі:
№: 1
Тақырыптар: Планк формуласы және тұрақтысы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 2
Тақырыптар: Фотоэффект заңдары. Фотоэффект үшін Эйнштейн теңдеуі.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 3
Тақырыптар: Фотоэффектінің қызыл шекарасы. Фотондар. Жарық қысымы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 4
Тақырыптар: Атомның құрылысы. Бордың кванттық постулаттары. Лазерлер.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 5
Тақырыптар: Радиоактивтілік. Альфа -, бета -, гамма - сәуле шығару.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 6
Тақырыптар: Радиоактивтік ыдырау заңы. Жартылай ыдырау.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 7
Тақырыптар: Атом ядросының құрылысы. Атом ядросының байланыс энергиясы.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 8
Тақырыптар: Ядролық реакциялар. Ядролық реактор. Термоядролық реакциялар.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 9
Тақырыптар: Радиоактивті изотоптарды алу. Радиация.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 10
Тақырыптар: Кварктар. Глюондар. Аралық бозондар. Гравитондар.
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: IV
Тақырыптар: Қорытындылау
Сағаттар саны: 2
Сабақ түрі:
№: 1
Тақырыптар: Қорытынды сынақ жұмысы (олимпиада)
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1
№: 2
Тақырыптар: Қателермен жұмыс
Сағаттар саны: 1
Сабақ түрі:
1

Ұқсас жұмыстар
Физиканы бағдарлы оқыту және оның кейбір өзекті мәселелері
Есептерін шығару талқылау
Практикалық ізденіс жұмыстары
Физикалық есептерді шешу
Кинематика негіздері толқындар
ФИЗИКА ЕСЕПТЕРІН ШЫҒАРУДЫҢ ЖАЛПЫ ӘДІСТЕМЕСІ
Электр құбылыстары
Химиялық реакция бағыты
Мәселелік есептерді қолдану
«денелердің өзара әрекеттесуі» тарауын қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz