Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Cудың маңызы 2 сынып
|Сыныбы |Күні |
|Тақырыбы |Судың адам өміріне , өсімдіктер мен жануарлар тіршілігі |
| |үшін маңызды. |
|Мақсаты |Судың адам ,жануар, өсімдік үшін маңыздылығын әңгімелей |
| |отырып, топтық талқыға салу,постер |
| |жасақтап,презентациялау,ой қорыту. |
|Күтілетін нәтиже |А.Судың адам ,жануар, өсімдік үшін маңыздылығын біледі , |
| |түсінеді, топтық талқыға салып талдайды,постерге |
| |түсіреді,презентациялайды,ой қорытады,бағалайды. |
| |В.Оқушылардың өз ойларын жүйелі түрде баяндауы, түсініп |
| |оқуы, ойлауы, есте сақтау қабілеттері дамиды. |
| |С .Табиғатты сүйе біледі , оны қорғай алады , өмірде |
| |қолдана алады. |
|Дереккөздер, |флипчарт, маркерлер,бояулар,оқулық,дәптер « Табиғатты |
|құрал-жабдықтар |қорғайық» атты видео ролик |
|Сабақтың барысы |Уақыты|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе | |Қуан , шаттан алақай ! |Амандасып |
| | |Қуанатын күн келді ! | |
| | |Күліп шықты күн бүгін | |
| | |қайырлы таң , қайырлы | |
| | |күн сәлеметсіз бе? | |
| | |-Табиғат неше бөлікке |-Тірі , өлі болып |
| | |бөлінеді? |бөлінеді. |
| | |-Тірі табиғатқа нелер | |
| | |жатады? | |
| | | | |
| | | |- Адам ,өсімдік, жануар |
| | | |. |
| | | | |
| | | | |
| | | |Адам ,өсімдік , жануар |
| | | |болып топқа болып |
| | | |отырады . |
|Тұсаукесер | |-Адамға , өсімдікке , |- Адамға тағам , ауа, |
| | |жануарға тіршілік ету |жарық , жылу , су қажет|
| | |үшін нелер қажет ? |. Өсімдікке |
| | | |қоректік заттар |
| | | |,жануарға қорек ауа |
| | | |,жарық , жылу ,су қажет |
| | | |- Су сұйық , қатты газ |
| | |-Су күйі неше күйден |күйінде болады . |
| | |тұрады ? | |
| | | | |
| | | | |
| | |- Судың қандай |-Су түссіз ,мөлдір , дәм|
| | |.қасиеттерін білеміз ? |болмайды , иісі жоқ , |
| | | |сұйық суда еритін және |
| | | |ерімейтін заттар болады |
| | | |. |
|Негізгі бөлім | |Мәтінмен жұмыс. |-Жоғары, төмен мәртебелі|
| | |Судың маңыздылығын |сұрақтар қояды. |
| | |оқып бір –біріне сұрақ |Шыршаның қимылын |
| | |қояды. |көрсетіп жасайды. |
| | |Сергіту сәті «Шырша» |1-топ Адам өміріне судың|
| | |Топтық жұмыс. |маңызы. |
| | |Маршруттық картамен |2-топ Өсімдіктер |
| | |жұмыс . |тіршілігіне судың |
| | |« Судың адам |маңызы. |
| | |өміріне , өсімдіктер мен|3-топ Жануарлар |
| | |жануарлар тіршілігі үшін|тіршілігіне судың |
| | |маңызды» Маршруттық |маңызы. |
| | |картамен жұмыс . |Адам өміріне , жануарлар|
| | | |мен өсімдіктер |
| | | |тіршілігіне байланысты |
| | | |мәтін беріледі, |
| | | |талқылап постер |
| | | |шығарады. Топ басшысы |
| | | |қорғап шығады. |
|Қорытынды | |«Табиғатты қорғайық» |Өз ойларын айтады . |
| | |бейне таспа көрсетіледі |-Су ішкен құдығыңа |
| | |. |түкірме! |
| | |Осы бейне таспадан |-Су бетін ашық қалдырма!|
| | |қандай қорытынды |-Түнде суға барма! |
| | |шығардыңдар ? |-Шелектегі суға аузыңды |
| | |Қандай тыйым сөздерді |батырма! |
| | |білесіңдер ? |- Суды ластама |
| | |Оқушылар сондықтан да |- Суды үнемде |
| | |үнемі суды үнемдеп , |- Қайнамаған суды ішпе |
| | |қоргап отыру керек . | |
| | |-Үйге тапсырма «Біздің | |
| | |отбасымыз суды қалай | |
| | |үнемдейді?» тақырыбына | |
| | |әңгіме жазу. | |
| | |Бағалау . Рефлексия |Бағдаршам арқылы |
| | |жазу. |бағалайды . |
Жер бетіндегі тіршілік үшін судың мәні зор . Су болмаса , өсімдік өспейді .
Жануарлар да , адам да сусыз тірішілік ете алмайды . Фабрикалар мен
зауыттардың жұмысына да су қажет .Сусыз ас дайындау да мүмкін емес . суды
ішеміз , сумен жуынамыз , кір жуамыз .Мұхит , теңіз , өзен – көлдер
табиғатқа ерекше тартымдылық түр береді . Өзен – көлдердің жағасы керемет
демалыс орны ретінде пайдаланылады.
Жер бетінде су көп . Бірақ мұхиттар мен теңіз сулары ащы болып
келеді.Адамның пайдалануына тұщы су қажет . Тұщы сулар өзен – көлдерде ,
мұздықтарда және жер астында кездеседі . Жер бетінде тұщы су қоры күннен –
күнге азаюда . Оның азаюына адамның әсері көп .
Жер бетіндегі әр адам суды қорғауы тиіс . Зауыт , фабрикалардан шыққан
қалдықтарды өзен – көлдерге ағызбаған дұрыс . Ауылды жерде су қоймаларына
мал фермасының лас қалдықтары түспеу жағы қадағаланады.
Жер бетіндегі тұщы судың азайғандығын әр адам ескеруі тиіс . Суды үнемді
пайдалану керек . Егер су құбырының шүмегінен судың тамшылап тұрғанын
көрсең , оны бұрап бекіт . Суды ретсіз шашып , ысырап етуге болмайды.
Адам өміріндегі судың маңызы
Сусыз тіршілік жоқ, егер де адам бір аптаға жуық су ішпесе, адам өмір
сүруін тоқтатады, адам күн сайын шамамен 3 литрдей суды ішеді.Су адам
бойында қан айналымды жақсартып, тұрақтылықты қамтамасыз етеді . Егер де
адамның денесінен 1,5л су ағзадан буланса немесе тер күйінде шықса,адам
қаталап шөлдейді.Адам баласы шөлге қарсы 3т күннен артық күресе
алмайды.Егер адам денесіндегі судың 6-8 %азайса ,адам жартылай есінен
танып қалады.10% азайса сілекейін жұтады,ал 12% кемісе адам өліп
кетеді.Адам су ішпей 5-7 күн жүре алады. Адамға ауа қандай қажет болса, су
да сондай қажет.Суды тамақ пісіруге , ішуге , жуынуға , кір жууға ,
бояуларға қосуға (бейнелеу өнері) ,тіпті судан электр қуатын өндіреді.Су
жол (өзен, теңіз, көліктері, ағаштарды су арқылы ағызып тасымалдаушы) .Су –
адам еңбегінің көмекшісі (егістік, зауыт, фабрика) .Су – қозғалтқыш
(паровоз, пароход) .
Адам өміріндегі судың маңызы
Сусыз тіршілік жоқ, егер де адам бір аптаға жуық су ішпесе, адам өмір
сүруін тоқтатады, адам күн сайын шамамен 3 литрдей суды ішеді.Су адам
бойында қан айналымды жақсартып, тұрақтылықты қамтамасыз етеді . Егер де
адамның денесінен 1,5л су ағзадан буланса немесе тер күйінде шықса,адам
қаталап шөлдейді.Адам баласы шөлге қарсы 3т күннен артық күресе
алмайды.Егер адам денесіндегі судың 6-8 %азайса ,адам жартылай есінен
танып қалады.10% азайса сілекейін жұтады,ал 12% кемісе адам өліп
кетеді.Адам су ішпей 5-7 күн жүре алады. Адамға ауа қандай қажет болса, су
да сондай қажет.Суды тамақ пісіруге , ішуге , жуынуға , кір жууға ,
бояуларға қосуға (бейнелеу өнері) ,тіпті судан электр қуатын өндіреді.Су
жол (өзен, теңіз, көліктері, ағаштарды су арқылы ағызып тасымалдаушы) .Су –
адам еңбегінің көмекшісі (егістік, зауыт, фабрика) .Су – қозғалтқыш
(паровоз, пароход) .
Судың өсімдік тіршілігі үшін маңызы
Өсімдік құрамының көп бөлігі судан тұрады . Кез келген өсімдіктің
жапырағының , сабағының сынған жерін байқасаң шырыны шығады . Бұл өсімдік
бойындағы су . Суды өсімдік тамыры топырақ арқылы сіңіреді. Топырақтағы
қоректік заттардың бәрі өсімдікке сумен араласып барады .
Өсімдік сусыз тіршілік болмайды.Өсімдіктің барлық мүшелерінде су болады.
Жапырақта 90%, сабағында 70-80%, тамырда 50-60%, тұқымда 10%, қабықта 50%
судан тұрады . Су өсімдіктерді қызып кетуден сақтайды . Егер өсімдікті
күнде суармасаң қурап өліп қалады.
Судың өсімдік тіршілігі үшін маңызы
Өсімдік құрамының көп бөлігі судан тұрады . Кез келген өсімдіктің
жапырағының , сабағының сынған жерін байқасаң шырыны шығады . Бұл өсімдік
бойындағы су . Суды өсімдік тамыры топырақ арқылы сіңіреді. Топырақтағы
қоректік заттардың бәрі өсімдікке сумен араласып барады .
Өсімдік сусыз тіршілік болмайды.Өсімдіктің барлық мүшелерінде су болады.
Жапырақта 90%, сабағында 70-80%, тамырда 50-60%, тұқымда 10%, қабықта 50%
судан тұрады . Су өсімдіктерді қызып кетуден сақтайды . Егер өсімдікті
күнде суармасаң қурап өліп қалады.
Жануарлар тіршілігі үшін судың маңызы
Бірде бір жануар сусыз тіршілік ете алмайды . Ұзақ уақыт су ішпей жүруге
шыдайтын жануарлар да бар . Түйе сусыз қырық күнен астам уақытқа шыдайды .
Оның өркешіне жиналған май оған қорек те , су да бола алады . Суда тіршілік
ететін жануарлар бар . Су олар үшін мекені . Жануарларда суда шомылады .
Өсімдікпен қоректенеді .Ал өсімдік сусыз өспейді .
Жануарлар тіршілігі үшін судың маңызы
Бірде бір жануар сусыз тіршілік ете алмайды . Ұзақ уақыт су ішпей жүруге
шыдайтын жануарлар да бар . Түйе сусыз қырық күнен астам уақытқа шыдайды .
Оның өркешіне жиналған май оған қорек те , су да бола алады . Суда тіршілік
ететін жануарлар бар . Су олар үшін мекені . Жануарларда суда шомылады .
Өсімдікпен қоректенеді .Ал өсімдік сусыз өспейді .
Жануарлар тіршілігі үшін судың маңызы
Бірде бір жануар сусыз тіршілік ете алмайды . Ұзақ уақыт су ішпей жүруге
шыдайтын жануарлар да бар . Түйе сусыз қырық күнен астам уақытқа шыдайды .
Оның өркешіне жиналған май оған қорек те , су да бола алады . Суда тіршілік
ететін жануарлар бар . Су олар үшін мекені . Жануарларда суда шомылады .
Өсімдікпен қоректенеді .Ал өсімдік сусыз өспейді .
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz