Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Фермер қожалығы. дүниетану
Пән: дүниетану Сабақтың тақырыбы:Фермер қожалығы Сабақтың мақсаты:фермердің қызметі туралы мәлімет алу,балаларды ауыл шаруашылығы мамандарының еңбегін бағалай білуге үйрету.
Сабақтың барысы
Басқару жоспары
Жоспардың мазмұны
Мен сыныппен қалай амандасамын? Оқушылармен көңілді көңіл- күймен амандасып,түгендеу.Психологиялық дайындық.
Мен сыныбыммен жұмысты қалай бастаймын?
Үйге берілген тапсырманы пысықтау үшін қала мен ауылдағы үйлердің бір-біріне ұқсастығы неде,айырмашылығы қандай?-деген сұрақ қою арқылы орындау.Осы кезде диалогті әдіс қолданылады.
Мақсаты:Фермердің қызметі туралы мәлімет алу,балаларды ауыл шаруашылығы маманда-рының еңбегін бағалай білуге үйрету.
Көрнекілігі: жануарлар,құстар туралы картиналар.
Мен оқушыларды қалай топқа бөлемін?
Оқушылар өздеріне ұнаған стикерлердің түстерін таңдайды,сол бойынша топқа бөлемін.Әр түстер арқылы төрт топқа отырғызамын.
Оқушылар нені біледі?
Мал шаруашылығы,егін шаруашылығы,құс шаруашылығын біледі.
Сыныпта барлығына бірдей мақсат бір бола ма?
Барлық оқушыларға мақсат бірдей болады.
Оқушылар сабақ соңында не істей алады?
Тапсырмаларды орындайды. Шығармашылық тапсырмаларды орындап қорғайды.
Мен оқушыларды қалай бағалай аламын?
Өздерінің қолдарымен жасалған 2,3,4,5 деген сандарды көтеру арқылы бағалайды.
Сабақтың қалай өткенін қалай білемін?
Стикерлерге өз ойларын жазу арқылы білемін.
Мен оқуы қиын және сөздік қоры аз оқушыларды қалай оқытамын?
Топпен жұмыс істегенде үйге берілген тапсырмада нашар оқушы қызығушылық танытып шаруашылық туралы суреттерді іздеп,тауып әкелді.
Қандай келесі жұмыстарды оқушыларға беремін?
Осы тақырып бойынша слайдтар дайындап келу.
Осы сабақта дамытқым келетіні:
Оқушылардың өз ойларын нақты айтуын.Ізденіп өздігінше білім алуын.
Менің мақсатым:Топтық жұмыс
арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру,қорытынды жасауға,өз бетінше білім алуына үйрету.
Сабақтың барысы
Басқару жоспары
Жоспардың мазмұны
Мен сыныппен қалай амандасамын? Оқушылармен көңілді көңіл- күймен амандасып,түгендеу.Психологиялық дайындық.
Мен сыныбыммен жұмысты қалай бастаймын?
Үйге берілген тапсырманы пысықтау үшін қала мен ауылдағы үйлердің бір-біріне ұқсастығы неде,айырмашылығы қандай?-деген сұрақ қою арқылы орындау.Осы кезде диалогті әдіс қолданылады.
Мақсаты:Фермердің қызметі туралы мәлімет алу,балаларды ауыл шаруашылығы маманда-рының еңбегін бағалай білуге үйрету.
Көрнекілігі: жануарлар,құстар туралы картиналар.
Мен оқушыларды қалай топқа бөлемін?
Оқушылар өздеріне ұнаған стикерлердің түстерін таңдайды,сол бойынша топқа бөлемін.Әр түстер арқылы төрт топқа отырғызамын.
Оқушылар нені біледі?
Мал шаруашылығы,егін шаруашылығы,құс шаруашылығын біледі.
Сыныпта барлығына бірдей мақсат бір бола ма?
Барлық оқушыларға мақсат бірдей болады.
Оқушылар сабақ соңында не істей алады?
Тапсырмаларды орындайды. Шығармашылық тапсырмаларды орындап қорғайды.
Мен оқушыларды қалай бағалай аламын?
Өздерінің қолдарымен жасалған 2,3,4,5 деген сандарды көтеру арқылы бағалайды.
Сабақтың қалай өткенін қалай білемін?
Стикерлерге өз ойларын жазу арқылы білемін.
Мен оқуы қиын және сөздік қоры аз оқушыларды қалай оқытамын?
Топпен жұмыс істегенде үйге берілген тапсырмада нашар оқушы қызығушылық танытып шаруашылық туралы суреттерді іздеп,тауып әкелді.
Қандай келесі жұмыстарды оқушыларға беремін?
Осы тақырып бойынша слайдтар дайындап келу.
Осы сабақта дамытқым келетіні:
Оқушылардың өз ойларын нақты айтуын.Ізденіп өздігінше білім алуын.
Менің мақсатым:Топтық жұмыс
арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру,қорытынды жасауға,өз бетінше білім алуына үйрету.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz