Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қысқаша көбейту формулалары. 7 сынып
№ 27 жалпы білім беретін орта мектебі <<КММ>>
Өткізген: Омарова Р.К
2014 жыл
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
Сабақтың мақсаты: 1. Қысқаша көбейту формулаларын жатқа айта отырып, оқушыларды есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
2. Оқушылардың ой-өрісін пәнге деген қызығушылығын дамыту
3. Оқушыларды жауапкершілікке,ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа үйрету.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндірмелі баяндау, топпен,сто, топтастыру, бес есеп, бір формула
Түрі: қорытынды сабақ
Көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, тест,бағалау парағы, слайдтар,БББ кестесі, семантикалық карта, интерактивті тақта .
Барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
а) амандасу ә) Н.Ә Назарбаевтің суретін слайдпен көрсету
б) сабақтың айдары
<<Адамзат үшін XXI ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру бүгінгі мектеп оқушылары сіздердің еншілеріңізде >> / Елбасымыздың оқушыларға жолдауынан/
в) психологиялық ахуал туғызу <<Жүрек жылуы>> тренинг
II. Үй тапсырмасын сұрау.(слайд арқылы есептің шығару жолы көрсетіледі)
III. Қызығушылығын ояту
а) Математикалық домино (сәйкестендіру)
(а - в)2
а2 + 2ав + в2
(а - в)(а + в)
(а - в)2
а2 - 2ав + в2
а2 - в2
( а + в)2
а2 - 2ав + в2
(а + в)(а2 - 2ав + в2)
а3 - в3
а3 - в3
(а - в)(а2 + ав +в2)
(а + в )3
а3 +3а2в + 3ав2 + в3
а3 - 3а2в + 3ав2 - в3
(а - в)3
б) Ауызша есептер
Бұл бөлімде оқушылар осы формулалардың жауабын тауып, ережелерін қағазға түсіріп жазады. Жауабын жұбымен талқылайды.
IV. Мағынаны тану.
а) деңгейлік тапсырмалар беру.
1 топ 1деңгей .
* Көбейтуді орында: (а - 3в)(а +3в)
* Екі өрнектің қосындысының квадраты түрінде жаз: m2 + 2mn + n2
2 деңгей
* Көпмүше түрінде жаз: а) (3m2 + 5n2 )2; ә) (3n - 2m)3;
* Амалдарды орындаңдар: (5а - 2)2 - 4.
3 деңгей
* Өрнекті ықшамдаңдар: ( а2 - 3)3 - ( а - 2)(а2 + 4)(а + 2).
2 топ. 1 деңгей
* Көбейтуді орында: (а - 8в)(а +8в)
* Екі өрнектің қосындысының квадраты түрінде жаз: m2 - 2mn + n2
* деңгей
* Көпмүше түрінде жаз: а) (4а2 - 5в2 )2; ә) (6а - 4в)3;
* Амалдарды орындаңдар: (х + 5)2 - 16.
* деңгей
* Өрнекті ықшамдаңдар: ( m2 - 1) ( m4 + m2+1) - (m2 - 1 )3.
3.топ. 1 деңгей
1.Көбейтуді орында: (х - 4с)(х +4с)
2.Екі өрнектің қосындысының квадраты түрінде жаз: х2 - 2х + 1
* деңгей
* Көпмүше түрінде жаз: а) (а2 - 5в3 )2; ә) (в - 6с)3;
* Амалдарды орындаңдар: (4 - 5х)2 - 64.
* деңгей
* Өрнекті ықшамдаңдар: ( а3 + 3) ( а6 -3 а3+9) - а9.
ә) Тест (10 минут)
1.Көпмүше түрінде жаз: ( 5х-4)(5х+4)
А) 25х-16; В) 25х2-16; С) 16-25х2; Д) 25х2-4,
2. Көпмүше түрінде жаз: 81d[2]-64c[2]
А) (9d-8c)(9d+8с); В) (8с-9d)(8c+9d) C)8c[2]-8dc+46d[2] Д) (9d+8c)(-9d-8c)[2]
3. Екімүшенің квадратын көпмүше түрінде жаз: (х+9)2
А) (х+9)(х-9) В) х2-18х+81 С) х2+18х+81 Д) х2-81-18х
4. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз: в2+2в+1
А) (в-1)(в+1) В) (в-1)2 С) в2-1 Д) (в+1)2
5. Көпмүше түрінде жаз: (m+n)3
А) m3+3m2n+3mn2+n3 В) (m+n)(m-n) С) m3+2mn+n3 Д) m3-3m2n+3m2n-n3
6.Көпмүшені екімүшенің кубы түрінде жазыңдар: х3+3х2+3х+1
А) (х+1)3 В) (х-1)3 С) х3-1 Д) х3+3х2+3х+1.
V. Ой толғаныс.( бекіту)
а) Семантикалық карта.
ә) Топтастыру әдісі.
б) Бес есеп, бір формула .
Әр топтар бір формуладан алып, 5 есепті интерактивті тақтаға орындайды.
* а2-в2 = (а-в)(а+в), 5 есеп
* (а-в)2= а2- 2ав +в2 , 5есеп
* а3 +в3 = (а+в)(а2-ав +в2), 5есеп
VI. Рефлекция. БББ кестесін толтыру.
VII. Бағалау.
VIII. Үйге тапсырма №421,422
Өткізген: Омарова Р.К
2014 жыл
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
Сабақтың мақсаты: 1. Қысқаша көбейту формулаларын жатқа айта отырып, оқушыларды есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
2. Оқушылардың ой-өрісін пәнге деген қызығушылығын дамыту
3. Оқушыларды жауапкершілікке,ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа үйрету.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндірмелі баяндау, топпен,сто, топтастыру, бес есеп, бір формула
Түрі: қорытынды сабақ
Көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, тест,бағалау парағы, слайдтар,БББ кестесі, семантикалық карта, интерактивті тақта .
Барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
а) амандасу ә) Н.Ә Назарбаевтің суретін слайдпен көрсету
б) сабақтың айдары
<<Адамзат үшін XXI ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру бүгінгі мектеп оқушылары сіздердің еншілеріңізде >> / Елбасымыздың оқушыларға жолдауынан/
в) психологиялық ахуал туғызу <<Жүрек жылуы>> тренинг
II. Үй тапсырмасын сұрау.(слайд арқылы есептің шығару жолы көрсетіледі)
III. Қызығушылығын ояту
а) Математикалық домино (сәйкестендіру)
(а - в)2
а2 + 2ав + в2
(а - в)(а + в)
(а - в)2
а2 - 2ав + в2
а2 - в2
( а + в)2
а2 - 2ав + в2
(а + в)(а2 - 2ав + в2)
а3 - в3
а3 - в3
(а - в)(а2 + ав +в2)
(а + в )3
а3 +3а2в + 3ав2 + в3
а3 - 3а2в + 3ав2 - в3
(а - в)3
б) Ауызша есептер
Бұл бөлімде оқушылар осы формулалардың жауабын тауып, ережелерін қағазға түсіріп жазады. Жауабын жұбымен талқылайды.
IV. Мағынаны тану.
а) деңгейлік тапсырмалар беру.
1 топ 1деңгей .
* Көбейтуді орында: (а - 3в)(а +3в)
* Екі өрнектің қосындысының квадраты түрінде жаз: m2 + 2mn + n2
2 деңгей
* Көпмүше түрінде жаз: а) (3m2 + 5n2 )2; ә) (3n - 2m)3;
* Амалдарды орындаңдар: (5а - 2)2 - 4.
3 деңгей
* Өрнекті ықшамдаңдар: ( а2 - 3)3 - ( а - 2)(а2 + 4)(а + 2).
2 топ. 1 деңгей
* Көбейтуді орында: (а - 8в)(а +8в)
* Екі өрнектің қосындысының квадраты түрінде жаз: m2 - 2mn + n2
* деңгей
* Көпмүше түрінде жаз: а) (4а2 - 5в2 )2; ә) (6а - 4в)3;
* Амалдарды орындаңдар: (х + 5)2 - 16.
* деңгей
* Өрнекті ықшамдаңдар: ( m2 - 1) ( m4 + m2+1) - (m2 - 1 )3.
3.топ. 1 деңгей
1.Көбейтуді орында: (х - 4с)(х +4с)
2.Екі өрнектің қосындысының квадраты түрінде жаз: х2 - 2х + 1
* деңгей
* Көпмүше түрінде жаз: а) (а2 - 5в3 )2; ә) (в - 6с)3;
* Амалдарды орындаңдар: (4 - 5х)2 - 64.
* деңгей
* Өрнекті ықшамдаңдар: ( а3 + 3) ( а6 -3 а3+9) - а9.
ә) Тест (10 минут)
1.Көпмүше түрінде жаз: ( 5х-4)(5х+4)
А) 25х-16; В) 25х2-16; С) 16-25х2; Д) 25х2-4,
2. Көпмүше түрінде жаз: 81d[2]-64c[2]
А) (9d-8c)(9d+8с); В) (8с-9d)(8c+9d) C)8c[2]-8dc+46d[2] Д) (9d+8c)(-9d-8c)[2]
3. Екімүшенің квадратын көпмүше түрінде жаз: (х+9)2
А) (х+9)(х-9) В) х2-18х+81 С) х2+18х+81 Д) х2-81-18х
4. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз: в2+2в+1
А) (в-1)(в+1) В) (в-1)2 С) в2-1 Д) (в+1)2
5. Көпмүше түрінде жаз: (m+n)3
А) m3+3m2n+3mn2+n3 В) (m+n)(m-n) С) m3+2mn+n3 Д) m3-3m2n+3m2n-n3
6.Көпмүшені екімүшенің кубы түрінде жазыңдар: х3+3х2+3х+1
А) (х+1)3 В) (х-1)3 С) х3-1 Д) х3+3х2+3х+1.
V. Ой толғаныс.( бекіту)
а) Семантикалық карта.
ә) Топтастыру әдісі.
б) Бес есеп, бір формула .
Әр топтар бір формуладан алып, 5 есепті интерактивті тақтаға орындайды.
* а2-в2 = (а-в)(а+в), 5 есеп
* (а-в)2= а2- 2ав +в2 , 5есеп
* а3 +в3 = (а+в)(а2-ав +в2), 5есеп
VI. Рефлекция. БББ кестесін толтыру.
VII. Бағалау.
VIII. Үйге тапсырма №421,422
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz