Хлордың алынуы мен қолданылуы 8 сынып

Қысқа мерзімді жоспар химия пәні

Сабақтың тақырыбы
Күні уақыты
сынып
Сабақтың тақырыбы: Хлордың алынуы мен қолданылуы
Күні уақыты: Сабақ ұзақтығы 45 минут
сынып:

8 сынып

Оқушы саны

Сабақтың тақырыбы: Тренинг өткізу
Күні уақыты:

Қол шапалақтағанда бір-бірімен амандасу және екі қолды көтерген кезде арқаларын бір-біріне тигізу арқылы тренир өткіздім. Содан кейін 2 түрлі сурет салынған фигураны таңдату арқылы

2 жұпқа бөлу. (асқабақ; гүл)

Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер
Күні уақыты:

Периодтық кесте, сұрақ- жауап жазылған үлестірмелі қағаз.

8 сынып оқулықтан мәтіндер. (191-192 бет) реакция теңдеуі мен есептер. (флипчарт)

Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасын сұрау
Күні уақыты:

2 топқа сұрақтар қою.

1. ҮІІ топ элементтері қалай аталады?

2. Галогендерге қандай элементтер жатады?

3. Хлор атомына сипаттама айт.

4. Табиғатта таралуы туралы не білесің.

5. «Хлорлы суы» деген не?

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты
Күні уақыты: Өткен сабақты еске түсіру, тақырып жайлы мағлұматтарды қазіргі әдіс-тәсілдер бойынша бағыттап отыру және тақырыптың мазмұнын ашуға білімдерін қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы: Міндеттері
Күні уақыты:

1. Оқушылардың қызығушылығын ояту

2. Оқушылардың білімі арқылы ой өрістерін дамыту.

3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау арқылы әр баланы ізденімпаздыққа баулу.

Сабақтың тақырыбы: Қызығушылығын ояту
Күні уақыты:

Жұмбақ жасыру. Шешімін тапқан соң хлор туралы не білесіңдер?

Галоген дегеніміз не?

Олар қай топта орналасқан? Оны қалай анықтаймыз?

Хлордың табиғатта таралуы туралы не білесіңдер және өмірде маңызы барма?

Сабақтың тақырыбы: Мағынаны тану
Күні уақыты:

Мәтінді оқи отырып хлордың алынуы мен қолданылуының қандай байланысы барын анықтау.

СТО тұрғысынан ойлану, бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас орнату.

Сабақтың тақырыбы: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні уақыты: Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:

1 топ «Ой қозғау»

1-тапсырма. Формулалардың коэффициенттері мен индекстерін интерактивті тақтада оқушылар кезекпен жазып көрсету.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Формула құрастыр.

Сутек және хлор, Калий хлораты және тұз қышқылы.

2-тапсырма. Миға шабуыл .

Есептермен жұмыс:

А) Массасы 20г кальций хлормен әрекеттескендегі кальций хлоридінің массасын және көлемін есепте.

Б) Натрий хлориді және тұз қышқылының құрамындағы хлордың массалық үлесін табу.

ϑ = A z M z \vartheta = \ \frac{Az}{Mz}

NaCI= ϑ ( C I ) = A z ( C I ) M z ( N a C I ) = 35. 5 58. 5 = \vartheta(CI) = \frac{Az(CI) }{Mz(NaCI) } = \ \frac{35. 5}{58. 5} =

HCI = ϑ ( C I ) = A z ( C I ) M z ( H C I ) = 35. 5 36. 5 = \vartheta(CI) = \ \frac{Az(CI) }{Mz(HCI\ ) } = \ \frac{35. 5}{36. 5} = 0. 97 немесе 97%

3- тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

Хлор өнеркәсіпте кеңінен қолданылады. Ол мақта-матаны және қағазды ағартуға, тұз қышқылын алуда, сондай-ақ ауыл шаруашылығы зиянкестеріне қарсы күресте пайдаланатын заттарды алуда, ауыз суын тазалауда, дәрі-дәрмектер, бояулар, пластмассалар, түрлі еріткіштер алу үшін қолданылады.

Бірінші дүниежүзілік соғыста 1915 ж. Германия хлорды тұншықтырғыш улы зат ретінде қолданған. Содан бері улы газдардан қорғану үшін газтұтқыш (противогаз) пайдаланылады.

Мақта-мата, дәрі- дәрмектер пластмассалар және өнеркәсіпте алыну туралы ойлану.

4-тапсырма. Анаграмма арқылы сөздерді оқу.

ЛОРХЫҢД, НЫУАЛНЫ НЕМ, УЫЛАНЛОДЫҚ.

Күні уақыты: Формула
сынып: 2Bz 2
MnO 2
2KMnO 4
6HCI
3H 2 O
3СІ 2
коэффициент
индекс

Жеке жұмыс: Ойланады, кестені толтырады жазады және формула құрастыру үшін дәптерлеріне жұмыс жасайды.

2. Формулаларды естеріне түсіреді, есептейді, шешімін табады.

3. оқиды, ойланады, мәтінде не туралы жазылғанын бір-біріне талқылап түсіндіреді және айтып берумен қатар өз ойларын оқығандарын

флипчарт жасап таныстыру.

Сабақтың тақырыбы:
Күні уақыты:
сынып:
Сабақтың тақырыбы:
Күні уақыты:
сынып:
Сабақтың тақырыбы:
Күні уақыты:
сынып:
Сабақтың тақырыбы:

2 топ «Ой қозғау»

1-тапсырма. Формулалардың коэффициенттері мен индекстерін жазып көрсет.

Формула құрастыр.

Калий және хлор, Марганец (ІҮ) оксиді және тұз қышқылы

2-тапсырма. Миға шабуыл .

А) Магний хлоридіндегі және тұз қышқылының құрамындағы хлордың массалық үлесін табу.

MgCI 2 = ϑ ( C I ) = 2 A z ( C I ) M z ( M g C I ) = 71 95 = \vartheta(CI) = \ \frac{2Az(CI) }{Mz(MgCI\ \ ) } = \ \frac{71}{95} = \ 0. 75 немесе 75%

HCI = ϑ ( C I ) = A z ( C I ) M z ( H C I ) = 35. 5 36. 5 = \vartheta(CI) = \ \frac{Az(CI) }{Mz(HCI\ ) } = \ \frac{35. 5}{36. 5} = 0. 97 немесе 97%

Б) 3 моль калий перманганатында қанша көлем және молекула бар?

3-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

Өнеркәсіпте хлорды концентрлі ас тұзының судағы ерітіндісін электролиздеу арқылы өндіреді. Қазақстанда кеңес дәуірінде Павлодардың химия комбинатында осы әдіспен хлор алынып келді.

Лабораторияда хлор газын алу үшін кейбір күшті тотықтырғыштарға, мысалы марганец (ІҮ) оксидіне MnO 2 , бертолле тұзына KCIO 3 , калий перманганатына KMnO 4 концентрлі тұз қышқылымен әсер етіп алады:

Осы әдіспен хлорды алғаш рет 1774 ж. Швед оқымыстысы

К. Шееле алған. Бертолле тұзы мен тұз қышқылын өте сақтықпен жайлап қыздырғанда реакция жүреді де хлор газы бөлінеді. Концентрлі тұз қышқылын калий перманганатының ерітіндісіне құйса, реакция шабытты жүреді.

Бояулар, ас тұзын, қағазды ағартуға және лабораторияда алынылуы туралы ойлану.

4-тапсырма. Анаграмма арқылы сөздерді оқу.

ЛОРХЫҢД, НЫУАЛНЫ НЕМ, УЫЛАНЛОДЫҚ.

Күні уақыты:

1 Ойланады, кестені толтырады, формула құрады.

2. Формулаларды естеріне түсіреді, есептейді, шешімін табады.

3. оқиды, ойланады, мәтінде не туралы жазылғанын бір-біріне талқылап түсіндіреді және айтып берумен қатар өз ойларын оқығандарын

флипчарт жасап таныстыру.

Сабақтың

Ұқсас жұмыстар
Галогендер. хлор
Қолданыстағы хлор аймағы
Оксидтердің жіктелуі. Сабақтың тақырыбы
Натрий және калийдің физикалық, химиялық қасиеттері, алынуы, қолданылуы және қосылыстары
Галогендер
Өнеркәсіпте алынуы
Фосфор оксидінің алынуы
Оксидтердің қолданылуы
Тұсаукесер тапсырмасы
Оксидтер түз түзбейтіндер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz