Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
4 саны және цифры
Сабақтың тақырыбы: <<4 саны мен цифры>>
Сабақтың мақсаты: білімділік:балаларды 4 санымен және
цифрымен таныстыру;
дамытушылық: балалардың ой-өрісін
4 санының құрамына есеп құрастыру
арқылы дамыту ;
тәрбиелік: 4 цифрын дұрыс жаза білуге үйрету.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, үйрету, ойын.
Көрнекіліктер: тақырыптық суреттер, сандар.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру:
* Амандасу;
* Өткен сандарды қайталау.
II. Жаңа сабақ:
Сурет бойынша 4 санының пайда болуын түсіндіру.
-Аквариумде 3 балық болды, тағы бір балық әкеліп қостық. Неше балық болды? 3+1=4.Бүгін біз 4 санымен танысамыз.
4 санын көрсетіп, тура және кері санау. 4-тің алдындағы сан ұғымын түсіндіру.
-3қоянның қасына тағы да бір қоян келіп қосылды. Неше қоян болды? 3+1=4. Төрт қоянның біреуі қашып кетті, нешеуі қалды?
4-1=3.
-Ал, балалар қояндар нені жақсы көреді?
-Сәбізді.
Сәбіздерді пайдаланып 4 санының пайда болуы мен 4-тің алдындағы сан ұғымы қайталанылады.
-Қане, бәріміз төрт таяқша санап шығарайық.
Таяқшалар арқылы 4 таяқшадан әр түрлі пішіндер құрастырайық.
-Пішіндер неге ұқсайды балалар?
-шаршыға, <<ш>> дыбысына.
-4 саны неге ұқсайды?
- төңкерілген орындыққа.
-Ал балалар, осы жөніндегі Алмастың тақпағын тыңдап көрелікші.
Іздегендер табады,
Зер салса егер мынаған.
Тура <<4>> боп қалады,
Орындықтар құлаған.
Дәптермен жұмыс:
Үзік сызықтарды бастырып, 4 цифрын жаздыру.
Сергіту сәті:
1,2,3- ал кәнеки ұш,
4,5,6,7- мынау ауыл шеті.
8,9,10- ал, кәнеки қон!
Тақтамен жұмыс:
Тақтадағы суреттер бойынша заттың атын атап, санау.
4балық, 4 ат, 4 доп.
<<4>> санына байланысты түсініктер беру:
4 түлік мал (атап өту), 4 жыл мезгілі (атап өту), шаршының
4 қабырғасы, машинаның 4 дөңгелегі, т.б.
4 санының құрамын дөңгелектер арқылы толықтыру.
4 санына байланысты есептер шығару.
3қоянға 1 қоянды қосқанда 4 қоян болады.
2 түлкіге 2 түлкіні қосқанда 4 түлкі болады.
1 кірпіге 3 кірпіні қосқанда 4 кірпі болады.
-Қане балалар, қарындаштың тапсырмасын орындайық.
Төрт түрлі- түсті қарындашымызды шығарайық. Қандай түстер екенін атап өтейікші.
-Көк, қызыл, сары және жасыл.
Тиісті түспен шаршыларды ретімен бояу.
Ойын: <<Өз орныңды тап>>
Шарты:балаларға 0ден 4ке дейінгі кеспе сандарды омырауларына тағамыз. Ретсіз араласып тұрады. Балалар ретимен қатарға тұруы керек, қатардағы орнын атауы керек.
III.Қорытынды.
-Балалар, біз бүгін қандай санмен таныстық?
<<4>> санының құрамын қайталау.
IV. Балаларды мадақтау.
Сабақтың мақсаты: білімділік:балаларды 4 санымен және
цифрымен таныстыру;
дамытушылық: балалардың ой-өрісін
4 санының құрамына есеп құрастыру
арқылы дамыту ;
тәрбиелік: 4 цифрын дұрыс жаза білуге үйрету.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, үйрету, ойын.
Көрнекіліктер: тақырыптық суреттер, сандар.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру:
* Амандасу;
* Өткен сандарды қайталау.
II. Жаңа сабақ:
Сурет бойынша 4 санының пайда болуын түсіндіру.
-Аквариумде 3 балық болды, тағы бір балық әкеліп қостық. Неше балық болды? 3+1=4.Бүгін біз 4 санымен танысамыз.
4 санын көрсетіп, тура және кері санау. 4-тің алдындағы сан ұғымын түсіндіру.
-3қоянның қасына тағы да бір қоян келіп қосылды. Неше қоян болды? 3+1=4. Төрт қоянның біреуі қашып кетті, нешеуі қалды?
4-1=3.
-Ал, балалар қояндар нені жақсы көреді?
-Сәбізді.
Сәбіздерді пайдаланып 4 санының пайда болуы мен 4-тің алдындағы сан ұғымы қайталанылады.
-Қане, бәріміз төрт таяқша санап шығарайық.
Таяқшалар арқылы 4 таяқшадан әр түрлі пішіндер құрастырайық.
-Пішіндер неге ұқсайды балалар?
-шаршыға, <<ш>> дыбысына.
-4 саны неге ұқсайды?
- төңкерілген орындыққа.
-Ал балалар, осы жөніндегі Алмастың тақпағын тыңдап көрелікші.
Іздегендер табады,
Зер салса егер мынаған.
Тура <<4>> боп қалады,
Орындықтар құлаған.
Дәптермен жұмыс:
Үзік сызықтарды бастырып, 4 цифрын жаздыру.
Сергіту сәті:
1,2,3- ал кәнеки ұш,
4,5,6,7- мынау ауыл шеті.
8,9,10- ал, кәнеки қон!
Тақтамен жұмыс:
Тақтадағы суреттер бойынша заттың атын атап, санау.
4балық, 4 ат, 4 доп.
<<4>> санына байланысты түсініктер беру:
4 түлік мал (атап өту), 4 жыл мезгілі (атап өту), шаршының
4 қабырғасы, машинаның 4 дөңгелегі, т.б.
4 санының құрамын дөңгелектер арқылы толықтыру.
4 санына байланысты есептер шығару.
3қоянға 1 қоянды қосқанда 4 қоян болады.
2 түлкіге 2 түлкіні қосқанда 4 түлкі болады.
1 кірпіге 3 кірпіні қосқанда 4 кірпі болады.
-Қане балалар, қарындаштың тапсырмасын орындайық.
Төрт түрлі- түсті қарындашымызды шығарайық. Қандай түстер екенін атап өтейікші.
-Көк, қызыл, сары және жасыл.
Тиісті түспен шаршыларды ретімен бояу.
Ойын: <<Өз орныңды тап>>
Шарты:балаларға 0ден 4ке дейінгі кеспе сандарды омырауларына тағамыз. Ретсіз араласып тұрады. Балалар ретимен қатарға тұруы керек, қатардағы орнын атауы керек.
III.Қорытынды.
-Балалар, біз бүгін қандай санмен таныстық?
<<4>> санының құрамын қайталау.
IV. Балаларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz