Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Санды теңсіздіктердің қасиеттері. 6 сынып
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
6-сынып
Мақсаты:
Білімділік: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін есептеулерде пайдалана білу,
оқушылардың есептер шығару дағдысын жетілдіру. Оқушыларға
тақырыпты меңгерту, ой тұжырымдарын жасауға жетелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге қызығушылығын
арттыру. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, жеке
оқушылардың білім дағдыларын дамыту. Санды теңсіздіктердің
қасиеттерін пайдалана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, дәлдікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сабақ түрі: бекіту сабағы.
Сабақтың типі: білім мен дағдыны қалыптастыру.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд-презентациялар, топтама қағаздар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №921, 926, 927
№921. Өрнектердің мәндерін салыстырып, теңсіздік белгісімен (<,>) жазыңдар. Мұндағы а>b.
1) 34а>34b 3) a5>b5 5) -3(a+5)<3(b+5)
2)-2a<-2b 4) -a3<-b3 6) 6(a-3)>6(b-3)
ІІІ. Оқушылардың өтілген материал бойынша білімін тексеру.
Сабақ басында тарихи мәліметтер келтіріледі.
Теңсіздіктер ерте заманда-ақ белгілі болған. Евклид пен Архимед шығармаларында көптеген теңсіздіктер келтірілген. Теңсіздік таңбасы
17-ғасырда ағылшын ғалымы Томас Гарриот енгізген. Күнделікті өмірде теңдіктерден гөрі теңсіздіктер өте қажет болды. Тек математикада ғана емес теңсіздіктер экология, экономика, халық шаруашылығындағы байланыстарда қажет болып табылады.
Оқушылар теңсіздіктерге өмірден мысал келтіреді.
Оқушылар санды теңсіздіктердің 5 қасиетін өздері жалғастыру керек.
1)a0
2)a>b және b>c болса, онда a>c
3) a>b, c-кез келген сан, онда a+c>b+c және a-c>b-c
4)a0 болса, онда ac abc және ac>bc5)a1b
Теңсіздіктердің қасиеттерін пайдаланып, теңсіздіктерді ықшамдауға <<Қоян қайда секіреді?>> ойынын ойнату. Оқушылар қоршалған теңсіздіктерді түрлендіру нәтижесінің келесі қадамын тауып, қоянның келесі орнын көрсету керек.
ІV.Дамыту кезеңі. (Есептер шығару)
Оқулықтан №927, №929, №931, №933 есептері шығарылады.
V. Бекіту.
VI. Үйге тапсырма: №920(2,4), №928,935
1-нұсқа
-800117620 шешімдері
теңсіздіктер
Балл саны
x<=3
x<=6
x˂-2
x<=5
x>-1
X+2x>-3
2 балл
7x-8<=5x+2
3 балл
2x+53 балл
5(x-2)>=2x-1
4 балл
5 балл
2-нұсқа
-800117620 шешімдері
теңсіздіктер
Балл саны
x<-5
x>=3
x>=7
x>-4
x<=2
х+3x>-20
2 балл
3x+4>=2x+11
3 балл
7+3x>x-1
3 балл
4(x-3)<=x-6
4 балл
5 балл
6-сынып
Мақсаты:
Білімділік: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін есептеулерде пайдалана білу,
оқушылардың есептер шығару дағдысын жетілдіру. Оқушыларға
тақырыпты меңгерту, ой тұжырымдарын жасауға жетелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге қызығушылығын
арттыру. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, жеке
оқушылардың білім дағдыларын дамыту. Санды теңсіздіктердің
қасиеттерін пайдалана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, дәлдікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сабақ түрі: бекіту сабағы.
Сабақтың типі: білім мен дағдыны қалыптастыру.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд-презентациялар, топтама қағаздар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №921, 926, 927
№921. Өрнектердің мәндерін салыстырып, теңсіздік белгісімен (<,>) жазыңдар. Мұндағы а>b.
1) 34а>34b 3) a5>b5 5) -3(a+5)<3(b+5)
2)-2a<-2b 4) -a3<-b3 6) 6(a-3)>6(b-3)
ІІІ. Оқушылардың өтілген материал бойынша білімін тексеру.
Сабақ басында тарихи мәліметтер келтіріледі.
Теңсіздіктер ерте заманда-ақ белгілі болған. Евклид пен Архимед шығармаларында көптеген теңсіздіктер келтірілген. Теңсіздік таңбасы
17-ғасырда ағылшын ғалымы Томас Гарриот енгізген. Күнделікті өмірде теңдіктерден гөрі теңсіздіктер өте қажет болды. Тек математикада ғана емес теңсіздіктер экология, экономика, халық шаруашылығындағы байланыстарда қажет болып табылады.
Оқушылар теңсіздіктерге өмірден мысал келтіреді.
Оқушылар санды теңсіздіктердің 5 қасиетін өздері жалғастыру керек.
1)a0
2)a>b және b>c болса, онда a>c
3) a>b, c-кез келген сан, онда a+c>b+c және a-c>b-c
4)a0 болса, онда ac
Теңсіздіктердің қасиеттерін пайдаланып, теңсіздіктерді ықшамдауға <<Қоян қайда секіреді?>> ойынын ойнату. Оқушылар қоршалған теңсіздіктерді түрлендіру нәтижесінің келесі қадамын тауып, қоянның келесі орнын көрсету керек.
ІV.Дамыту кезеңі. (Есептер шығару)
Оқулықтан №927, №929, №931, №933 есептері шығарылады.
V. Бекіту.
VI. Үйге тапсырма: №920(2,4), №928,935
1-нұсқа
-800117620 шешімдері
теңсіздіктер
Балл саны
x<=3
x<=6
x˂-2
x<=5
x>-1
X+2x>-3
2 балл
7x-8<=5x+2
3 балл
2x+5
5(x-2)>=2x-1
4 балл
5 балл
2-нұсқа
-800117620 шешімдері
теңсіздіктер
Балл саны
x<-5
x>=3
x>=7
x>-4
x<=2
х+3x>-20
2 балл
3x+4>=2x+11
3 балл
7+3x>x-1
3 балл
4(x-3)<=x-6
4 балл
5 балл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz