Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Ежелгі грекиядағы олимпиада ойындары. 6 сынып
БҚО Жаңақала ауданы Жаңақала ауылы
Жаңақала жалпы орты білім беретін мектебінің тарих пәнінің мұғалімі
Ж.М.Шакирова
Пәні: Қазақстан тарихы 6-сынып
Сабақтың тақырыбы: Ерте палеолит
Сабақтың мақсаты: Адамзат баласының шығуы, кәсібі, Қазақстан
территориясында табылған алғашқы адамдардың іздері туралы ой қозғап
айту.Оқушылардың ойлау қабілеттерін,тілдерін дамытып, ынтымақтастықты
қалыптастыру.
Құрал-жабдықтар: плипчарт,маркер, қосымша дерек, шынжыр, «БББ».
Оқыту әдістері: демонстрация,ізденіс, зерттеушілік.
|Сабақтың бөлімдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
|Қызығушылығын ояту |Сабақтың мақсатымен танысу, «БББ» | Тас дәуірі алғашқы адамдар, |
| |арқылы оқушылардың жаңа тақырып |олардың еңбек құралдары, табылған |
| |жөнінде не білетіні туралы ой |тұрақтар туралы ашық айтты. |
| |қозғау. | |
|2.Мағнаны тану | |3 топ болып жұмыс жасады. |
| |Тас дәуірі, алғашқы адамдардың |Оқушылар дәптерлеріне жаңа |
| |кәсібі, Қазақстан территориясында |тақырыпта кездескен жаңа сөздерді |
| |табылған алғашқы адамдардың |жазып отырады. |
| |тұрақтары туралы айтып тақырыпты | |
| |қорғау, топтармен жұмыс жасау. | |
| |Топтарға флипчарт маркер беріп | |
| |жұмыстандыру. | |
|3.Ой толғау |Мақсат: тақырыпты оқып ашу және | |
| |түсініп өз ойларын жинақтап айту. | |
| | | |
| | |Жеке жұмыс: «Білемін,білгім келеді,не |
| |Алғашқы адамдардың баспанасы, еңбек |білдім» |
| |құралдары, алғашқы адамдардың | |
| |суретін салу | |
| Диференсация | Бағалау | Ресурстар |
| Үш топқа бөліп топтар мынадай |Формативті бағалау | |
|бағытта жұстар атқарады. | |Итрерактивті тақта, қосымша |
|Тас дәуірі, адамзат баласының |Оқушының аты-жөні |әдебиет, электронды оқулық. |
|шығуы. |Сурет, идея | |
|Қазіргі адамммен ежелгі адамның |Тарихи фактілерді, хронологияны білу | |
|ерекшелігі. |Шынжыр, досыма хат | |
|Қазақстан жеріндегі алғашқы | | |
|адамдардың іздері. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Кері байланыс: «Үйрендім» әр кім не үйренгені туралы ойларын оқиды, әр бір
оқушы осы сабақ туралы достарына жазған хаттарын оқиды. Дарынды
оқушылар сабаққа қатысты жазған эсселерін оқиды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz