Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
28.11.2013
Сабақтың
тақырыбы
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
Жалпы мақсаты
Оқушыларға бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістерін меңгерту.
Оқу нәтижелері
Бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық теңдеулерді шеше біледі.
Түйінді идеялар
Формативтік бағалау арқылы жұмыс нәтижелерін талдау, жеке оқушыларды қадағалау, пәнге қызығушылығына, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Дереккөздер
Оқулық, оқыту әдістемесі; Алгебра және анализ бастамалары,10-сынып, А.Е.Әбілқасымова,К.Д.Шойынбеков,М.И.Есенова, З.А.Жұмағұлова; ғаламтордан алынған ақпараттар;
Ресурстар
Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер,маркерлер
Тапсырмалар
Ой қозғау сұрақтары,
топтық жұмыс,
оқулықпен жұмыс,
жеке жұмыс,
тест тапсырмалары.
Қорытынды
Кері байланыс
Кейінгі тапсырмалар
Тригонометриялық функцияның бір ғана түрімен берілген алгебралық теңдеулерге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шешу.
Кезеңдер
Ұйымдастыру формалары
Тапсырмалар
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тұсауке сер
Негізгі бөлім
Қорытынды
Топқа бөлу
Қайталау сұрақтарыПрезентация №1
Топтық жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс
Тест тапсырма ларыпр№3
Қорытындылау
Үйге тапсырма
Рефлексия
Бағалау
Карточкаларда синус, косинус, тангенс пен котангенс функцияларының графиктері салынған.
Математика-
ғылымды дамытудың кілті.
Ө.М.Сұлтанғазин
1.Қарапайым тригонометриялық теңдеулер шешімдерінің жалпы түрі
2. Тригонометрия формулалары
(қосу формуласы)
3. Тригонометрия формулалары
(қосындының формуласы)
Ең күшті ойлау мектебі деп арифметиканы айтар едім. Қ.Сәтбаев <<І. Бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық теңдеулер>>әдісі (63-бет)
93(а,б,в)
Әр топқа 8теңдеу:
А деңгей-3,
В деңгей-3,
С деңгей-2
Эдвард де Бононың <<6 қалпағы>>
§10; 94,95,99-есептер
1.Не білдім? 2.Білгім келеді3.Ұсыныс пікірлер,талап-тілектері
Блум таксономиясы
Оқушылар әр түрлі тригонометриялық функциялардың графиктері бойынша 3 топқа бөлінеді.
Слайдта көрсетілген жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтарға (тірек ұғымдары)3 топ ауызша жауап береді,формулаларды сәйкестендіреді.
Күннің жады, тақырыпты дәптерлеріне жазады, сабақтың мақсатын анықтайды.
Оқулықтағы тригонометриялық теңдеулерді жалпы түрде шешудің әдісімен жеке танысып, берілген 3 мысалды 3 топ талдап, постер қорғайды.
-есепті алдымен топта талқылап, үш топтан 3оқушы тақтада орындайды, оны қарсы топ орындарында тексеріп, дәптерлеріне жазады.
Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген сергіту жаттығуларын қосылып жасайды.
Деңгейленіп берілген тест тапсырмаларын жеке орындайды, жауабы ауызша тексеріледі. Дұрыс шешілсе, 1-Өмірбаев, 2-Өтелбаев,3-Қуантқан сөздері шығады.Оқушылар осы математиктер туралы мағлұмат алады.
<<6 қалпақ>> әдісі, кубиктің әр жағындағы түстердің түсуіне қарай берілген шарттар бойынша сабақты қорытындылайды.
туралы стикерлерге жазып, тақтадағы Блум таксономиясының бөлімдері бойынша өздерін бағалап, стикерлерді сәйкес деңгейге жапсырады, сол бойынша бағаланады.
* sin2x=1 1) cos2x=0
* sin x(sin x- 1 2)=0 2) cos x(cos x- 1 2)=0
* sin2 x- sin x=0 3) sin2 x- cos x=0
* sin2x-5sin x+4=0 4) cos2x-5cosx+4=0
* 2cos2x+3 cos x-2=0 5) 2cos2x+3 cos x-2=0
* cos2x sin x+ sin2x cosx =- 1 2 6) cos2x sin x+ sin2x cosx =- 1 2
* 2sin2x-3cos x=0 7) 5cos2x-sinx=4
* -5cos2x+sin x+1=0 8) 4cos2x-sin2-sin x=0
* tg2x =0
* tg x(tgx-1)=0
* tg x-ctg x=0
* tg2x-2tg x+1=0
* ctg2x-2ctg x+1=0
* ctg2x-3=0
* 3tg2x+4tg x+1=0
* 3ctg2x+4ctg x+1=0
Сабақтың
тақырыбы
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
Жалпы мақсаты
Оқушыларға бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістерін меңгерту.
Оқу нәтижелері
Бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық теңдеулерді шеше біледі.
Түйінді идеялар
Формативтік бағалау арқылы жұмыс нәтижелерін талдау, жеке оқушыларды қадағалау, пәнге қызығушылығына, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Дереккөздер
Оқулық, оқыту әдістемесі; Алгебра және анализ бастамалары,10-сынып, А.Е.Әбілқасымова,К.Д.Шойынбеков,М.И.Есенова, З.А.Жұмағұлова; ғаламтордан алынған ақпараттар;
Ресурстар
Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер,маркерлер
Тапсырмалар
Ой қозғау сұрақтары,
топтық жұмыс,
оқулықпен жұмыс,
жеке жұмыс,
тест тапсырмалары.
Қорытынды
Кері байланыс
Кейінгі тапсырмалар
Тригонометриялық функцияның бір ғана түрімен берілген алгебралық теңдеулерге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шешу.
Кезеңдер
Ұйымдастыру формалары
Тапсырмалар
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тұсауке сер
Негізгі бөлім
Қорытынды
Топқа бөлу
Қайталау сұрақтарыПрезентация №1
Топтық жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс
Тест тапсырма ларыпр№3
Қорытындылау
Үйге тапсырма
Рефлексия
Бағалау
Карточкаларда синус, косинус, тангенс пен котангенс функцияларының графиктері салынған.
Математика-
ғылымды дамытудың кілті.
Ө.М.Сұлтанғазин
1.Қарапайым тригонометриялық теңдеулер шешімдерінің жалпы түрі
2. Тригонометрия формулалары
(қосу формуласы)
3. Тригонометрия формулалары
(қосындының формуласы)
Ең күшті ойлау мектебі деп арифметиканы айтар едім. Қ.Сәтбаев <<І. Бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық теңдеулер>>әдісі (63-бет)
93(а,б,в)
Әр топқа 8теңдеу:
А деңгей-3,
В деңгей-3,
С деңгей-2
Эдвард де Бононың <<6 қалпағы>>
§10; 94,95,99-есептер
1.Не білдім? 2.Білгім келеді3.Ұсыныс пікірлер,талап-тілектері
Блум таксономиясы
Оқушылар әр түрлі тригонометриялық функциялардың графиктері бойынша 3 топқа бөлінеді.
Слайдта көрсетілген жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтарға (тірек ұғымдары)3 топ ауызша жауап береді,формулаларды сәйкестендіреді.
Күннің жады, тақырыпты дәптерлеріне жазады, сабақтың мақсатын анықтайды.
Оқулықтағы тригонометриялық теңдеулерді жалпы түрде шешудің әдісімен жеке танысып, берілген 3 мысалды 3 топ талдап, постер қорғайды.
-есепті алдымен топта талқылап, үш топтан 3оқушы тақтада орындайды, оны қарсы топ орындарында тексеріп, дәптерлеріне жазады.
Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген сергіту жаттығуларын қосылып жасайды.
Деңгейленіп берілген тест тапсырмаларын жеке орындайды, жауабы ауызша тексеріледі. Дұрыс шешілсе, 1-Өмірбаев, 2-Өтелбаев,3-Қуантқан сөздері шығады.Оқушылар осы математиктер туралы мағлұмат алады.
<<6 қалпақ>> әдісі, кубиктің әр жағындағы түстердің түсуіне қарай берілген шарттар бойынша сабақты қорытындылайды.
туралы стикерлерге жазып, тақтадағы Блум таксономиясының бөлімдері бойынша өздерін бағалап, стикерлерді сәйкес деңгейге жапсырады, сол бойынша бағаланады.
* sin2x=1 1) cos2x=0
* sin x(sin x- 1 2)=0 2) cos x(cos x- 1 2)=0
* sin2 x- sin x=0 3) sin2 x- cos x=0
* sin2x-5sin x+4=0 4) cos2x-5cosx+4=0
* 2cos2x+3 cos x-2=0 5) 2cos2x+3 cos x-2=0
* cos2x sin x+ sin2x cosx =- 1 2 6) cos2x sin x+ sin2x cosx =- 1 2
* 2sin2x-3cos x=0 7) 5cos2x-sinx=4
* -5cos2x+sin x+1=0 8) 4cos2x-sin2-sin x=0
* tg2x =0
* tg x(tgx-1)=0
* tg x-ctg x=0
* tg2x-2tg x+1=0
* ctg2x-2ctg x+1=0
* ctg2x-3=0
* 3tg2x+4tg x+1=0
* 3ctg2x+4ctg x+1=0
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz