Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
6-сынып. сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы
Қарақия ауданы <<№4 орта мектебі>> КММ -нің математика пәні мұғалімі Каджаева Ұлжан Бисенбайқызы 10-сынып, алгебра және анализ бастамалары пәні қысқа мерзімді сабақ жоспары
25.01.2014
Сабақтың
тақырыбы
Туындыны табу ережелері
Жалпы мақсаты
Дифференциалдау ережелері мен туындыны табу формулаларын әр деңгейдегі есептер шығаруда қолдана білуе үйрету.
Оқу нәтижелері
Дифференциалдау ережелері мен туындыны табу формулаларын қолданып әр деңгейдегі есептер шығара біледі.
Түйінді идеялар
Формативтік бағалау арқылы жұмыс нәтижелерін талдау, жеке оқушыларды қадағалау, пәнге қызығушылығына, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Дереккөздер
Оқулық, оқыту әдістемесі; Алгебра және анализ бастамалары,10-сынып, А.Е.Әбілқасымова,К.Д.Шойынбеков,М.И.Есенова, З.А.Жұмағұлова; ғаламтордан алынған ақпараттар;
Ресурстар
Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер,маркерлер
Тапсырмалар
Ой қозғау сұрақтары,
топтық жұмыс,
оқулықпен жұмыс,
жеке жұмыс,
Қорытынды
Кері байланыс
Кейінгі тапсырмалар
Туынды табу ережелерін қолданып есептер шығарады.
Кезең дер
Ұйымдастыру формалары
Тапсырмалар,атаулар
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Ұйым дастыру
-1143001079500
Тұсау кесер
Негізгі бөлім
020002500
Қоры тынды
Презентация №1
Қайталау сұрақтары
Жеке жұмысПрезентация №2
Үй жұмысы
Топқа бөлу
Сергіту сәті
Топтық
жұмыс
Тақтамен , оқулықпен жұмыс
Жұптық жұмыс
Қосымша
жұмыс
Рефлексия
Үйге тапсырма
Бағалау
№1, №2, №3 топтар
Қазақстан жолы-2050:Бір мақсат,бір мүдде,бір болашақҚР Президенті Н.Ә.НазарбаевтыңҚазақстан халқына Жолдауы
5ереже,
5 туындының формуласы,
5 есеп
§14; 143(а,ә),145 (а)
<<Қызыл түс>>,
<<Жасыл түс>> ,
<<Сары түс>> тобы
The Gummy Bear Song
№1 (151(в))
№2(152(а),153(а),154(а))
№3,№4
№5
<<Мадақтау сэндвичі>>
1 бөлік - позитивті комментарий, не ұнады;
2 бөлік - сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек;
3 бөлік - келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы ...
§14; 152(ә),153(ә),154(ә)
Оқушылар алдыңғы сабақтағыдай 3топқа бөлініп отырады.(Алдыңғы сабақта карточкадағы функцияның нүктедегі туындысы 1-ге тең болған оқушылар №1 топқа, 2-ге тең болғандары №2 топқа, 3-ке тең болғандары №3 топқа отырған еді.)
Мұғалім амандасып, презентациядағы Жолдауға назар аудартады.Сабақтың тақырыбы айтылып, мақсаты анықталады.
Оқушыларға карточкалар таратылады.
Қолдарына қызыл карточка тиген оқушылар ереже айтады,жасыл карточка түскендері туындыға қатысты формуланы айтса,ал сары түсті түскендері слайдта көрсетілген есептерді ауызша орындайды .(Сонда 15 оқушыға 15 тапсырма беріледі.)
3топ үй тапсырмасын постерге орындап, постер қорғайды. (Бөлшектің , көбейтіндінің, қосындының туындысын табуға арналған 3түрлі тапсырма)
Оқушылар қолдарына тиген
карточкалардың түстеріне сай топқа отырады.
Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген (қызыл,көк, сары түсті киімді 3биші билейтін) сергіту жаттығуларын қосылып жасайды.
Күннің жады, тақырыпты дәптерлеріне жазады.
№1 карточкада берілген есепті топпен орындап, келесі топқа тексертеді,бағалатады.
әр топтан 1 оқушы тақтада орындайды.( Бөлшектің туындысын табуға , туынды таба отырып теңдеу, теңсіздік шешуге күрделеніп берілген 3түрлі тапсырма)
Ал №3,№4карточкалардағы жұппен орындауға арналған тапсырмалар . Олардың жауаптары ауызша тексеріледі.
Алдыңғы тапсырманы ерте орындап болған оқушыларға арналған.
Жауаптары слайдта көрсетілген Жолдауға қатысты сұрақтардың жауаптары болып табылады.
1бөлік-<< Сары түс>>,
2 бөлік-<<Жасыл түс>>,
3 бөлік-<<Қызыл түстілер>> тобының айтылатын қорытындысы
туралы стикерлерге жазып, сабақтағы көңіл-күйлерін білдіретін смайликтің қасына жапсырады.
Алдын-ала таратылып берілген бағалау парақшаларына критериалды бағалайды.
Бағалау бетшесі
№
Оқушының
аты
Қайталау сұрақ тары
Пос тер орындау
Пос тер қорғау
№1 топ тық жұмы
№2 тақта мен жұмыс
№3,№4 жұп тық жұмыс
№5 қосымша жұмыс
Қорытын ды баға
1
2
3
4
555
25.01.2014
Сабақтың
тақырыбы
Туындыны табу ережелері
Жалпы мақсаты
Дифференциалдау ережелері мен туындыны табу формулаларын әр деңгейдегі есептер шығаруда қолдана білуе үйрету.
Оқу нәтижелері
Дифференциалдау ережелері мен туындыны табу формулаларын қолданып әр деңгейдегі есептер шығара біледі.
Түйінді идеялар
Формативтік бағалау арқылы жұмыс нәтижелерін талдау, жеке оқушыларды қадағалау, пәнге қызығушылығына, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Дереккөздер
Оқулық, оқыту әдістемесі; Алгебра және анализ бастамалары,10-сынып, А.Е.Әбілқасымова,К.Д.Шойынбеков,М.И.Есенова, З.А.Жұмағұлова; ғаламтордан алынған ақпараттар;
Ресурстар
Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер,маркерлер
Тапсырмалар
Ой қозғау сұрақтары,
топтық жұмыс,
оқулықпен жұмыс,
жеке жұмыс,
Қорытынды
Кері байланыс
Кейінгі тапсырмалар
Туынды табу ережелерін қолданып есептер шығарады.
Кезең дер
Ұйымдастыру формалары
Тапсырмалар,атаулар
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Ұйым дастыру
-1143001079500
Тұсау кесер
Негізгі бөлім
020002500
Қоры тынды
Презентация №1
Қайталау сұрақтары
Жеке жұмысПрезентация №2
Үй жұмысы
Топқа бөлу
Сергіту сәті
Топтық
жұмыс
Тақтамен , оқулықпен жұмыс
Жұптық жұмыс
Қосымша
жұмыс
Рефлексия
Үйге тапсырма
Бағалау
№1, №2, №3 топтар
Қазақстан жолы-2050:Бір мақсат,бір мүдде,бір болашақҚР Президенті Н.Ә.НазарбаевтыңҚазақстан халқына Жолдауы
5ереже,
5 туындының формуласы,
5 есеп
§14; 143(а,ә),145 (а)
<<Қызыл түс>>,
<<Жасыл түс>> ,
<<Сары түс>> тобы
The Gummy Bear Song
№1 (151(в))
№2(152(а),153(а),154(а))
№3,№4
№5
<<Мадақтау сэндвичі>>
1 бөлік - позитивті комментарий, не ұнады;
2 бөлік - сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек;
3 бөлік - келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы ...
§14; 152(ә),153(ә),154(ә)
Оқушылар алдыңғы сабақтағыдай 3топқа бөлініп отырады.(Алдыңғы сабақта карточкадағы функцияның нүктедегі туындысы 1-ге тең болған оқушылар №1 топқа, 2-ге тең болғандары №2 топқа, 3-ке тең болғандары №3 топқа отырған еді.)
Мұғалім амандасып, презентациядағы Жолдауға назар аудартады.Сабақтың тақырыбы айтылып, мақсаты анықталады.
Оқушыларға карточкалар таратылады.
Қолдарына қызыл карточка тиген оқушылар ереже айтады,жасыл карточка түскендері туындыға қатысты формуланы айтса,ал сары түсті түскендері слайдта көрсетілген есептерді ауызша орындайды .(Сонда 15 оқушыға 15 тапсырма беріледі.)
3топ үй тапсырмасын постерге орындап, постер қорғайды. (Бөлшектің , көбейтіндінің, қосындының туындысын табуға арналған 3түрлі тапсырма)
Оқушылар қолдарына тиген
карточкалардың түстеріне сай топқа отырады.
Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген (қызыл,көк, сары түсті киімді 3биші билейтін) сергіту жаттығуларын қосылып жасайды.
Күннің жады, тақырыпты дәптерлеріне жазады.
№1 карточкада берілген есепті топпен орындап, келесі топқа тексертеді,бағалатады.
әр топтан 1 оқушы тақтада орындайды.( Бөлшектің туындысын табуға , туынды таба отырып теңдеу, теңсіздік шешуге күрделеніп берілген 3түрлі тапсырма)
Ал №3,№4карточкалардағы жұппен орындауға арналған тапсырмалар . Олардың жауаптары ауызша тексеріледі.
Алдыңғы тапсырманы ерте орындап болған оқушыларға арналған.
Жауаптары слайдта көрсетілген Жолдауға қатысты сұрақтардың жауаптары болып табылады.
1бөлік-<< Сары түс>>,
2 бөлік-<<Жасыл түс>>,
3 бөлік-<<Қызыл түстілер>> тобының айтылатын қорытындысы
туралы стикерлерге жазып, сабақтағы көңіл-күйлерін білдіретін смайликтің қасына жапсырады.
Алдын-ала таратылып берілген бағалау парақшаларына критериалды бағалайды.
Бағалау бетшесі
№
Оқушының
аты
Қайталау сұрақ тары
Пос тер орындау
Пос тер қорғау
№1 топ тық жұмы
№2 тақта мен жұмыс
№3,№4 жұп тық жұмыс
№5 қосымша жұмыс
Қорытын ды баға
1
2
3
4
555
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz