Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

М.мақатаев. "райымбек! райымбек!" поэмасы.9-сынып

Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев. <<Райымбек! Райымбек!>> поэмасы
Сабақтың мақсаты:
1.М.Мақатаевтың <<Райымбек! Райымбек!>> поэмасының патриоттық рухы туралы сөз қозғау,ақын сезімі мен тарих шындығын ашу.
2.Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу,тіл байлығын арттыру.
3.Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыру,оларды батыр үлгісінде тәрбиелеу,ерлікке,елдікке шақыру,ел қорғаны болуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: ұжымдық ойлау әдісі
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,слайд материалдары
Сабақтың түрі: модульді сабақ
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру
ІІ.Үй жұмысын тексеру. Сюжеттік жоспар бойынша поэманың мазмұнын баяндау.
Сюжеттік жоспар
Оқиғаның басталуы: Ел басына түскен күн
Оқмғаның байланысы: Малшы бала арманы
Оқиғаның дамуы: Тентек бала аруағы
Оқиғаның шиеленісуі: Балаң жігітті мазалаған ой
Оқиғаның шарықтау шегі: Қабай бидің батасы
Оқиғаның шешілуі: Сынақтан өткен батыр

ІІІ.Жаңа сабақ
І.Кіріспе.
ІІ.Диалог. <<Брейн-Ринг>> ойыны
ІІІ.Қорытынды.
Сынып оқушылары екі топқа бөлінеді.Әр топта бес оқушыдан бар.Әр топ оқушылары сұрақтарға жауап беріп,талдау,зерттеу жұмысын жүргізеді. <<Брейн-Ринг>> ойыны үш деңгейлік тапсырмадан тұрады.

<<Брейн-Ринг>> ойыны
І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей
Танымдық сұрақтар Талдау,зерттеу жұмыстары Ой-толғау
Оқушылардың әр жауабы үшін бағалау қағазын алады.Сабақ соңында ұпай саны есептеледі.
І деңгейлік тапсырмалар
І топқа:
* <<Ақтабан шұбырынды,Алқакөл сұлама>> оқиғасы қай жылы болды?
* Мұқағали Мақатаев кім? <<Райымбек!Райымбек!>> поэмасын жазуға не түрткі болды?
* Поэмадағы жер-су аттарын ата.
* <<Қаратаудың басынан көш келеді>> Бұл қай шығармадан алынған үзінді?
* Жоңғар шапқыншылығына қатысты қандай тарихи атауларды білесің?

ІІ топқа:
* Райымбек батырдың кесіп өткен өзені.
* Жоңғар шапқыншылығына қатысты қандай батыр есімдерін білесіңдер?
* Батыр атымен аталған аудан қай облыста орналасқан?
* <<Райымбек! Райымбек!>> поэмасының тақырыбы мен идеясы.
* Райымбектің атасы кім?
ІІ деңгейлік тапсырмалар.
І топқа:
* Ел басына түскен ауыр халді ақын қандай бейнелі сөзбен жазған?
* Қабай жыраудың аттан салған сөзін мәнерлеп оқы.
* Қабай жырау әулиеден не тіледі?
* Түке неден түңілді?Түке мен әйелінің диалогын мәнерлеп оқы.Диалог дегеніміз не?
* Би үміті қай сөзден көрінеді?
ІІ топқа:
* Балаң жігітті мазалаған ой.Үзінді келтір.Монолог дегеніміз не?
* Қабай жырау мен баланың дщилогын мәнерлеп оқы.
* <<Қазақ қанын сылқытып жатыр дала>> Құбылтудың қай түрі?
* Райымбекке Әлмерек би қандай шарт қойды? Осы бөлімдегі метафораларды тап.
* 18-дегі Райымбек қандай жігіт?Кейіпкер бейнесін топтастыр.

ІІІ деңгей. Ой-толғау.
І топ.Ел қорғаны - Райымбек.
ІІ топ.Елін қорғау - азамат парызы.

ІV.Қорытындылау.
Сұрақтар:
-<<Үйде туып,түзде өлген>> бабалардың ерлігін жалғастыратын ұрпақ бар ма?
-Бабалардың ерлігі арқасында жеткен жеңістің мән-мағынасы неде?
V.Үй тапсырмасын беру.Шығарма жазуға дайындық.
VІ.Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
М.мақатаев «райымбек, райымбек» поэмасы
"мұқағалитану" арнаулы курс. 7 класс
Аққулар ұйықтағанда. 8 сынып
М.мақатаев «райымбек, райымбек» поэмасы, тақырыбы, идеясы
Күнделіктерінің беттерінен шолу
Мұқағали оқулары
М.мақатаев. аққулар ұйықтағанда поэмасы
Халықтық педагогиканы пайдалана отырып,‭ ‬ой өрісі кең‭ ‬,‭ ‬шығармашыл,‭ ізденімпаз‭ ‬жеке тұлға тәрбиелеу
Күй поэмасы
Мұқағали Мақатаевтың шығармашылық өмір жолы
Пәндер