Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
М.мақатаев. "райымбек! райымбек!" поэмасы.9-сынып
Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев. <<Райымбек! Райымбек!>> поэмасы
Сабақтың мақсаты:
1.М.Мақатаевтың <<Райымбек! Райымбек!>> поэмасының патриоттық рухы туралы сөз қозғау,ақын сезімі мен тарих шындығын ашу.
2.Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу,тіл байлығын арттыру.
3.Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыру,оларды батыр үлгісінде тәрбиелеу,ерлікке,елдікке шақыру,ел қорғаны болуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: ұжымдық ойлау әдісі
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,слайд материалдары
Сабақтың түрі: модульді сабақ
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру
ІІ.Үй жұмысын тексеру. Сюжеттік жоспар бойынша поэманың мазмұнын баяндау.
Сюжеттік жоспар
Оқиғаның басталуы: Ел басына түскен күн
Оқмғаның байланысы: Малшы бала арманы
Оқиғаның дамуы: Тентек бала аруағы
Оқиғаның шиеленісуі: Балаң жігітті мазалаған ой
Оқиғаның шарықтау шегі: Қабай бидің батасы
Оқиғаның шешілуі: Сынақтан өткен батыр
ІІІ.Жаңа сабақ
І.Кіріспе.
ІІ.Диалог. <<Брейн-Ринг>> ойыны
ІІІ.Қорытынды.
Сынып оқушылары екі топқа бөлінеді.Әр топта бес оқушыдан бар.Әр топ оқушылары сұрақтарға жауап беріп,талдау,зерттеу жұмысын жүргізеді. <<Брейн-Ринг>> ойыны үш деңгейлік тапсырмадан тұрады.
<<Брейн-Ринг>> ойыны
І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей
Танымдық сұрақтар Талдау,зерттеу жұмыстары Ой-толғау
Оқушылардың әр жауабы үшін бағалау қағазын алады.Сабақ соңында ұпай саны есептеледі.
І деңгейлік тапсырмалар
І топқа:
* <<Ақтабан шұбырынды,Алқакөл сұлама>> оқиғасы қай жылы болды?
* Мұқағали Мақатаев кім? <<Райымбек!Райымбек!>> поэмасын жазуға не түрткі болды?
* Поэмадағы жер-су аттарын ата.
* <<Қаратаудың басынан көш келеді>> Бұл қай шығармадан алынған үзінді?
* Жоңғар шапқыншылығына қатысты қандай тарихи атауларды білесің?
ІІ топқа:
* Райымбек батырдың кесіп өткен өзені.
* Жоңғар шапқыншылығына қатысты қандай батыр есімдерін білесіңдер?
* Батыр атымен аталған аудан қай облыста орналасқан?
* <<Райымбек! Райымбек!>> поэмасының тақырыбы мен идеясы.
* Райымбектің атасы кім?
ІІ деңгейлік тапсырмалар.
І топқа:
* Ел басына түскен ауыр халді ақын қандай бейнелі сөзбен жазған?
* Қабай жыраудың аттан салған сөзін мәнерлеп оқы.
* Қабай жырау әулиеден не тіледі?
* Түке неден түңілді?Түке мен әйелінің диалогын мәнерлеп оқы.Диалог дегеніміз не?
* Би үміті қай сөзден көрінеді?
ІІ топқа:
* Балаң жігітті мазалаған ой.Үзінді келтір.Монолог дегеніміз не?
* Қабай жырау мен баланың дщилогын мәнерлеп оқы.
* <<Қазақ қанын сылқытып жатыр дала>> Құбылтудың қай түрі?
* Райымбекке Әлмерек би қандай шарт қойды? Осы бөлімдегі метафораларды тап.
* 18-дегі Райымбек қандай жігіт?Кейіпкер бейнесін топтастыр.
ІІІ деңгей. Ой-толғау.
І топ.Ел қорғаны - Райымбек.
ІІ топ.Елін қорғау - азамат парызы.
ІV.Қорытындылау.
Сұрақтар:
-<<Үйде туып,түзде өлген>> бабалардың ерлігін жалғастыратын ұрпақ бар ма?
-Бабалардың ерлігі арқасында жеткен жеңістің мән-мағынасы неде?
V.Үй тапсырмасын беру.Шығарма жазуға дайындық.
VІ.Бағалау.
Сабақтың мақсаты:
1.М.Мақатаевтың <<Райымбек! Райымбек!>> поэмасының патриоттық рухы туралы сөз қозғау,ақын сезімі мен тарих шындығын ашу.
2.Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу,тіл байлығын арттыру.
3.Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыру,оларды батыр үлгісінде тәрбиелеу,ерлікке,елдікке шақыру,ел қорғаны болуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: ұжымдық ойлау әдісі
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,слайд материалдары
Сабақтың түрі: модульді сабақ
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру
ІІ.Үй жұмысын тексеру. Сюжеттік жоспар бойынша поэманың мазмұнын баяндау.
Сюжеттік жоспар
Оқиғаның басталуы: Ел басына түскен күн
Оқмғаның байланысы: Малшы бала арманы
Оқиғаның дамуы: Тентек бала аруағы
Оқиғаның шиеленісуі: Балаң жігітті мазалаған ой
Оқиғаның шарықтау шегі: Қабай бидің батасы
Оқиғаның шешілуі: Сынақтан өткен батыр
ІІІ.Жаңа сабақ
І.Кіріспе.
ІІ.Диалог. <<Брейн-Ринг>> ойыны
ІІІ.Қорытынды.
Сынып оқушылары екі топқа бөлінеді.Әр топта бес оқушыдан бар.Әр топ оқушылары сұрақтарға жауап беріп,талдау,зерттеу жұмысын жүргізеді. <<Брейн-Ринг>> ойыны үш деңгейлік тапсырмадан тұрады.
<<Брейн-Ринг>> ойыны
І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей
Танымдық сұрақтар Талдау,зерттеу жұмыстары Ой-толғау
Оқушылардың әр жауабы үшін бағалау қағазын алады.Сабақ соңында ұпай саны есептеледі.
І деңгейлік тапсырмалар
І топқа:
* <<Ақтабан шұбырынды,Алқакөл сұлама>> оқиғасы қай жылы болды?
* Мұқағали Мақатаев кім? <<Райымбек!Райымбек!>> поэмасын жазуға не түрткі болды?
* Поэмадағы жер-су аттарын ата.
* <<Қаратаудың басынан көш келеді>> Бұл қай шығармадан алынған үзінді?
* Жоңғар шапқыншылығына қатысты қандай тарихи атауларды білесің?
ІІ топқа:
* Райымбек батырдың кесіп өткен өзені.
* Жоңғар шапқыншылығына қатысты қандай батыр есімдерін білесіңдер?
* Батыр атымен аталған аудан қай облыста орналасқан?
* <<Райымбек! Райымбек!>> поэмасының тақырыбы мен идеясы.
* Райымбектің атасы кім?
ІІ деңгейлік тапсырмалар.
І топқа:
* Ел басына түскен ауыр халді ақын қандай бейнелі сөзбен жазған?
* Қабай жыраудың аттан салған сөзін мәнерлеп оқы.
* Қабай жырау әулиеден не тіледі?
* Түке неден түңілді?Түке мен әйелінің диалогын мәнерлеп оқы.Диалог дегеніміз не?
* Би үміті қай сөзден көрінеді?
ІІ топқа:
* Балаң жігітті мазалаған ой.Үзінді келтір.Монолог дегеніміз не?
* Қабай жырау мен баланың дщилогын мәнерлеп оқы.
* <<Қазақ қанын сылқытып жатыр дала>> Құбылтудың қай түрі?
* Райымбекке Әлмерек би қандай шарт қойды? Осы бөлімдегі метафораларды тап.
* 18-дегі Райымбек қандай жігіт?Кейіпкер бейнесін топтастыр.
ІІІ деңгей. Ой-толғау.
І топ.Ел қорғаны - Райымбек.
ІІ топ.Елін қорғау - азамат парызы.
ІV.Қорытындылау.
Сұрақтар:
-<<Үйде туып,түзде өлген>> бабалардың ерлігін жалғастыратын ұрпақ бар ма?
-Бабалардың ерлігі арқасында жеткен жеңістің мән-мағынасы неде?
V.Үй тапсырмасын беру.Шығарма жазуға дайындық.
VІ.Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz