Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, Жезді аралас мектеп-интернатының бастауыш сынып мұғалімі Сейтмағанбетова Динара Зейнельхабденқызы.
Тақырыбы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Мақсаты: 1. Оқушыларға тұрлаулы мүшелерді ажырату, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру. Сөйлем мүшелері туралы білімдерін кеңейте түсу,
таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру.
2. Оқушылардың ой-өрісін дамыту, өз ойын тез, әрі жүйелі жеткізуге дағдыландыру.
3. Оқушыларды өз ана тілін сүюге, құрметтеуге, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: бекіту
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, сипаттау, ойын
Көрнекілігі:интерактивті тақта, тест, кестелер,
дидактикалық материалдар.
Сабақ барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі
2 Үй жұмысын тексеру:169-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Зат есімдерден болған Баяндауыштардың астын сыз. Оларға қандай сұрақ қойылады? Жаттығуда аты аталған адамдар туралы білетініңді әңгімеле.
Шерхан Мұртаза - халық жазушысы. Нұрпейіс Байғанин-ақын. Күләш Байсейітова-атақты әнші.
3 Сатылап талдау (Оразақынова әдісі бойынша)
Бастауыш
Сұрағы
Баяндауыш
Сұрағы
2-де зат есімнен болса сызықша қойылада
4 Каллеграфиялық жұмыс.
5 Оқулықпен жұмыс: 170-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Бастауыштан кейін сызықшаны қойып көшіріп жаз.
Отан- туған үйіміз
Отан- туған жеріміз
Отан-ортақ үйіміз
Көңілді ән мен күйіміз
Баяндауыштарды тап, оларға сұрақ қой.
6 Сергіту сәті:
Торғай-торғай тоқылдақ
Жерден тары шоқып -ап
Бөтегесі томпайып
Шиқ-шиқ етіп отырмақ .
7. «Менің бағытым ойын» ойын ойнау
1 Оқушы биледі
2 Әнші өсті
3 Балалар оқыды
4 Гүл шырқады
5 Биші ұшты
6 Ұшақ жүзді
7 Кеме ойнады
8. Оқулықпен жұмыс: 174-жаттығу. Көп нүктенің орнына бастауыштарын қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
. . . аттанды . . . сауылды . . . сабақ оқыды . . . тегістелді . . . орындалды.
Керекті сөздер: сиыр, тапсырма, жер, Жанар, жолаушылар.
9. Слайд. Өлеңді жатқа жаз. Бастауыштың астын бір рет, баяндауыштың астын екі рет сыз.
Төскейден жел еседі,
Төбемнен бұлт көшеді.
Туған жерім мен үшін
Көк майсасын төседі.
10 Қорытынды: Тест
1 Кім?не?кімдер?нелер? сұрақтарына жауап беретін сөйлемнің негізгімүшесін:
А) Зат есім Ә) Бастауыш Б) Баяндауыш
2 Қандай жағдайда сызықша қойылады?
А) Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен жасалса
Ә) Бастауыш та, баяндауыш та етістіктен жасалса
Б) Бастауыш та, баяндауыш та сын есімнен жасалса
3 Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді:
А) Сөз таптары дейміз Ә) Сөйлем мүшелері дейміз Б) Сөз дейміз
4 Баяндауыштың сұрақтарын тап:
А) Кім? Не?кімдер?нелер? Ә) Қандай?қай? Б) Не істеді? Не қылды? Қайтты?
5Бастауыштың іс-қимылын білдіретін сөді тап:
А) Етістік Ә) Зат есім Б) Баяндауыш
6 Бастауыштың сұрақтарын тап:
А) Қандай?қай? Ә) неше?нешіші? Б) Кім? Не?кімдер?нелер?
10 Венн деограмасы.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz