Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Етістік райларынан өткенді қайталау.7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Етістіктің райларын қайталау
Сабақтың мақсаты: білімділік: Н.Оразақынқызының «СТО» технологиясын қолдана
отырып, оқушылардың етістік туралы бар
білімін, өз ойын
тұжырымдап айта білуін, түсіну
қабілеттілігін байқау.
дамытушылық: әр түрлі оқыту
стратегияларын тиімді пайдалана
отырып, оқушылардың пәнге
қызығушылығын арттыру,
шығармашылық жұмыстарға жетелеу.
тәрбиелік: өзін-өзі тани білу,
адамгершілік ізгі қасиеттерді бала
бойында қалыптастыру, ата-анаға,
өзгелерге деген құрмет сезімін
арттыру, тапқырлыққа, топ алдында еркін
сөйлеуге үйрету.
Сабақтың әдісі: Ауызша баяндау әдісі
Аукцион әдісі
Іздендіру әдісі
Салыстыру әдісі
Эвристикалық әңгіме
«СТО» технологиясы: «Кубизм»,«Еркін
жазу»,«Көрнекілік»,
«Семантикалық карта» стратегиялары
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, кеспе қағаздар, суреттер
Пәнаралық байланыс: әдеп, әдебиет, география,экология
Сабақтың түрі: сайыс
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
( оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын тексеру)
ІІ Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
180-жаттығу (өлең шумағы мен
мақалдардан есімшені тауып,
сөйлемдегі
атқаратын қызметін табу)
ІІІ Өткенді қорытындылау кезеңі
Сайыс сабақтың мақсатын мақсатын
түсіндіру, топқа бөлу.
«Қайталау- оқу анасы» деп бекерге айтылмаған. Ендеше, бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы қалай деп ойлайсыңдар? ( жауап: етістіктің райларын қайталау).
Аукцион әдісі бойынша сұрақтарға жауап береміз.
1) Етістікке сипаттама беріңіз.
2) Мағыналық түрлері, нақты мысал келтіріңіз.
3) Есімше, көсемшенің жұрнақтарын атаңыз.
4) Етістік категорияларын атаңыз.
5) Етіс түрлері.
6) Шақ түрлері.
7) Шақ түрлеріне мысал.
8) Рай, сызбамен көрсетіңіз.
9) Барлық шаққа ие болатын қай рай?
10) Тәуелдік жалғауларын керек ететін қай рай?
ІV Практикалық жұмыс. 181-,182-, 183-жаттығулар(
тақтамен жұмыс)
Мүмкіндік деңгей тапсырмасы бойынша «Бақытты болу деген не?» сұрағына
ойтолғау жазып келу тапсырылған болатын. Бәріміздің тыңдағымыз келеді. (
екі топтан оқушылар оқиды).
Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні, бақытты болу- адамның іс-
әрекетінің нәтижелі болып, мақсатының орындалуы, өмір қуанышының ең жоғары
дәрежеге жетуін білдіретін ұғым. Олай болса, «Кубизм» стратегиясы бойынша
ойлаған ойымызға, мақсатымызға жетейік.
V Шығармашылық кезең .
Қолданыңыз . 1) Қандай адамды адамгершілігі бар адам деп айтқың
келеді?
2) Қайтсе, адам бойында жақсы қасиет
қалыптасады?
3) Адам- табиғат перзенті ( қалау раймен екі
сөйлем ойлап айтыңыз).
Салыстырыңыз. ( Венн диаграммасы бойынша рай мен шақты салыстыру).
Елестетіңіз. ( райға ойдан сөйлем құрау ).
Талқылаңыз . ( дайын сөйлемдер беріледі).
1) Жақсы үйге, жақсы орынға жатқым келер.
Жұрт мақтарлық атақтар тапқым келер.
Асса адам баласына жақсылық қып,
Алғысқа, абыройға батқым келер
(С.Торайғыров).
2) Оқи берсең, жалқаулық басынады,
Оқи берсең, көзің ашылады.
3) Бір тал кессең, он тал ек.
Суреттеңіз . ( сурет бойынша шағын мәтін құрау).
Зерттеңіз . ( Күнделікті өмірде етістіктің рай категориясын
қолданып сөйлейміз бе?)
«Мен кіммін?» ойны. ( Тапсырманы топ болып орындайды. Өз аттарына
байланысты
шағын әңгіме жазады).
«Жалғасын тап» атты мақал- мәтел сайысы. (Адамгершілік тәрбие, экологияға
байланысты айтулары сұралады).
Семантикалық картамен жұмыс
|Мысалдар |Ата- ананың |Адамдар |Берекені |Өз ұлтымның |
| |қадірін білмесең,|қоршаған |көктен тілеме,|жанашыры |
| |басқа біреудің |ортаны |еңбектен тіле |боламын |
| |жақсылығына баға |бүлдірмегей| | |
| |бере алмайсың | | | |
|Ашық | | | | |
|Бұйрық | | | | |
|Шартты | | | | |
|Қалау | | | | |
VI Бекіту ( эвристикалық әңгіме бойынша оқушылар сабақты өздері
қорытындылайды)
VII Бағалау . 1 Оқушылардың өз-өзін бағалауы.
- Сенің ойыңша, қай оқушы сабаққа белсенді
қатысты?
- Кімге, қандай баға қояр едің?
2. Мұғалімнің бағалауы.
VIII Үй тапсырмасы . «Атаның баласы ғана емес, адамның баласы болсам...»
тақырыбында ойтолғау жазып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz