5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

Өскемен қаласы әкімдігінің «Ахмер орта мектебі» КММ

Математика пәніне арналған

орта мерзімді жартыжылдық жоспар

5- сынып

Дайындаған математика пәнінің мұғалімі:

Сабырбекова Назгул Катауллановна

Бекітемін

Өскемен қаласы әкімдігінің

«Ахмер орта мектебі»

КММ мектеп директоры

Математика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау үлгісі

5-сынып

Өскемен қаласы әкімдігінің «Ахмер орта мектебі» КММ

Сабырбекова Назгул Катауллановна

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.

Белсенді жұмыс түрлері.

(топтық, жұптық, жекеше)

АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар)
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз
Негізгі дерек көздер
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.:

сабақ

Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: ТАҚЫРЫБЫ
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: сағаты
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): ББД қойылатын талаптар
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.:
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану:
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 1
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Санды және әріпті өрнектер
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу

Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:

Топтық жұмыс.

Сұрақ қою техникасын қолдана отырып, диалогтік қарым-қатынасқа түсу.

Негізгі дерек көздер:

Оқушылар сабақ қорытындыла-

ғанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту.
Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 2
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Санды және әріпті өрнектер
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топтық, жұптық, жекелей жұмыстар
Негізгі дерек көздер: Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Топ башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 3
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Өрнектерді ықшамдау
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару

Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау
Негізгі дерек көздер: Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау
Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 4
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Өрнектерді ықшамдау
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алулары
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:

Топтық жұмыс.

«Ой қозғау»

Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Негізгі дерек көздер: Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру
Ауызша, практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқалады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 5
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Өрнектерді ықшамдау
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:

Топтық, жұптық жұмыс.

Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

Тест тапсырмаларына шолу

Сәйкестендіру тесті

«Ой түйін» рефлексия

Негізгі дерек көздер: Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 6
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану:

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:

Топтық, жұптық, жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

Негізгі дерек көздер:

Бағалау: 1. «Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады

Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып, шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады. Түйінді идеяларды айта отырып, мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 2-апта

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 7
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану:

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту
Негізгі дерек көздер: Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру
Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі оқыту, үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару
Практикалық тапсырмаларда сұ рақтар қоя отырып, есептің шығару жолдарын түсіндіру

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 8
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану:

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топтық, жұптық, жекелей жұмыстар
Негізгі дерек көздер: Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Сұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді.

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 9
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану:

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топтық жұмыс. Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру
Негізгі дерек көздер: Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау. Формативті бағалау
Берілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтау
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағаланады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 4-апта

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 10
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: 2- бақылау жұмысы
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:

Алдамұратова Т. А.

«Оқыту әдістемесі»

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 11
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Қатемен жұмыс
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып, жіберілген қателелердің алдын алу
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 12
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Бұрыш. Бұрыштың шамасы
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Бұрыш ұғымын түсіне алуы, транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы, шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:

Топпен жұмыс.

«Еске түсіру», «Ой қозғау»,

«Миға шабуыл» іскерлік.

Негізгі дерек көздер: Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды
В, С тобынан есептер беру
Практикалық тапсырмаларды орындау

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 13
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Бұрыш. Бұрыштың шамасы
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы, шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топтық, жұптық, жекелей жұмыстар
Негізгі дерек көздер: Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру арқылы анықталады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 14
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Бұрыш. Бұрыштың шамасы
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы, шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топтық, жұптық, жеке жұмыс
Негізгі дерек көздер:

Мені таң қалдырды,

Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады-қызығушылықтарын арттыру.

Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру

Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 15
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Шеңбер. Дөңгелек.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:

1

Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Анықтамасын және

элементтерін білуі, есептер шығаруда қолдана алулары

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Интерактивті тақта көмегімен фигураларды көрсету, сыза алу
Негізгі дерек көздер: Оқушылар сабақ қорытындылағанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру
Практикалық тапсырмаларды орындау

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 16
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Шеңбер. Дөңгелек.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:

1

Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Анықтамасын және

элементтерін білуі

Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту
Негізгі дерек көздер:

Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.

«Балдық» жүйемен бағалау

Кеңейтілген тапсырма беру
Кері байланыс «Автордың орындығы»

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 17
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Шеңбер. Дөңгелек.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:

1

Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Анықтамасын және

элементтерін білуі

Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топпен жұмыс. «Дөңгелек стол», Дөңгелек үстелде ережені сақтау.
Негізгі дерек көздер:

Сырттай бақылау арқылы қойылған сұрақтардың жауаптары бағаланады, қажет болған жағдайда түсініктер мен комментарийлер беріледі. Форма-

тивті бағалау

Берілген уақыт шеңберінен аспау керектігі, практикалық тәжірибені және жіберілген қателерді талқылау мақсатында оқушылардың қызығушылықтарын ояту
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 18
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: 3- бақылау жұмысы
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:

1

Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:

Алдамұратова Т. А.

«Оқыту әдістемесі»

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 19
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Қатемен жұмыс
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Оқушылардың жіберген қателерінің алдын-алу
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.:
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 20
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:

1

Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Натурал сандардың бөлгіші, еселігі, жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:

Топпен жұмыс. Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын,

талдауын жасау. Анықтама

лар арқылы дәлелдеу.

Негізгі дерек көздер: Тапсырмаларды интерактивті тақта арқылы беру. Көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін тексеру.
Топта көшбасшылық рөлін беру,

Формативті бағалау.

Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. Оқушылар есептер шығаруда жай сандар кестесін пайдалану.

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 21
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:

1

Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Натурал сандардың бөлгіші, еселігі, жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені

Ұқсас жұмыстар
Басбармақпен бағалау
Тақырып 4 санын қосу кестесі
Жылдық есеп. 4 сынып
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Математика пәнінен МАБ қорытындысы бойынша сапа
Математика, физика және информатика апталығы
Файлдан сурет қою мен Paint сурет айырмашылығын үйрету
Жаңа ізденіс – жаңа бағытқа жетудің кепілі
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
Анықталған интеграл .Ньютон - Лейбниц формуласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz