Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Өскемен қаласы әкімдігінің <<Ахмер орта мектебі>> КММ
Математика пәніне арналған
орта мерзімді жартыжылдық жоспар
5- сынып
Дайындаған математика пәнінің мұғалімі:
Сабырбекова Назгул Катауллановна
Бекітемін ------------------
Өскемен қаласы әкімдігінің
<<Ахмер орта мектебі>>
КММ мектеп директоры __________
Математика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау үлгісі
5-сынып
Өскемен қаласы әкімдігінің <<Ахмер орта мектебі>> КММ
Сабырбекова Назгул Катауллановна
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.
Белсенді жұмыс түрлері.
(топтық, жұптық, жекеше)
АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар)
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз
Негізгі дерек көздер
№
сабақ
ТАҚЫРЫБЫ
сағаты
ББД қойылатын талаптар
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
1
Санды және әріпті өрнектер
1
Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу
Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
Топтық жұмыс.
Сұрақ қою техникасын қолдана отырып,диалогтік қарым-қатынасқа түсу.
Оқушылар сабақ қорытындыла-
ғанда <<Балдық>> жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту.
Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
2
Санды және әріпті өрнектер
1
Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
<<Көргенімді есіме сақтаймын>>-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Топ башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді
3
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару
Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу
Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау
Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
4
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алулары
Топтық жұмыс.
<<Ой қозғау>>
Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқалады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
5
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару
Топтық, жұптық жұмыс.
Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Тест тапсырмаларына шолу
Сәйкестендіру тесті
<<Ой түйін>> рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
6
Теңдеу
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
1
Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы
Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.
Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Қызығушылықты ояту
<<Ой қозғау>> стратегиясы
Бағалау: 1.<<Ой қозғау>> стратегиясы>> бойынша суретке салған ойларын қорғайды
2. <<Бағалы зат>> стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады
3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады
Бағалы зат>> стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып,шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Үлестірме материалдар>> 2-апта
7
Теңдеу
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
1
Арифметикалықамалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы
Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.
Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы
Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту
Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру
Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару
Практикалық тапсырмаларда сұ рақтар қоя отырып, есептің шығару жолдарын түсіндіру
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
8
Теңдеу
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
1
Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.
Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
<<Көргенімді есіме сақтаймын>>-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Сұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді.
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
9
Теңдеу
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
1
Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.
Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы
Топтық жұмыс. Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау.Формативті бағалау
Берілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтау
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағаланады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Үлестірме материалдар>> 4-апта
10
2-бақылау жұмысы
1
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
Алдамұратова Т.А.
<<Оқыту әдістемесі>>
11
Қатемен жұмыс
1
Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
12
Бұрыш. Бұрыштың шамасы
1
Бұрыш ұғымын түсіне алуы,транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері
Топпен жұмыс.
<<Еске түсіру>>, <<Ой қозғау>>,
<<Миға шабуыл>> іскерлік.
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды
В,С тобынан есептер беру
Практикалық тапсырмаларды орындау
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
13
Бұрыш. Бұрыштың шамасы
1
Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
<<Көргенімді есіме сақтаймын>>-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру арқылы анықталады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
14
Бұрыш. Бұрыштың шамасы
1
Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері
Топтық, жұптық, жеке жұмыс
Мені таң қалдырды,
Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады-қызығушылықтарын арттыру.
Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
15
Шеңбер. Дөңгелек.
1
Анықтамасын және
элементтерін білуі, есептер шығаруда қолдана алулары
Интерактивті тақта көмегімен фигураларды көрсету,сыза алу
Оқушылар сабақ қорытындылағанда <<Балдық>> жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру
Практикалық тапсырмаларды орындау
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
16
Шеңбер. Дөңгелек.
1
Анықтамасын және
элементтерін білуі
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту
Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.
<<Балдық>> жүйемен бағалау
Кеңейтілген тапсырма беру
Кері байланыс <<Автордың орындығы>>
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
17
Шеңбер. Дөңгелек.
1
Анықтамасын және
элементтерін білуі
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
Топпен жұмыс. <<Дөңгелек стол>>, Дөңгелек үстелде ережені сақтау.
Сырттай бақылау арқылы қойылған сұрақтардың жауаптары бағаланады, қажет болған жағдайда түсініктер мен комментарийлер беріледі.Форма-
тивті бағалау
Берілген уақыт шеңберінен аспау керектігі, практикалық тәжірибені және жіберілген қателерді талқылау мақсатында оқушылардың қызығушылықтарын ояту
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
18
3-бақылау жұмысы
1
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
Алдамұратова Т.А.
<<Оқыту әдістемесі>>
19
Қатемен жұмыс
1
Оқушылардың жіберген қателерінің алдын-алу
ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі
20
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
1
Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы
Топпен жұмыс.Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын,
талдауын жасау.Анықтама
лар арқылы дәлелдеу.
Тапсырмаларды интерактивті тақта арқылы беру. Көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін тексеру.
Топта көшбасшылық рөлін беру,
Формативті бағалау.
Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. Оқушылар есептер шығаруда жай сандар кестесін пайдалану.
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
21
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
1
Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы
Жеке тапсырма <<Ағаш>>бейнесі арқылы өз ойларын қағаз бетіне түсіру, <<Постер>> жасау
Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды
Жеке берілген тапсырма оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятумен қатар, өз бетінше жұмыс істеуге ынталандырады
Топтың бағалауын басшылыққа алу
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
22
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
1
Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы
Топтық, жұптық жұмыс.
Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Тест тапсырмаларына шолу
Сәйкестендіру тесті
<<Ой түйін>> рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады
Деңгейлік,тест тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланадыми
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
23
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті
1
Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау
Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
24
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті
1
Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы
Жұптық, топтық жұмыс. <<Бірін бірі оқыту>>,-<<Үйрете отырып, үйренемін>>-қағидасын жүзеге асыру тәсілі
Жұптық, топтық бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау.
Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни ұстаз рөлін орындайды
Сұрақтар қойған парақтар арқылы бағаланады.
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
25
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері
1
Жұп, тақ сандарды ажырата алуы,натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін білуі
<<Еске түсіру>>, <<Ой қозғау>>, іскерлік
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.
<<Балдық>> жүйемен бағалау
<<Миға шабуыл>>
Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Үлестірме материалдар>> 2-апта
II-тоқсан
26
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері
1
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін және 10-ға бөлінетін сандардың 2,5-ке бөлінетінің пайдалана алуы
Топтық жұмыс.Жарыс түрінде ұйымдастырылады. 4-кезеңнен тұрады:тас қақпаның сұрақтары,күміс қақпаның есептері,алтын қақпаның есептері, алтын сандықтың есебі.
<<Балдық>> жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру.
Дарынды, таланты оқушылар сабақ барысында өз білім деңгейлерін көрсетеді.
Сұрақтарға жауап беріледі, практикалық тапсырма орындалады.
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
27
Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері
1
Берілген сандардың цифрларының қосындысына қарап,3,5-ке бөлінетінің ажырата білуі
Топтық жұмыс.
<<Ой қозғау>>
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру
Кері байланыс <<Автордың орындығы>>
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Үлестірме материалдар>> 2-апта
28
Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері
1
Берілген сандардың цифрларының қосындысына қарап,3,5-ке бөлінетінің ажырата білуі
Топтық, жұптық, жеке жұмыс
Мені таң қалдырды,
Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады.
Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.
Өз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қою
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
29
4-бақылау жұмысы
1
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
Жеке жұмыс
30
Қатемен жұмыс
1
Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
31
Дәреже
1
Дәреже ұғымын білуі,жаза алуы, есептеу бейімділіктері
Топтық жұмыс.
<<Ой қозғау>>
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
32
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
1
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеубілуі,құрама сандардыЖК көбейтіндісі түрінде жаза алу дағдысы
Топтық жұмыс.
<<Ой қозғау>>
Пирамида құру арқылы оқушылардың сабаққа ынталандыру,қызығушылықтарын ояту.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу алу дағдылары қалыптасады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
33
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
1
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білуі
Топтық жұмыс. <<Жағымды сөздер>> тәсілі арқылы топқа бөліну. Қызығушылықты ояту.
Жеке жұмыс түрлері, арқылы, деңгейлік тапсырмалар орындау арқылы топ басшылары бағалайды. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау.
Тапқырлыққа есеп беру және деңгейлік , тестік тапсырмалар арқылы дарынды балаларды анықтау.
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
34
Ең үлкен ортақ бөлгіш
1
Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдылары
Топтық жұмыс.
<<Ой қозғау>>
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру
Сұрақтардың жауаптары,практикалық тапсырмаларды орындаулары
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
35
Ең үлкен ортақ бөлгіш
1
Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдылары
<<Еске түсіру>>, <<Ой қозғау>>, іскерлік
Бағалау парағы бойынша
<<Миға шабуыл>>
Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау
Бағалау парағын басшылыққа алу және ЕҮОБ-таба алу қабілеттері
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
36
Ең үлкен ортақ бөлгіш
1
Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдылары
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
<<Көргенімді есіме сақтаймын>>-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
37
Ең кіші ортақ еселік
1
Ең кіші ортақ еселік сандар туралы білуі және сандардың ЕКОЕ таба алу дағдылары
Сабаққа қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушылардың көңіл күйлерін анықтау.(3-карточка жатады соны көрсету арқылы анықтайды). <<Ой қозғау>> стратегиясы
Бағалау: 1. <<Ой қозғау>>, 2. <<Бағалы зат>>, 3. Мұғалімнің бақылауы
ЕКОЕ пен ЕҮОБ-тің айырмашылығын анықтау арқылы оқушылардың қабілеті,алғырлығы көрінеді
Ауызша,практикалық есептер шығару нәтежеі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
38
Ең кіші ортақ еселік
1
Ең кіші ортақ еселік сандар туралы білуі және сандардың ЕКОЕ таба алу дағдылары
Топтық жұмыс.
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту
Ауызша, жазбаша жұмыстардың нәтижесінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
39
Ең кіші ортақ еселік
1
Ең кіші ортақ еселікті таба алуы
Топтардың берген сұрақтарын талқылау
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды
Өмірден мысалдар келтіру нәтижесінде дарынды,талантты балалар анықталады
Топ басшысының бақылау нәтижесі бойынша бағалау
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
40
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
1
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығара алулары
Сұрақ қою техникасын қолдана отырып, диалогтік қарым-қатынасқа түсу
Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру
Оқулықтан 1,2-мысалды өз беттерінше оқып, қорғау
Практикалық тапсырмалардан,ауызша сұрақтардан
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
41
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
1
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығара алулары
Жеке, топтық жұмыс. <<Саяхат>> сабақ. 1,2-ші аялдамалдар ауызша сұрақтар,есептеулер.3,4,5 аялдамалар топтық жұмыстар.
Топтық бағалау. Кері байланыс. Саяхат барысында нені түсіндік, неге үйрендік?
Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында сандар және сандардың бөлінгіштігі туралы білімдерін қолданып логикалық және олимпиадалық есептер шығару
<<Тапқырлық>>, <<Қате тұжырымды анықтау>> тапсырмалар арқылы білімдерінің нәтижесі байқалады.
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
42
5-бақылау жұмысы
1
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
Жеке жұмыс
43
Қатемен жұмыс
1
Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану
51 сағ
44
Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу
1
Жай бөлшектің анықтамасын білу.Жай бөлшектерді оқу және жаза білу бейімділіктері
Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету
Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау.
Кері байланыс жасау. Не үшін <<5>>, <<4>> ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың?
Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі
Кері байланыс <<Автордың орындығы>>
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
45
Жай бөлшектің негізгі қасиеті
1
Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алулары
Топтық, жұптық, жеке жұмыс
Екі жұлдызша, бір тілек арқылы бағалау
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау
Жаттығу жұмыстарын орындау барысында
Ауызша,практикалық есептер шығару нәтежеі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
46
Жай бөлшектің негізгі қасиеті
1
Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алулары
<<Мен саған,сен маған>>. Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады.
Формативті бағалау.
Топтың өздерінің жасап әкелген бағалау критерийлері бойынша бағаланады.
Тапсырмаларды орындау барысында дарынды,талантты оқушылар ерекшеленеді.
Сұрақ деңгейлерінің түріне және тапсырмалар басшылыққа алынады.
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
47
Жай бөлшектің негізгі қасиеті
1
Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алулары
Шағын топпен, жұппен жұмыс жүргізу. Оқушылар есептер шығару барысында әңгімелесу, диалогке түсу
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау
Жаттығу жұмыстарын орындау нәтижесінде дарынды, талантты балалар өз қабілетін көрсетеді.
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
48
Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан
1
Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан ұғымдарының мағанасын түсінулері.
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Қызығушылықты ояту
<<Ой қозғау>> стратегиясы
Бағалау: 1.<<Ой қозғау>> стратегиясы>> бойынша суретке салған ойларын қорғайды
2. <<Бағалы зат>> стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады
3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы 4жұмыс бағаланады
Бағалы зат>> стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
49
Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру
1
Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алу бейімділіктері
Топтық, жұптық жұмыс.
Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Тест тапсырмаларына шолу
Сәйкестендіру тесті
<<Ой түйін>> рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
50
Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру
1
Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алу бейімділіктері
<<Еске түсіру>>, <<Ой қозғау>>, іскерлік
Бағалау парағы бойынша
<<Миға шабуыл>>
Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
51
Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу
1
Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндей алулары
Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету
Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау.
Кері байланыс жасау. Не үшін <<5>>, <<4>> ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың?
Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі
Өздерін бағалауы басшылыққа алынады. Кері байланыс <<Ыстық орындық>>
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
52
Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу
1
Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндей алулары
Топтық, жұптық, жеке жұмыс
Мені таң қалдырды,
Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады.
Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
53
6-бақылау жұмысы
1
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
54
Қатемен жұмыс
1
Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
55
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
1
Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Қызығушылықты ояту
<<Ой қозғау>> стратегиясы
Бағалау: 1.<<Ой қозғау>> стратегиясы>> бойынша суретке салған ойларын қорғайды
2. <<Бағалы зат>> стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады
3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады
Бағалы зат>> стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>, <<Үлестірме материалдар>> 2-апта
56
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
1
Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту
Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.
<<Балдық>> жүйемен бағалау
Кеңейтілген тапсырма беру
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
57
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
1
Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы
<<Еске түсіру>>, <<Ой қозғау>>, іскерлік
Бағалау парағы бойынша
<<Миға шабуыл>>
Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық<<Үлестірме материалдар>> 2-апта>>,
58
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
1
Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы
Топтық жұмыс. <<Саяхат сабақ>>.
Әр топтың істелінген жұмыстары жетон бойынша бағаланады.
<<2>>-көк, <<3>>-жасыл, <<4>>-сары, <<5>>-қызыл.
Берілген тапсырмаларды орындау барысында ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізе алатын оқушылар байқалады.Қызығушылықтары оянады.
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
59
Жай бөлшектерді салыстыру
1
Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді салыстыра алулары
Топтық жұмыс.
Ассосация әдісі
Бағалау критерийлері,оқушылардың толтырған ассоциациалық карталары, <<дөңгелек стол>>әдісі бойынша толтырған қағаздары,жалпы оқушылардың ауызша жауаптары,есептер шығарылуы ескекріледі
Өз ойларын ортаға сала отырып, өмірмен байланыстыру арқылы қызығушылықтарын ояту
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
6061
Жай бөлшектерді салыстыру
1
Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді салыстыра алулары
<<Еске түсіру>>, <<Ой қозғау>>, іскерлік
Бағалау парағы бойынша
<<Миға шабуыл>>
Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>, <<Үлестірме материалдар>> 2-апта
Жай бөлшектерді салыстыру
1
Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді салыстыра алулары
Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету
Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау.
Кері байланыс жасау. Не үшін <<5>>, <<4>> ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың?
Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі
Өздерін бағалауы басшылыққа алынады. Кері байланыс <<Ыстық орындық>>
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
62
Жартыжылдық бақылау жұмысы
1
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
63
Қатемен жұмыс
1
Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
64
Жай бөлшектерді қосу және азайту
1
Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Қызығушылықты ояту
<<Ой қозғау>> стратегиясы
Бағалау: 1.<<Ой қозғау>> стратегиясы>> бойынша суретке салған ойларын қорғайды
2. <<Бағалы зат>> стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады
3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады
Бағалы зат>> стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010,
<<Үлестірме материалдар>> 2-апта
65
Жай бөлшектерді қосу және азайту
1
Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары
<<Еске түсіру>>, <<Ой қозғау>>, іскерлік
Бағалау парағы бойынша
<<Миға шабуыл>>
Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау
Кері байланыс <<Автордың орындығы>>
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
66
Жай бөлшектерді қосу және азайту
1
Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
<<Көргенімді есіме сақтаймын>>-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Өз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қою
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
67
Жай бөлшектерді қосу және азайту
1
Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары
Топтық, жұптық жұмыс.
Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Тест тапсырмаларына шолу
Сәйкестендіру тесті
<<Ой түйін>> рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
<<Мұғалімдерге арналған нұсқаулық>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz