Математикадан бақылау, өздік жұмыстарының жинағы, 3 сынып

Математика пәнінен бақылау, өздік жұмыстары 3-сынып І тоқсан
Мақсаттары:
Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;
«Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау;
Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;
Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру;
Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал жасау.
Міндеттері:
Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау;
Өз білімін көрсете алуын байқату.
Математикадан оқу жылы басындағы бақылау жұмысы
Тақырыбы: 1000 көлеміндегі сандар нумерациясы.
Мақсаты: 2-ші сынып бойынша мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім, білік дағдыларын тексеру. 1000 көлемінде есеп жүргізу, ауызша және жазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.
Білу:
- 1000 көлемінде қосу, азайту:
- Жай есептер туралы, шешу барысы және олардың құрамы, есепті шығрудың әртүрлі тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
- Шамалар, өлшем бірліктер, олардың қатынасын;
Қолдану:
- Баған түрінде қосу мен азайту;
- Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;
- Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
Білімді
қолдану
І-нұсқа
1. Баған түрінде жазып, есепте.
46+24 300+200 700-400
89-35 450+256 1000-452
76+23 400-200 500+100
94-24 325+134 1000-763
2. Есепті шығар.
3. Теңдеулерді шеш.
700-х=178+212
а+125=471-68
865-х=210+235
а+164=785-152
4. Салыстыру.
632 см * 6м 3 дм 95-26 * 97-26
2 м 8 см * 2 м 8 дм 48+36 * 49+36
356 см * 3м 5 дм 86-15 * 87-15
3 м 5 см * 3 м 5 дм 38+16 * 39+16
ІІ-нұсқа
- нұсқа
1. Баған түрінде жазып, есепте.
56+31 300 - 200 400 + 400
75-44 356 + 478 1000 - 325
66+32 800-300 615+385
- 100+600 1000-443
2. Есепті шығар.
3. Теңдеулерді шеш.
800-х=1000-600
а-200=450+50
900-х=330+70
а+105=1000-500
4. Салыстыру.
721 см * 7 м 1 дм 3 м 9 см * 3 м 9 дм
92-27 * 94-27 48 + 46 * 49 + 46
815 см * 8 м 5 дм 5 м 5 см * 5 м 5 дм
85-42 * 84-24 56+31 * 55+31
Математикадан бақылау жұмысы №1.
Тақырыбы: Көбейту және бөлу.
Мақсаты: көбейту мен бөлудің өзара байланысының мәнін ашатын өрнектердің мәнін таба білу дағдыларын жетілдіру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептей алу, 1 және 0 сандарымен көбейту және бөлу амалдары туралы білімдерін бекіту.
Білу:
- Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
- Жақша арқылы берілген жай есептердің негізгі түрлерін шығару;
- Құрылымы күрделі теңдеуді шешу.
Қолдану:
- Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
- Амалдар таңбасын дұрыс қоя білу.
- Фигураны сызып, оның периметрін тауып, жауабын (мм) өрнектеу.
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
Білімді
қалыптастыру
Білімді
қолдану
Пайыздық
көрсеткіштер
І-нұсқа
- нұсқа
1. Есепте.
250-50+120 800-(350-300) 7∙1 19:19
560+200-160 200+(370+30) 0∙6 0:12
250-50+120 (800-350) -300 8∙1 15:15
560+200-160 (200+370) +30 0∙7 0:16
2. Есепті шығар.
3. Теңдеулерді шеш.
45+х=255-140
х-98=312+317
595-х=114+216
х+120=900-540
4. Шаршы сал, периметрін тап, жауабын (мм) өрнекте.
9 1 20 = 29
0 8 17 = 17
8 1 16 = 24
0 3 12 = 12
6*Логикалық тапсырма.
10 велосипедтің 27 доңғалағы бар. Олардың нешеуі екі доңғалақты және нешеуі үш доңғалақты велосипед?
ІІ-нұсқа
219+(589-130) (678+98) -517
7∙1 53∙1 0:22 24:24
300-(859-414) 218+(326-92)
6∙1 45∙1 0:18 36:36
3. Теңдеулерді шеш:
х-254=456
150+х=1000-540
х-186=358
245+х=1000-465
а) қабырғалары 2см және 5см тіктөртбұрыш
ә) қабырғалары 1 см 5 мм шаршы.
а) қабырғалары 3см және 6см тіктөртбұрыш
ә) қабырғалары 2 см 5 мм шаршы.
400(32525) = 50
152(89111) = 352
400(32525) = 50
152(89111) = 352
Математикадан бақылау жұмысы №2.
Тақырыбы: Құрама есептер мен теңдеулер.
Мақсаты: бірнеше есе артық (кем) сандарды табуға берілген есептерді шығару, есептің шартын дұрыс құрастыру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептеу, тіктөртбұрыш салу және оның периметрін есептеу, 2-5 сандарымен кестелік көбейту және бөлу дағдыларының қалыптасу деңгейін, білім деңгейін анықтау.
Білу:
- Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
- Бөлу амалына берілген есептердің түрлерін шығару;
- Көбейту және бөлу амалына байланысты теңдеуді шешу.
Қолдану:
- Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
- Шамаларды өлшем бірліктерінің бірінен басқа түріне өрнектей алу;
- Фигураны сызып, оның периметрін және ауданын табу.
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
Білімді
қалыптастыру
Білімді
қолдану
Пайыздық
көрсеткіштер
І-нұсқа
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz