Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Математикадан бақылау, өздік жұмыстарының жинағы, 3 сынып



Мұғалімнің аты-жөні
Туған жылы
Жұмыс орны
Өтілі
Санаты
1
Молдабекова Айнур Жуматаевна
1975.24.05
Николаевка орта мектебі. Есіл ауданы.
20 жыл
бірінші
Математика пәнінен бақылау, өздік жұмыстары 3-сынып І тоқсан
Мақсаттары:
Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;
<<Математика>> пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау;
Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;
Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру;
Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал жасау.
Міндеттері:
Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау;
Өз білімін көрсете алуын байқату.

Математикадан оқу жылы басындағы бақылау жұмысы
Тақырыбы:1000 көлеміндегі сандар нумерациясы.
Мақсаты: 2-ші сынып бойынша мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім, білік дағдыларын тексеру. 1000 көлемінде есеп жүргізу, ауызша және жазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.
Білу:
* 1000 көлемінде қосу, азайту:
* Жай есептер туралы, шешу барысы және олардың құрамы, есепті шығрудың әртүрлі тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
* Шамалар, өлшем бірліктер, олардың қатынасын;
Қолдану:
* Баған түрінде қосу мен азайту;
* Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;
* Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.
*
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі
Білімді қалыптастыру
Білімді
қолдану
Білімді интеграциялау
Пайыздық көрсеткіштер
1. Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту

2. Сөзді есепті шығару

3. Теңдеуді шешу

4. Салыстыру

5.Төртбұрыш сызу, периметрін табу

Барлығы

І-нұсқа
1 нұсқа
2 нұсқа
1.Баған түрінде жазып, есепте.
46+24 300+200 700-400
89-35 450+256 1000-452
76+23 400-200 500+100
94-24 325+134 1000-763
2.Есепті шығар.
Асханаға 83 кг сәбіз, ал одан 16 кг артық қызылша әкелінді. Асханаға барлығы қанша килограмм көкөніс әкелінді?
Дүкенге 64 кг алма, ал одан 23 кг артық алмұрт әкелінді. Дүкенге барлығы қанша килограмм жеміс әкелінді?
3.Теңдеулерді шеш.
700-х=178+212
а+125=471-68
865-х=210+235
а+164=785-152
4.Салыстыру.
632 см * 6м 3 дм 95-26 * 97-26
2 м 8 см * 2 м 8 дм 48+36 * 49+36
356 см * 3м 5 дм 86-15 * 87-15
3 м 5 см * 3 м 5 дм 38+16 * 39+16
5.Фигура сыз, периметрін тап.
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 8см және 4 см. Оның периметрін тап.
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 7 см және 3см. Оның периметрін тап.
6*Логикалық тапсырма.
Балабақшада Ақнұр, Бақыт, Айжан, Нұрлан және Жанат болды.Олардың әрқайсысында бір жұптан қолғап болса, оларда барлығы неше қолғап бар?
Шелек пен себеттің әрқайсысында 10 алмадан бар. Шелектен себетке 2 алма алып салынды. Шелекке қарағанда себетте неше алма артық болды?

ІІ-нұсқа
1 нұсқа
* нұсқа
1.Баған түрінде жазып, есепте.
56+31 300 - 200 400 + 400
75-44 356 + 478 1000 - 325
66+32 800-300 615+385
+ 100+600 1000-443
2.Есепті шығар.
Цирк кассасында үш күнде 480 билет сатылды. Бірінші күні 120 билет, екінші күні 140 билет сатылды. Үшінші күні неше билет сатылды?
Айжан үш күнде кітаптың 356 бетін оқыды. Бірінші күні ол 115 бетін, екінші күні 126 бетін оқыды. Үшінші күні кітаптың неше бетін оқыды?
3.Теңдеулерді шеш.
800-х=1000 - 600
а-200=450+50
900-х=330+70
а+105=1000-500
4.Салыстыру.
721 см * 7 м 1 дм 3 м 9 см * 3 м 9 дм
92-27 * 94-27 48 + 46 * 49 + 46
815 см * 8 м 5 дм 5 м 5 см * 5 м 5 дм
85-42 * 84-24 56+31 * 55+31
5.Фигура сыз, периметрін тап.
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 6 см және 2 см. Оның периметрін тап.
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 9 см және 4 см. Оның периметрін тап.
6*Логикалық тапсырма.
Бақытқа барлық достарына 2 кәмпиттен тарату үшін 4 кәмпит жетпейді. Егерде онда 8 конфеті болса, Бақыттың неше досы бар?
Марат 6-шы қабатта тұрады, ал Жанат 3-ші қабатта тұрады. Егер Мараттың үйіне дейін 60 баспалдақ болса, Жанаттың үйіне дейін неше баспалдақ бар?

Математикадан бақылау жұмысы №1.
Тақырыбы: Көбейту және бөлу.
Мақсаты: көбейту мен бөлудің өзара байланысының мәнін ашатын өрнектердің мәнін таба білу дағдыларын жетілдіру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептей алу, 1 және 0 сандарымен көбейту және бөлу амалдары туралы білімдерін бекіту.
Білу:
* Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
* Жақша арқылы берілген жай есептердің негізгі түрлерін шығару;
* Құрылымы күрделі теңдеуді шешу.
Қолдану:
* Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
* Амалдар таңбасын дұрыс қоя білу.
* Фигураны сызып, оның периметрін тауып , жауабын (мм) өрнектеу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі
Білімді
қалыптастыру
Білімді
қолдану
Білімді интеграциялау
Пайыздық
көрсеткіштер
1. Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту, бір таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу


2. Сөзді есепті шығару



3. Теңдеуді шешу




4. Фигураның периметрін табу




5. Амалдар таңбасы




Жалпы % қатынасы




І-нұсқа
1 нұсқа
* нұсқа
1. Есепте.
250-50+120 800-(350-300) 7∙1 19:19
560+200-160 200+(370+30) 0∙6 0:12
250-50+120 (800-350)-300 8∙1 15:15
560+200-160 (200+370)+30 0∙7 0:16

2.Есепті шығар.
Тігін фабрикасына 165 м жібек мата және 145 м жүн мата әкелінді.Оның 218 метрі пайдаланылды. Тігін фабрикасында қанша метр мата қалды?
Баспаханашыға 360 оқулық түптеп шығару керек болды. Ол 98 математика, 84 қазақ тілі оқулығын түптеді. Түптелмеген қанша оқулық қалды?
3.Теңдеулерді шеш.
45+х=255-140
х-98=312+317
595-х=114+216
х+120=900-540
4.Шаршы сал, периметрін тап, жауабын (мм) өрнекте.
Қабырғалары 4 см болатын шаршы сал, периметрін тап, жауабын миллиметрмен өрнекте.
Қабырғалары 6 см болатын шаршы сал, периметрін тап, жауабын миллиметрмен өрнекте.
5. Амалдар таңбасын қой.
9 1 20 = 29
0 8 17 = 17
8 1 16 = 24
0 3 12 = 12
6*Логикалық тапсырма.
Себеттегі алмалар саны екі таңбалы санға тең. Алмаларды екі, үш немесе бес балаға тең бөліп беруге болады. Себетте неше алма бар?
10 велосипедтің 27 доңғалағы бар. Олардың нешеуі екі доңғалақты және нешеуі үш доңғалақты велосипед?

ІІ-нұсқа
1 нұсқа
2 нұсқа
1.Есепте.
219+(589-130) (678+98)-517
7∙1 53∙1 0:22 24:24
300-(859-414) 218+(326-92)
6∙1 45∙1 0:18 36:36
2.Есепті шығар:
Айжан бірінші күні 45 бет, ал екінші күні одан 9 бет кем оқыды. Айжан екі күнде неше бет оқыды?
Талғат бірінші күні 55 өрнек, ал екінші күні одан 6 өрнек артық шығарды. Талғат екі күнде неше өрнек шығарды?
3.Теңдеулерді шеш:
х-254=456
150+х=1000-540
х-186=358
245+х=1000-465
4.Фигуралар сыз, периметрін тап.
а) қабырғалары 2см және 5см тіктөртбұрыш
ә) қабырғалары 1 см 5 мм шаршы.
а) қабырғалары 3см және 6см тіктөртбұрыш
ә) қабырғалары 2 см 5 мм шаршы.
5.Амалдар таңбасын қой.
400(32525)= 50
152(89111)= 352
400(32525)= 50
152(89111)= 352
6*Логикалық тапсырма.
Мен анам, әкем, атам, әжем және қарындасыммен тұрамын. Олардың әрқайсысында бір жұп аяқ киім болуы үшін, барлығы неше аяқ киім қажет/
Қайрат пен Талғат сурет салды. Олардың бірі тікұшақ пен ұшақты екіншісі машина мен кемені салды. Талғат кемені салды. Қайрат қай суретті салды.

Математикадан бақылау жұмысы №2.
Тақырыбы: Құрама есептер мен теңдеулер.
Мақсаты: бірнеше есе артық (кем) сандарды табуға берілген есептерді шығару, есептің шартын дұрыс құрастыру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептеу, тіктөртбұрыш салу және оның периметрін есептеу, 2-5 сандарымен кестелік көбейту және бөлу дағдыларының қалыптасу деңгейін,білім деңгейін анықтау.
Білу:
* Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
* Бөлу амалына берілген есептердің түрлерін шығару;
* Көбейту және бөлу амалына байланысты теңдеуді шешу.
Қолдану:
* Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
* Шамаларды өлшем бірліктерінің бірінен басқа түріне өрнектей алу;
* Фигураны сызып, оның периметрін және ауданын табу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі
Білімді
қалыптастыру
Білімді
қолдану
Білімді интеграциялау
Пайыздық
көрсеткіштер
1. Өрнектердің мәнін тап



2. Сөзді есепті шығару




3. Теңдеуді шешу




4. Фигураның периметрін, ауданын табу




5. Өлшем бірліктері, шамалар




Жалпы % қатынасы



І-нұсқа
1 нұсқа
* нұсқа
1.Есепте:
35:5 9∙3 (4∙3) + (8∙3)
7∙4 24:4 60+(9:9)
45:5 8∙3 (3∙3) + (9∙3)
6∙4 32:4 40+(3:3)
2.Есепті шығар.
21 кг тосапты бірдей 7 ыдысқа бөліп, құйды. 18 кг тосапты бөліп құю үшін осындай неше ыдыс қажет болады?
28 банка кофе 7 қорапқа тең бөлініп салынды 36 банка кофені тең бөліп, салу үшін осындай неше қорап қажет болды?
3.Теңдеуді шеш.
х∙3 =20+4 6:х=9:3 х:4=185-179
х∙4 =20+8 8:х=10:5 х:3=171-162
4.Фигура сыз, периметрін, ауданын тап.
Тіктөртбұрыш сал, оның бір қабырғасы 2 см, ал екінші қабырғасы 4 есе артық.
Периметрін және ауданын тап.
Тіктөртбұрыш сал, оның бір қабырғасы 3 см, ал екінші қабырғасы 2 есе артық.
Периметрін және ауданын тап.
5.Шамаларды салыстыру <<>>>, <<<>>, <<=>>.
70 дм * 70 см 450 см * 405 см
50 дм = □ см 500 см = □ м
8∙2 * 8+8+8+8 2∙5 * 5∙2
50 дм * 50 см 370 см * 307 см
70 дм = □ см 200 см = □ м
6∙2 * 6+6+6+6 4∙5 * 5∙4
6*Логикалық тапсырма.
Түйе палуан 100 кг жүк көтере алады. Егер 1 литр сынаптың массасы 13 кг болса, ол ішіне сынап толтырған 8 литрлік ыдысты көтере ала ма?
Ыдыстағы лимондар мен апельсиндер саны 3-еу, ал апельсиндер мен мандариндер саны 5- еу. Ыдыста неше лимон, неше апельсин және неше мандарин бар?
ІІ-нұсқа
1 нұсқа
2 нұсқа
1.Есепте.
2∙4 3∙3 (4∙5)-12
40:8 36:9 (45:9)+25
2∙6 4∙4 (6∙5)-18
35:7 32:8 (54:9)+33
2.Есепті шығар.
Асханаға 20 кг-нан 3 себет қияр және массасы 30 кг бір жәшік қызанақ әкелінді. Асханаға барлығы қанша килограмм жеміс әкелінді?
Кітапханаға 15 әдеби кітаптан 3 бума және 55 балалар кітабын әкелді. Кітапханаға барлығы неше кітап әкелінді?
3.Теңдеуді шеш.
32:х=4 а-254=700 380-с=330-175
5∙х=40 99-а=51 с-64=34+152
4.Фигура сыз, ауданын тап.
Қабырғаларының ұзындығы 5 см және 2см болатын тік төртбұрыштың ауданын тап.
Қабырғасының ұзындығы 6 см-ге тең шаршының ауданын тап.
5.Шамаларды салыстыру <<>>>, <<<>>, <<=>>.
6 дм 8 см * 60 см 1 м * 80 см
11 кг + 30 кг * 90 кг - 60 кг 5 дм * 5 см
52 см * 5 дм 1 см 10 дм * 1 м
31 кг - 19 кг * 15 кг - 7 кг 6 дм * 6 см
6*Логикалық тапсырма.
Салтанаттан: Сендердің сыныптарыңда неше озат оқушы бар? -- деп сұрағанда, ол былай деп жауап береді:
-Егер ең үлкен үш таңбалы саннан ең .үлкен екі таңбалы санды шегерсе және нәтижені ең кіші үш таңбалы санға бөлсе, сонда озат оқушылардың саны шығады. Сыныпта неше озат оқушы болған?
Шахтада лифт алдымен 115 м жердің астына түсті,содан соң 37 м жоғары көтерілді. Бұдан кейін тағы 17 метр төмен түсіп, 19 метр жоғары көтерілді. Соңында лифт қандай тереңдікте болды?

Өзіндік жұмыстар 3-сынып І тоқсан.

Мақсаттары:
Математиканың алғашқы курсының әртүрлі сұрақтарының арасындағы өзара байланысты өз бетінше жұмыс жасату;
Оқушылардың орындайтын іс- әрекетінің санын арттыру;
Есептеу және ойлау дағдыларының машықтарын дамыту;
Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақтылыққа даярлау;
Жалпылау және басқа да әдістерді пайдалану.
Міндеттері
Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру;
Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұқият орындауға жағдай жасау;
Өз білімін көрсете алуын байқату.
Математикадан өзіндік жұмыс №1
Тақырыбы: Өткенді қайталау.
Мақсаты: Өткен тақырып бойынша білім, білік дағдыларын тексеру. 1000 көлемінде есеп жүргізу, ауызша және жазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.
Білу:
* Жазбаша қосу және азайту тәсілдері;
* Жай және құрама есептер туралы, шешу барысы және есепті шығару тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
* Теңдеуді шешу.
Қолдану:
* Бірнеше амалдан тұратын сөзді есептерді шығара білу
* Өрнектерді салыстыра алу;
* Фигураны сызып, оның периметрін табу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі
Білімді
қалыптастыру
Білімді
қолдану
Білімді интеграциялау
Пайыздық
көрсеткіштер
1. Амалдарды орында



2. Сөзді есепті шығару



3. Теңдеуді шешу




4.Өрнектерді салыстыру




5. Фигураның периметрін табу




Жалпы % қатынасы





Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

І-нұсқа
1.Амалдарды орында.
881-693 251+464 280+30-50
1000-547 586+212 860-(130+70)
2. Есепті шығар.
Үш кітапта 926 бет бар. Бірінші кітапта 305 бет бар, екінші кітапта бірінші кітапқа қарағанда 35 бет кем. Үшінші кітапта неше бет бар.
3. Теңдеулерді шеш.
а-400=180 520+х=1000
4.Өрнектерді салыстыр.
886*450+390 1000-274*426+439
5. Фигура сыз, периметрін тап.
Ұзындығы 6 см, ені 3см тік төртбұрыш сыз. Оның периметрін тап.

ІІ-нұсқа
1.Амалдарды орында.
785-295 800-623 (170+780)-540
579+239 585+289 1000-(680+90)
2.Есепті шығар:
Гүлзарға 155 көшет райхангүлі отырғызылды. Оның 85-і қызыл түсті, ал қалғаны сары түсті.Қай көшет артық және неше көшет артық отырғызылды?
3.Құрылымы күрделі теңдеуді шеш.
952-х=120+325 а-750=1000-920 78+х=125+68
4.Өрнектерді салыстыр.
45+45*45+54 56-42*56-24 31+8*31+80
5. Фигура сыз, периметрін тап.
Қабырғасы 6 см шаршының периметрін тап.

Математикадан өзіндік жұмыс №2
Тақырыбы: 4-ке дейінгі кестелік көбейту.
Мақсаты: 4-ке дейінгі кестелік көбейту және бөлу жайлы алған білімдерін тексеру, тиянақтау. Оқушылардың білім, білік дағдыларын анықтау. Қатесіз , тиянақты орындауға үйрету.
Білу:
* Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері;
* Есептерді шешу барысы және есепті шығару тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
* Көбейтуді қосумен алмастыру;
Қолдану:
* Көбейту амалынан тұратын сөзді есептерді шығара білу;
* Шамалармен өрнектеуді;
* Фигураны сызып, оның периметрін табу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі
Білімді
қалыптастыру
Білімді
қолдану
Білімді интеграциялау
Пайыздық
көрсеткіштер
1. Амалдарды орында



2. Сөзді есепті шығару



3. Теңдеуді шешу




4.Өрнектерді салыстыру




5. Фигураның периметрін табу




Жалпы % қатынасы





І-нұсқа
1. Қосындымен алмастыр және мәнін тап.
8∙2 6∙3 5∙2
2. Амалдарды баған түрінде орында және тексер.
327+206 636+258 340-228 732-308
3. Есепті шығар.
Шапанға 7м мата жұмсалды.Осындай 3 шапанға неше метр мата жұмсалады?
4. Сантиметрмен өрнекте.
4 м 29 см = см 3 м 7 см = см
5 м 42 см = см 8 м 6 см = см
5. Теңдеуді шеш.
х:4=7 а∙х 8=24
6. Фигуралар сыз.
4 см кезінді сыз және одан 3 есе артық кесінді сыз.
ІІ-нұсқа
1.Есепте.
15:5 9∙3-7∙2 10:(35-30)+18
4∙3 12:6+18:2 (21:3)+9∙0
2. Есепті шығар және оған кері есеп құрастыр.
Бір қорапта 6 қарындаш, ал екіншісінде одан 2 есе қарындаш артық. Екінші қорапта қанша қарындаш бар?
3.Салыстыру.
315-300*5∙3 15:5*16:8 9∙3*45-29
14:2*4∙2 21:3*3∙3 80-56*20∙1
4.Теңдеуді шеш.
х:2=9 14:у=2 а∙5=10 9∙х=27
5. Фигураның ауданын, периметрін тап.
Ені 2 см-ге тең, ұзындығы 3 см тең тіктөртбұрыш сыз.

Математикадан тест тапсырмасы №1. 3 сынып

1.Дүкенге 280 литр сүт әкелінді. Оның 30 литрі балабақшаға жіберілді және 3 литрлік 8 құмыра сүт сатылды.Дүкенде неше литр сүт қалды?
А) 86 л В) 226 л С ) 186 л D) 189 л

2.Тік төртбұрыштың ұзындығы 9см, ені одан 3 см қысқа. Периметрін тап .
А) 18 см В) 15 см С ) 30 см D) 6 см

3.Теңдеуді шеш: х - 78 = 12
А) 90 В) 66 С ) 78 D) 98

4.Өрнектің мәнін тап. (26-17) ∙ (2+2)
А) 6 В) 9 С ) 36 D) 17

5. Ең кіші екі таңбалы санды тап.
А) 10 В) 0 С ) 1 D) 99

6. 10 тоннада неше центнер бар?
А) 100 ц В) 10 ц С ) 10000 ц D) 1000 ц

7. Қарындасы 8 жаста және ол ағасынан 3 жас кіші.Ағасы неше жаста?
А) 9 В) 24 С) 11 D) 10

8. Қай қосындыларды көбейтумен алмастыруға болатынын белгіле.
А) 1+11+111 В) 17+27+12 С) 7+8+9 D) 2+2+2

9. Бос шаршыны толтыр:
800 бірл = □ жүзд

10.Минутпен өрнекте: 2 сағ 15 мин
А) 135 мин В) 75 мин С) 120 мин D) 240 мин

11. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанда қосындысы...
А) ұлғаяды В) өзгермейді С) азаяды D) білмеймін

12. Самат пен Арман-құрдастар. Егер Арман 10-да болса, Саматтың жасын тап.
А) 5 жаста В) 7 жаста С) 10 жаста D) 8 жаста

13. Санды разрядттық қосылғыштарға жікте: 358
А) 30+50+8 В) 300+50+8 С) 3+50+8 D) 300+5+8

14. Шаршының қабырғасы 4 м-ге тең. Шаршының ауданын тап.
А) 25 дм² В) 16м² С) 5 м² D) 25см²

15. Дұрыс жауапты тап: 4∙4-8+3
А) 16 В) 8 С) 11 D) 5.
3 сынып Математикадан тест тапсырмасы №1. (кілті)
1.Дүкенге 280 литр сүт әкелінді. Оның 30 литрі балабақшаға жіберілді және 3 литрлік 8 құмыра сүт сатылды.Дүкенде неше литр сүт қалды?
А) 86 л В) 226 л С ) 186 л D) 189 л

2.Тік төртбұрыштың ұзындығы 9см, ені одан 3 см қысқа. Периметрін тап .
А) 18 см В) 15 см С ) 30 см D) 6 см

3.Теңдеуді шеш: х - 78 = 12
А) 90 В) 66 С ) 78 D) 98

4.Өрнектің мәнін тап. (26-17) . (2+2)
А) 6 В) 9 С ) 36 D) 17

5. Ең кіші екі таңбалы санды тап.
А) 10 В) 0 С ) 1 D) 99

6. 1 тоннада неше центнер бар?
А) 100 ц В) 10 ц С ) 10000 ц D) 1000 ц

7. Қарындасы 8 жаста және ол ағасынан 3 жас кіші.Ағасы неше жаста?
А) 9 В) 24 С) 11 D) 10

8. Қай қосындыларды көбейтумен алмастыруға болатынын белгіле.
А) 1+11+111 В) 17+27+12 С) 7+8+9 D) 2+2+2

9. Бос шаршыны толтыр:
800 бірл = 8 жүзд

10.Минутпен өрнекте: 2 сағ 15 мин
А) 135 мин В) 75 мин С) 120 мин D) 240 мин

11. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанда қосындысы...
А) ұлғаяды В) өзгермейді С) азаяды D) білмеймін

12. Самат пен Арман-құрдастар. Егер Арман 10-да болса, Саматтың жасын тап.
А) 5 жаста В) 7 жаста С) 10 жаста D) 8 жаста

13. Санды разрядттық қосылғыштарға жікте: 358
А) 30+50+8 В) 300+50+8 С) 3+50+8 D) 300+5+8

14. Шаршының қабырғасы 4 м-ге тең. Шаршының ауданын тап.
А) 25 дм² В) 16м² С) 5 м² D) 25см²

15. Дұрыс жауапты тап: 4∙4-8+3
А) 16 В) 8 С) 11 D) 5.


Ұқсас жұмыстар
Жылдық есеп. 4 сынып
Оқу әдістемелік құрал
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Математика пәні мұғалімі
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Оқушылардың өздігінен қазақ тілі сабағында жүргізілетін жұмыстар
Бастауыш сынып мұғалімдері
Шеңбердің ұзындығын тап
Физмка математика журналдары
Оқытушының нақты тапсырмалар беруі
Пәндер