Математикадан бақылау, өздік жұмыстарының жинағы, 3 сынып

Мұғалімнің аты-жөні
Туған жылы
Жұмыс орны
Өтілі
Санаты
№: 1
Мұғалімнің аты-жөні: Молдабекова Айнур Жуматаевна
Туған жылы: 1975. 24. 05
Жұмыс орны: Николаевка орта мектебі. Есіл ауданы.
Өтілі: 20 жыл
Санаты: бірінші

Математика пәнінен бақылау, өздік жұмыстары 3-сынып І тоқсан

Мақсаттары:

Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;

«Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау;

Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;

Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру;

Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал жасау.

Міндеттері:

Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;

Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;

Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.

Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау;

Өз білімін көрсете алуын байқату.

Математикадан оқу жылы басындағы бақылау жұмысы

Тақырыбы: 1000 көлеміндегі сандар нумерациясы.

Мақсаты: 2-ші сынып бойынша мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім, білік дағдыларын тексеру. 1000 көлемінде есеп жүргізу, ауызша және жазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.

Білу:

  • 1000 көлемінде қосу, азайту:
  • Жай есептер туралы, шешу барысы және олардың құрамы, есепті шығрудың әртүрлі тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
  • Шамалар, өлшем бірліктер, олардың қатынасын;

Қолдану:

  • Баған түрінде қосу мен азайту;
  • Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;
  • Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі
Білімді қалыптастыру

Білімді

қолдану

Білімді интеграциялау
Пайыздық көрсеткіштер
Мазмұндық шегі: 1. Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 2. Сөзді есепті шығару
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 3. Теңдеуді шешу
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 4. Салыстыру
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 5. Төртбұрыш сызу, периметрін табу
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: Барлығы
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:

І-нұсқа

1 нұсқа
2 нұсқа
1 нұсқа:

1. Баған түрінде жазып, есепте.

1 нұсқа:

46+24 300+200 700-400

89-35 450+256 1000-452

2 нұсқа:

76+23 400-200 500+100

94-24 325+134 1000-763

1 нұсқа:

2. Есепті шығар.

1 нұсқа: Асханаға 83 кг сәбіз, ал одан 16 кг артық қызылша әкелінді. Асханаға барлығы қанша килограмм көкөніс әкелінді?
2 нұсқа: Дүкенге 64 кг алма, ал одан 23 кг артық алмұрт әкелінді. Дүкенге барлығы қанша килограмм жеміс әкелінді?
1 нұсқа:

3. Теңдеулерді шеш.

1 нұсқа:

700-х=178+212

а+125=471-68

2 нұсқа:

865-х=210+235

а+164=785-152

1 нұсқа:

4. Салыстыру.

1 нұсқа:

632 см * 6м 3 дм 95-26 * 97-26

2 м 8 см * 2 м 8 дм 48+36 * 49+36

2 нұсқа:

356 см * 3м 5 дм 86-15 * 87-15

3 м 5 см * 3 м 5 дм 38+16 * 39+16

1 нұсқа: 5. Фигура сыз, периметрін тап.
1 нұсқа: Тіктөртбұрыштың қабырғалары 8см және 4 см. Оның периметрін тап.
2 нұсқа: Тіктөртбұрыштың қабырғалары 7 см және 3см. Оның периметрін тап.
1 нұсқа: 6*Логикалық тапсырма.
1 нұсқа: Балабақшада Ақнұр, Бақыт, Айжан, Нұрлан және Жанат болды. Олардың әрқайсысында бір жұптан қолғап болса, оларда барлығы неше қолғап бар?
2 нұсқа: Шелек пен себеттің әрқайсысында 10 алмадан бар. Шелектен себетке 2 алма алып салынды. Шелекке қарағанда себетте неше алма артық болды?

ІІ-нұсқа

1 нұсқа
  1. нұсқа
1 нұсқа:

1. Баған түрінде жазып, есепте.

1 нұсқа:

56+31 300 - 200 400 + 400

75-44 356 + 478 1000 - 325

нұсқа:

66+32 800-300 615+385

  1. 100+600 1000-443
1 нұсқа:

2. Есепті шығар.

1 нұсқа: Цирк кассасында үш күнде 480 билет сатылды. Бірінші күні 120 билет, екінші күні 140 билет сатылды. Үшінші күні неше билет сатылды?
нұсқа: Айжан үш күнде кітаптың 356 бетін оқыды. Бірінші күні ол 115 бетін, екінші күні 126 бетін оқыды. Үшінші күні кітаптың неше бетін оқыды?
1 нұсқа:

3. Теңдеулерді шеш.

1 нұсқа:

800-х=1000-600

а-200=450+50

нұсқа:

900-х=330+70

а+105=1000-500

1 нұсқа:

4. Салыстыру.

1 нұсқа:

721 см * 7 м 1 дм 3 м 9 см * 3 м 9 дм

92-27 * 94-27 48 + 46 * 49 + 46

нұсқа:

815 см * 8 м 5 дм 5 м 5 см * 5 м 5 дм

85-42 * 84-24 56+31 * 55+31

1 нұсқа: 5. Фигура сыз, периметрін тап.
1 нұсқа: Тіктөртбұрыштың қабырғалары 6 см және 2 см. Оның периметрін тап.
нұсқа: Тіктөртбұрыштың қабырғалары 9 см және 4 см. Оның периметрін тап.
1 нұсқа: 6*Логикалық тапсырма.
1 нұсқа: Бақытқа барлық достарына 2 кәмпиттен тарату үшін 4 кәмпит жетпейді. Егерде онда 8 конфеті болса, Бақыттың неше досы бар?
нұсқа: Марат 6-шы қабатта тұрады, ал Жанат 3-ші қабатта тұрады. Егер Мараттың үйіне дейін 60 баспалдақ болса, Жанаттың үйіне дейін неше баспалдақ бар?

Математикадан бақылау жұмысы №1.

Тақырыбы: Көбейту және бөлу.

Мақсаты: көбейту мен бөлудің өзара байланысының мәнін ашатын өрнектердің мәнін таба білу дағдыларын жетілдіру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептей алу, 1 және 0 сандарымен көбейту және бөлу амалдары туралы білімдерін бекіту.

Білу:

  • Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
  • Жақша арқылы берілген жай есептердің негізгі түрлерін шығару;
  • Құрылымы күрделі теңдеуді шешу.

Қолдану:

  • Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
  • Амалдар таңбасын дұрыс қоя білу.
  • Фигураны сызып, оның периметрін тауып, жауабын (мм) өрнектеу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі

Білімді

қалыптастыру

Білімді

қолдану

Білімді интеграциялау

Пайыздық

көрсеткіштер

Мазмұндық шегі: 1. Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту, бір таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 2. Сөзді есепті шығару
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 3. Теңдеуді шешу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 4. Фигураның периметрін табу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 5. Амалдар таңбасы
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: Жалпы % қатынасы
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:

І-нұсқа

1 нұсқа
  1. нұсқа
1 нұсқа:

1. Есепте.

1 нұсқа:

250-50+120 800-(350-300) 7∙1 19:19

560+200-160 200+(370+30) 0∙6 0:12

нұсқа:

250-50+120 (800-350) -300 8∙1 15:15

560+200-160 (200+370) +30 0∙7 0:16

1 нұсқа:

2. Есепті шығар.

1 нұсқа: Тігін фабрикасына 165 м жібек мата және 145 м жүн мата әкелінді. Оның 218 метрі пайдаланылды. Тігін фабрикасында қанша метр мата қалды?
нұсқа: Баспаханашыға 360 оқулық түптеп шығару керек болды. Ол 98 математика, 84 қазақ тілі оқулығын түптеді. Түптелмеген қанша оқулық қалды?
1 нұсқа:

3. Теңдеулерді шеш.

1 нұсқа:

45+х=255-140

х-98=312+317

нұсқа:

595-х=114+216

х+120=900-540

1 нұсқа:

4. Шаршы сал, периметрін тап, жауабын (мм) өрнекте.

1 нұсқа: Қабырғалары 4 см болатын шаршы сал, периметрін тап, жауабын миллиметрмен өрнекте.
нұсқа: Қабырғалары 6 см болатын шаршы сал, периметрін тап, жауабын миллиметрмен өрнекте.
1 нұсқа: 5 . Амалдар таңбасын қой.
1 нұсқа:

9 1 20 = 29

0 8 17 = 17

нұсқа:

8 1 16 = 24

0 3 12 = 12

1 нұсқа:

6*Логикалық тапсырма.

1 нұсқа: Себеттегі алмалар саны екі таңбалы санға тең. Алмаларды екі, үш немесе бес балаға тең бөліп беруге болады. Себетте неше алма бар?
нұсқа:

10 велосипедтің 27 доңғалағы бар. Олардың нешеуі екі доңғалақты және нешеуі үш доңғалақты велосипед?

ІІ-нұсқа

1 нұсқа
2 нұсқа
1 нұсқа: 1. Есепте.
1 нұсқа:

219+(589-130) (678+98) -517

7∙1 53∙1 0:22 24:24

2 нұсқа:

300-(859-414) 218+(326-92)

6∙1 45∙1 0:18 36:36

1 нұсқа: 2. Есепті шығар:
1 нұсқа: Айжан бірінші күні 45 бет, ал екінші күні одан 9 бет кем оқыды. Айжан екі күнде неше бет оқыды?
2 нұсқа: Талғат бірінші күні 55 өрнек, ал екінші күні одан 6 өрнек артық шығарды. Талғат екі күнде неше өрнек шығарды?
1 нұсқа:

3. Теңдеулерді шеш:

1 нұсқа:

х-254=456

150+х=1000-540

2 нұсқа:

х-186=358

245+х=1000-465

1 нұсқа: 4. Фигуралар сыз, периметрін тап.
1 нұсқа:

а) қабырғалары 2см және 5см тіктөртбұрыш

ә) қабырғалары 1 см 5 мм шаршы.

2 нұсқа:

а) қабырғалары 3см және 6см тіктөртбұрыш

ә) қабырғалары 2 см 5 мм шаршы.

1 нұсқа: 5 . Амалдар таңбасын қой.
1 нұсқа:

400(32525) = 50

152(89111) = 352

2 нұсқа:

400(32525) = 50

152(89111) = 352

1 нұсқа: 6*Логикалық тапсырма.
1 нұсқа: Мен анам, әкем, атам, әжем және қарындасыммен тұрамын. Олардың әрқайсысында бір жұп аяқ киім болуы үшін, барлығы неше аяқ киім қажет/
2 нұсқа: Қайрат пен Талғат сурет салды. Олардың бірі тікұшақ пен ұшақты екіншісі машина мен кемені салды. Талғат кемені салды. Қайрат қай суретті салды.

Математикадан бақылау жұмысы №2.

Тақырыбы: Құрама есептер мен теңдеулер.

Мақсаты: бірнеше есе артық (кем) сандарды табуға берілген есептерді шығару, есептің шартын дұрыс құрастыру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептеу, тіктөртбұрыш салу және оның периметрін есептеу, 2-5 сандарымен кестелік көбейту және бөлу дағдыларының қалыптасу деңгейін, білім деңгейін анықтау.

Білу:

  • Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
  • Бөлу амалына берілген есептердің түрлерін шығару;
  • Көбейту және бөлу амалына байланысты теңдеуді шешу.

Қолдану:

  • Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
  • Шамаларды өлшем бірліктерінің бірінен басқа түріне өрнектей алу;
  • Фигураны сызып, оның периметрін және ауданын табу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі

Білімді

қалыптастыру

Білімді

қолдану

Білімді интеграциялау

Пайыздық

көрсеткіштер

Мазмұндық шегі: 1. Өрнектердің мәнін тап
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 2. Сөзді есепті шығару
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 3. Теңдеуді шешу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 4. Фигураның периметрін, ауданын табу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 5. Өлшем бірліктері, шамалар
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: Жалпы % қатынасы
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:

І-нұсқа


Ұқсас жұмыстар
Жылдық есеп. 4 сынып
Оқу әдістемелік құрал
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Математика пәні мұғалімі
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Оқушылардың өздігінен қазақ тілі сабағында жүргізілетін жұмыстар
Бастауыш сынып мұғалімдері
Шеңбердің ұзындығын тап
Физмка математика журналдары
Оқытушының нақты тапсырмалар беруі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz