3-сынып математикасы: І тоқсан үшін бақылау жұмыстары, өзіндік тапсырмалар және тесттер

Мұғалімнің аты-жөні
Туған жылы
Жұмыс орны
Өтілі
Санаты
№: 1
Мұғалімнің аты-жөні: Молдабекова Айнур Жуматаевна
Туған жылы: 1975. 24. 05
Жұмыс орны: Николаевка орта мектебі. Есіл ауданы.
Өтілі: 20 жыл
Санаты: бірінші

Математика пәнінен бақылау, өздік жұмыстары 3-сынып І тоқсан

Мақсаттары:

Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;

«Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау;

Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;

Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру;

Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал жасау.

Міндеттері:

Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;

Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;

Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.

Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау;

Өз білімін көрсете алуын байқату.

Математикадан оқу жылы басындағы бақылау жұмысы

Тақырыбы: 1000 көлеміндегі сандар нумерациясы.

Мақсаты: 2-ші сынып бойынша мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім, білік дағдыларын тексеру. 1000 көлемінде есеп жүргізу, ауызша және жазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.

Білу:

  • 1000 көлемінде қосу, азайту:
  • Жай есептер туралы, шешу барысы және олардың құрамы, есепті шығрудың әртүрлі тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
  • Шамалар, өлшем бірліктер, олардың қатынасын;

Қолдану:

  • Баған түрінде қосу мен азайту;
  • Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;
  • Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі
Білімді қалыптастыру

Білімді

қолдану

Білімді интеграциялау
Пайыздық көрсеткіштер
Мазмұндық шегі: 1. Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 2. Сөзді есепті шығару
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 3. Теңдеуді шешу
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 4. Салыстыру
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 5. Төртбұрыш сызу, периметрін табу
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: Барлығы
Білімді қалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздық көрсеткіштер:

І-нұсқа

1 нұсқа
2 нұсқа
1 нұсқа:

1. Баған түрінде жазып, есепте.

1 нұсқа:

46+24 300+200 700-400

89-35 450+256 1000-452

2 нұсқа:

76+23 400-200 500+100

94-24 325+134 1000-763

1 нұсқа:

2. Есепті шығар.

1 нұсқа: Асханаға 83 кг сәбіз, ал одан 16 кг артық қызылша әкелінді. Асханаға барлығы қанша килограмм көкөніс әкелінді?
2 нұсқа: Дүкенге 64 кг алма, ал одан 23 кг артық алмұрт әкелінді. Дүкенге барлығы қанша килограмм жеміс әкелінді?
1 нұсқа:

3. Теңдеулерді шеш.

1 нұсқа:

700-х=178+212

а+125=471-68

2 нұсқа:

865-х=210+235

а+164=785-152

1 нұсқа:

4. Салыстыру.

1 нұсқа:

632 см * 6м 3 дм 95-26 * 97-26

2 м 8 см * 2 м 8 дм 48+36 * 49+36

2 нұсқа:

356 см * 3м 5 дм 86-15 * 87-15

3 м 5 см * 3 м 5 дм 38+16 * 39+16

1 нұсқа: 5. Фигура сыз, периметрін тап.
1 нұсқа: Тіктөртбұрыштың қабырғалары 8см және 4 см. Оның периметрін тап.
2 нұсқа: Тіктөртбұрыштың қабырғалары 7 см және 3см. Оның периметрін тап.
1 нұсқа: 6*Логикалық тапсырма.
1 нұсқа: Балабақшада Ақнұр, Бақыт, Айжан, Нұрлан және Жанат болды. Олардың әрқайсысында бір жұптан қолғап болса, оларда барлығы неше қолғап бар?
2 нұсқа: Шелек пен себеттің әрқайсысында 10 алмадан бар. Шелектен себетке 2 алма алып салынды. Шелекке қарағанда себетте неше алма артық болды?

ІІ-нұсқа

1 нұсқа
  1. нұсқа
1 нұсқа:

1. Баған түрінде жазып, есепте.

1 нұсқа:

56+31 300 - 200 400 + 400

75-44 356 + 478 1000 - 325

нұсқа:

66+32 800-300 615+385

  1. 100+600 1000-443
1 нұсқа:

2. Есепті шығар.

1 нұсқа: Цирк кассасында үш күнде 480 билет сатылды. Бірінші күні 120 билет, екінші күні 140 билет сатылды. Үшінші күні неше билет сатылды?
нұсқа: Айжан үш күнде кітаптың 356 бетін оқыды. Бірінші күні ол 115 бетін, екінші күні 126 бетін оқыды. Үшінші күні кітаптың неше бетін оқыды?
1 нұсқа:

3. Теңдеулерді шеш.

1 нұсқа:

800-х=1000-600

а-200=450+50

нұсқа:

900-х=330+70

а+105=1000-500

1 нұсқа:

4. Салыстыру.

1 нұсқа:

721 см * 7 м 1 дм 3 м 9 см * 3 м 9 дм

92-27 * 94-27 48 + 46 * 49 + 46

нұсқа:

815 см * 8 м 5 дм 5 м 5 см * 5 м 5 дм

85-42 * 84-24 56+31 * 55+31

1 нұсқа: 5. Фигура сыз, периметрін тап.
1 нұсқа: Тіктөртбұрыштың қабырғалары 6 см және 2 см. Оның периметрін тап.
нұсқа: Тіктөртбұрыштың қабырғалары 9 см және 4 см. Оның периметрін тап.
1 нұсқа: 6*Логикалық тапсырма.
1 нұсқа: Бақытқа барлық достарына 2 кәмпиттен тарату үшін 4 кәмпит жетпейді. Егерде онда 8 конфеті болса, Бақыттың неше досы бар?
нұсқа: Марат 6-шы қабатта тұрады, ал Жанат 3-ші қабатта тұрады. Егер Мараттың үйіне дейін 60 баспалдақ болса, Жанаттың үйіне дейін неше баспалдақ бар?

Математикадан бақылау жұмысы №1.

Тақырыбы: Көбейту және бөлу.

Мақсаты: көбейту мен бөлудің өзара байланысының мәнін ашатын өрнектердің мәнін таба білу дағдыларын жетілдіру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептей алу, 1 және 0 сандарымен көбейту және бөлу амалдары туралы білімдерін бекіту.

Білу:

  • Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
  • Жақша арқылы берілген жай есептердің негізгі түрлерін шығару;
  • Құрылымы күрделі теңдеуді шешу.

Қолдану:

  • Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
  • Амалдар таңбасын дұрыс қоя білу.
  • Фигураны сызып, оның периметрін тауып, жауабын (мм) өрнектеу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі

Білімді

қалыптастыру

Білімді

қолдану

Білімді интеграциялау

Пайыздық

көрсеткіштер

Мазмұндық шегі: 1. Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту, бір таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 2. Сөзді есепті шығару
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 3. Теңдеуді шешу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 4. Фигураның периметрін табу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 5. Амалдар таңбасы
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: Жалпы % қатынасы
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:

І-нұсқа

1 нұсқа
  1. нұсқа
1 нұсқа:

1. Есепте.

1 нұсқа:

250-50+120 800-(350-300) 7∙1 19:19

560+200-160 200+(370+30) 0∙6 0:12

нұсқа:

250-50+120 (800-350) -300 8∙1 15:15

560+200-160 (200+370) +30 0∙7 0:16

1 нұсқа:

2. Есепті шығар.

1 нұсқа: Тігін фабрикасына 165 м жібек мата және 145 м жүн мата әкелінді. Оның 218 метрі пайдаланылды. Тігін фабрикасында қанша метр мата қалды?
нұсқа: Баспаханашыға 360 оқулық түптеп шығару керек болды. Ол 98 математика, 84 қазақ тілі оқулығын түптеді. Түптелмеген қанша оқулық қалды?
1 нұсқа:

3. Теңдеулерді шеш.

1 нұсқа:

45+х=255-140

х-98=312+317

нұсқа:

595-х=114+216

х+120=900-540

1 нұсқа:

4. Шаршы сал, периметрін тап, жауабын (мм) өрнекте.

1 нұсқа: Қабырғалары 4 см болатын шаршы сал, периметрін тап, жауабын миллиметрмен өрнекте.
нұсқа: Қабырғалары 6 см болатын шаршы сал, периметрін тап, жауабын миллиметрмен өрнекте.
1 нұсқа: 5 . Амалдар таңбасын қой.
1 нұсқа:

9 1 20 = 29

0 8 17 = 17

нұсқа:

8 1 16 = 24

0 3 12 = 12

1 нұсқа:

6*Логикалық тапсырма.

1 нұсқа: Себеттегі алмалар саны екі таңбалы санға тең. Алмаларды екі, үш немесе бес балаға тең бөліп беруге болады. Себетте неше алма бар?
нұсқа:

10 велосипедтің 27 доңғалағы бар. Олардың нешеуі екі доңғалақты және нешеуі үш доңғалақты велосипед?

ІІ-нұсқа

1 нұсқа
2 нұсқа
1 нұсқа: 1. Есепте.
1 нұсқа:

219+(589-130) (678+98) -517

7∙1 53∙1 0:22 24:24

2 нұсқа:

300-(859-414) 218+(326-92)

6∙1 45∙1 0:18 36:36

1 нұсқа: 2. Есепті шығар:
1 нұсқа: Айжан бірінші күні 45 бет, ал екінші күні одан 9 бет кем оқыды. Айжан екі күнде неше бет оқыды?
2 нұсқа: Талғат бірінші күні 55 өрнек, ал екінші күні одан 6 өрнек артық шығарды. Талғат екі күнде неше өрнек шығарды?
1 нұсқа:

3. Теңдеулерді шеш:

1 нұсқа:

х-254=456

150+х=1000-540

2 нұсқа:

х-186=358

245+х=1000-465

1 нұсқа: 4. Фигуралар сыз, периметрін тап.
1 нұсқа:

а) қабырғалары 2см және 5см тіктөртбұрыш

ә) қабырғалары 1 см 5 мм шаршы.

2 нұсқа:

а) қабырғалары 3см және 6см тіктөртбұрыш

ә) қабырғалары 2 см 5 мм шаршы.

1 нұсқа: 5 . Амалдар таңбасын қой.
1 нұсқа:

400(32525) = 50

152(89111) = 352

2 нұсқа:

400(32525) = 50

152(89111) = 352

1 нұсқа: 6*Логикалық тапсырма.
1 нұсқа: Мен анам, әкем, атам, әжем және қарындасыммен тұрамын. Олардың әрқайсысында бір жұп аяқ киім болуы үшін, барлығы неше аяқ киім қажет/
2 нұсқа: Қайрат пен Талғат сурет салды. Олардың бірі тікұшақ пен ұшақты екіншісі машина мен кемені салды. Талғат кемені салды. Қайрат қай суретті салды.

Математикадан бақылау жұмысы №2.

Тақырыбы: Құрама есептер мен теңдеулер.

Мақсаты: бірнеше есе артық (кем) сандарды табуға берілген есептерді шығару, есептің шартын дұрыс құрастыру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептеу, тіктөртбұрыш салу және оның периметрін есептеу, 2-5 сандарымен кестелік көбейту және бөлу дағдыларының қалыптасу деңгейін, білім деңгейін анықтау.

Білу:

  • Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
  • Бөлу амалына берілген есептердің түрлерін шығару;
  • Көбейту және бөлу амалына байланысты теңдеуді шешу.

Қолдану:

  • Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
  • Шамаларды өлшем бірліктерінің бірінен басқа түріне өрнектей алу;
  • Фигураны сызып, оның периметрін және ауданын табу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

Мазмұндық шегі

Білімді

қалыптастыру

Білімді

қолдану

Білімді интеграциялау

Пайыздық

көрсеткіштер

Мазмұндық шегі: 1. Өрнектердің мәнін тап
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 2. Сөзді есепті шығару
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 3. Теңдеуді шешу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 4. Фигураның периметрін, ауданын табу
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: 5. Өлшем бірліктері, шамалар
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:
Мазмұндық шегі: Жалпы % қатынасы
Білімдіқалыптастыру:
Білімдіқолдану:
Білімді интеграциялау:
Пайыздықкөрсеткіштер:

І-нұсқа


Ұқсас жұмыстар
3-сынып математика пәні: бақылау жұмыстары мен өзіндік жұмыстардың жоспары және бағалау критерийлері
8-сынып химиясы: І-VIII тараулар бойынша бақылау жұмыстары мен тапсырмалар жинағы
І тоқсан: 5-11 сыныптар бойынша Қазақстан тарихы мен 6-сынып дүниежүзі тарихы бақылау жұмыстары және жауап кілттері
Қазақстан тарихы. І тоқсан: 5-9 сыныптарға арналған әкімшілік бақылау жұмыстары мен тест сұрақтары жауап кілттерімен
3-сынып IV тоқсан математика І-V нұсқалар тапсырмалары мен жауаптары
6-сынып математикасы: санды теңсіздіктер мен сызықтық теңсіздіктер - сабақ жоспарлары, бақылау жұмыстары және әдістемелік есеп
3-сынып математикасы: Шаршының ауданы - сабақ жоспары және тапсырмалар
3-сынып (ә) математика пәнінің орта мерзімді жоспары - 2014 оқу жылы (I-IV тоқсан)
Оқушылардың білімін бақылау және бағалау: түрлері, әдістері және өзіндік жұмыстың дидактикалық негіздері
8-сынып: Windows операциялық жүйесін баптау - практикалық және өзіндік тапсырмалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz