Информатика. ақпарат. ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Мерзімі: 07. 09. 2013
Сынып:
6
а
Сабақтың тақырыбы:
Информатика. Ақпарат. Ақпараттардың алуан түрлілігі және
оларды өңдеудің тәсілдері
Сабақтың мақсаты
: Информатика ұғымы. Ақпарат сөзінің мағынасы, адам ақпаратпен
не істей алатынын, ақпаратты қалай қабылдайтынын ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:
Ақпараттың алуан түрлілігін, оларды өңдеу тәсілдерін үйренеді.
Негізгі идеялар:
Оқушының сөйлеу және бір-бірімен қарым -қатынас жасау
біліктіліктерін дамытуда диалогтік оқытудың тиімділігін құра
білдім. Оның тиімділігі сабақтағы жайлы атмосфераның
қалыптасуы, оқушы мен мұғалім арасындағы ынтымақтастықтың
қалыптасуына әсер етуі. Өзінің білмегенін қасындағылардан үйрене
отырып, қалай оқуды іске асыруға болатындығын түсінуі және өзін
бағалай білуі.
Сабақтың түрі
: жаңа сабақ
Құралдар
: компьютер, интербелсенді тақта.
Әдіс-тәсілдер
: диалогтік оқыту, жеке дара, топтық жұмыс
Сілтеме
: Интернет материалдары (сайт Google. kz),
Сабақ кезеңдері:
Сабақ кезеңдері
Уақыт:
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:
Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт:
1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сыныпты түгендеу
Амандасу, оқушылардың психологиялық ахуалын қалыптастыру
Шаттық шеңберіне тұру, жылы лебіз айту
Топтастыру
Конфет тарату арқылы ішіндегі қағаздың түсіне қарай үш топқа бөлу
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сынып старостасы сыныпты тізім бойынша түгендейді.
Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жылы лебіздер айтады
Топтастыру. Конфет тарату арқылы ішіндегі қағаздың түсіне қарай үш топқа бөлінеді.
Сабақ кезеңдері:
Үй тапсырмасын тексеру
Уақыт:
8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Ротация әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады
Оқушылардың іс-әрекеті:
Ротация әдісі арқылы әр топ тест сұрақтарын орындайды.
Сабақ кезеңдері:
Ой қозғау, жаңа тақырыпқа шығу
Уақыт:
4 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сұрақ-жауап арқылы жасырылған жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сұрақ-жауап арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Сабақ кезеңдері:
Білу
Түсіну
Уақыт:
10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушыларға жаңа тақырыпты ЖИКСО әдісі арқылы бір-біріне түсіндіру және жаңа тақырып бойынша тақтаға тірек сөздерді ілу
І топ - Информатика ұғымын
ІІ топ - Ақпарат ұғымын
ІІІ топ - Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Оқушылардың іс-әрекеті:
Оқушыларға жаңа тақырыпты ЖИКСО әдісі арқылы бір-біріне түсіндіреді және жаңа тақырып бойынша тақтаға тірек сөздерді іледі
Сабақ кезеңдері:
Қолдану
Уақыт:
5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Информатикалық диктант. Флипчартта жаңа тақырып бойынша көп нүктенің орнына тиісті сөздерді орналастыру.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Информатикалық диктант. Флипчартта жаңа тақырып бойынша көп нүктенің орнына тиісті сөздерді орналастырады
Сабақ кезеңдері:
Талдау
Уақыт:
4 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Ыстық орындыққа бір оқушы өз еркімен шығып өз пікірін айтып оқушылардың сұрақтарына жауап беру
Оқушылардың іс-әрекеті:
Ыстық орындыққа бір оқушы өз еркімен шығып өз пікірін айтып оқушылардың сұрақтарына жауап береді.
Сабақ кезеңдері:
Сергіту сәті
Уақыт:
2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Пазлдарды құрастыру
Оқушылардың іс-әрекеті:
Пазлдарды құрастырады.
Сабақ кезеңдері:
Жинақтау
Уақыт:
5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылар білемін, білдім, білгім келеді стратегиясы бойынша өз ойларын жазады және топта оқиды.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Оқушылар білемін, білдім, білгім келеді стратегиясы бойынша өз ойларын жазды және топта оқыды.
.
Сабақ кезеңдері:
Рефлексия
Уақыт:
2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Стикер арқылы әр оқушы бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазады.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Оқушылар стикерге бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазып көңіл-күй смайлигінің астына жабыстырды
Сабақ кезеңдері:
Бағалау
Уақыт:
3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Бағалау парағына сүйене отырып, өзара бағалайды
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау парағына сүйене отырып оқушылар өздерін бағалайды.
Сабақ кезеңдері:
Үйге тапсырма
Уақыт:
1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Жаңа тақырып бойынша эссе жазып келу
Оқушылардың іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын күнделікке жазу
-
Үй тапсырмасы «Ротация» әдісі
Бағалау шкаласы
Критерий
Даму жетістігі
Дескрипторлар
Критерий:
А
Даму жетістігі:
5
Дескрипторлар:
Тест тапсырмаларының барлығын дұрыс орындайды, сұраққа жүйелі, толық жауап береді.
Критерий:
Даму жетістігі:
4
Дескрипторлар:
Тест тапсырмаларын барлығын дұрыс орындайды, сұраққа - жүйелігі жеткіліксіз, толық емес жауап береді.
Критерий:
Даму жетістігі:
3
Дескрипторлар:
Тест тапсырмаларының үш-төртеуін дұрыс орындайды.
Критерий:
Даму жетістігі:
2
Дескрипторлар:
Тест тапсырмаларының екеуін дұрыс орындайды.
Критерий:
Даму жетістігі:
1
Дескрипторлар:
Тест тапсырмаларының біреуін дұрыс орындайды.
-
Ой қозғау. Сұрақ-жауап
Критерий
Даму жетістігі
Дескрипторлар
Критерий:
С
Даму жетістігі:
5
Дескрипторлар:
Барлық сұраққа жауап берді
Критерий:
Даму жетістігі:
4
Дескрипторлар:
12-8 сұраққа жауап береді
Критерий:
Даму жетістігі:
3
Дескрипторлар:
7-5 сұраққа жауап береді
Критерий:
Даму жетістігі:
2
Дескрипторлар:
5-3 сұраққа жауап береді
Критерий:
Даму жетістігі:
1
Дескрипторлар:
2-0 сұраққа жауапбереді.
-
Жаңа сабақ ЖИКСО
:
А
Критерий:
Білу және түсіну
Максималды балл:
5
Бағалау шкаласы
Критерий
Даму жетістігі
Дескрипторлар
Критерий:
А
Даму жетістігі:
5
Дескрипторлар:
Топ жұмысына 100 % белсене қатысады, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын жүйелі түрде жеткізе алады, басқалардың пікірін өзгертеді, жақсы ұсыныс айтады, тиісті ақпаратпен бөліседі, алған білімін дәлелдер арқылы қорғайды, сұрақтарға жүйелі жауап береді.
Критерий:
Даму жетістігі:
4
Дескрипторлар:
Топ жұмысына 80 % белсене қатысады, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын ашық түрде білдіреді, басқалардың пікірін өзгертеді, жақсы ұсыныс айтады, тиісті ақпаратпен бөліседі, жақсы сұрақтар қояды.
Критерий:
Даму жетістігі:
3
Дескрипторлар:
Топ жұмысына 60 % орташа қатысады, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын білдіреді, жақсы ұсыныс айтады, тиісті ақпаратпен бөліседі.
Критерий:
Даму жетістігі:
2
Дескрипторлар:
Топ жұмысына 40 % қатысады, өзінің пікірі, көзқарасы, идеясы бар, тиісті ақпаратпен бөліседі.
Критерий:
Даму жетістігі:
1
Дескрипторлар:
Топ жұмысына 20 % баяу қатысады, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын айтпайды, мұқият тыңдайды.
-
«Информатикалық диктант» стратегиясы.
:
С
Критерий:
Білімді жинақтау
Максималды балл:
5
Бағалау шкаласы
Ұқсас жұмыстар