Денелердің жүзу шарттары және Архимед күші: 7-сыныпқа арналған сабақ

Қаратөбе мектеп-гимназиясы

“Денелердің жүзу шарттары”

7 сынып

Өткізген: физика пәнінің мұғалімі

Ж. М. Жұмабаева.

2009/2010 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Денелердің жүзу шарттары.

Мақсаты: Оқушыларға Архимед күші тақырыбының мазмұның терең ойлауға көмектесу.

Міндеті:

  1. Бақыланған құбылысты Архимед заңын пайдаланып түсіндіре алуға үйрету.
  2. Нақты шешім қабылдай алу дағдысын қалыптастыру.

Қызығушылығын ояту.

Солдат суға сүңгіді. Су ішінде солдаттың мойнына ығыстырушы күш әсер етеді ме?

Жауап : жоқ.

Солдаттың фуражкасы мен етігіне әсер ететін қысым күштері бірдей емес. Олардың айырмасы ығыстырушы күшіне тең немесе Архимед күші.

Архимед күші қалай тұжырымдалады?

Архимед заңын пайдаланып дененің тығыздығын қалай анықтауға болады?

Жауап:

P=mg: F A =P c gV g . m=pV: p=p g V g ּg. V g = сұйық ішінде P 1 =P-F A :

F A =P-P 1 : S c g S g = ; P g =

Тақтада:

  1. сұйықтықта жүзіп жүрген денеге әсер ететің ығыстырушы күш: тығыздығына және тәуелді.

Тірек сөздері: дене, сұйық, дененің көлемі, дененің батқан бөлігінің көлемі

2.

су май

Суреттегі денелерге әсер ететің ығыстырушы күштер туралы не айтуға болады?

3.

Екі ыдысқа бірдей денелер батырылған диномометрлердің көрсетуі бойынша қай ыдыста су, қай ыдыста май екендігін айыра аласын ба?

Мағынаны тану:

Дененің жүзіп жүруі, қалқып шығуы, батып кетуі жағдайларын қарастырайық:

Тәжірибе: Картезиан сүңгуірі

  1. Батып кетеді.

n m=pV

ρVg> P c g V б. б бату жағдайында V g = V б. б

  1. Жүзіп жүреді:

mg = F ы F ы =Pg c gV б. б m=pV

P g V g g= P c gV б. б V g =V б. б

3. Қалқып шығады

mg<F n жоғарға жеткенше F n -кемиді

жоғарғы бетінде mg<F n

P g gV g = P c gV б. б

V б. б =

Математикалық ойлау нәтижесінде

P g -P c - деп қанша есе көп болса дененің сонша бөлігі батып турады деп қорытынды жасаймыз.

Мысал: Мұз бен су:

S мұз =900 кг/м 3 P c =1000 кг/м 3 V б. б = V g V б. б =0. 9 V g ;

мұз-ң бөлігі батып тұрады.

Дауды шешейік:

Оқушылар өзенге шомылу кезінде мектепте өткен архимед күші туралы естеріне түсіп тыныштықтағы суда адамның жүзу құбылысын түсінбек болды. Тәжірейбелік деректерге байланысты пікірталас туды.

І Дерек. Адам және көптеген аңдар судың үстінгі бетінде көпке дейін жүзе алады. Бұны қалай түсіндіруге болады?

1-оқушы: Адам суда жүзе алуы оның үнемі аяқ пен қолмен суды итергеннен. Менің ойымша адамның суда жүзуі Архимед күшіне байланысты емес. Ол тек жансыз денелерге әсер ететің күш.

2-оқушы: Меніңше Архимед күші су ішінде адамға да аңға да әсер етеді.

3-оқушы: Архимед күші су ішінде адамға да, аңға да әсер етеді және ол адамның орташа тығыздығына байланысты. Адам денесінің орташа тығыздығы судың тығыздығына жуық сондықтан адам суда жүзе алады.

ІІ Дерек. Кейбір адамдар аяқ-қолың қозғамастан суда арқасымен жүзе алады.

1-оқушы: Арқасымен жүзген кезде адам міндетті түрде терең тыныс алып ауа жұту керек. Менің ойымша осында кері итеруші күштің әсері бар.

2-оқушы: Ал менің ойымша жүзген кезде қарапайым еңкейіп жатқаннан гөрі, шалқайып жатқан адамға төменнен жоғары үлкен кері итеруші күш әсер етеді.


Ұқсас жұмыстар
7-сынып физикасы: Архимед күші және денелердің жүзу шарттары
8-сынып физикасы: Архимед күші және денелердің жүзу шарттары
Архимед заңы және денелердің сұйықтағы жүзу шарттары
Сұйықтағы денелердің жүзу шарттары және ареометрлер
7-сынып физикасы: денелердің жүзу шарты және Архимед заңы
7-сынып физика: Су және ауа көліктері - денелердің жүзу шарттары, ватерсызық пен ығыстыру күші
7-сынып физикасы: Архимед күші мен дененің сұйықтағы жүзу шарттары бойынша қысқа мерзімді жоспар
Денелердің жүзу шарттары: сабақ жоспары мен тәжірибелік тапсырмалар
Архимед күші: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары
7-сынып физика: Архимед күші мен Архимед заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz