Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық тақырыбына есептер шығару


Астана қаласы
№58 мектеп- гимназиясы
Бексолтанова Лязиза Жеңісханқызы,
математика пәнінің мұғалімі

Сабақ жоспары
|Пәні |Математика |
|Сынып |6 |
|Сабақтың тақырыбы | Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық |
| |тақырыбына есептер шығару |
|Сабақтың мақсаты | Перпендикуляр түзулердің анықтамасының тұжырымдамасын , |
| |қасиеттерін пайдаланып есептер шығару және нүктеден түзуге |
| |дейінгі қашықтықты таба білу. |
|Оқу нәтижелері |Оқушылар сабақ барысында: |
| |Перпендикуляр түзу анықтамасын біледі және перпендикуляр |
| |түзулерді сыза біледі ; |
| |Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы түзуге перпендикуляр |
| |түсіруді үйренеді; |
| |Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты таба біледі; |
| |Өздерін және сыныптастарын бағалай алады. |
|Бағалау |перпендикуляр түзулердің ережесін білу және құралдарды пайдаланып|
|критерийлері |перпендикуляр түзуді сызып орындай алу; |
| |Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы түзуге перпендикуляр |
| |түсіру және нүктеден түзуге дейінгі арақашықтықты таба білуі; |
| |Техникада, тұрмыста кездесетін перпендикуляр түзулерге мысалдар |
| |келтіре алу. |
| Дерек көзі |Оқулық, дидактикалық материалдар, ғаламтор, |
|Тапсырмалар |топтық жұмыс; |
| |СТО |
| |Деңгейлік тапсырмалар; |
| |Рефлексия. |
|Ресурстар |Компьютер; |
| |Көрмелер; |
| |Сызу құралдары; |
| |Тапсырмалар; |
| |А3, А4 парақтар; |
| |Бағалау парағы; |
| |Оқулық; |
| |Жапсырмалар; |
| |Бағдаршам түстері/ фигуралар/ |

|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалімнің |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|кезең-де|іс-әрекеті | | |
|рі | | | |
| Кіріспе|1.Ұйымдастыру: | 1. Мақал –мәтелдің жалғасын табу арқылы 4|мадақтау |
|8 мин |сәлемдесу, |топқа топтасады | |
| |түгендеу,топқа бөлу,|1-топ:Білімді мыңды жығады, | |
| |бағалау парағы |Білекті бірді жығады. | |
| |таратылады |2-топ: Бір тал кессең, он тал ек. | |
| | |3-топ: Жеті жұрттың тілін біл; | |
| | |Жеті түрлі білім ал. | |
| | |4- топ:Жеті рет өлшеп, бір рет кес. | |
| | |2. Сәлемдесу тренингі | |
| | |Қатар тұрған екі оқушы бір- біріне | |
| | |амандасудың бір неше түрін айтып | |
| | |амандасады, бүгінгі күнге сәттілік | |
| | |тілейді. | |
| |2. Қызығушылықты | Қызықты логикалық есептің жауабын табады |Қол шапалақ |
| |ояту |Есеп: Тік төртбұрышты аулада 7 алма | |
| | |ағашы өсіп тұр. Үш түзу сызығының | |
| | |көмегімен 7 бөлікке бөлу керек. Әр | |
| | |бөлікте бір алма ағашы қалатын болсын. | |
| |3.Үй тапсырмасын |Қатар отырған екі оқушы өзара тексереді |Кері |
| |өзара тексеру |(жұптық жұмыс) №1092 |байланыс |
| |тапсырылады |[pic] | |
| | |Шешуі:∠EDC=120°-90°=30° | |
| | |∠ADE=90°-30°=60 ; | |
| | |Жауабы: 30°, 60° | |
| | |№1097[pic]∠COF=∠KOF-∠KOC=90°-50°=40° | |
| | |∠FOB=∠COB-∠COF=90°-40°=50° | |
| | |Жауабы:[pic] | |
|Тұсау-ке|4. Математикалық |Сұрақтарға жауап жазады және қатар отырған| |
|сер |диктант |екі оқушы бір- бірін тексереді. | |
|10 мин | |Сағат 9 болса, сағат тілі қандай бұрыш | |
| | |жасайды? Тік бұрыш | |
| | |Төрт бұрышты столдың бір бұрышын кесіп | |
| | |тастаса неше бұрыш болады? Бес бұрыш | |
| | |Бұл не?/сызба құралдары/ | |
| | |Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштың| |
| | |бірі 65° болса, қалған бұрыштары неге | |
| | |тең? 115°,65°,115° | |
| | |Жазыңқы бұрыштың 1/6 -і неге тең? 30° | |
| | |Перпендикуляр сөзі латынның қандай сөзінен| |
| | |алынған? Тік бағыт | |
| | |Перпендикуляр түзулер жазықтықты қандай | |
| | |бұрыштарға бөледі? | |
| | |Тік бұрыш. | |
| |5. Cұрақ -жауап. |Берілген сұрақтар бойынша әр топ А3 |бағдаршам |
| |Әр топқа сұрақ |параққа жазып, не сызып жауап береді. | |
| |қойылады |Тік бұрышты сызғыш немесе транспортирді | |
| | |пайдаланып тік бұрыш сызып көрсетеді; | |
| | |Перпендикуляр түзудің анықтамасын айтады, | |
| | |белгіленуі мен жазылуын көрсетеді ; | |
| | |Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы | |
| | |түзуге перпендикуляр түсіру алгоритмін | |
| | |пайдаланып, сызып көрсетеді; | |
| | |Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты табуды | |
| | |көрсетеді. | |
| | |Техникада, тұрмыста өзара тең төрт бұрыш | |
| | |жасап қиылысатын түзулерге мысалдар | |
| | |келтіреді./суреттер/ | |
| |Деңгейлік | 1-деңгей. Тапсырма 1. | бағдаршам |
|Негізгі |тапсырмалар Қай топ |№1087 | |
|бөлім |1-ші дұрыс шығарады |AB⊥CD, ∠AOE=35°, ∠KOB=20° | |
|20 мин |, сол топ тақтаға |Шешуі: | |
| |есептің шешуін |∠EOD=90°-35°=55° | |
| |жазады. |∠KOC=90°-20°=70° | |
| | |Жауабы: 55°,70° | |
| | |2- деңгей. Тапсырма 2. | |
| | |Қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі| |
| | |екіншісінен 4 есе артық. Пайда болған | |
| | |бұрыштардың әрқайсысының шамасын табыңдар | |
| | |Жауабы:36°,144° | |
| | |3-деңгей. Тапсырма 3. №1098 | |
| | |∠AOB=90°, ∠AOF=125°, CD⊥EF | |
| | |Шешуі: | |
| | |∠AOE=180°-125°=55° | |
| | |∠FOB=180°-35°=145° | |
| | |Жауабы: 55°,145° | |
| |8.Сергіту сәті, | Оқушылар музыка ырғағымен бой жазады | |
| |музыка қойылалы | | |
| |9.Әр топқа тапсырма |І топ. а түзуіне түзуден тыс жатқан В |бағдаршам |
| |беріледі (топтық |нүктесі арқылы перпендикуляр сыз. | |
| |жұмыс) А3 параққа |ІІ топ. С нүктесінен в түзуіне дейінгі | |
| |сызып көрсетеді |арақашықтықты тап. | |
| | |ІІІ топ. Бұрыштардың шамасын тап | |
| | |IV топ. Қандай түзулер перпендикуляр | |
| | |болады? | |
|5 мин |Сабақты қорытындылау|Ассоциация |Әр топ бір |
|Қорытынд| | |біріне «екі |
|ы | | |жұлдыз, бір |
| | | |тілек |
| | | |айтады» |
| |10.Оқуға арналған |1. Тақырып бойынша қайталап оқу | |
| |тапсырмалар |2. № 1099 | |
| |11. Рефлексия | Не үйрендім? | |
| | |Мен үшін қиын болды | |
| | |Мен үшін қызықты | |

-----------------------
Перпендикуляр түзу


Ұқсас жұмыстар
Перпендикуляр түзулер
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Қозғалысқа берілген есептер шығаруды пысықтау
Осьтік симметрия
Центрлік симметрия
Бұрыш - осьтік симметриялы фигура
Теңдеуге есептер шешу
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Қай түзу перпендикуляр түзу
Альфа мен беттаның кезедесуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz