Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық тақырыбына есептер шығару

Астана қаласы

№58 мектеп- гимназиясы

Бексолтанова Лязиза Жеңісханқызы,

математика пәнінің мұғалімі

Сабақ жоспары

Пәні
Математика
Пәні: Сынып
Математика: 6
Пәні: Сабақтың тақырыбы
Математика: Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық тақырыбына есептер шығару
Пәні: Сабақтың мақсаты
Математика: Перпендикуляр түзулердің анықтамасының тұжырымдамасын, қасиеттерін пайдаланып есептер шығару және нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты таба білу.
Пәні: Оқу нәтижелері
Математика:

Оқушылар сабақ барысында:

  • Перпендикуляр түзу анықтамасын біледі және перпендикуляр түзулерді сыза біледі ;
  • Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы түзуге перпендикуляр түсіруді үйренеді;
  • Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты таба біледі;
  • Өздерін және сыныптастарын бағалай алады.
Пәні: Бағалау критерийлері
Математика:
  • перпендикуляр түзулердің ережесін білу және құралдарды пайдаланып перпендикуляр түзуді сызып орындай алу;
  • Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы түзуге перпендикуляр түсіру және нүктеден түзуге дейінгі арақашықтықты таба білуі;
  • Техникада, тұрмыста кездесетін перпендикуляр түзулерге мысалдар келтіре алу.
Пәні: Дерек көзі
Математика: Оқулық, дидактикалық материалдар, ғаламтор,
Пәні: Тапсырмалар
Математика:
  • топтық жұмыс;
  • СТО
  • Деңгейлік тапсырмалар;
  • Рефлексия.
Пәні: Ресурстар
Математика:
  • Компьютер;
  • Көрмелер;
  • Сызу құралдары;
  • Тапсырмалар;
  • А3, А4 парақтар;
  • Бағалау парағы;
  • Оқулық;
  • Жапсырмалар;
  • Бағдаршам түстері/ фигуралар/
Сабақ барысы
Сабақ барысы: Сабақ кезең-дері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Сабақ барысы:

Кіріспе

8 мин

1. Ұйымдастыру: сәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу, бағалау парағы таратылады

1. Мақал -мәтелдің жалғасын табу арқылы 4 топқа топтасады

1-топ :Білімді мыңды жығады,

Білекті бірді жығады.

2-топ : Бір тал кессең, он тал ек.

3-топ : Жеті жұрттың тілін біл;

Жеті түрлі білім ал.

4- топ :Жеті рет өлшеп, бір рет кес.

2. Сәлемдесу тренингі

Қатар тұрған екі оқушы бір- біріне амандасудың бір неше түрін айтып амандасады, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.

мадақтау
Сабақ барысы: 2. Қызығушылықты ояту

Қызықты логикалық есептің жауабын табады

Есеп : Тік төртбұрышты аулада 7 алма ағашы өсіп тұр. Үш түзу сызығының көмегімен 7 бөлікке бөлу керек. Әр бөлікте бір алма ағашы қалатын болсын.

Қол шапалақ
Сабақ барысы: 3. Үй тапсырмасын өзара тексеру тапсырылады

Қатар отырған екі оқушы өзара тексереді (жұптық жұмыс) №1092

Шешуі:∠EDC=120°-90°=30°

∠ADE=90°-30°=60 ;

Жауабы: 30°, 60°

№1097 ∠COF=∠KOF-∠KOC=90°-50°=40°

∠FOB=∠COB-∠COF=90°-40°=50°

Жауабы:

Кері байланыс
Сабақ барысы:

Тұсау-кесер

10 мин

4. Математикалық диктант

Сұрақтарға жауап жазады және қатар отырған екі оқушы бір- бірін тексереді.

  1. Сағат 9 болса, сағат тілі қандай бұрыш жасайды?Тік бұрыш
  2. Төрт бұрышты столдың бір бұрышын кесіп тастаса неше бұрыш болады?Бес бұрыш
  3. Бұл не?/сызба құралдары/
  4. Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштың бірі 65° болса, қалған бұрыштары неге тең?115°, 65°, 115°
  5. Жазыңқы бұрыштың 1/6 -і неге тең?30°
  6. Перпендикуляр сөзі латынның қандай сөзінен алынған?Тік бағыт
  7. Перпендикуляр түзулер жазықтықты қандай бұрыштарға бөледі?

Тік бұрыш.

Сабақ барысы:

5. Cұрақ -жауап.

Әр топқа сұрақ қойылады

Берілген сұрақтар бойынша әр топ А3 параққа жазып, не сызып жауап береді.

  1. Тік бұрышты сызғыш немесе транспортирді пайдаланып тік бұрыш сызып көрсетеді;
  2. Перпендикуляр түзудің анықтамасын айтады, белгіленуі мен жазылуын көрсетеді ;
  3. Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы түзуге перпендикуляр түсіру алгоритмін пайдаланып, сызып көрсетеді;
  4. Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты табуды көрсетеді.
  5. Техникада, тұрмыста өзара тең төрт бұрыш жасап қиылысатын түзулерге мысалдар келтіреді. /суреттер/
бағдаршам
Сабақ барысы:

Негізгі бөлім

20 мин

Деңгейлік тапсырмалар Қай топ 1-ші дұрыс шығарады, сол топ тақтаға есептің шешуін жазады.

1-деңгей. Тапсырма 1.

№1087

AB⊥CD, ∠AOE=35°, ∠KOB=20°

Шешуі:

∠EOD=90°-35°=55°

∠KOC=90°-20°=70°

Жауабы: 55°, 70°

2- деңгей. Тапсырма 2.

Қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі екіншісінен 4 есе артық. Пайда болған бұрыштардың әрқайсысының шамасын табыңдар

Жауабы:36°, 144°

3-деңгей. Тапсырма 3 . №1098

∠AOB=90°, ∠AOF=125°, CD⊥EF

Шешуі:

∠AOE=180°-125°=55°

∠FOB=180°-35°=145°

Жауабы: 55°, 145°

бағдаршам
Сабақ барысы: 8. Сергіту сәті, музыка қойылалы
Оқушылар музыка ырғағымен бой жазады
Сабақ барысы: 9. Әр топқа тапсырма беріледі (топтық жұмыс) А3 параққа сызып көрсетеді

І топ. а түзуіне түзуден тыс жатқан В нүктесі арқылы перпендикуляр сыз.

ІІ топ. С нүктесінен в түзуіне дейінгі арақашықтықты тап .

ІІІ топ. Бұрыштардың шамасын тап

IV топ . Қандай түзулер перпендикуляр болады?

бағдаршам
Сабақ барысы: 5 мин Қорытынды
Сабақты қорытындылау
Ассоциация
Әр топ бір біріне «екі жұлдыз, бір тілек айтады»
Сабақ барысы: 10. Оқуға арналған тапсырмалар

1. Тақырып бойынша қайталап оқу

2. № 1099

Сабақ барысы: 11. Рефлексия

Не үйрендім?

Мен үшін қиын болды

Мен үшін қызықты


Ұқсас жұмыстар
Перпендикуляр түзулер
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Қозғалысқа берілген есептер шығаруды пысықтау
Осьтік симметрия
Центрлік симметрия
Бұрыш - осьтік симметриялы фигура
Теңдеуге есептер шешу
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Қай түзу перпендикуляр түзу
Альфа мен беттаның кезедесуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz