Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық тақырыбына есептер шығару


Астана қаласы
№58 мектеп- гимназиясы
Бексолтанова Лязиза Жеңісханқызы,
математика пәнінің мұғалімі

Сабақ жоспары
|Пәні |Математика |
|Сынып |6 |
|Сабақтың тақырыбы | Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық |
| |тақырыбына есептер шығару |
|Сабақтың мақсаты | Перпендикуляр түзулердің анықтамасының тұжырымдамасын , |
| |қасиеттерін пайдаланып есептер шығару және нүктеден түзуге |
| |дейінгі қашықтықты таба білу. |
|Оқу нәтижелері |Оқушылар сабақ барысында: |
| |Перпендикуляр түзу анықтамасын біледі және перпендикуляр |
| |түзулерді сыза біледі ; |
| |Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы түзуге перпендикуляр |
| |түсіруді үйренеді; |
| |Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты таба біледі; |
| |Өздерін және сыныптастарын бағалай алады. |
|Бағалау |перпендикуляр түзулердің ережесін білу және құралдарды пайдаланып|
|критерийлері |перпендикуляр түзуді сызып орындай алу; |
| |Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы түзуге перпендикуляр |
| |түсіру және нүктеден түзуге дейінгі арақашықтықты таба білуі; |
| |Техникада, тұрмыста кездесетін перпендикуляр түзулерге мысалдар |
| |келтіре алу. |
| Дерек көзі |Оқулық, дидактикалық материалдар, ғаламтор, |
|Тапсырмалар |топтық жұмыс; |
| |СТО |
| |Деңгейлік тапсырмалар; |
| |Рефлексия. |
|Ресурстар |Компьютер; |
| |Көрмелер; |
| |Сызу құралдары; |
| |Тапсырмалар; |
| |А3, А4 парақтар; |
| |Бағалау парағы; |
| |Оқулық; |
| |Жапсырмалар; |
| |Бағдаршам түстері/ фигуралар/ |

|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалімнің |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|кезең-де|іс-әрекеті | | |
|рі | | | |
| Кіріспе|1.Ұйымдастыру: | 1. Мақал –мәтелдің жалғасын табу арқылы 4|мадақтау |
|8 мин |сәлемдесу, |топқа топтасады | |
| |түгендеу,топқа бөлу,|1-топ:Білімді мыңды жығады, | |
| |бағалау парағы |Білекті бірді жығады. | |
| |таратылады |2-топ: Бір тал кессең, он тал ек. | |
| | |3-топ: Жеті жұрттың тілін біл; | |
| | |Жеті түрлі білім ал. | |
| | |4- топ:Жеті рет өлшеп, бір рет кес. | |
| | |2. Сәлемдесу тренингі | |
| | |Қатар тұрған екі оқушы бір- біріне | |
| | |амандасудың бір неше түрін айтып | |
| | |амандасады, бүгінгі күнге сәттілік | |
| | |тілейді. | |
| |2. Қызығушылықты | Қызықты логикалық есептің жауабын табады |Қол шапалақ |
| |ояту |Есеп: Тік төртбұрышты аулада 7 алма | |
| | |ағашы өсіп тұр. Үш түзу сызығының | |
| | |көмегімен 7 бөлікке бөлу керек. Әр | |
| | |бөлікте бір алма ағашы қалатын болсын. | |
| |3.Үй тапсырмасын |Қатар отырған екі оқушы өзара тексереді |Кері |
| |өзара тексеру |(жұптық жұмыс) №1092 |байланыс |
| |тапсырылады |[pic] | |
| | |Шешуі:∠EDC=120°-90°=30° | |
| | |∠ADE=90°-30°=60 ; | |
| | |Жауабы: 30°, 60° | |
| | |№1097[pic]∠COF=∠KOF-∠KOC=90°-50°=40° | |
| | |∠FOB=∠COB-∠COF=90°-40°=50° | |
| | |Жауабы:[pic] | |
|Тұсау-ке|4. Математикалық |Сұрақтарға жауап жазады және қатар отырған| |
|сер |диктант |екі оқушы бір- бірін тексереді. | |
|10 мин | |Сағат 9 болса, сағат тілі қандай бұрыш | |
| | |жасайды? Тік бұрыш | |
| | |Төрт бұрышты столдың бір бұрышын кесіп | |
| | |тастаса неше бұрыш болады? Бес бұрыш | |
| | |Бұл не?/сызба құралдары/ | |
| | |Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштың| |
| | |бірі 65° болса, қалған бұрыштары неге | |
| | |тең? 115°,65°,115° | |
| | |Жазыңқы бұрыштың 1/6 -і неге тең? 30° | |
| | |Перпендикуляр сөзі латынның қандай сөзінен| |
| | |алынған? Тік бағыт | |
| | |Перпендикуляр түзулер жазықтықты қандай | |
| | |бұрыштарға бөледі? | |
| | |Тік бұрыш. | |
| |5. Cұрақ -жауап. |Берілген сұрақтар бойынша әр топ А3 |бағдаршам |
| |Әр топқа сұрақ |параққа жазып, не сызып жауап береді. | |
| |қойылады |Тік бұрышты сызғыш немесе транспортирді | |
| | |пайдаланып тік бұрыш сызып көрсетеді; | |
| | |Перпендикуляр түзудің анықтамасын айтады, | |
| | |белгіленуі мен жазылуын көрсетеді ; | |
| | |Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы | |
| | |түзуге перпендикуляр түсіру алгоритмін | |
| | |пайдаланып, сызып көрсетеді; | |
| | |Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты табуды | |
| | |көрсетеді. | |
| | |Техникада, тұрмыста өзара тең төрт бұрыш | |
| | |жасап қиылысатын түзулерге мысалдар | |
| | |келтіреді./суреттер/ | |
| |Деңгейлік | 1-деңгей. Тапсырма 1. | бағдаршам |
|Негізгі |тапсырмалар Қай топ |№1087 | |
|бөлім |1-ші дұрыс шығарады |AB⊥CD, ∠AOE=35°, ∠KOB=20° | |
|20 мин |, сол топ тақтаға |Шешуі: | |
| |есептің шешуін |∠EOD=90°-35°=55° | |
| |жазады. |∠KOC=90°-20°=70° | |
| | |Жауабы: 55°,70° | |
| | |2- деңгей. Тапсырма 2. | |
| | |Қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі| |
| | |екіншісінен 4 есе артық. Пайда болған | |
| | |бұрыштардың әрқайсысының шамасын табыңдар | |
| | |Жауабы:36°,144° | |
| | |3-деңгей. Тапсырма 3. №1098 | |
| | |∠AOB=90°, ∠AOF=125°, CD⊥EF | |
| | |Шешуі: | |
| | |∠AOE=180°-125°=55° | |
| | |∠FOB=180°-35°=145° | |
| | |Жауабы: 55°,145° | |
| |8.Сергіту сәті, | Оқушылар музыка ырғағымен бой жазады | |
| |музыка қойылалы | | |
| |9.Әр топқа тапсырма |І топ. а түзуіне түзуден тыс жатқан В |бағдаршам |
| |беріледі (топтық |нүктесі арқылы перпендикуляр сыз. | |
| |жұмыс) А3 параққа |ІІ топ. С нүктесінен в түзуіне дейінгі | |
| |сызып көрсетеді |арақашықтықты тап. | |
| | |ІІІ топ. Бұрыштардың шамасын тап | |
| | |IV топ. Қандай түзулер перпендикуляр | |
| | |болады? | |
|5 мин |Сабақты қорытындылау|Ассоциация |Әр топ бір |
|Қорытынд| | |біріне «екі |
|ы | | |жұлдыз, бір |
| | | |тілек |
| | | |айтады» |
| |10.Оқуға арналған |1. Тақырып бойынша қайталап оқу | |
| |тапсырмалар |2. № 1099 | |
| |11. Рефлексия | Не үйрендім? | |
| | |Мен үшін қиын болды | |
| | |Мен үшін қызықты | |

-----------------------
Перпендикуляр түзу


Ұқсас жұмыстар
Перпендикуляр түзулер
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Қозғалысқа берілген есептер шығаруды пысықтау
Осьтік симметрия
Центрлік симметрия
Бұрыш - осьтік симметриялы фигура
Теңдеуге есептер шешу
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Қай түзу перпендикуляр түзу
Альфа мен беттаның кезедесуі
Пәндер