Үшбұрыштар мен трапецияның орта сызықтары, геометрия 8 - сынып

Lesson Study дегеніміз не?

Оны не үшін пайдалануға болады?

Үдерістің кезеңдері қандай?

Lesson Study мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі болып табылады және де іс әрекеттегі зерттеу. Ол бірнеше циклді қамтиды ең бастысы «сабақты зерттеу » немесе «сабақты зерделеу»болып табылады.

Lesson Study мұғалімдердің педагогикалық білімі мен тәжірибесін дамытуға арналған тиімді құрал ретінде яғни негізгі кәсіби қауымдастық құрұ және желілік қоғамдастық құру.

Силастық қарым- қатынаста топ құрады.

Жоспар құру.

Зерттеу обьектісін анықтау.

Дерек көздерін тиімді пайдалану, қорыту.

Бақылауға алынатын сыныптар және оқушылар.

Зерттеу сабағын жоспарлау нәтижесін қадағалау.

Мұғалім мен оқушы, мұғалім мен мұғалім сұхбаты.

Талқылау:

а) бақылаудағы оқушыларды қадағалау және айырмашылықтарды анықтау.

ә) сыныптың тұтастай оқытылуы

б) зерттеу сабағының барысы және оқыту үдерісі

в) келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу

Топпен бірлескен келесі L. S. сабағын жоспарлау.

Талқылау барысында жазба жүргізуге арналған кесте

Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу:
Бақылаудағы А оқушы
Бақылаудағы B оқушы
Бақылаудағы C оқушы
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу: Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді? Ол жеткілікті болды ма? Олардың сыныптарындағы басқа оқушылар қандай нәтиже көрсетеді?
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу:

Енгізіліп жатқан әдіс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ?

Қандай тосын оқиғалар болды?

Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу: Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы әдістеменің қандай аспекті(лері) түзетілуі керек?
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу: Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек?

Сабақты жоспарлау, бақылау және талқылау кестесі

Пән: Сабақтың тақырыбы: Мұғалім/бақылаушы:

Осы Lesson Study-дегі оқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .

Осы Lesson Study-де қандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?

ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?:

Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері

Олардан сабақ соңында белгілі бір аспекті бойынша қандай нәтиже күтетініңізді сипаттаңыз.

Бақылаудағы А оқушы . . . Осы оқушыға арналған табыс критерийлері
Бақылаудағы В оқушы . . . Осы оқушыға арналған табыс критерийлері
Бақылаудағы С оқушы . . . Осы оқушыға арналған табыс критерийлері
ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?: Тізбектелген сабақтар топтамасының кезеңі
А оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз
Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды
В оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз
Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды
С оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз
Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды
Мысалдар / сұрақтар
ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?:

Кезең . . .

(шамамен жұмсалатын уақыт)

ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?:

Кезең . . .

(шамамен жұмсалатын уақыт)

ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?:

Қорытынды кезең . . .

(шамамен жұмсалатын уақыт)

ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?: Оқушылар нені істей алды? (Олар қандай нәтижелерге жетті және оның қандай дәлелдері бар?)
ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?: Алғашқы ойлар

Сынып:

Аты - жөні:

Математикалық диктант

  1. Екі қабырғасы ғанаболатын ___ __ __ төртбұрыш тарпеция деп аталады.
  2. Трапецияның ішкі бұрыштарының қосындысы ___ тең.
  3. Трапецияның түрлері:
  4. , BC, CD, ADкесінділері ___ деп аталады.
  5. Төртбұрыштың түрлерін жаз. _ ___

Тексерген:

Бағасы:

Рефлексия

Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 1. Саған сабақта бәрінен де не ұнады?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 2. Сен нені үйрендің?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 3. Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың? Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 4. Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 5. Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізілетін болса, нені өзгертер едің?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 6. Неліктен бұл бөлігін өзгертер едің?

Бағалау парағы:

Оқушының аты-жөні: ­­

Теориялық білім
Практикалық білім
№:
Теориялық білім: Үй жұмысы
Практикалық білім: Топтағы белсенділік
А тобындағы есептер
В тобындағы есептер
№:
Теориялық білім:
Практикалық білім:
№:
Теориялық білім:
Практикалық білім:
№:
Теориялық білім:
Практикалық білім:

Теориялық бөлім: Үй тапсырмасы: 5 балл

Топтағы белсенділік: 5 балл

Практикалық бөлім: А топтағы есептер: 4 балл

В топтағы есептер: 4 балл

Нәтижесінде: 0-5 баллға дейін: 2

6-9 баллға дейін: 3

10-15баллға дейін: 4

16-18 баллға дейін: 5 деген баға алады

Фото0050

Алматы облысы

Кербұлақ ауданы

Сарыөзек орта мектебі - шағын орталық

Геометрия, 8 - сынып

Тақырыбы: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Математика пән мұғалімі: Бейбитбаева Арайлым Ертаевна

КОУЧ тәлімгер қазақ тілімі мен қазақ әдебиет мұғалімі:

Өзбекова Қамар Әділгазиновна

2013-2014 оқу жылы

/Оқыту/оқудағы тәсіл
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану
/Оқыту/оқудағы тәсіл: /Тақырып / оқу жоспарының бөлігі/
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)
/Оқыту/оқудағы тәсіл: Күні:
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану: 23. 10. 13 ж
/Оқыту/оқудағы тәсіл: Мақсаты:
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану: Сыни тұрғысынан ойлау стратегиясын пайдалана отырып бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар туралы толық білуге тиіс
/Оқыту/оқудағы тәсіл: /Оқытудың нақты нәтижесі
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану: Өмірде кездесетін тіктөртбұрыштарды өз өмірлерінде кездесетін жағдайлар мен зерттеулер арқылы оқушылардың ой өрістерін дамытылуы; қоршаған ортадағы заттардағы тіктұртбұрыштарды талдай алатын және сызбасын келтіретін болады, шығармашылық пен елестету қабілеттері дамыйды.
/Оқыту/оқудағы тәсіл: Сабақ
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану: Оқушылар 5 топқа бөлініп, қоршағаг ортадағы тіктөртбұрыштарды постерге сызып, толықтап жазады, қарастырады.
/Оқыту/оқудағы тәсіл: /Оқушылар үшін оқу нәтижелері /А/
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану: Өмірде кездесетін төртбұрыштар (төртбұрыш, параллелеграм, квадрат, ромб, трапеция) туралы мәлімет алу
/Оқыту/оқудағы тәсіл: /Оқушылар үшін оқу нәтижелері /В/
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану: Төртбұрыштардың төбелері, қабырғалары, диагональдары, бұрыштары туралы мағлұмат алады.
/Оқыту/оқудағы тәсіл: /Оқушылар үшін оқу нәтижелері /С/
«Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану: Тік төртбұрыш, квадрат, параллелеграм, ромб және трапецияның түрлерін және қасиеттерін ашып түсінеді

Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар) .

Сабақтың мақсаты: Өмірде кездесетін төртбұрыштарды өз өмірлерінде кездесетін жағдайлар мен зерттеулер арқылы оқушылардың ой өрістерін дамыту; қоршаған ортадағы заттардағы төртбұрыштарды талдай алатын және сызбасын келтіру, шығармашылық пен елестету қабілеттерін дамыту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі материалдар, сызбалары бар плакаттар

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу, оқушыларды түгендеу

ә) сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту. (Сыни тұрғыдан ойлау)

F:\Марьям\8d0cbb4f9e80.jpg F:\Марьям\08-Eclipse.jpg F:\Марьям\4292f5263f23.jpg C:\Users\АТТО\Desktop\дом.png F:\Марьям\0202838.jpg C:\Users\АТТО\Desktop\Безымянный.png

  1. Үй жұмысын тексеру:

Математикалық диктант

  1. Екі қабырғасы ғана параллель___ болатын ___дөңес төртбұрыш төртбұрыш тарпеция деп аталады.
  2. Трапецияның ішкі бұрыштарының қосындысы __3600_ тең.
  3. Трапецияның түрлері: _тік бұрышты, тең бүйірлі,
  4. , BC, CD, ADкесінділері қабырғалары деп аталады.
  5. Төртбұрыштың түрлерін жаз. _тік төртбұрыш, _квадрат, ромб, параллелограмм, трапеция___
  1. Жаңа сабаққа кіріспе:
  1. Топқа бөлу (топтың мақсаты: зеттеру және шығармашылық)
  2. Топ аттарын анықтау
  1. Жаңа сабақ:
  1. Постермен жұмыс: а) өмірде кездесетін төртбұрыштар; ә) төртбұрыштардың анықтамасы; б) төртбұрыштардың қасиеттері.
  2. Басқа топтарға өз тақырыптарын түсіндіру;
  1. Сергіту сәті (математиканың сәнділігі)
  2. Жаңа сабақты бекіту:

Деңгейлік тапсырмалар (барлық тақырыптар бойынша дәптерге, тақтаға орындау)

А тобындағы есептер:

№1. Параллелограмның бір бұрышы 50 0 - қа тең. Қалған бұрыштары неге тең?
Жауабы: 130 0 , 50 0 , 130 0
№2. Тіктөртбұрыштың периметри 22 см, бір қабырғасы екіншісінен 3 см ұзын. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын тап.

Жауабы: 4 және 7 см.
№3. Ромбының бір қабырғасы 10 см. Ромбының периметрін табыңдар.
Жауабы: 40 см
№4. Трапецияның орта сызығы 8 см, бір табаны 6 см. Басқа табаны неге тең?
Жауабы: 10 см

№5. Квадраттың диагоналы 10 см болса, диагоналдары қиылысқанда шыққан кесінділердің ұзындығын тап

Жауабы: 5 және 5 см

В тобындағы есеп

№1 Бер: АВСД тең бүйірлі трапеция
ВС=8 см, <А=60, АВ=10 см
т/к Р =?
Шешуі: АВ=СД=10 см, А=60, Д=60
ВЕ, АД
AЕВ тікбұрышты үшбұрыш
АВЕ=90 - 60 =30 (30 - қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең. )
АЕ= 5 см, АЕ= ҒД=5 см
АД=АЕ+ЕҒ+ҒД=5+8+5=18 см
Р=АВ+ВС+СД+АД
Р =10+8+10+18=46 см
Жауабы: 46 см.

№2. Параллелограмның екі бұрышының айырмасы 70 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 55 0 , 125 0

№3 . АВСД - ромб берілген, ∠АВД = 60ºболса, ромбтың барлық бұрыштарын тап . Жауабы: 120 0 , 60 0 , 120 0 , 60 0

№4. Тіктөртбұрыштың диагоналы бұрышты 1:2 қатынасында бөледі, оның кіші қабырғасы 6 см тең. Берілген тіктөртбұрыштың диагоналын табыңңдар Шешуі: Егер бұрышты 1:2 қатынасында бөлсе, онда олар 600 және 300 тең болады. 300 қарсы жатқан катет гипотинузаның жартысына тең, яғни 12 - ге.

Жауабы: 12 см

№5.
http://reshuege.ru/get_file?id=1386 Праллелограмның периметрі 70 см, бір қабырғасы екіншісінен 7 см ұзын. Параллелограмның қабырғаларын тап.

Шешуі:

Бір қабырғасын x деп белгілесек, екіншісі - (x+7) cм

P=(x+x+7) *2

P=70

(x+x+7) *2=70

4x+14=70

4x=56

x=14 - екі

1) 14+7=21см - ұзындығы

Жауабы: 21см, 14см.

  1. Физикалық минут
  2. Сабақты қорытындылау:
  1. Рефлексия (топтар бір біріне сұрақтар қояды) ;
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 1. Саған сабақта бәрінен де не ұнады?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 2. Сен нені үйрендің?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 3. Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың? Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 4. Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 5. Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізілетін болса, нені өзгертер едің?
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар: 6. Неліктен бұл бөлігін өзгертер едің?
  1. Үй тапсырмасы: Төртбұрыштардың түрлері мен қасиеттерін қарастырып келу, №
  2. Бағалау.

Тексерілді:

Сабақты талдау.

Пән: Геометрия, 8 сынып


Ұқсас жұмыстар
Постер қорғау арқылы теоремаларды дәлелдеу
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың ауданын табуға есептер шығару
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Теңдеуге есептер шешу
Үшбұрыш бұрыштары арқылы дәлелдеу
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
ІІІ топ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz