Сын есім жайлы түсінік беріп, сөздік қорларын дамыту

Сабақтың тақырыбы: Сын есім
Сабақтың мақсаты: Сын есім жайлы түсінік беріп, сөздік қорларын дамыту
Сабақтың міндеттері:
- Заттың сапасын, түрін, түсін анықтау.
- Сұрақ қоя білуге үйрету.
- Бір-бірін тыңдай білуге, өзара ынтымақтастыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, «Автор орындығы», топтастыру, «Миға шабуыл»
Сабақтың түрі: аралас
Күтілетін нәтиже:
- Сын есімнің сұрақтарын біледі.
- Заттың түрін, түсін, сапасын аныктайды.
- Сөйлемнен, мәтіннен сын есімді таба алады.
Көренекілігі: суреттер, ребустар, сөз жұмбақтар, постер, стикер, маркелер
І. Ұйымдастыру кезеңі
Псхихологиялық дайындық
Стикерге төмендегі сергіту сәтінің әр жолын жеке -жеке жазып, оқушыларды төрт топқа бөлу.
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел есді
Кіп-кішкентай балалар,
Үп-үлкен боп өседі- әр топ өз жолдарын айтып, сұрақ қояды.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
406-жаттығу.
«Қасқыр мен тиін» әңгімесін жалғастырып келу.
Әр топтан бір оқушы шығып «Автор орындығына» отырып оқиды.
«Миға шабуыл»
І - топ.
- Не істеді? Не қылды? Қайтті? Сұрағына жауап беретін сөз таптары.
- Бас әріппен жазылатын зат есімнің түрі
- Зат есімнің сұрағы
- Қосымшаның неше түрі бар?
- Түбір сөзге . . . жалғанады
- Келе жатыр, оқып отыр етістіктің қай түріне жатады?
- Оқушы сөзіне қандай сұрақ қойылады?
ІІ-топ. Ребусты шеш
ІІІ-топ . Сөз жұмбақ
- Етістіктің неше түрі бар?
- . . . тың атын білдіретін сөз
- Сөздің одан әрі бөлінбейтін бөлігі
- Түбір сөзге не жалғанады?
- Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлем
- Мағына жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады.
- Етістіктің түрі
ІҮ-топ. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқы.
46
ІҮ. Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.
Сабақтың тақырыбын оқушылар ашады.
Әр топ постерге гүлдің суретін салады. 4 топта қорғайды.
Түрін, түсін, сапасын, көлемін білу үшін біз қандай сөздерді қолдандық.
(Әдемі, үлкен, қызыл, сары, кәшкентай, ақ, ұзын ) енді осы сөздерге сұрақ қойыңдаршы.
- Қандай?
Ережені шығарады. Сұрақтарын қайталайды.
Оқулықпен жұмыс.
407-жаттығу
Әр топ 2 жолдан оқып, сын есімді табады.
408-жаттығуды орындамас бұрын барлығы ортаға шығады.
Жақсы адам - елдің ырысы,
Жақсы жер - жанның тынысы
Әр оқушы мақал-мәтелдің жолдарын бір-біртіндеп айтып шығады. Орындарына отырып, дәптерлеріне көшіріп жазады.
409-жаттығу
І-топ. Жуас
ІІ-топ. Қалың
ІІІ-топ. Тегіс
ІҮ-топ. Ірі
сөздерін қатыстырып әр топ сөйлем құрайды.
Дәптерлеріне жазып, топтан бір оқушы оқып береді.
Ү. Жаңа сабақты бекіту
«Сын есімдер ұясы» ойыны
410-жаттығу
Тірек сөздер стратегиясы - Мұғалім тірек сөздер береді. Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады.
ҮІ. Бағалау. Кері байланыс
ҮІІ. Үйге тапсырма
411-жаттығу
Жоспар бойынша әңгіме құрап келу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz