Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сын есім жайлы түсінік беріп, сөздік қорларын дамыту
Сабақтың тақырыбы: Сын есім
Сабақтың мақсаты: Сын есім жайлы түсінік беріп, сөздік қорларын дамыту
Сабақтың міндеттері:
* Заттың сапасын, түрін, түсін анықтау.
* Сұрақ қоя білуге үйрету.
* Бір-бірін тыңдай білуге, өзара ынтымақтастыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,<<Автор орындығы>>, топтастыру, <<Миға шабуыл>>
Сабақтың түрі: аралас
Күтілетін нәтиже:
* Сын есімнің сұрақтарын біледі.
* Заттың түрін, түсін, сапасын аныктайды.
* Сөйлемнен, мәтіннен сын есімді таба алады.
Көренекілігі: суреттер, ребустар, сөз жұмбақтар, постер, стикер, маркелер
І. Ұйымдастыру кезеңі
Псхихологиялық дайындық
Стикерге төмендегі сергіту сәтінің әр жолын жеке - жеке жазып, оқушыларды төрт топқа бөлу.
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел есді
Кіп-кішкентай балалар,
Үп-үлкен боп өседі- әр топ өз жолдарын айтып, сұрақ қояды.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
406-жаттығу.
<<Қасқыр мен тиін>> әңгімесін жалғастырып келу.
Әр топтан бір оқушы шығып <<Автор орындығына>> отырып оқиды.
<<Миға шабуыл>>
І - топ.
Е
т
І
С
т
І
К
Ж
А
л
Қ
Ы
Н
Е
Е
к
І
қ
О
С
ы
М
ш
А
к
ү
Р
Д
е
Л
І
к
І
М
* Не істеді? Не қылды? Қайтті? Сұрағына жауап беретін сөз таптары.
* Бас әріппен жазылатын зат есімнің түрі
* Зат есімнің сұрағы
* Қосымшаның неше түрі бар?
* Түбір сөзге ..... жалғанады
* Келе жатыр, оқып отыр етістіктің қай түріне жатады?
* Оқушы сөзіне қандай сұрақ қойылады?
ІІ-топ. Ребусты шеш
ІІІ-топ. Сөз жұмбақ
е
К
і
З
А
т
т
Ү
Б
і
Р
Қ
О
с
Ы
м
ш
а
л
Е
П
т
І
м
Ә
Т
і
Н
к
Ү
р
д
л
і
* Етістіктің неше түрі бар?
* ...тың атын білдіретін сөз
* Сөздің одан әрі бөлінбейтін бөлігі
* Түбір сөзге не жалғанады?
* Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлем
* Мағына жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады.
* Етістіктің түрі
ІҮ-топ. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқы.
46
ІҮ. Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.
Сабақтың тақырыбын оқушылар ашады.
Әр топ постерге гүлдің суретін салады. 4 топта қорғайды.
Түрін, түсін, сапасын, көлемін білу үшін біз қандай сөздерді қолдандық.
(Әдемі, үлкен, қызыл, сары, кәшкентай, ақ, ұзын ) енді осы сөздерге сұрақ қойыңдаршы.
* Қандай?
Ережені шығарады. Сұрақтарын қайталайды.
Оқулықпен жұмыс.
407-жаттығу
Әр топ 2 жолдан оқып, сын есімді табады.
408-жаттығуды орындамас бұрын барлығы ортаға шығады.
Жақсы адам - елдің ырысы,
Жақсы жер - жанның тынысы
Әр оқушы мақал-мәтелдің жолдарын бір-біртіндеп айтып шығады. Орындарына отырып, дәптерлеріне көшіріп жазады.
409-жаттығу
І-топ. Жуас
ІІ-топ.Қалың
ІІІ-топ.Тегіс
ІҮ-топ.Ірі
сөздерін қатыстырып әр топ сөйлем құрайды.
Дәптерлеріне жазып, топтан бір оқушы оқып береді.
Ү. Жаңа сабақты бекіту
<<Сын есімдер ұясы>> ойыны
410-жаттығу
Тірек сөздер стратегиясы - Мұғалім тірек сөздер береді. Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады.
ҮІ. Бағалау. Кері байланыс
ҮІІ. Үйге тапсырма
411-жаттығу
Жоспар бойынша әңгіме құрап келу.
Сабақтың мақсаты: Сын есім жайлы түсінік беріп, сөздік қорларын дамыту
Сабақтың міндеттері:
* Заттың сапасын, түрін, түсін анықтау.
* Сұрақ қоя білуге үйрету.
* Бір-бірін тыңдай білуге, өзара ынтымақтастыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,<<Автор орындығы>>, топтастыру, <<Миға шабуыл>>
Сабақтың түрі: аралас
Күтілетін нәтиже:
* Сын есімнің сұрақтарын біледі.
* Заттың түрін, түсін, сапасын аныктайды.
* Сөйлемнен, мәтіннен сын есімді таба алады.
Көренекілігі: суреттер, ребустар, сөз жұмбақтар, постер, стикер, маркелер
І. Ұйымдастыру кезеңі
Псхихологиялық дайындық
Стикерге төмендегі сергіту сәтінің әр жолын жеке - жеке жазып, оқушыларды төрт топқа бөлу.
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел есді
Кіп-кішкентай балалар,
Үп-үлкен боп өседі- әр топ өз жолдарын айтып, сұрақ қояды.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
406-жаттығу.
<<Қасқыр мен тиін>> әңгімесін жалғастырып келу.
Әр топтан бір оқушы шығып <<Автор орындығына>> отырып оқиды.
<<Миға шабуыл>>
І - топ.
Е
т
І
С
т
І
К
Ж
А
л
Қ
Ы
Н
Е
Е
к
І
қ
О
С
ы
М
ш
А
к
ү
Р
Д
е
Л
І
к
І
М
* Не істеді? Не қылды? Қайтті? Сұрағына жауап беретін сөз таптары.
* Бас әріппен жазылатын зат есімнің түрі
* Зат есімнің сұрағы
* Қосымшаның неше түрі бар?
* Түбір сөзге ..... жалғанады
* Келе жатыр, оқып отыр етістіктің қай түріне жатады?
* Оқушы сөзіне қандай сұрақ қойылады?
ІІ-топ. Ребусты шеш
ІІІ-топ. Сөз жұмбақ
е
К
і
З
А
т
т
Ү
Б
і
Р
Қ
О
с
Ы
м
ш
а
л
Е
П
т
І
м
Ә
Т
і
Н
к
Ү
р
д
л
і
* Етістіктің неше түрі бар?
* ...тың атын білдіретін сөз
* Сөздің одан әрі бөлінбейтін бөлігі
* Түбір сөзге не жалғанады?
* Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлем
* Мағына жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады.
* Етістіктің түрі
ІҮ-топ. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқы.
46
ІҮ. Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.
Сабақтың тақырыбын оқушылар ашады.
Әр топ постерге гүлдің суретін салады. 4 топта қорғайды.
Түрін, түсін, сапасын, көлемін білу үшін біз қандай сөздерді қолдандық.
(Әдемі, үлкен, қызыл, сары, кәшкентай, ақ, ұзын ) енді осы сөздерге сұрақ қойыңдаршы.
* Қандай?
Ережені шығарады. Сұрақтарын қайталайды.
Оқулықпен жұмыс.
407-жаттығу
Әр топ 2 жолдан оқып, сын есімді табады.
408-жаттығуды орындамас бұрын барлығы ортаға шығады.
Жақсы адам - елдің ырысы,
Жақсы жер - жанның тынысы
Әр оқушы мақал-мәтелдің жолдарын бір-біртіндеп айтып шығады. Орындарына отырып, дәптерлеріне көшіріп жазады.
409-жаттығу
І-топ. Жуас
ІІ-топ.Қалың
ІІІ-топ.Тегіс
ІҮ-топ.Ірі
сөздерін қатыстырып әр топ сөйлем құрайды.
Дәптерлеріне жазып, топтан бір оқушы оқып береді.
Ү. Жаңа сабақты бекіту
<<Сын есімдер ұясы>> ойыны
410-жаттығу
Тірек сөздер стратегиясы - Мұғалім тірек сөздер береді. Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады.
ҮІ. Бағалау. Кері байланыс
ҮІІ. Үйге тапсырма
411-жаттығу
Жоспар бойынша әңгіме құрап келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz