Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Сын есім жайлы түсінік беріп, сөздік қорларын дамыту

Сабақтың тақырыбы: Сын есім
Сабақтың мақсаты: Сын есім жайлы түсінік беріп, сөздік қорларын дамыту
Сабақтың міндеттері:
* Заттың сапасын, түрін, түсін анықтау.
* Сұрақ қоя білуге үйрету.
* Бір-бірін тыңдай білуге, өзара ынтымақтастыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,<<Автор орындығы>>, топтастыру, <<Миға шабуыл>>
Сабақтың түрі: аралас

Күтілетін нәтиже:
* Сын есімнің сұрақтарын біледі.
* Заттың түрін, түсін, сапасын аныктайды.
* Сөйлемнен, мәтіннен сын есімді таба алады.

Көренекілігі: суреттер, ребустар, сөз жұмбақтар, постер, стикер, маркелер

І. Ұйымдастыру кезеңі
Псхихологиялық дайындық
Стикерге төмендегі сергіту сәтінің әр жолын жеке - жеке жазып, оқушыларды төрт топқа бөлу.
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел есді
Кіп-кішкентай балалар,
Үп-үлкен боп өседі- әр топ өз жолдарын айтып, сұрақ қояды.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
406-жаттығу.
<<Қасқыр мен тиін>> әңгімесін жалғастырып келу.
Әр топтан бір оқушы шығып <<Автор орындығына>> отырып оқиды.
<<Миға шабуыл>>
І - топ.

Е
т
І
С
т
І
К

Ж
А
л
Қ
Ы

Н
Е

Е
к
І

қ
О
С
ы
М
ш
А
к
ү
Р
Д
е
Л
І

к
І
М

* Не істеді? Не қылды? Қайтті? Сұрағына жауап беретін сөз таптары.
* Бас әріппен жазылатын зат есімнің түрі
* Зат есімнің сұрағы
* Қосымшаның неше түрі бар?
* Түбір сөзге ..... жалғанады
* Келе жатыр, оқып отыр етістіктің қай түріне жатады?
* Оқушы сөзіне қандай сұрақ қойылады?

ІІ-топ. Ребусты шеш

ІІІ-топ. Сөз жұмбақ

е
К
і

З
А
т

т
Ү
Б
і
Р

Қ
О
с
Ы
м
ш
а

л
Е
П
т
І

м
Ә
Т
і
Н

к
Ү
р
д
л
і

* Етістіктің неше түрі бар?
* ...тың атын білдіретін сөз
* Сөздің одан әрі бөлінбейтін бөлігі
* Түбір сөзге не жалғанады?
* Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлем
* Мағына жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады.
* Етістіктің түрі

ІҮ-топ. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқы.
46
ІҮ. Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.
Сабақтың тақырыбын оқушылар ашады.

Әр топ постерге гүлдің суретін салады. 4 топта қорғайды.
Түрін, түсін, сапасын, көлемін білу үшін біз қандай сөздерді қолдандық.
(Әдемі, үлкен, қызыл, сары, кәшкентай, ақ, ұзын ) енді осы сөздерге сұрақ қойыңдаршы.
* Қандай?
Ережені шығарады. Сұрақтарын қайталайды.

Оқулықпен жұмыс.

407-жаттығу
Әр топ 2 жолдан оқып, сын есімді табады.

408-жаттығуды орындамас бұрын барлығы ортаға шығады.
Жақсы адам - елдің ырысы,
Жақсы жер - жанның тынысы
Әр оқушы мақал-мәтелдің жолдарын бір-біртіндеп айтып шығады. Орындарына отырып, дәптерлеріне көшіріп жазады.

409-жаттығу
І-топ. Жуас
ІІ-топ.Қалың
ІІІ-топ.Тегіс
ІҮ-топ.Ірі
сөздерін қатыстырып әр топ сөйлем құрайды.
Дәптерлеріне жазып, топтан бір оқушы оқып береді.

Ү. Жаңа сабақты бекіту
<<Сын есімдер ұясы>> ойыны
410-жаттығу
Тірек сөздер стратегиясы - Мұғалім тірек сөздер береді. Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады.

ҮІ. Бағалау. Кері байланыс
ҮІІ. Үйге тапсырма
411-жаттығу
Жоспар бойынша әңгіме құрап келу.


Ұқсас жұмыстар
Абай Құнанбаев . Сын есім туралы қайталап өту
Сын есім жайлы
Қазақ тілі сабақ жоспары
Қанша? неше? нешінші? сұрағына жауап беретін сөздер
Жазғы демалыс
Ұлттық спорт түрлері
Тұйық етістік. мемлекеттік тіл. 8 сынып
Негізгі және туынды сын есім туралы
Сан есім. 3 сынып
Нәтиже сабақ . Қазақ тіліндегі сөздердің тасымалдануы
Пәндер