Қазақ тілі 4 сынып. "етістік"

Сабақтың тақырыбы : Етістік
Сабақтың мақсаты : Етістік туралы білетін білімдерін еске түсіру, толықтыру. Оқушылардың өзіндік іс-әрекет дербестігін арттыру.
Есте сақтау, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту. Танымдық қабілеттерін жетілдіру. Сөздік қорларын молайту.
Білімге деген құштарлықтарын ояту.
Түрі : Дәстүрлі
Типі : Қайталау сабақ
Әдісі : топтық жұмыс, сұрақ-жауап, проблемалық
Көрнекілігі : Интерактивті тақта, суреттер, үлестірмелер
Сабақтың барысы
І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру, түгендеу.
Топқа бөлу. 4 түрлі суреттер арқылы . Топпен жұмысты еске түсіру.
Ұйымшылдық, еңбексүйгіштік, бірін-бірі тыңдау.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
114-жаттығу . Сызба бойынша дәрігер сөзіне жалғанған жалғау түрлерін, жіктік жалғаулары мен септік жалғауларын салыстыру, ажырату.
Топтарға тапсырма
1. Дәрігермін, 2. дәрігерсің. 3. дәрігерге, 4. дәрігерден.
Бірін-бірі бағалайды. Жалғауларды салыстырады, ажыратады.
2. 4-топқа ребусты шешу, Жауабы : Етістік сөзі
ІІІ. Мақсат қою
Олай болса, бүгінгі сабақта, етістік туралы білетінімізді еске түсіріп, білімімізді тереңдетеміз.
3. Топтық тапсырма
Етістік туралы білетінімізді еске түсіреміз.
Етістік -заттың қимылын, іс-әрекетінбілдіретін сөз табы. Не істеді? Не қылды? Қайтті?деген сұрақтарпға жауап береді.
2-топ Етістіктің құрамына қарай бөлінуі. Мысал келтіру.
Етістік құрамына қарай дара, күрделі болып бөлінеді. Дара етістік бір ғана сөзден жасалады. Екі немесе одан да көп сөзден жасалады.
3-топ Етістіктің мағынасына қарай, құрамына қарай бөлінуі.
Негізгі, туынды етістіктер болып бөлінеді.
4- топ Етістіктің тұлғасына қарай бөлінуі .
Болымды, болымсыз болып бөлінеді . Мысалы Жаз-жазба, бар-барма, көр-көрме.
Оқушылардың бірін-бірі бағалау.
ІҮ. Білімдерін тексеру
Оқулықпен жұмыс . 2-жаттығу
Аристотель туралы мағлұмат беру.
Әбунасыр Әл-Фараби кім? Білетіндерін, қосымша материалдарын сұрау.
4. Мәтінмен жұмыс
« Сюжетті таблица» стратегиясы бойынша жұмыс. Таблицаны толтыру.
Тақтамен жұмыс. Етістіктерді табу, жазу.
Түседі, ақтарып шығады, көреді, оқып қоя салмаған, оқи берген, ашып отырған, шарлаған.
3-жаттығу . жұмбақты оқып жатқа жазу. Етістіктердің дара, күрделі екенін ажырату. Дара етістіктерді, күрделі етістіктерге айналдыру.
Қалқиды-қалқып тұр. Балқиды-балқып жатыр.
5-Топтық тапсырма 4-топқа берілген етістіктерді теріп жазу, дәлелдеу, сөйлем құрау.
Ү Сабақты қорыту
Бердібек Соқпақбаевтың «Саққұлақ» өлеңінен етістіктерді табу.
7- топтық жұмыс. Кластер құрғызу.
Етістік туралы не білеміз?
ҮІ Үйге тапсырма 6-жаттығу «Туған жер»тақырыбында әңгіме құрау.
ҮІІ Бағалау Әр топ бойынша
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz