Тынысалу мүшелері (ашық сабақ)

Сабақтың тақырыбы
: Тынысалу мүшелері
Сабақтың мақсаты
: Тынысалудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.
Міндеттері:
-
Тыныс алу процесінің мәнімен, адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу:
Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық -гигеналық әдетке тәрбиелеу. Салауатты өмір сүру әдетін тәрбиелеу.
Оқушыларды талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту.
Құрал -жабдықтар: Тынысалу мүшелерінің құрылысы, кесте, электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.
Сабақтың типі:
Аралас сипатта
Қолданылатын модульдер
: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ,
Стратегиялық іс әрекет
: «Блум таксономиясы», «Топтық жұмыс», «Жұптас - ойлан - бөліс», «Сәйкестендіру», «Кlaster» әдісі, «топтық бағалау».
Ұйымдастыру:
Оқушыларды түске байланысты топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.
«5»- 5-6 ұпай
«4» 4 ұпай
«3» 3 ұпай
Үй тапсырмасы.
- Білу:7 миналған білімді еске түсіру.
« Таңғажайып тоғыздық» тапсырмасын орындау
- Жасуша оргонойдтарын ата?
- Ішкі және сыртқы секреция бездерін салыстыр.
- Жүйке жасушасы қалай аталады?
- Анализаторлар дегеніміз не?
- Тірек- қимыл жүйесінің қызметі
- Қан жасушаларын ата?
- Лейкоциттің қызметі
- Қанайналым мүшелерін ата?
- Қантамырлар түрлерін ата?
Жаңа сабақ ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)
- Түсіну:5 мин «Жұптасып - ойлан - бөліс» 5 минМәтін мен жұмыс. Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша топ болып талқылау.
- Қолдану:10 минМуляж, суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.
- Талдау. 5мин Суретік тапсырма
Мына суретті қалай түсіндірер едің? Нақты жауаптармен талдап, дәлелде.
Сергіту сәті.
- Жинақтау5 мин
І топ Сәйкестігін тап.
- Сүйекті шеміршекті пердесі бар.
- 3 жұп қуыс шеміршекті мүше
- Сілемейлі қабықшамен қапталған
- 2 дыбыс сіңірлері бар
5. Лейкоцит жасушалары бар
6. Дыбыс саңылауы орналасқан
7. Ауаны өткізуге дыбыс шығаруға көмектеседі.
8. Ауаны ылғалдандырады.
9. Ұзындығы 9-12см болады
10. Өкпе көпіршектерімен аяқталады.
11. Жартылай шеміршекті сақиналардан тұрады.
12. Кеңірдектің жалғасы
13. Кеуекті мүше
14. Диаметрі 0, 2-0, 3мм
15. Дәнекер ұлпасынан түзілген қабықшасы бар.
ІІ топ Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық тыныс алу жолдарын реті
бойынша орналастыр.
6 Бағалау 3мин оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды
Үйге тапсырма 1мин &41 Тынысалу қозғалыстары.
Рефлексия 2мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz