Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Тынысалу мүшелері (ашық сабақ)
Сабақтың тақырыбы: Тынысалу мүшелеріСабақтың мақсаты: Тынысалудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.Міндеттері: -
Тыныс алу процесінің мәнімен,адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу:
Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық - гигеналық әдетке тәрбиелеу.Салауатты өмір сүру әдетін тәрбиелеу.
Оқушыларды талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту.
Құрал - жабдықтар: Тынысалу мүшелерінің құрылысы, кесте, электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.
Сабақтың типі: Аралас сипаттаҚолданылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ, Стратегиялық іс әрекет: <<Блум таксономиясы>>, <<Топтық жұмыс>>, <<Жұптас - ойлан - бөліс>>, <<Сәйкестендіру>>, <<Кlaster>> әдісі, <<топтық бағалау>>.Ұйымдастыру: Оқушыларды түске байланысты топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.
№
Оқушы аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
1
1
1
1
2
<<5>>- 5-6 ұпай
<<4>> 4 ұпай
<<3>> 3 ұпай
Үй тапсырмасы.
* Білу: 7 мин алған білімді еске түсіру.
<< Таңғажайып тоғыздық>> тапсырмасын орындау
* Жасуша оргонойдтарын ата?
* Ішкі және сыртқы секреция бездерін салыстыр.
* Жүйке жасушасы қалай аталады?
* Анализаторлар дегеніміз не?
* Тірек- қимыл жүйесінің қызметі
* Қан жасушаларын ата?
* Лейкоциттің қызметі
* Қанайналым мүшелерін ата?
* Қантамырлар түрлерін ата?
Жаңа сабақ ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)
* Түсіну: 5 мин <<Жұптасып - ойлан - бөліс>> 5 мин Мәтін мен жұмыс.Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша топ болып талқылау.
* Қолдану: 10 мин Муляж , суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.
* Талдау. 5мин Суретік тапсырма
Мына суретті қалай түсіндірер едің? Нақты жауаптармен талдап, дәлелде.
-9753603323590Көмейдің құрылысы
Сергіту сәті.
* Жинақтау 5 мин
І топ Сәйкестігін тап.
Мұрын қуысы (кеңсірік)
Көмекей (көмей)
Кеңірдек
Өкпе
Ауатамыр
* Сүйекті шеміршекті пердесі бар.
* 3 жұп қуыс шеміршекті мүше
* Сілемейлі қабықшамен қапталған
* 2 дыбыс сіңірлері бар
5.Лейкоцит жасушалары бар
6.Дыбыс саңылауы орналасқан
7.Ауаны өткізуге дыбыс шығаруға көмектеседі.
8. Ауаны ылғалдандырады.
9. Ұзындығы 9-12см болады
10.Өкпе көпіршектерімен аяқталады.
11. Жартылай шеміршекті сақиналардан тұрады.
12.Кеңірдектің жалғасы
13.Кеуекті мүше
14.Диаметрі 0,2-0,3мм
15.Дәнекер ұлпасынан түзілген қабықшасы бар.
ІІ топ Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық тыныс алу жолдарын реті
бойынша орналастыр.
2.Көмей
1.Кеңсірік
3.Артериялар
6.Жұтқыншақ
8.Ішектер
7.Өкпе
5.Бронхы
4.Өңеш
9.Асқазан
11.Жүрек
10.Кеңірдек
6 Бағалау 3мин оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды
№
Оқушы аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Үйге тапсырма 1мин &41 Тынысалу қозғалыстары.
Рефлексия 2мин
Тыныс алу процесінің мәнімен,адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу:
Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық - гигеналық әдетке тәрбиелеу.Салауатты өмір сүру әдетін тәрбиелеу.
Оқушыларды талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту.
Құрал - жабдықтар: Тынысалу мүшелерінің құрылысы, кесте, электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.
Сабақтың типі: Аралас сипаттаҚолданылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ, Стратегиялық іс әрекет: <<Блум таксономиясы>>, <<Топтық жұмыс>>, <<Жұптас - ойлан - бөліс>>, <<Сәйкестендіру>>, <<Кlaster>> әдісі, <<топтық бағалау>>.Ұйымдастыру: Оқушыларды түске байланысты топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.
№
Оқушы аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
1
1
1
1
2
<<5>>- 5-6 ұпай
<<4>> 4 ұпай
<<3>> 3 ұпай
Үй тапсырмасы.
* Білу: 7 мин алған білімді еске түсіру.
<< Таңғажайып тоғыздық>> тапсырмасын орындау
* Жасуша оргонойдтарын ата?
* Ішкі және сыртқы секреция бездерін салыстыр.
* Жүйке жасушасы қалай аталады?
* Анализаторлар дегеніміз не?
* Тірек- қимыл жүйесінің қызметі
* Қан жасушаларын ата?
* Лейкоциттің қызметі
* Қанайналым мүшелерін ата?
* Қантамырлар түрлерін ата?
Жаңа сабақ ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)
* Түсіну: 5 мин <<Жұптасып - ойлан - бөліс>> 5 мин Мәтін мен жұмыс.Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша топ болып талқылау.
* Қолдану: 10 мин Муляж , суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.
* Талдау. 5мин Суретік тапсырма
Мына суретті қалай түсіндірер едің? Нақты жауаптармен талдап, дәлелде.
-9753603323590Көмейдің құрылысы
Сергіту сәті.
* Жинақтау 5 мин
І топ Сәйкестігін тап.
Мұрын қуысы (кеңсірік)
Көмекей (көмей)
Кеңірдек
Өкпе
Ауатамыр
* Сүйекті шеміршекті пердесі бар.
* 3 жұп қуыс шеміршекті мүше
* Сілемейлі қабықшамен қапталған
* 2 дыбыс сіңірлері бар
5.Лейкоцит жасушалары бар
6.Дыбыс саңылауы орналасқан
7.Ауаны өткізуге дыбыс шығаруға көмектеседі.
8. Ауаны ылғалдандырады.
9. Ұзындығы 9-12см болады
10.Өкпе көпіршектерімен аяқталады.
11. Жартылай шеміршекті сақиналардан тұрады.
12.Кеңірдектің жалғасы
13.Кеуекті мүше
14.Диаметрі 0,2-0,3мм
15.Дәнекер ұлпасынан түзілген қабықшасы бар.
ІІ топ Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық тыныс алу жолдарын реті
бойынша орналастыр.
2.Көмей
1.Кеңсірік
3.Артериялар
6.Жұтқыншақ
8.Ішектер
7.Өкпе
5.Бронхы
4.Өңеш
9.Асқазан
11.Жүрек
10.Кеңірдек
6 Бағалау 3мин оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды
№
Оқушы аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Үйге тапсырма 1мин &41 Тынысалу қозғалыстары.
Рефлексия 2мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz