Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Тынысалу мүшелері (ашық сабақ)

Сабақтың тақырыбы: Тынысалу мүшелеріСабақтың мақсаты: Тынысалудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.Міндеттері: -
Тыныс алу процесінің мәнімен,адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу:
Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық - гигеналық әдетке тәрбиелеу.Салауатты өмір сүру әдетін тәрбиелеу.
Оқушыларды талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту.
Құрал - жабдықтар: Тынысалу мүшелерінің құрылысы, кесте, электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.
Сабақтың типі: Аралас сипаттаҚолданылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ, Стратегиялық іс әрекет: <<Блум таксономиясы>>, <<Топтық жұмыс>>, <<Жұптас - ойлан - бөліс>>, <<Сәйкестендіру>>, <<Кlaster>> әдісі, <<топтық бағалау>>.Ұйымдастыру: Оқушыларды түске байланысты топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.

Оқушы аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау

1
1
1
1
2

<<5>>- 5-6 ұпай
<<4>> 4 ұпай
<<3>> 3 ұпай
Үй тапсырмасы.
* Білу: 7 мин алған білімді еске түсіру.
<< Таңғажайып тоғыздық>> тапсырмасын орындау
* Жасуша оргонойдтарын ата?
* Ішкі және сыртқы секреция бездерін салыстыр.
* Жүйке жасушасы қалай аталады?
* Анализаторлар дегеніміз не?
* Тірек- қимыл жүйесінің қызметі
* Қан жасушаларын ата?
* Лейкоциттің қызметі
* Қанайналым мүшелерін ата?
* Қантамырлар түрлерін ата?
Жаңа сабақ ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)
* Түсіну: 5 мин <<Жұптасып - ойлан - бөліс>> 5 мин Мәтін мен жұмыс.Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша топ болып талқылау.
* Қолдану: 10 мин Муляж , суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.

* Талдау. 5мин Суретік тапсырма
Мына суретті қалай түсіндірер едің? Нақты жауаптармен талдап, дәлелде.

-9753603323590Көмейдің құрылысы

Сергіту сәті.

* Жинақтау 5 мин
І топ Сәйкестігін тап.

Мұрын қуысы (кеңсірік)
Көмекей (көмей)
Кеңірдек
Өкпе

Ауатамыр

* Сүйекті шеміршекті пердесі бар.
* 3 жұп қуыс шеміршекті мүше
* Сілемейлі қабықшамен қапталған
* 2 дыбыс сіңірлері бар
5.Лейкоцит жасушалары бар
6.Дыбыс саңылауы орналасқан
7.Ауаны өткізуге дыбыс шығаруға көмектеседі.
8. Ауаны ылғалдандырады.
9. Ұзындығы 9-12см болады
10.Өкпе көпіршектерімен аяқталады.
11. Жартылай шеміршекті сақиналардан тұрады.
12.Кеңірдектің жалғасы
13.Кеуекті мүше
14.Диаметрі 0,2-0,3мм
15.Дәнекер ұлпасынан түзілген қабықшасы бар.

ІІ топ Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық тыныс алу жолдарын реті
бойынша орналастыр.

2.Көмей

1.Кеңсірік
3.Артериялар

6.Жұтқыншақ
8.Ішектер
7.Өкпе

5.Бронхы
4.Өңеш

9.Асқазан
11.Жүрек
10.Кеңірдек

6 Бағалау 3мин оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды

Оқушы аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау

Үйге тапсырма 1мин &41 Тынысалу қозғалыстары.
Рефлексия 2мин


Ұқсас жұмыстар
ТЫНЫС АЛУ ҚОЗҒАЛЫСТАРЫ ӨКПЕНІҢ ТІРШІЛІК СЫЙЫМДЫЛЫҒЫ
Көпжасушалы жануарлардың тыныс алуы
Жүйке жүйесі және сезім мүшелері
Өсімдіктің тыныс алуы және ауамен қоректенуі
Тіршілік негізі, аминқышқылдары мономерлерінен тұратын күрделі биополимерлер
Медицина ғылымының атасы
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті. 7 сынып
Зат алмасу және жасушада энергияның өзгеруі
Жалпақ құрттар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері
Органикалық дүниенің даму тарихы
Пәндер