Тынысалу мүшелері (ашық сабақ)

Сабақтың тақырыбы : Тынысалу мүшелері
Сабақтың мақсаты : Тынысалудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.
Міндеттері: -

Тыныс алу процесінің мәнімен, адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу:

Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық -гигеналық әдетке тәрбиелеу. Салауатты өмір сүру әдетін тәрбиелеу.

Оқушыларды талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту.

Құрал -жабдықтар: Тынысалу мүшелерінің құрылысы, кесте, электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.

Сабақтың типі: Аралас сипатта
Қолданылатын модульдер : Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ,
Стратегиялық іс әрекет : «Блум таксономиясы», «Топтық жұмыс», «Жұптас - ойлан - бөліс», «Сәйкестендіру», «Кlaster» әдісі, «топтық бағалау».
Ұйымдастыру: Оқушыларды түске байланысты топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.

Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.

Оқушы аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
№:
Оқушы аты-жөні:
Білу: 1
Түсіну: 1
Қолдану: 1
Талдау: 1
Жинақтау: 2
Бағалау:

«5»- 5-6 ұпай

«4» 4 ұпай

«3» 3 ұпай

Үй тапсырмасы.

  1. Білу:7 миналған білімді еске түсіру.

« Таңғажайып тоғыздық» тапсырмасын орындау

  1. Жасуша оргонойдтарын ата?
  2. Ішкі және сыртқы секреция бездерін салыстыр.
  3. Жүйке жасушасы қалай аталады?
  4. Анализаторлар дегеніміз не?
  5. Тірек- қимыл жүйесінің қызметі
  6. Қан жасушаларын ата?
  7. Лейкоциттің қызметі
  8. Қанайналым мүшелерін ата?
  9. Қантамырлар түрлерін ата?

Жаңа сабақ ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)

  1. Түсіну:5 мин «Жұптасып - ойлан - бөліс» 5 минМәтін мен жұмыс. Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша топ болып талқылау.
  2. Қолдану:10 минМуляж, суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.
  3. Талдау. 5мин Суретік тапсырма

Мына суретті қалай түсіндірер едің? Нақты жауаптармен талдап, дәлелде.

Сергіту сәті.

  1. Жинақтау5 мин

І топ Сәйкестігін тап.

Мұрын қуысы (кеңсірік)
Көмекей (көмей)
Кеңірдек
Өкпе
Ауатамыр
Мұрын қуысы (кеңсірік):
Көмекей (көмей):
Кеңірдек:
Өкпе:
Ауатамыр:
  1. Сүйекті шеміршекті пердесі бар.
  2. 3 жұп қуыс шеміршекті мүше
  3. Сілемейлі қабықшамен қапталған
  4. 2 дыбыс сіңірлері бар

5. Лейкоцит жасушалары бар

6. Дыбыс саңылауы орналасқан

7. Ауаны өткізуге дыбыс шығаруға көмектеседі.

8. Ауаны ылғалдандырады.

9. Ұзындығы 9-12см болады

10. Өкпе көпіршектерімен аяқталады.

11. Жартылай шеміршекті сақиналардан тұрады.

12. Кеңірдектің жалғасы

13. Кеуекті мүше

14. Диаметрі 0, 2-0, 3мм

15. Дәнекер ұлпасынан түзілген қабықшасы бар.

ІІ топ Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық тыныс алу жолдарын реті

бойынша орналастыр.

6 Бағалау 3мин оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды

Оқушы аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
№:
Оқушы аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Талдау:
Жинақтау:
Бағалау:

Үйге тапсырма 1мин &41 Тынысалу қозғалыстары.

Рефлексия 2мин

F:\15_L3W1D5_Сабақ бойынша кері байланыс.png


Ұқсас жұмыстар
ТЫНЫС АЛУ ҚОЗҒАЛЫСТАРЫ ӨКПЕНІҢ ТІРШІЛІК СЫЙЫМДЫЛЫҒЫ
Көпжасушалы жануарлардың тыныс алуы
Жүйке жүйесі және сезім мүшелері
Өсімдіктің тыныс алуы және ауамен қоректенуі
Тіршілік негізі, аминқышқылдары мономерлерінен тұратын күрделі биополимерлер
Медицина ғылымының атасы
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті. 7 сынып
Зат алмасу және жасушада энергияның өзгеруі
Жалпақ құрттар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері
Органикалық дүниенің даму тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz