Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Нан туралы өлең (қысқа мерзімді жоспар) ана тілі-4 сынып
4 сыныпқа арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар
|Пәні |Ана тілі |
|Сабақтың тақырыбы: | Кәрім Сауғабаев. Нан туралы өлең |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Кәрім Сауғабаевтың «Нан туралы өлең» атты |
| |шығармасымен танысады. Өлеңнің өзекті түйінді ойын |
| |ашуға үйренеді, өз бетінше шығармашылықпен жұмыс |
| |істеуге төселеді. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамиды. Тақырыпты өмірмен |
| |байланыстыра отырып сөйлеу мәдениеттері артады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Нанды қастерлеуге, ас атасы –нан екендігін, нанның |
| |адам өміріндегі ең маңызды ас екендігін, оның оңай |
| |жолмен келмейтіндігін айтып ұғынады Түсініксіз |
| |жерлерін талдайды. |
| |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады,|
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
|Сілтеме |Оқулық 4 сынып, 253– 256 беттер. |
|Сабақта қолданылатын | 1.Оқулық |
|материалдар: |2.суреттер |
| |3.Бағалау жолақшасы |
|Оқыту әдістері: |СТО |1.жұппен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |2.топтық жұмыс |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 3 |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |топқа бөлу, бағалау жолақшаларын тарату, топ ережесін |
| |еске түсіру. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру|«Түлік туралы сабақ» өлеңінің мазмұнын сұрау. |
| |Өлеңнің авторы кім? |
| |1. Болат пен Марат неге таласты? |
| |2. Оларға тағы кім қосылды? |
| |3. Болаттың сұрағына сендер қалай жауап берер едіңдер?|
| |Қой атаулары: қозы, қой, тоқты, тұсақ, саулық (ешкі, |
| |лақ, серке, теке) |
| |Сиыр атаулары: бұзау, тайынша, торпақ, баспақ, |
| |дөнежін, құнажын |
| |Жылқы атаулары: жабағы, тай, құнан, дөнен, бесті. |
| |Төрт түлік туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер? |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Тақырыпты ашу. |
| |1 масақтан – 75 дән алынады екен, Осындай 10 масақтан |
| |неше дән алынды? |
| |75•10=750 дән алынды. |
| |- Есеп не жайлы? (дән) |
| |- Дән ненің тұқымы? (бидай) |
| |- Бидайдан не аламыз? (ұн, нан) |
| |-Нан туралы қандай шығармалармен таныстық? (қатқан |
| |нан, Егінші мен қасқыр, Қаңбақ пен бидай т. б) |
| |Топқа бөлу.(дән, масақ, бидай.) |
|ІҮ. Оқулықпен жұмыс |Оқулықтағы Кәрім Сауғабаевтың «Нан туралы өлеңі»өлеңін|
| |мәнерлеп оқуып, мазмұнын айтуға дайындалады. |
| |1. Өлеңді мәнерлеп оқып беремін. |
| |2. Оқушылар топпен оқып шығады. |
| |Автор туралы мәлімет: |
| |Сауғабаев Кәрім (1941–2002) 20 қазанда Қарағанды |
| |облысы, Егіндібұлақ (бұрынғы Қу)ауданының Едірей |
| |ауылдық кеңесінде туған.1964 жылы Қарағанды |
| |педагогикалық институтын, 1972 жылы Қазақ мемлекеттік |
| |университетінің журналистика факультетін сырттай оқып |
| |бітіреді.Балаларға арналған алғашқы өлеңдері 1972 жылы|
| |кітап болып шығады. 1973 жылдан Егіндібұлақ аудандық |
| |«Ленин туы» газетінің редакторы болып қызмет атқарды. |
| |Шығармалары: Мойындау. Өлеңдер. А., «Жазушы», 1972; |
| |Көктем келді, алақай. Өлеңдер. А., «Жалын», 1977; Ақша|
| |қар. Өлеңдер. А., «Жазушы», 1980; Балқан таудың |
| |басында. Өлеңдер. А., «Жазушы», 1982; Үлкендерден үлгі|
| |аламыз. Өлеңдер. А., «Жазушы», 1983; Үшқара оттары. |
| |Өлеңдер. А., «Жазушы», 1985. |
|Ү. Тапсырма |1 топ: |
| |1. Өлеңде қандай сөз жиі қолданылды? |
| |2. Нан дастарханға қалай келеді? |
| |3.Нан - өмір, нан - ән, нан - нәр, себебі... |
| |4. өлең шығару |
| |Нансыз тыныштық болмайды, себебі... |
| |Бір дән жатса, еңкейіңдер, көтеріңдер, себебі... |
| |2 топ: |
| |1. Жиі қолданудың мақсаты неде? |
| |2. Еңбек туралы мақал айт. |
| |3. Нансыз тыныштық болмайды, себебі... |
| |4. өлең шығару |
| |3 топ: |
| |1.Осы өлеңде Қайталау бар ма? |
| |2. Нанға қатысты тыйым сөздер айт |
| |3. Бір дән жатса, еңкейіңдер, көтеріңдер, себебі... |
| |4. өлең шығару |
|Ү. Сергіту сәті |Қимыл -қозғалыс жаттығулары |
|ҮІ. Дәптермен жұмыс |Құрастырған өлеңдерін дәптерге жазады. |
|ҮІІ. Пысықтау |. Ой толғаныс сатысы: |
| |1. Оқушылар біздің дастарханымыздағы нан тағамдарын |
| |атайықшы; |
| |Тоқаш, бәліш, торт, тәтті кекс, печенье, бауырсақ т. |
| |б. |
| |2. Ал осы бауырсақты қалай жасаймыз? Аналарыңнан |
| |көргендерің бар ма? |
| |/бауырсақтың жасалу жолдарын оқушылар баяндайды./ |
|ҮІІІ. Қорытынды |Сабақ ұнады ма? |
| |Бүгін біз нені үйрендік? |
| |Нан жайлы өз пікіріңді айт |
|ІХ. Үй тапсырмасы |Өлеңді мәнерлеп оқу. 256-257 беттер. «Нанды қастерлей|
| |білейік» эссе жазу |
|Х. Бағалау |Сабақ барысында алған белгілерімен қорытып, бағалау. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz