Аралас сандарды азайту. 5 сынып

5-сынып Математика

Сабақтың тақырыбы
Аралас сандарды азайту.
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Аралас сандарды азайту.: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаттар
Аралас сандарды азайту.:
  • ойлау қабілетін дамыту;
  • ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;
  • сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту;
  • топтық жұмысқа бейімдеу;
  • өзін-өзі реттеуді үйрету.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі мақсаттар
Аралас сандарды азайту.: Аралас сандарды азайту туралы білімдерін тереңдету; білімін есептер шығаруда пайдалана білуге, түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе білуге баулу.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижелері
Аралас сандарды азайту.: Аралас саннан аралас санды, натурал санды, бөлшекті және натурал саннан аралас санды азайта алады, түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе біледі.
Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Аралас сандарды азайту.: 5 сынып математика оқулығы, Т. Алдамұратова. «Атамұра», 2010ж; үлестірме қағаздар, бағалау парағы, постер, түрлі-түсті фломастерлер.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Аралас сандарды азайту.:

Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайтқанда, олардың бүтін бөліктерінің айырмасын, бөлшек бөліктерінің айырмасын табамыз және бүтін бөліктерінің айырмасы мен бөлшек бөліктерінің айырмасының қосындысын аралас сан түрінде жазу керек.

Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды азайту үшін, олардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту керек.

Натурал саннан аралас санды азайту үшін натурал санды бөлімі азайтқыштың бөліміндей аралас сан түрінде жазып, азайтуды орындау керек.

Аралас саннан натурал санды азайтқанда, аралас санның бүтін бөлігінен натурал сан азайтылып, бөлшек бөлігі тіркеліп жазылады.

Сабақтың тақырыбы: Оқыту әдістері
Аралас сандарды азайту.: Блум таксономиясы, топтық жұмыс, жеке жұмыс.
Сабақтың тақырыбы: Кезеңдер
Аралас сандарды азайту.: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сабақтың тақырыбы:

Ұйымдас-

тыру кезеңі

Аралас сандарды азайту.: Сәлемдеседі, сынып оқушыларының көңіл-күйін, дайындығын сұрайды, жақсы тілек тілейді, түгендейді
Мұғаліммен сәлемдеседі, бір-біріне сәттілік тілейді
Сабақтың тақырыбы: Мақсат қою
Аралас сандарды азайту.: Сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақтың мақсат-міндеттерін толықтырады.
Сабақтың мақсатын қояды
Сабақтың тақырыбы: Білу
Аралас сандарды азайту.:

1. Үй жұмысына тоқталады, нөмірлерін атап өтеді: №693(1, 2), №694(1), 695, 696.

Дәптерлерін жинап алады.

Жалпы білімін тексереді:

2. Жіңішке және жалпақ сұрақтар қояды.

3. Тест тапсырмасын ұсынады.

1. Дәптерлерін ауыстырады.

2. Сұрақтарға жауап береді.

3. Топтық тест тапсырмаларын орындайды, кілті бойынша өздерін өздері тексереді, баға қояды.

Сабақтың тақырыбы: Қолдану
Аралас сандарды азайту.:

Тапсырмалар ұсынады .

№698(1-4),

«Кім жылдам?» ойынын ойнауды ұсынады. №699(1), №701(1, 2), №702.

№698(1-4) - топтық жұмыс.

№699(1), №701(1, 2), №702 - жеке жұмыс.

Сабақтың тақырыбы: Талдау
Аралас сандарды азайту.: Тақырып бойынша талдау сұрақтарын қояды
Жеке оқушылар жауап береді
Сабақтың тақырыбы: Жинақтау
Аралас сандарды азайту.: Қорытындылау сұрақтарын қояды
Постерге қандай сандарды азайтуды үйренгендігін жазып, әр топтан бір оқушы оқиды.
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Аралас сандарды азайту.: №698(5-8), №699(2), №704.
Дәптерлеріне белгілеп алады
Сабақтың тақырыбы:

Сабақты бағалау

Бағалау

Аралас сандарды азайту.:

Сабақтың маңыздылығына тоқталады, оқушылардың жауаптарын толықтырады.

Оқуды бағалайды.

Мысалдар келтіруге тырысады.

Өзін-өзі бағалайды.

Сабақтың тақырыбы: Рефлексия
Аралас сандарды азайту.: Сабақтан алған әсерін сұрайды
Сабақтан алған әсерін бағалау парағының келесі бетіне жазады.

Сынып төрт топқа бөлінген. Олардың өзіне тән түсі бар: қызыл, жасыл, сары, көк. Топ нөмірлері, тест тапсырмасы жазылған парақтар, өзін-өзі бағалау парақтары, фломастердің және тақтада жазуға арналған бордың түсі бір топ үшін бірдей етіп таңдалған.

Барысы

Ұйымдастыру:

1. Сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау, сабаққа дайындығын тексеру, тілек айту.

-Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің қалай? Сабаққа дайынбыз ба? Кітап, қалам, дәптерлеріміз орнында ма? Онда сабақты бастамас бұрын, бір-бірімізге жақсы тілек айтып жіберейік. Мен бүгінгі сабағымыз сәтті өтсін деп тілек білдіремін. Ал сендерден кім сыныптастарына тілек айтқысы келеді?

2. Түгендеу: Кезекші, сабаққа келмей қалған оқушыларды айта ғой.

Мақсат қойдыру

-Жарайды, олай болса, бүгінгі сабағымызға мақсат қояйық. Қандай тақырып үйреніп жатырмыз?(Аралас сандарды азайту) . Бүгін осы тақырып бойынша білімдерімізді тереңдете түсеміз, яғни, осы тақырыпты бекітеміз, есеп шығарамыз, ойымызды дамытамыз. Тағы да қандай мақсат қоя аламыз?(оқушылар да мақсат қояды) .

Білу

1. Үй жұмысына тоқталу.

-Үйге қандай тапсырма беріліп еді? (№693(1, 2), №694(1), 695, 696) Орындай алдыңдар ма?

Дәптерлерін ауыстыру(екінші дәптердің ішінде өзін-өзі бағалау парағы болады) .

2. Жалпы білімін тексеру (Жіңішке және жалпақ сұрақтар стратегиясы н қолдану) .

1) 15 саны қандай сан? (натурал сан)

2) 15 санын аралас сан түрінде жазуға бола ма? (иә)

3) 15санын кім аралас санға айналдырып береді?(бір-екі оқушы жауап береді)

4) Олай болса, кез келген натурал санды аралас санға айналдыра аламыз ба?(иә)

Тақтада орындау:

5) Азайтуды орында: 4 1 3 \frac{1}{3} -1 1 2 \frac{1}{2} =?(қалай орындалғанын түсіндіру)

-Дәптерімізге бүгінгі күн мен осы мысалды жазып аламыз.

3. Топтық тест тапсырмаларын орындау (тапсырма саны топтағы оқушы санына сәйкес болу керек, әрқайсысы біреуін орындап, тұсына атын жазып қояды, берілген уақыт біткенше топ болып қайта қарап, қателіктерін анықтап, түзетуге болады) :

1. Азайтуды орында:

6 1 2 \frac{1}{2} - 3 3 7 \frac{3}{7} ;

А) 3 2 14 \frac{2}{14} Ә) 3 1 7 \frac{1}{7} Б) 2 1 7 \frac{1}{7} В) 3 1 14 \frac{1}{14} .

2. Азайтуды орында:

8 3 4 \frac{3}{4} - 2 5 8 \frac{5}{8} ;

А) 6 4 8 \frac{4}{8} Ә) 6 1 2 \frac{1}{2} Б) 6 1 8 \frac{1}{8} В) 6 1 4 \frac{1}{4} .

3. Азайтуды орында:

10 5 6 \frac{5}{6} - 4 4 9 \frac{4}{9} ;

А) 6 7 18 \frac{7}{18} Ә) 6 1 9 \frac{1}{9} Б) 6 1 6 \frac{1}{6} В) 5 7 18 \frac{7}{18} .

4. Азайтуды орында:

13 5 7 \frac{5}{7} - 8;

А) 5 2 7 \frac{2}{7} Ә) 5 5 7 \frac{5}{7} Б) 13 3 7 \frac{3}{7} В) 8 4 7 \frac{4}{7} .

5. Азайтуды орында:

11-7 5 9 \frac{5}{9} ;

А) 4 5 9 \frac{5}{9} Ә) 3 5 9 \frac{5}{9} Б) 4 4 9 \frac{4}{9} В) 3 4 9 \frac{4}{9} .

6. Азайтуды орында:

8 5 12 \frac{5}{12} - 2 1 12 \frac{1}{12} ;

А) 6 1 3 \frac{1}{3} Ә) 5 1 3 \frac{1}{3} Б) 6 4 12 \frac{4}{12} В) 5 1 12 \frac{1}{12} .

Кілті: 1. В 2. Б 3. А 4. Ә 5. В 6. А.

Тест кілті арқылы өздерін өздеріне тексерту, бағалату.

Қолдану


Ұқсас жұмыстар
Аралас сандарды қосу және азайту. Сабақтың тақырыбы
Аралас сандарды азайту. 6 сынып. қысқа мерзімді жоспарлау
Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту
Аралас сандарды азайту
Аралас сандарды азайту мен қосу тақырыбын қайталау
Рационал сан
5 класс емтихан сұрақтары
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz