Аралас сандарды азайту. 5 сынып

5-сынып Математика
- ойлау қабілетін дамыту;
- ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;
- сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту;
- топтық жұмысқа бейімдеу;
- өзін-өзі реттеуді үйрету.
Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайтқанда, олардың бүтін бөліктерінің айырмасын, бөлшек бөліктерінің айырмасын табамыз және бүтін бөліктерінің айырмасы мен бөлшек бөліктерінің айырмасының қосындысын аралас сан түрінде жазу керек.
Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды азайту үшін, олардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту керек.
Натурал саннан аралас санды азайту үшін натурал санды бөлімі азайтқыштың бөліміндей аралас сан түрінде жазып, азайтуды орындау керек.
Аралас саннан натурал санды азайтқанда, аралас санның бүтін бөлігінен натурал сан азайтылып, бөлшек бөлігі тіркеліп жазылады.
Ұйымдас-
тыру кезеңі
1. Үй жұмысына тоқталады, нөмірлерін атап өтеді: №693(1, 2), №694(1), 695, 696.
Дәптерлерін жинап алады.
Жалпы білімін тексереді:
2. Жіңішке және жалпақ сұрақтар қояды.
3. Тест тапсырмасын ұсынады.
1. Дәптерлерін ауыстырады.
2. Сұрақтарға жауап береді.
3. Топтық тест тапсырмаларын орындайды, кілті бойынша өздерін өздері тексереді, баға қояды.
Тапсырмалар ұсынады .
№698(1-4),
«Кім жылдам?» ойынын ойнауды ұсынады. №699(1), №701(1, 2), №702.
№698(1-4) - топтық жұмыс.
№699(1), №701(1, 2), №702 - жеке жұмыс.
Сабақты бағалау
Бағалау
Сабақтың маңыздылығына тоқталады, оқушылардың жауаптарын толықтырады.
Оқуды бағалайды.
Мысалдар келтіруге тырысады.
Өзін-өзі бағалайды.
Сынып төрт топқа бөлінген. Олардың өзіне тән түсі бар: қызыл, жасыл, сары, көк. Топ нөмірлері, тест тапсырмасы жазылған парақтар, өзін-өзі бағалау парақтары, фломастердің және тақтада жазуға арналған бордың түсі бір топ үшін бірдей етіп таңдалған.
Барысы
Ұйымдастыру:
1. Сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау, сабаққа дайындығын тексеру, тілек айту.
-Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің қалай? Сабаққа дайынбыз ба? Кітап, қалам, дәптерлеріміз орнында ма? Онда сабақты бастамас бұрын, бір-бірімізге жақсы тілек айтып жіберейік. Мен бүгінгі сабағымыз сәтті өтсін деп тілек білдіремін. Ал сендерден кім сыныптастарына тілек айтқысы келеді?
2. Түгендеу: Кезекші, сабаққа келмей қалған оқушыларды айта ғой.
Мақсат қойдыру
-Жарайды, олай болса, бүгінгі сабағымызға мақсат қояйық. Қандай тақырып үйреніп жатырмыз?(Аралас сандарды азайту) . Бүгін осы тақырып бойынша білімдерімізді тереңдете түсеміз, яғни, осы тақырыпты бекітеміз, есеп шығарамыз, ойымызды дамытамыз. Тағы да қандай мақсат қоя аламыз?(оқушылар да мақсат қояды) .
Білу
1. Үй жұмысына тоқталу.
-Үйге қандай тапсырма беріліп еді? (№693(1, 2), №694(1), 695, 696) Орындай алдыңдар ма?
Дәптерлерін ауыстыру(екінші дәптердің ішінде өзін-өзі бағалау парағы болады) .
2. Жалпы білімін тексеру (Жіңішке және жалпақ сұрақтар стратегиясы н қолдану) .
1) 15 саны қандай сан? (натурал сан)
2) 15 санын аралас сан түрінде жазуға бола ма? (иә)
3) 15санын кім аралас санға айналдырып береді?(бір-екі оқушы жауап береді)
4) Олай болса, кез келген натурал санды аралас санға айналдыра аламыз ба?(иә)
Тақтада орындау:
5) Азайтуды орында: 4 -1 =?(қалай орындалғанын түсіндіру)
-Дәптерімізге бүгінгі күн мен осы мысалды жазып аламыз.
3. Топтық тест тапсырмаларын орындау (тапсырма саны топтағы оқушы санына сәйкес болу керек, әрқайсысы біреуін орындап, тұсына атын жазып қояды, берілген уақыт біткенше топ болып қайта қарап, қателіктерін анықтап, түзетуге болады) :
1. Азайтуды орында:
6 - 3 ;
А) 3 Ә) 3 Б) 2 В) 3 .
2. Азайтуды орында:
8 - 2 ;
А) 6 Ә) 6 Б) 6 В) 6 .
3. Азайтуды орында:
10 - 4 ;
А) 6 Ә) 6 Б) 6 В) 5 .
4. Азайтуды орында:
13 - 8;
А) 5 Ә) 5 Б) 13 В) 8 .
5. Азайтуды орында:
11-7 ;
А) 4 Ә) 3 Б) 4 В) 3 .
6. Азайтуды орында:
8 - 2 ;
А) 6 Ә) 5 Б) 6 В) 5 .
Кілті: 1. В 2. Б 3. А 4. Ә 5. В 6. А.
Тест кілті арқылы өздерін өздеріне тексерту, бағалату.
Қолдану
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz