Ең кіші ортақ еселік. 5 сынып

Сындарлы оқытуға негізделген сабақ

Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен білімді меңгеруге дағдыландыру мақсатында өз іс-тәжірибемде сындарлы оқыту әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалануға тырысамын. Сындарлы оқытуда оқушылар әр сабақта оқу үдерісінін барлық аспектілеріне белсенді қатысуы керек: олар топ болып жұмыс жасайды, өздерінің болжамдары мен сұрақтарын құрастырып, бір-біріне кеңес береді, өз алдарына мақсат қояды, алған нәтижелерін қадағалайды, идеяларымен эксперимент жасайды және «қателер оқудың ажырамас бөлігі» екенін түсіне отырып, тәуекелге барады. Топпен жұмыс жасау барысында бірін-бірі тыңдау, дене қимылдары, келіспеушілікті құрметпен білдіру қабілеттеріне назар аударылады. Оқушылар өзін және бірін-бірі бағалайды, өз білім деңгейін біледі және мұғаліммен бірге алдағы мақсаттарға қарай жылжиды, өз білімін қадағалау және бағалау қабілеттерін бойына сіңіреді. Бұл болса оқушының оқу үлгерімінің жоғарылауына септігін тигізеді.

Төменде 5-сыныптағы математика сабағында « Ең кіші ортақ еселік »тақырыбын оқушылардың өз бетінше меңгеруіне арналған және Блум таксономиясы бойынша құрылған сабақ үлгісін ұсынып отырмын.

Сабақтың тақырыбы
Ең кіші ортақ еселік
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаттар
Ең кіші ортақ еселік: Ойлау қабілетін дамыту; ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу; сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; топтық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді үйрету.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі мақсаттар
Ең кіші ортақ еселік: Ең кіші ортақ еселік туралы білім қалыптастыру; білімін есептер шығаруда пайдалана білуге, түсінгенін математика тілінде жеткізе білуге баулу.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижелері
Ең кіші ортақ еселік: Ең кіші ортақ еселік туралы үйренгендерін есептер шығаруда пайдалана біледі, түсінгендерін математика тілінде баяндай алады, санның еселігі, ең үлкен ортақ бөлгіш туралы алған білімдерімен байланыстыра алады.
Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Ең кіші ортақ еселік: 5 сынып математика оқулығы(Алдамұратова Т. «Атамұра» 2010), жұмыс парағы, өзін-өзі бағалау парағы, топтық бағалау парағы.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту әдістері
Ең кіші ортақ еселік: Блум таксономиясы, топтық жұмыс, жеке жұмыс.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Ең кіші ортақ еселік: ЕКОЕ- берілген сандардың әрқайсысына бөлінетін сандардың ең кішісі. Өзара жай екі санның ЕКОЕ-сі олардың көбейтіндісіне тең. Егер берілген сандардың біреуі қалғандарына бөлінетін болса, онда сол сан берілген сандардың ең кіші ортақ еселігі болады.
Сабақтың тақырыбы: Кезеңдер
Ең кіші ортақ еселік: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Ең кіші ортақ еселік: Сәлемдеседі, түгендейді, сынып оқушыларының көңіл-күйін сұрайды, дайындығын тексереді, жақсы тілек тілейді, топқа бөледі, топтық және өзін-өзі бағалау парағын таратады
Мұғаліммен сәлемдеседі, топқа бөлінеді, бір-біріне сәттілік тілейді
Сабақтың тақырыбы: Білу
Ең кіші ортақ еселік:

1. Өткен сабақтағы үй жұмысына талдау жасайды.

№302, №303, №304.

2. Жалпы білімін тексеру мақсатында топтарға бақылау қимасын таратады.

1. Қателіктерін айқындайды, түзетеді.

2. Топтық жұмыс.

Сабақтың тақырыбы: Мақсат қою
Ең кіші ортақ еселік: Сабақтың тақырыбын хабарлайды, жұмыс парағын таратады.
Мақсат қояды.
Сабақтың тақырыбы:

Түсіну

(Жаңа сабақ)

Ең кіші ортақ еселік: Жұмыс парағында жаңа тақырыпқа арналған сұрақтар ұсынады, түсіндіру жұмыстарын жүргізеді.
Топтық жұмыс:сұрақтарға жауап жазады, тақырыпты үйренеді.
Сабақтың тақырыбы: Қолдану
Ең кіші ортақ еселік:

Тапсырмалар ұсынады.

1. №307.

2. 308(1-5), №309(1-5) .

3. №311

Тапсырмаларды орындайды.

  1. Ауызша.
  2. Топтық жұмыс.
  3. Жеке жұмыс.
Сабақтың тақырыбы: Талдау
Ең кіші ортақ еселік: ЕКОЕ табу кезінде кездесетін жағдайлар туралы сұрақтар қояды.

Тапсырмаларды талдайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы: Жинақтау
Ең кіші ортақ еселік: Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтар қояды.
Жеке оқушылар жаңа тақырып бойынша үйренгендері туралы баяндайды.
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Ең кіші ортақ еселік: Үй жұмысын ұсынады, түсіндіріп өтеді.
Белгілеп алады.
Сабақтың тақырыбы: Тақырыпты бағалау
Ең кіші ортақ еселік: ЕКОЕ табу қажеттілігіне мысалдар келтіруді сұрайды, жауаптарын толықтырады.
Мысалдар келтіруге тырысады.
Сабақтың тақырыбы: Бағалау
Ең кіші ортақ еселік: Оқыту үшін және оқуды бағалайды.
Бақылаушылар топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды.
Сабақтың тақырыбы: Рефлексия
Ең кіші ортақ еселік: Бүгінгі сабақ туралы пікірін сұрайды.
Сабақтан алған әсерлерін жазып қалдырады.

Білу

1. Өткен сабақтағы үй жұмысын тексеру. Тақтада орындату.

№302, №303, №304. Оқушылар өздерін тексереді.

2. Топтық бақылау қимасын алу( мұғалім тапсырмалардың жауаптарын ауызша айтады, топтар өздерін өздері тексеріп, бағалайды) .

1. 12 санының бөлгіштерін жазыңдар.

2. 8 санының алғашқы үш еселігін жазыңдар.

3. 42 санын жай көбейткіштерге жіктеңдер.

4. 10 мен 14 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар.

5. ЕҮОБ(10, 11) =?

6. 25 пен 50 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші неге тең?

Түсіну

Жаңа тақырып. Ең кіші ортақ еселік.

Оқулықты пайдалана отырып, жұмыс парағындағы көп нүктелердің орнын толтыру, тақырыпты өз бетінше үйрену.

4 саны мен 6 санына ортақ еселік болатын үш санды жаз. Олардың ең кішісі қандай сан? Оны 4 пен 6 сандарының ең кіші ортақ еселігі деп атайды. Жазылуы: ЕКОЕ(4, 6) = . . .

Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігі(ЕКОЕ) - . . .

Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігін табу тәсілдері:

1-тәсіл . . .

Мысалдары:

28=2•2•7 18=2•32

24=2•2•2•3 120=23•3•5

ЕКОЕ(28, 24) = . . . = . . . ЕКОЕ(18, 120) = . . . = . . .

2-тәсіл . . .

Мысалы, 15 пен 20 сандарының ең кіші ортақ еселігін табайық.

Берілген сандардың ең үлкені-20. 20 -ның еселіктері: 20, 40, 60, 80, 100, . . .

20 санының осы еселіктерінің ішіндегі 15-ке бөлінетіндері: . . . , ең кішісі . . .

Онда ЕКОЕ(15, 20) = . . .

Өзара жай сандардың ең кіші ортақ еселігі . . .

Мысалы, ЕКОЕ(8, 9) = . . .

Егер берілген сандардың біреуі қалғандарына бөлінетін болса, онда сол сан . . .

Мысалы, ЕКОЕ(7, 21) = . . .

Қолдану.

Топтық жұмыстар(әр топтан бір оқушы тақтада, қалған оқушылар орнында орындайды, тақтадағы оқушы қателескен жағдайда сол топтың басқа мүшелері көмекке келеді) .


Ұқсас жұмыстар
Натурал сан
Оқушылардың теориялық білімдерін тексеру
Екінші сан
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
Сандар тобына
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Евклид алгоритмі
Жұп цифрларды жаз
Тапқырлар сайыс
Топ сұрақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz