Ең кіші ортақ еселік. 5 сынып

Сындарлы оқытуға негізделген сабақ
Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен білімді меңгеруге дағдыландыру мақсатында өз іс-тәжірибемде сындарлы оқыту әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалануға тырысамын. Сындарлы оқытуда оқушылар әр сабақта оқу үдерісінін барлық аспектілеріне белсенді қатысуы керек: олар топ болып жұмыс жасайды, өздерінің болжамдары мен сұрақтарын құрастырып, бір-біріне кеңес береді, өз алдарына мақсат қояды, алған нәтижелерін қадағалайды, идеяларымен эксперимент жасайды және «қателер оқудың ажырамас бөлігі» екенін түсіне отырып, тәуекелге барады. Топпен жұмыс жасау барысында бірін-бірі тыңдау, дене қимылдары, келіспеушілікті құрметпен білдіру қабілеттеріне назар аударылады. Оқушылар өзін және бірін-бірі бағалайды, өз білім деңгейін біледі және мұғаліммен бірге алдағы мақсаттарға қарай жылжиды, өз білімін қадағалау және бағалау қабілеттерін бойына сіңіреді. Бұл болса оқушының оқу үлгерімінің жоғарылауына септігін тигізеді.
Төменде 5-сыныптағы математика сабағында « Ең кіші ортақ еселік »тақырыбын оқушылардың өз бетінше меңгеруіне арналған және Блум таксономиясы бойынша құрылған сабақ үлгісін ұсынып отырмын.
1. Өткен сабақтағы үй жұмысына талдау жасайды.
№302, №303, №304.
2. Жалпы білімін тексеру мақсатында топтарға бақылау қимасын таратады.
1. Қателіктерін айқындайды, түзетеді.
2. Топтық жұмыс.
Түсіну
(Жаңа сабақ)
Тапсырмалар ұсынады.
1. №307.
2. 308(1-5), №309(1-5) .
3. №311
Тапсырмаларды орындайды.
- Ауызша.
- Топтық жұмыс.
- Жеке жұмыс.
Тапсырмаларды талдайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Білу
1. Өткен сабақтағы үй жұмысын тексеру. Тақтада орындату.
№302, №303, №304. Оқушылар өздерін тексереді.
2. Топтық бақылау қимасын алу( мұғалім тапсырмалардың жауаптарын ауызша айтады, топтар өздерін өздері тексеріп, бағалайды) .
1. 12 санының бөлгіштерін жазыңдар.
2. 8 санының алғашқы үш еселігін жазыңдар.
3. 42 санын жай көбейткіштерге жіктеңдер.
4. 10 мен 14 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар.
5. ЕҮОБ(10, 11) =?
6. 25 пен 50 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші неге тең?
Түсіну
Жаңа тақырып. Ең кіші ортақ еселік.
Оқулықты пайдалана отырып, жұмыс парағындағы көп нүктелердің орнын толтыру, тақырыпты өз бетінше үйрену.
4 саны мен 6 санына ортақ еселік болатын үш санды жаз. Олардың ең кішісі қандай сан? Оны 4 пен 6 сандарының ең кіші ортақ еселігі деп атайды. Жазылуы: ЕКОЕ(4, 6) = . . .
Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігі(ЕКОЕ) - . . .
Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігін табу тәсілдері:
1-тәсіл . . .
Мысалдары:
28=2•2•7 18=2•32
24=2•2•2•3 120=23•3•5
ЕКОЕ(28, 24) = . . . = . . . ЕКОЕ(18, 120) = . . . = . . .
2-тәсіл . . .
Мысалы, 15 пен 20 сандарының ең кіші ортақ еселігін табайық.
Берілген сандардың ең үлкені-20. 20 -ның еселіктері: 20, 40, 60, 80, 100, . . .
20 санының осы еселіктерінің ішіндегі 15-ке бөлінетіндері: . . . , ең кішісі . . .
Онда ЕКОЕ(15, 20) = . . .
Өзара жай сандардың ең кіші ортақ еселігі . . .
Мысалы, ЕКОЕ(8, 9) = . . .
Егер берілген сандардың біреуі қалғандарына бөлінетін болса, онда сол сан . . .
Мысалы, ЕКОЕ(7, 21) = . . .
Қолдану.
Топтық жұмыстар(әр топтан бір оқушы тақтада, қалған оқушылар орнында орындайды, тақтадағы оқушы қателескен жағдайда сол топтың басқа мүшелері көмекке келеді) .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz