Файл қосу

Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация

Пән: Психология
Сабақтың тақырыбы : Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация
1.Білімділік : Студенттерге озат тәжірибе мен инновация туралы түсінік беру,
шығармашылық мәселе-педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау,
тарату жолдарын үйрету.
2.Дамытушылық: Студенттердің сабақ барысында шығармашылық қабілетін
дамыту
3.Тәрбиелік: Студенттерді ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, сенімділікке
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Слайд, карточка, компьютер, интерактивті тақта, тест сұрақтары.
Сабақтың түрі : Дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың әдісі : Шаталов тірек-сызбалары, "Кім жылдам " ойын технологиясы, СТО
технологиясы.

I.Ұйымдастыру бөлімі:1.Сәлемдесу
2.Оқушыларды түгендеу

II.Үй тапсырмасын сұрау :




"Ғажайып бестік" ойынының сұрақтары
* Оқытудың ұйымдастыру тәсілдері ?
* Баланы жекелеп оқыту туралы не айтасыз ?
* Трамп жоспары туралы не айтасыз ?
* Бригадаларға біріктірп оқыту туралы не айтасыз ?
* Далтон жоспары туралы не білесіз

III.Жаңа сабақ.
Тақырыбы : Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация
Жаңа сабақтың жоспары :
* Педагогикалық тәжірибе және озат педагогикалық тәжірибе туралы ұғым, маңызды белгілері.
* Педагогикалық озат тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату.
* Инновация туралы ұғым, маңызы, топтастыруы, шығармашылық іс-әрекет .

"Білім беру жүйесін жаңғырту барысындағы маңызды іс-шараның бірі -
оқу үдерісіне қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды енгізу"
Н.Ә.Назарбаев.
("Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту -Қазақстан дамуының басты бағыты" атты Қазақстан халқына жолдауынан. 27.01.2012 ж )

ХХ! ғасыр - білімділер ғасыры.Қазіргі таңда біздің еліміздің алдына қойған мақсаты-бәсекеге қабілетті дамыған елдер қатарына қосылу."Ал осы елдер қатарына қосылу үшін не істеуіміз керек?"-деген сұрақ туындайды. Әрине білім сапасын арттырып, ұстаздардың білім беру саласындағы жаңа технология элементтерін жылдам игеруін қамтамасыз ету керек.Балаға тиянақты білім беру де жаңа технология элементтерін қолдану шәкірттердің қызығушылықтарын оятып, ойлау қабілетін дамытуға зор әсерін тигізеді.
100965126365Озат педагогогикалық тәжірибе мен инновация
00Озат педагогогикалық тәжірибе мен инновация

524446571120002152654254500
-556260114935Педагогикалық
тәжірибе

00 Педагогикалық
тәжірибе

34156656350Озат педагогикалық тәжірибе белгілері
00 Озат педагогикалық тәжірибе белгілері



7867654508500-603885311785Оқыту, білім беру, тәрбие практикасы
00 Оқыту, білім беру, тәрбие практикасы
3510915189865 Қоғам сұранысының сәйкесттігі
00 Қоғам сұранысының сәйкесттігі
4853940127000

3510915258445Тұрақты, жақсы нәтиже
00 Тұрақты, жақсы нәтиже
48539409080500

3510915269240Күш құралдарының орнымен жұмсалуы
00 Күш құралдарының орнымен жұмсалуы
485394011112500

Мектептерде педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау ісі күрделі және шығармашылық мәселелердің бірі болып табылады. Педагогикалық тәжірибе - оқыту, білім беру және тәрбие тәжірибесі.
Қазақстандық жаңашылдар
Құрмаш Нұрғалиев
Оқу-тәрбие процесін ізгілендру
Архимед Ысқақов
Әр оқушының еркін дамуына жағдай жасау
Рафиха Нұртазина
Әр балаға бақыт сыйлау
Қанипа Бітібаева
Әдебиет- өмір сабағы

Қазақстандық жаңашылдар
Құрмаш Нұрғалиев
Оқу-тәрбие процесін ізгілендру
Архимед Ысқақов
Әр оқушының еркін дамуына жағдай жасау
Рафиха Нұртазина
Әр балаға бақыт сыйлау
Қанипа Бітібаева
Әдебиет- өмір сабағы

Жай шеберлік пен жаңашылдық арасындағы айырмашылықты көру қиын, себебі мұғалім ғылымда белгілі принциптер мен әдістерді қолданып, қол жеткен жетістіктермен шектелмейді, жаңа әдістерді қолданып, немесе ескі әдіс-тәсілдерді тиімді етіп үштастырып, бірте-бірте жаңашыл болады. Озат педагогикалық тәжірибенің белгілері, оған қойылатын талаптар. Бірінші белгісі - қоғам дамуының бағытына, әлеуметтік сұранысқа сәйкестігі. Озат мұғалімдер мен білім беру ұйымдарының қызметкерлері өмір талаптарына сай жұмыс істеп, педагогикалық процесті жетілдірудің тиімді жолдарын табад
Мектептерде педагогикалық тәжірибені зерттеудің кейбір талаптары бар. Олар: мұғалімнің өз тәжірибесін өзі зерттеп жинақтауы, педагогикалық еңбек шеберлерінің жұмыс жүйесін зерттеу және жинақтау; бір педагогикалық тақырып бойынша бірнеше мұғалімдердің іс-тәжірибелерін зерттеу және жинақтау; жаңашыл мұғалімдердің озат тәжірибесін тарату және оны тәрбие процесіне енгізу; педагогикалық ғылыми-зерттеу институттарының басшылығымен оқу және тәрбие салаларында орын алып отырған мәселелерді тауып, оны шешуге ат салысу.Оқыту мен тәрбиенің тиімді тәсілдері мен әдістерін табуда мұғалімнің өз тәжірибесін өзі зерттеп, жинақтау ісі - әрі қиын, әрі үрделі мәселелердің бірі.
70-80 жылдары Ш.А.Амонашвили, И.П.Волков, С.Н.Лысенкова, В.Ф.Шаталовтардың жаңашылдық іс-тәжірибесі сол кездегі ұстаздар қауымының тарапынан үлкен қолдауға ие болды.Инновациялық мектептердің мақсаты - жеке тұлғаны жан-жақты дамыту.
737235-3810 Н.Нұрахметов инновацияны мынадай топтарға бөледі
00 Н.Нұрахметов инновацияны мынадай топтарға бөледі

3541395831850014325608318500
3453765120015мектептегі басқару жүйесіндегі инновация
00мектептегі басқару жүйесіндегі инновация
-164465120015білім мазмұнындағы инновация
00білім мазмұнындағы инновация

468249026162000112966526162000
3541395310515оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы инновация
00оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы инновация
-164465310515оқу-тәрбие процесінің әдістемесі, технологиясы, түрі, әдістері және құралдарындағы инновация;
00оқу-тәрбие процесінің әдістемесі, технологиясы, түрі, әдістері және құралдарындағы инновация;

39522403721100013417553721100019824701096010 комбинаторлық
00 комбинаторлық
4035425585470 түбірлі
00 түбірлі
165735585470модификациялық
00модификациялық
14484353175 Инновацияның түрлері
00 Инновацияның түрлері
298831043116500

-175260234315педагогикадағы әдіс-тәсілдерді жетілдіру
00педагогикадағы әдіс-тәсілдерді жетілдіру
532066526670008343902667000
415861558420мектепке білімнің мемлекттік стандарттарының енгізілуі.
00мектепке білімнің мемлекттік стандарттарының енгізілуі.
298831022225000
1682115139065белгілі әдістердің элементтердің бір-біріне қосу
00белгілі әдістердің элементтердің бір-біріне қосу


4. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙ
Зерттеу
3. ЭВРИСТИКАЛЫҚ ДЕҢГЕЙ
Практикалық тапсырма
2. АЛГОРИТМДІК ДЕҢГЕЙ
Тест сұрақтары
1. ОҚУШЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙ
"Кім жылдам" сұрақ-жауап
4. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙ
Зерттеу
3. ЭВРИСТИКАЛЫҚ ДЕҢГЕЙ
Практикалық тапсырма
2. АЛГОРИТМДІК ДЕҢГЕЙ
Тест сұрақтары
1. ОҚУШЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙ
"Кім жылдам" сұрақ-жауап

III.Практикалық тапсырма.
Сіздер болашақ информатика маманысыздар.Қазір мен сабақ барысында көрсеткен өзіміздің білікті, тәжірибелі мамандарымыздың озат тәжірибелерін, инновацияларын пайдалана отырып, технологиялардың қай түрін пайдаланған көрсетеміз.
IY.Зерттеу жұмысы. Сол пайдаланған технологияларды пайдаланып , сабақ жоспарын құрыңыз.
Y.Үйге тапсырма .Мазмұндау.Тест сұрақтарын дайындау.
Кадирбаева Зауреш Турашовна
Бейнеу гуманитарлық колледжі педагогика психология пәнінің оқытушысы




Ұқсас жұмыстар
Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері
Физикада инновациялық технологияны пайдалау
Қашықтан оқытудың маңызы және рөлі
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Инновациялық оқыту технологиялардыпайдалану
Оқушылармен амандасу, оқушыларды тексеру
Инновациялық технология
Жаңашыл әдіс-тәсілдер
Тарих сабағында оқытудың инновациялық әдістерін тиімді қолдану жолдары
Әдістемелік бірлестік отырысының жоспары
Пәндер