«электр өрісі» тарауына сапалық есептер шығару. жалпылау сабағы. 8 сынып

Сабақтың тақырыбы: « Электр өрісі » тарауына сапалық есептер шығару . Жалпылау сабағы

Сынып: 8 «ә»

Мерзімі: 12. 12. 2013ж

Сабақ мақсаттары:

1. Білімділік: Оқушылардың «Электр өрісі» тарауынан алған теориялық білімді қорытындылау, сапалы есептер шығару арқылы тарауды меңгеру
2. Тәрбиелік: Ұқыптылық пен жауапкершілікке баулый отырып, өзін-өзі бағалауға, топтық жұмыс арқылы қарым-қатынас деңгейін дамыту . Оқушылардың өз ойын ашық айтуға және өзгенің пікірін тыңдауға тәрбиелеу
3. Дамытушылық: Оқушыларды теориялық білімді практикамын ұштастыра отырып, өз бетінше жеке жұмыстар жүргізу қабілеттілігін, дүниетанымын дамыту.

Сабақтың түрі : топтық оқыту, жұптық жұмыс, білімді тексеру және бағалау сабағы

Құралдар : бағалау парағы, оқулық, таратпалар, докумет камера, интербелсенді тақта, султан, шыны таяқша, қағаз, штатив

Әдіс-тәсілдер : ойшақыру, топтастыру, еркін жауап, пікірін қорғау, топпен жұмыс

Оқыту нәтижесі :

  • Ой-өрісін қозғайды

- теориялық білім практикамен ұштасады

  • өз бетінше жұмыс жасайды
  • Қорытынды жасай алды.

Сілтеме : физика оқулығы, есептер жинағы

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-әрекеті

Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мотивация кезеңі: Қызығушылықты ояту

  • Балалар көңіл- күйлерін қалай?
  • Ендеше, мен сендерге бүгінгі сабаққа сәттілік тілеймін.

Осы арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату.

1-4 ке дейін сандарды қолданып оқушыларды төрт топқа бөлу.

Оқушылардыңіс-әрекеті:

Сәлемдеседі, тәртіпке келеді де, одан сабаққа дайындалып отырады Мұғалім сандарды ретімен айтуы бойынша

оқушылар топқа бөлінеді.

Топтың бақылаушысын, хатшысын, тілшісін тағайындайды.

Сабақ кезеңдері: Білім
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Эксперименттік көрсетілім: Шыны таяқшаны қағазға үйкеп, султанның жапырақшаларына жақындатамыз.

Ортаға сұрақ : Не байқадыңдар?

Жауап: жапырақшалары көтерілдІ.

Не себептен?

Жауап : Қағазға үйкелгеннен кейін шыны таяқша электрленді, электр өрісі пайда болды. Бүгінгі сабақта «Электр өрісі » тарауы бойынша білімімізді толықтырамыз, қайталаймыз.

Оқушылардыңіс-әрекеті:

Тыңдайды, қабылдайды, ойлайды, сұрақтарға жауап бере отырып, әр топ өз ойларын эксперименттің қорытындысы бойынша айтады. .

Сабақтың тақырыбын ашады.

Сабақ кезеңдері: Түсіну
Уақыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Есте сақта »

1. Ауызша төмендегі сұрақтарға жауап береді

I топ

А) денелердің электрлену қасиетін сипаттайтын физикалық шама қалай аталады?

В) аттас және әр аттас зарядтар өзара қалай әсерлеседі?

II топ

А) Электроскоп не үшін қажет?

В) электрөткізгіштер мен электр өткізбейтін заттарды ата

III топ

А) электр өрісі дегеніміз не?

В) электр өрісінің күш сызықтары және бағыты

IV топ

А) конденсатор дегеніміз не?

В) конденсаторларды техникалық құрылғыларда не үшін қолданады?

2. Кестені толтыр

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кестені толтыр

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушылардыңіс-әрекеті:

Физикалық

шаманың атауы

Физикалық

Шаманың

белгіленуі

Физикалық

шаманың

өлшем бірлігі

Электр заряды
Диэлектрлік өтімділік
Кернеулік
Кернеу
Жұмыс
Потенциалдар айырымы
Электр сыйымдылық
Заңның және формуланың аталуы
өрнегі
Электр зарядының сақталу заңы
Кулон заңы

Электр өрісінің

кернеулігі

Нүктелік зарядтың электр өрісінің

Кернеулігі

Зарядтың орын ауыстыруы кезінде

атқарылатын жұмыс

Өткізгіштің электр сыйымдылығы
Екі өткізгіштің электр сыйымдылығы
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Уақыт: 25мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Есептер шығару

I топ

1. Электр өрісінің бір нүктесіндегі 0, 2 мкКл зарядқа 0, 15 Н күш әрекет етеді . Осы нүктедегі өрістің кернеулігін анықта.

II топ

1. Аспандағы екі бұлттың электр зарядтары 20 Кл және 30 Кл . Бұлттар арасында орташа қашықтық 30 км болса, онда олар бір-бірімен қандай күшпен әрекеттеседі?

III топ

1. Сыйымдылығы 3мкФ конденсаторға 4, 4 *10 -4 Кл заряд беру үшін конденсаторды қандай кернеуге дейін зарядтау керек ?

IV топ

1. 0, 1 м қашықтықтағы 2, 7*10 -6 Кл нүктелік зарядтың электр өрісінің кернеулігін анықтаңдар . Судың диэлектрлік өтімділігі 81-ге тең.

Оқушылардыңіс-әрекеті: Оқушылар есептерді шығарады, талдайды, дәптерге жазады
Сабақ кезеңдері:

Жинақтау

(синтездеу)

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Физикалық


Ұқсас жұмыстар
Элементар физиканың негіздері
10-11 сыныптарға арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Кері байланыс, рефлексия
Тұрақты электр тогы
Жаңа материалды тереңдету
Топтың мүшесі
Тақтадағы шартты белгілердің ішінен кедергінің шартты белгісін көрсет
Сабақтар жинағы физика
Электромагниттiк өріс. Құйынды электр өрісі. Электромагниттiк толқындар
Электр құбылыстары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz