Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
Пәні : Алгебра
Сыныбы : 7 «а»
Сабақтың тақырыбы:Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
Сабақ мақсаты: Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және
көпмүшелерді көбейткіштерге
әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау;
есептеу дағдыларын тереңдету.
Сабақ міндеттері:
-өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуларына жағдай жасау.
- алған білімдерін жүйелі түрде қалыптастырып, пәнге қызығушылығын
арттыру.
- ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру;
-ойдан ой туындатуға, әр сөзді, айтылған ойды дәлелдеуге үйрету;
- шынайы бағалауға, өзара көмекке, ұжымдық ауыз біршілікке баулу.
Модульдер: Сыни тұрғыдан ойлау; Оқыту үшін бағалау, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, АКТ
Стратегиялар: «Топтастыру әдісі»; «Рефлексия»; «Топтық жұмыс»; «Жұппен
жұмыс»; «Өзара бағалау»;
|Сабақ |Мазмұны |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушының іс әрекеті |Бағалау |Ресурс|
|кезеңдері| | | | |тар |
|Уақыт | | | | | |
|Кіріспе | |Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын |Оқушылар сәлемдеседі, |«Мадақтау» |Таратп|
|2 мин |Психологиялық |тексеру. |өзара мұғаліммен көңіл | |а |
| |ахуал |Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен |күйімен бөліседі. | |матери|
| | |сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға | | |алдары|
| | |тырысамын. | | |, |
| | | | | |интерб|
| | | | | |елсенд|
| | |Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстырамын. | | |і |
| |Ұйымдастыру |Кіріспе | | |тақта,|
| |кезеңі |Мұғалім бүгін алгебра курсының негізгі | | |компьт|
| | |тарауларының бірі - «Қысқаша көбейту | | |ербаға|
| | |формулалары» тарауын қайталайтынын | | |лау |
| | |хабарлайды. | | |парағы|
| | |7 сынып курсы бойынша көптеген маңызды тақырып| | |. |
| | |қарастырылғанын және де оларды білмей алгебра | | | |
|Тұсаукесе|Диологтық |курсын әрі қарай оқу мүмкін еместігін | |««Ауызша | |
|р |оқыту |ескертеді. Сабақ ойын түрінде өтетінін және | |бағалау» | |
|5 мин |«БЖӘ» |ойынның жүргізілу тәртібімен таныстырады. | | | |
| |Үй тапсырмасын|Сабақ соңында әр оқушының «Білім» қаласына | | | |
| |тексеру. |қай вагонмен келгенімен бағаланатынын | | | |
| | |ескертеді. Ол үшін алдымен билетке «тапсырыс | | | |
| | |береді»: формулаларды бекіту мақсатымен | | | |
| | |оқушылар тапсырмаларын орындайды. Таңдаған | | | |
| | |деңгейлері бойынша математикалық поездың | | | |
|Негізгі | |сәйкес вагонына орналасып, «Білім» қаласына | | | |
|бөлім | |аттанады. | | | |
|30 мин | | | | | |
| | |Ол үшін шамалы өткен тақырыпты еске түсіру | | | |
| |Оқыту мен |үшін сұрақтар қою. | | | |
| |оқудағы жаңа | | | | |
| |тәсілдер |Формуланы еске түсіру | | | |
| |«Сұрыптау» | | | | |
| |әдісі | | | | |
| | |«Мектеп» бекеті | | | |
| | |Біз Мектеп бекетінен жолға шығу үшін кассадан | | | |
| | |билет алуымыз керек. С деңгейлі есептер «Купе»| | | |
| | |вагоны, В деңгейлі есептер «Плацкарт» вагоны,| | | |
| | |А деңгейлі есептер «Көпшілік» вагонына | | | |
| | |ораласулары керек. | | | |
| | |«Купе» вагоны. | | | |
| | |1. Өрнекті ықшамдаңдар: |Оқушылар таңдаған | | |
| | |(х+1)3-3(х+1)2+3(х+1)-1 |билеттерін алады. Есепті | | |
| | | |шығаруға кіріседі. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |2. Бос орындарды толтырыңдар: | | | |
| | |(3х5+*)3=*+108x10y2+*+* |«Купе» вагоны. | | |
| | |3. Теңдеуді шешіңдер: | | | |
| | |5х([pic] |1.Шешуі: | | |
| | | |(х+1)3-3(х+1)2+3(х+1)-1=(х| | |
| | | |+1-1)3=х3 | | |
| | | |Жауабы: х3 | | |
| | |«Плацкарт» вагоны. |2.(3х5+4у2)3=27х15+108x10y| | |
| | |1.Өрнекті ықшамдап, сәйкес мәнін табыңдар: |2+ | | |
| | |([pic]; |144х5у4+64у6 | | |
| | | | | | |
| | | |3. Шешуі: | | |
| | |2. Көпмүше түрінде жазыңдар: (0,3[pic]2; |5[pic]30[pic]30х[pic]60 ; | | |
| | | |х[pic] | | |
| | | | | | |
| | |3. Теңдеуді шешіңдер: |«Плацкарт» вагоны. | | |
| | |[pic] | | | |
| | | |Шешуі:([pic] | | |
| | | |2. (0,3[pic]2 =0,09[pic] | | |
| | | |Шешуі: [pic] | | |
| | | |16х[pic] | | |
| | |«Көпшілік» вагоны |х[pic] | | |
| | |1.Амалдарды орындаңдар: [pic] | | | |
| | |2. Бос орындарды толтырыңдар: | | | |
| | |(*+*)2=*+4x2y3+4y6 |«Көпшілік» вагоны | | |
| | |3. Теңдеуді шешіңдер: 4х2-9=0 |1.25а2-4в2 | | |
| | |Жауабы: x1=1,5, х2=-1,5 |2.(х2+2у3)2=х4+4x2y3+4y6 | | |
| | | |3. Шешуі: 4х2-9=0 | | |
| | | |(2х-3)(2х+3)=0 | | |
| | | |2х-3=0 2х+3=0 | | |
| | | |2х=3 2х=-3 | | |
| | | |x=1,5 х=-1,5 | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар. |Ұпайларыңды бағалау | | |
| | |Міне аттандық. Енді келесі аялдамаға жету үшін|парағына қояды. | | |
| | |бізге тест тапсырмалары берілген. Соны орындап| | | |
| | |сапарымызды жалғастыруымыз керек. | | | |
| | | | | | |
| | |«Кеме» бекетінің тапсырмасы | | | |
| | |Тест жұмысы |«Купе» вагоны. | | |
| | |«Купе» вагоны. | | | |
| | |1. [pic] өрнегін есептеңдер. |Тест тапсырмаларын | | |
| | | |орындайды | | |
| | |А. -3 В. 37 С. -37 Д. -19 | | | |
| | |2. (в-4)2 -(а+3)2 өрнегін көбейткіштерге | | | |
| | |жіктеңдер. | | | |
| | |А. (в-а-7)(в-а+1); В. (в+а-7)(в-а+1); С. | | | |
| | |(в-а-7)(в+а-1); | | | |
| | |Д. (в-а+7)(в-а-1); | | | |
| | |3. Дұрыс теңдікті анықтаңдар. | |«Бағасыз | |
| | |А. 8а3+1=(2а-1)(4а2+2а+1) В. | |бағалау» | |
| | |216а3-в6=(6а+в2)(36а2-6ав2-в3) С. | | | |
| |Сыни тұрғыдан |27х3-64у3=(3х-4у)(9х2+12ху+16у2) | | | |
| |ойлау |Д.[pic]а3-[pic]в3=([pic]а-[pic]в)([pic]а2+[pic| | | |
| |«Ой түрткі» |]ав+[pic]в2) | | | |
| |әдісі | | | | |
| | |4. (5х-2)(х+1)-(5-2х)2 өрнегін стандарт | | | |
| | |көпмүшеге түлендіріңдер. А. х2+23х-27 В. | | | |
| | |9х2+23х-27 | | | |
| | |С. 9х2+27х-27 Д. х2+23х+27 | | | |
| | |5.Теңдеуді | | | |
| | |шешіңдер:5х(х-3)2-5(х-1)3+15(х+2)(х-2)=5 | | | |
| | |А. 1 В. -1,5 С. 4 Д. 2 | | | |
| | | |«Плацкарт» вагоны | | |
| | | | | | |
| | | |Тест тапсырмаларын | | |
| | |«Плацкарт» вагоны |орындайды | | |
| | |1. 413+143 өрнегі қандай санға бөлінеді? | | | |
| | |А. 2 В. 7 С. 14 Д. 55 | | | |
| | |2.Айырманың квадраты шығатын етіп | | | |
| | |0,25а2-*ав+9в2 өрнегіндегі жұлдызшаның орнына | | | |
| | |сан қойыңдар. | | | |
| | |А. 1,5 В. -1,5 С. 3 Д. -3 | | | |
| | |3. [pic] өрнегін есептеңдер. | | | |
| | |А. 4 В. 40 С. -40 Д. -4 | | | |
| | |4. 5х3-125х[pic]0 теңдеуін шешіңдер. | | | |
| | |А. 0,5 В. -5 С. 0 Д. -5; 0; 5 | | | |
| | |5. 2х+у+у2-4х2 өрнегін көбейткіштерге | | | |
| | |жіктеңдер. | | | |
| | |А. (2х+у)(у-2х); В. (2х+у)(у-2х-1); С. |«Көпшілік» вагоны | | |
| | |(2х+у)(2х-у-1); | | | |
|Қорытынды| |Д. (у+2х)(1+у-2х); |Тест тапсырмаларын |«Ауызша | |
|бөлім | | |орындайды |бағалау» | |
|8минут | |«Көпшілік» вагоны | | | |
| | | | | | |
| | |1. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:10ав-5 | | | |
| | | |1.в 2. с 3. в 4. а 5. в| | |
| | |А. 5ав В. 5(2ав-1) С. . 5(2ав+1) Д. . | | | |
| | |а(10в-5) | | | |
| | |2. Теңдеуді шешіңдер: 4х2-25=0 | | | |
| | |А. 2,5 В. -2,5 С -2,5;2,5 Д. -10;10 | | | |
| | |3. (8-х)(8+х)+(х+2)2 өрнегін ықшамдаңдар. | | | |
| | |А. 68-4х В. 68+4х С. 60-4х Д.| | | |
| | |60+4х | | | |
| | |4. Қысқаша көбейту формулалары шамамен неше | | | |
| | |жыл бұрын пайда болды? | | | |
| | |А. 4мың жыл бұрын В. 3 мың жыл бұрын С. | | | |
| | |2,5 мың жыл бұрын Д. 5 мың жыл бұрын. | | | |
| | |5. Дұрыс теңдікті анықтаңдар. А. | | | |
| | |(3+а2)2=9+3а+а2 В. (х-5)2=х2 -10х+10 | | | |
| | |С.(х-2у)2=х2+4ху2+4у4 | |«Мадақтау» | |
| | |Д. 16а4-24а2в+9в2=(8а2-3в)2 |Бағаларыңды бағалау | | |
| | | |парағына қояды. | | |
| | | |Оқушылар фигураларды | | |
| | | |жасайды. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар. | | | |
| | | | | | |
| | |Әр топ қол ұстасып тұрадыда мұғалімнің айтқан |Компьтерде тапсырмаларды | | |
| | |фигурасын орындап тұра қалады. (Мысалы «Түзу» |орындайды | | |
| | |десе түзу болып тұрады, т.с.с) | |«Жазбаша | |
| | | | |бағалау» | |
| | | | | | |
| | |«Теңіз» бекетінің тапсырмасы | | | |
| | |Берілген есепті топ болып ақылдасып шығарады. | | | |
| | |Компьтерде тапсырмаларды орындаңдар | | | |
| | | |Бағаларын бағалау | | |
| | | |парағына қояды. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Сергіту сәті | |Купе» вагоны | | |
| |«Фигураны |Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар. |Шешуі: 6-мен аяқталады. | | |
| |жасау» |«Білім» бекеті. |Себебі: 82008 =82∙1004 | | |
| | |Топтан бір оқушы шығып қорғайды. |=641004=…6 |«Қорытынды | |
| |Сыни тұрғыдан |«Купе» вагоны |4-пен аяқталатын санның |баға» | |
| |ойлау |82008 санының соңғы цифрын анықтаңдар. |жұп дәрежесі 6 цифрымен | | |
| |«Миға шабуыл»,|. |аяқталады | | |
| |«Ой | | | | |
| |қозғау»әдісі | | | | |
| | |«Плацкарт» вагоны |«Плацкарт» вагоны | | |
| | |Есептеңдер: (1- [pic])∙ (1- [pic])∙ |Шешуі: (1- [pic])∙ (1- | | |
| | |(1-[pic])∙ (1-[pic])∙ ∙∙∙ ∙ (1- [pic])= |[pic])∙ (1-[pic])∙ | | |
| | | |(1-[pic])∙ ∙∙∙ ∙ (1- | | |
| | | |[pic])= | | |
| | | |(1- [pic])∙ (1+[pic])∙(1- | | |
| | | |[pic]) ∙(1+[pic])∙ (1- | | |
| | | |[pic])∙ (1+[pic])∙ (1- | | |
| |Оқыту үшін | |[pic])∙ (1+[pic])∙ ∙∙∙ ∙ | | |
| |бағалау және | |(1-[pic]) ∙(1+[pic])= | | |
| |оқытуды | |= [pic] [pic] [pic] | | |
| |бағалау | |[pic] [pic] [pic] ∙∙∙ ∙ | | |
| | | |[pic]∙ [pic] [pic] | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |«Көпшілік» вагоны | | |
| | |«Көпшілік» вагоны |Шешуі: | | |
| | |х3- 7х- 6 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер: |х3- 7х- 6 = х3+1- 7х- 7 = | | |
| | | |(х+1)( х2- х+1)- 7(х+1) = | | |
| | | |(х+1)( х2- х+1- 7)= (х+1)(| | |
| | | |х2- х- 6)= (х+1)( х2- х- | | |
| | | |2∙3)= (х+1)( х2- 3х+ 2х- | | |
| | | |6)= (х+1)((х(х-3) + 2(х- | | |
| | | |3))= (х+1)(х-3)(х+2) | | |
| | | | | | |
| | | |Оқушылар есептерін | | |
| | | |дәлелдейді. | | |
| | | | | | |
| | |Бағаларын бағалау парағына қойыңдар. |Ұпайларыңды бағалау | | |
| | | |парағына қояды. | | |
| | | | | | |
| | |Оқушылар бағалау парақтарына бағаларын қояды. | | | |
| | |Баға журналға қойылады | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |Топтан өз ойларын айтады. | | |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» ойларын айтады. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Егер «Білім» қаласына: | | | |
| | |Купе вагонымен келсеңіз: | | | |
| | | | | | |
| | |Тізбектей алынған үш натурал санның кубтарының| | | |
| | |қосындысы 3-ке бөлінетінін дәлелдеңдер. | | | |
| | |Плацкарт вагонымен келсеңіз: | | | |
| | | | | | |
| | |Өрнектің мәні х айнымалысының мәніне тәуелді | | | |
| | |емес екінін дәлелдеңдер: | | | |
| | |([pic] | | | |
| | |Жалпы вагонымен келсеңіз: | | | |
| | |Теңдеуді шешіңдер:[pic] | | | |
| | |Қысқаша көбейту формулаларын қайталау. №308, | | | |
| | |№ 316 есептерін шешу | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Рефлексия | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Үйге тапсырма | | | | |
| |беру | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz