Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау


Пәні : Алгебра
Сыныбы : 7 «а»
Сабақтың тақырыбы:Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
Сабақ мақсаты: Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және
көпмүшелерді көбейткіштерге
әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау;
есептеу дағдыларын тереңдету.

Сабақ міндеттері:

-өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуларына жағдай жасау.

- алған білімдерін жүйелі түрде қалыптастырып, пәнге қызығушылығын
арттыру.

- ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру;

-ойдан ой туындатуға, әр сөзді, айтылған ойды дәлелдеуге үйрету;
- шынайы бағалауға, өзара көмекке, ұжымдық ауыз біршілікке баулу.
Модульдер: Сыни тұрғыдан ойлау; Оқыту үшін бағалау, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, АКТ
Стратегиялар: «Топтастыру әдісі»; «Рефлексия»; «Топтық жұмыс»; «Жұппен
жұмыс»; «Өзара бағалау»;

|Сабақ |Мазмұны |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушының іс әрекеті |Бағалау |Ресурс|
|кезеңдері| | | | |тар |
|Уақыт | | | | | |
|Кіріспе | |Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын |Оқушылар сәлемдеседі, |«Мадақтау» |Таратп|
|2 мин |Психологиялық |тексеру. |өзара мұғаліммен көңіл | |а |
| |ахуал |Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен |күйімен бөліседі. | |матери|
| | |сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға | | |алдары|
| | |тырысамын. | | |, |
| | | | | |интерб|
| | | | | |елсенд|
| | |Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстырамын. | | |і |
| |Ұйымдастыру |Кіріспе | | |тақта,|
| |кезеңі |Мұғалім бүгін алгебра курсының негізгі | | |компьт|
| | |тарауларының бірі - «Қысқаша көбейту | | |ербаға|
| | |формулалары» тарауын қайталайтынын | | |лау |
| | |хабарлайды. | | |парағы|
| | |7 сынып курсы бойынша көптеген маңызды тақырып| | |. |
| | |қарастырылғанын және де оларды білмей алгебра | | | |
|Тұсаукесе|Диологтық |курсын әрі қарай оқу мүмкін еместігін | |««Ауызша | |
|р |оқыту |ескертеді. Сабақ ойын түрінде өтетінін және | |бағалау» | |
|5 мин |«БЖӘ» |ойынның жүргізілу тәртібімен таныстырады. | | | |
| |Үй тапсырмасын|Сабақ соңында әр оқушының «Білім» қаласына | | | |
| |тексеру. |қай вагонмен келгенімен бағаланатынын | | | |
| | |ескертеді. Ол үшін алдымен билетке «тапсырыс | | | |
| | |береді»: формулаларды бекіту мақсатымен | | | |
| | |оқушылар тапсырмаларын орындайды. Таңдаған | | | |
| | |деңгейлері бойынша математикалық поездың | | | |
|Негізгі | |сәйкес вагонына орналасып, «Білім» қаласына | | | |
|бөлім | |аттанады. | | | |
|30 мин | | | | | |
| | |Ол үшін шамалы өткен тақырыпты еске түсіру | | | |
| |Оқыту мен |үшін сұрақтар қою. | | | |
| |оқудағы жаңа | | | | |
| |тәсілдер |Формуланы еске түсіру | | | |
| |«Сұрыптау» | | | | |
| |әдісі | | | | |
| | |«Мектеп» бекеті | | | |
| | |Біз Мектеп бекетінен жолға шығу үшін кассадан | | | |
| | |билет алуымыз керек. С деңгейлі есептер «Купе»| | | |
| | |вагоны, В деңгейлі есептер «Плацкарт» вагоны,| | | |
| | |А деңгейлі есептер «Көпшілік» вагонына | | | |
| | |ораласулары керек. | | | |
| | |«Купе» вагоны. | | | |
| | |1. Өрнекті ықшамдаңдар: |Оқушылар таңдаған | | |
| | |(х+1)3-3(х+1)2+3(х+1)-1 |билеттерін алады. Есепті | | |
| | | |шығаруға кіріседі. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |2. Бос орындарды толтырыңдар: | | | |
| | |(3х5+*)3=*+108x10y2+*+* |«Купе» вагоны. | | |
| | |3. Теңдеуді шешіңдер: | | | |
| | |5х([pic] |1.Шешуі: | | |
| | | |(х+1)3-3(х+1)2+3(х+1)-1=(х| | |
| | | |+1-1)3=х3 | | |
| | | |Жауабы: х3 | | |
| | |«Плацкарт» вагоны. |2.(3х5+4у2)3=27х15+108x10y| | |
| | |1.Өрнекті ықшамдап, сәйкес мәнін табыңдар: |2+ | | |
| | |([pic]; |144х5у4+64у6 | | |
| | | | | | |
| | | |3. Шешуі: | | |
| | |2. Көпмүше түрінде жазыңдар: (0,3[pic]2; |5[pic]30[pic]30х[pic]60 ; | | |
| | | |х[pic] | | |
| | | | | | |
| | |3. Теңдеуді шешіңдер: |«Плацкарт» вагоны. | | |
| | |[pic] | | | |
| | | |Шешуі:([pic] | | |
| | | |2. (0,3[pic]2 =0,09[pic] | | |
| | | |Шешуі: [pic] | | |
| | | |16х[pic] | | |
| | |«Көпшілік» вагоны |х[pic] | | |
| | |1.Амалдарды орындаңдар: [pic] | | | |
| | |2. Бос орындарды толтырыңдар: | | | |
| | |(*+*)2=*+4x2y3+4y6 |«Көпшілік» вагоны | | |
| | |3. Теңдеуді шешіңдер: 4х2-9=0 |1.25а2-4в2 | | |
| | |Жауабы: x1=1,5, х2=-1,5 |2.(х2+2у3)2=х4+4x2y3+4y6 | | |
| | | |3. Шешуі: 4х2-9=0 | | |
| | | |(2х-3)(2х+3)=0 | | |
| | | |2х-3=0 2х+3=0 | | |
| | | |2х=3 2х=-3 | | |
| | | |x=1,5 х=-1,5 | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар. |Ұпайларыңды бағалау | | |
| | |Міне аттандық. Енді келесі аялдамаға жету үшін|парағына қояды. | | |
| | |бізге тест тапсырмалары берілген. Соны орындап| | | |
| | |сапарымызды жалғастыруымыз керек. | | | |
| | | | | | |
| | |«Кеме» бекетінің тапсырмасы | | | |
| | |Тест жұмысы |«Купе» вагоны. | | |
| | |«Купе» вагоны. | | | |
| | |1. [pic] өрнегін есептеңдер. |Тест тапсырмаларын | | |
| | | |орындайды | | |
| | |А. -3 В. 37 С. -37 Д. -19 | | | |
| | |2. (в-4)2 -(а+3)2 өрнегін көбейткіштерге | | | |
| | |жіктеңдер. | | | |
| | |А. (в-а-7)(в-а+1); В. (в+а-7)(в-а+1); С. | | | |
| | |(в-а-7)(в+а-1); | | | |
| | |Д. (в-а+7)(в-а-1); | | | |
| | |3. Дұрыс теңдікті анықтаңдар. | |«Бағасыз | |
| | |А. 8а3+1=(2а-1)(4а2+2а+1) В. | |бағалау» | |
| | |216а3-в6=(6а+в2)(36а2-6ав2-в3) С. | | | |
| |Сыни тұрғыдан |27х3-64у3=(3х-4у)(9х2+12ху+16у2) | | | |
| |ойлау |Д.[pic]а3-[pic]в3=([pic]а-[pic]в)([pic]а2+[pic| | | |
| |«Ой түрткі» |]ав+[pic]в2) | | | |
| |әдісі | | | | |
| | |4. (5х-2)(х+1)-(5-2х)2 өрнегін стандарт | | | |
| | |көпмүшеге түлендіріңдер. А. х2+23х-27 В. | | | |
| | |9х2+23х-27 | | | |
| | |С. 9х2+27х-27 Д. х2+23х+27 | | | |
| | |5.Теңдеуді | | | |
| | |шешіңдер:5х(х-3)2-5(х-1)3+15(х+2)(х-2)=5 | | | |
| | |А. 1 В. -1,5 С. 4 Д. 2 | | | |
| | | |«Плацкарт» вагоны | | |
| | | | | | |
| | | |Тест тапсырмаларын | | |
| | |«Плацкарт» вагоны |орындайды | | |
| | |1. 413+143 өрнегі қандай санға бөлінеді? | | | |
| | |А. 2 В. 7 С. 14 Д. 55 | | | |
| | |2.Айырманың квадраты шығатын етіп | | | |
| | |0,25а2-*ав+9в2 өрнегіндегі жұлдызшаның орнына | | | |
| | |сан қойыңдар. | | | |
| | |А. 1,5 В. -1,5 С. 3 Д. -3 | | | |
| | |3. [pic] өрнегін есептеңдер. | | | |
| | |А. 4 В. 40 С. -40 Д. -4 | | | |
| | |4. 5х3-125х[pic]0 теңдеуін шешіңдер. | | | |
| | |А. 0,5 В. -5 С. 0 Д. -5; 0; 5 | | | |
| | |5. 2х+у+у2-4х2 өрнегін көбейткіштерге | | | |
| | |жіктеңдер. | | | |
| | |А. (2х+у)(у-2х); В. (2х+у)(у-2х-1); С. |«Көпшілік» вагоны | | |
| | |(2х+у)(2х-у-1); | | | |
|Қорытынды| |Д. (у+2х)(1+у-2х); |Тест тапсырмаларын |«Ауызша | |
|бөлім | | |орындайды |бағалау» | |
|8минут | |«Көпшілік» вагоны | | | |
| | | | | | |
| | |1. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:10ав-5 | | | |
| | | |1.в 2. с 3. в 4. а 5. в| | |
| | |А. 5ав В. 5(2ав-1) С. . 5(2ав+1) Д. . | | | |
| | |а(10в-5) | | | |
| | |2. Теңдеуді шешіңдер: 4х2-25=0 | | | |
| | |А. 2,5 В. -2,5 С -2,5;2,5 Д. -10;10 | | | |
| | |3. (8-х)(8+х)+(х+2)2 өрнегін ықшамдаңдар. | | | |
| | |А. 68-4х В. 68+4х С. 60-4х Д.| | | |
| | |60+4х | | | |
| | |4. Қысқаша көбейту формулалары шамамен неше | | | |
| | |жыл бұрын пайда болды? | | | |
| | |А. 4мың жыл бұрын В. 3 мың жыл бұрын С. | | | |
| | |2,5 мың жыл бұрын Д. 5 мың жыл бұрын. | | | |
| | |5. Дұрыс теңдікті анықтаңдар. А. | | | |
| | |(3+а2)2=9+3а+а2 В. (х-5)2=х2 -10х+10 | | | |
| | |С.(х-2у)2=х2+4ху2+4у4 | |«Мадақтау» | |
| | |Д. 16а4-24а2в+9в2=(8а2-3в)2 |Бағаларыңды бағалау | | |
| | | |парағына қояды. | | |
| | | |Оқушылар фигураларды | | |
| | | |жасайды. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар. | | | |
| | | | | | |
| | |Әр топ қол ұстасып тұрадыда мұғалімнің айтқан |Компьтерде тапсырмаларды | | |
| | |фигурасын орындап тұра қалады. (Мысалы «Түзу» |орындайды | | |
| | |десе түзу болып тұрады, т.с.с) | |«Жазбаша | |
| | | | |бағалау» | |
| | | | | | |
| | |«Теңіз» бекетінің тапсырмасы | | | |
| | |Берілген есепті топ болып ақылдасып шығарады. | | | |
| | |Компьтерде тапсырмаларды орындаңдар | | | |
| | | |Бағаларын бағалау | | |
| | | |парағына қояды. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Сергіту сәті | |Купе» вагоны | | |
| |«Фигураны |Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар. |Шешуі: 6-мен аяқталады. | | |
| |жасау» |«Білім» бекеті. |Себебі: 82008 =82∙1004 | | |
| | |Топтан бір оқушы шығып қорғайды. |=641004=…6 |«Қорытынды | |
| |Сыни тұрғыдан |«Купе» вагоны |4-пен аяқталатын санның |баға» | |
| |ойлау |82008 санының соңғы цифрын анықтаңдар. |жұп дәрежесі 6 цифрымен | | |
| |«Миға шабуыл»,|. |аяқталады | | |
| |«Ой | | | | |
| |қозғау»әдісі | | | | |
| | |«Плацкарт» вагоны |«Плацкарт» вагоны | | |
| | |Есептеңдер: (1- [pic])∙ (1- [pic])∙ |Шешуі: (1- [pic])∙ (1- | | |
| | |(1-[pic])∙ (1-[pic])∙ ∙∙∙ ∙ (1- [pic])= |[pic])∙ (1-[pic])∙ | | |
| | | |(1-[pic])∙ ∙∙∙ ∙ (1- | | |
| | | |[pic])= | | |
| | | |(1- [pic])∙ (1+[pic])∙(1- | | |
| | | |[pic]) ∙(1+[pic])∙ (1- | | |
| | | |[pic])∙ (1+[pic])∙ (1- | | |
| |Оқыту үшін | |[pic])∙ (1+[pic])∙ ∙∙∙ ∙ | | |
| |бағалау және | |(1-[pic]) ∙(1+[pic])= | | |
| |оқытуды | |= [pic] [pic] [pic] | | |
| |бағалау | |[pic] [pic] [pic] ∙∙∙ ∙ | | |
| | | |[pic]∙ [pic] [pic] | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |«Көпшілік» вагоны | | |
| | |«Көпшілік» вагоны |Шешуі: | | |
| | |х3- 7х- 6 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер: |х3- 7х- 6 = х3+1- 7х- 7 = | | |
| | | |(х+1)( х2- х+1)- 7(х+1) = | | |
| | | |(х+1)( х2- х+1- 7)= (х+1)(| | |
| | | |х2- х- 6)= (х+1)( х2- х- | | |
| | | |2∙3)= (х+1)( х2- 3х+ 2х- | | |
| | | |6)= (х+1)((х(х-3) + 2(х- | | |
| | | |3))= (х+1)(х-3)(х+2) | | |
| | | | | | |
| | | |Оқушылар есептерін | | |
| | | |дәлелдейді. | | |
| | | | | | |
| | |Бағаларын бағалау парағына қойыңдар. |Ұпайларыңды бағалау | | |
| | | |парағына қояды. | | |
| | | | | | |
| | |Оқушылар бағалау парақтарына бағаларын қояды. | | | |
| | |Баға журналға қойылады | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |Топтан өз ойларын айтады. | | |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» ойларын айтады. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Егер «Білім» қаласына: | | | |
| | |Купе вагонымен келсеңіз: | | | |
| | | | | | |
| | |Тізбектей алынған үш натурал санның кубтарының| | | |
| | |қосындысы 3-ке бөлінетінін дәлелдеңдер. | | | |
| | |Плацкарт вагонымен келсеңіз: | | | |
| | | | | | |
| | |Өрнектің мәні х айнымалысының мәніне тәуелді | | | |
| | |емес екінін дәлелдеңдер: | | | |
| | |([pic] | | | |
| | |Жалпы вагонымен келсеңіз: | | | |
| | |Теңдеуді шешіңдер:[pic] | | | |
| | |Қысқаша көбейту формулаларын қайталау. №308, | | | |
| | |№ 316 есептерін шешу | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Рефлексия | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Үйге тапсырма | | | | |
| |беру | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Эвристикалық деңгей
Тақырып Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
Қысқаша көбейту формулалары. Қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Қысқаша көбейту формулалары туралы
Қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Рационал бөлшек және оның негізгі қасиеті. рационал бөлшектерді қысқарту тақырыбына есептер шығарту
Оқушы жауаптары
Рационал бөлшекті көбейту және бөлу
Екі өрнектің айырымының квадраты
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы
Пәндер