Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау

Пәні : Алгебра

Сыныбы : 7 «а»

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау

Сабақ мақсаты: Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және көпмүшелерді көбейткіштерге

әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау; есептеу дағдыларын тереңдету.

Сабақ міндеттері:

-өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуларына жағдай жасау.

- алған білімдерін жүйелі түрде қалыптастырып, пәнге қызығушылығын арттыру.

- ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру;

-ойдан ой туындатуға, әр сөзді, айтылған ойды дәлелдеуге үйрету;

- шынайы бағалауға, өзара көмекке, ұжымдық ауыз біршілікке баулу.

Модульдер: Сыни тұрғыдан ойлау; Оқыту үшін бағалау, Талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ

Стратегиялар: «Топтастыру әдісі»; «Рефлексия»; «Топтық жұмыс»; «Жұппен жұмыс»; «Өзара бағалау»;

Сабақ кезеңдері Уақыт
Мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері Уақыт:

Кіріспе

2 мин

Тұсаукесер

5 мин

Негізгі бөлім

30 мин

Қорытынды бөлім

8минут

Мазмұны:

Психологиялық ахуал

Ұйымдастыру кезеңі

Диологтық оқыту

«БЖӘ»

Үй тапсырмасын тексеру.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер «Сұрыптау» әдісі

Сыни тұрғыдан ойлау

«Ой түрткі» әдісі

Сергіту сәті

«Фигураны жасау»

Сыни тұрғыдан ойлау

«Миға шабуыл»,

«Ой қозғау»әдісі

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Рефлексия

Үйге тапсырма беру

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру.

Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға тырысамын.

Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстырамын.

Кіріспе

Мұғалім бүгін алгебра курсының негізгі тарауларының бірі - «Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қайталайтынын хабарлайды.

7 сынып курсы бойынша көптеген маңызды тақырып қарастырылғанын және де оларды білмей алгебра курсын әрі қарай оқу мүмкін еместігін ескертеді. Сабақ ойын түрінде өтетінін және ойынның жүргізілу тәртібімен таныстырады. Сабақ соңында әр оқушының «Білім» қаласына қай вагонмен келгенімен бағаланатынын ескертеді. Ол үшін алдымен билетке «тапсырыс береді»: формулаларды бекіту мақсатымен оқушылар тапсырмаларын орындайды. Таңдаған деңгейлері бойынша математикалық поездың сәйкес вагонына орналасып, «Білім» қаласына аттанады.

Ол үшін шамалы өткен тақырыпты еске түсіру үшін сұрақтар қою.

Формуланы еске түсіру

«Мектеп» бекеті

Біз Мектеп бекетінен жолға шығу үшін кассадан билет алуымыз керек. С деңгейлі есептер «Купе» вагоны, В деңгейлі есептер «Плацкарт» вагоны, А деңгейлі есептер «Көпшілік» вагонына ораласулары керек.

«Купе» вагоны.

1. Өрнекті ықшамдаңдар: (х+1) 3 -3(х+1) 2 +3(х+1) -1

2. Бос орындарды толтырыңдар:

(3х 5 +*) 3 =*+108x 10 y 2 +*+*

3. Теңдеуді шешіңдер:

5х( х 3 ) 2 5 ( х 1 ) 3 + 15 ( х + 2 ) ( х 2 ) = 5 {х - 3) }^{2} - 5({х - 1) }^{3} + 15(х + 2) (х - 2) = 5 х 3 ) 2 5 ( х 1 ) 3 + 15 ( х + 2 ) ( х 2 ) = 5 {х - 3) }^{2} - 5({х - 1) }^{3} + 15(х + 2) (х - 2) = 5

«Плацкарт» вагоны.

1. Өрнекті ықшамдап, сәйкес мәнін табыңдар:

( 2 а 1 ) 3 8 а 3 + 5 , м ұ н д а ғ ы а = 2 {2а - 1) }^{3} - 8а^{3} + 5, \ мұндағы\ а = - 2 2 а 1 ) 3 8 а 3 + 5 , м ұ н д а ғ ы а = 2 {2а - 1) }^{3} - 8а^{3} + 5, \ мұндағы\ а = - 2 ;

2. Көпмүше түрінде жазыңдар: (0, 3 а 2 + 4 в 2 ) а^{2} + 4в^{2}) а 2 + 4 в 2 ) а^{2} + 4в^{2}) 2 ;

3. Теңдеуді шешіңдер:

( х 3 ) ( х 2 + 3 х + 9 ) х ( х 2 16 ) = 21 (х - 3) \left( х^{2} + 3х + 9 \right) - х\left( х^{2} - 16 \right) = 21

«Көпшілік» вагоны

1. Амалдарды орындаңдар: ( 5 а 2 в ) ( 5 а + 2 в ) (5а - 2в) (5а + 2в) ( 5 а 2 в ) ( 5 а + 2 в ) (5а - 2в) (5а + 2в)

2. Бос орындарды толтырыңдар:

(*+*) 2 =*+4x 2 y 3 +4y 6

3. Теңдеуді шешіңдер: 4х 2 -9=0

Жауабы: x 1 =1, 5, х 2 =-1, 5

Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар.

Міне аттандық. Енді келесі аялдамаға жету үшін бізге тест тапсырмалары берілген. Соны орындап сапарымызды жалғастыруымыз керек.

«Кеме» бекетінің тапсырмасы

Тест жұмысы

«Купе» вагоны.

1. 18 3 7 3 18 2 + 18 × 7 + 7 2 \frac{18^{3} - 7^{3}}{18^{2} + 18 \times 7 + 7^{2}} 18 3 7 3 18 2 + 18 × 7 + 7 2 \frac{18^{3} - 7^{3}}{18^{2} + 18 \times 7 + 7^{2}} өрнегін есептеңдер.

А. -3 В. 37 С. -37 Д. -19

2. (в-4) 2 -(а+3) 2 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.

А. (в-а-7) (в-а+1) ; В. (в+а-7) (в-а+1) ; С. (в-а-7) (в+а-1) ;

Д. (в-а+7) (в-а-1) ;

3. Дұрыс теңдікті анықтаңдар.

А. 8а 3 +1=(2а-1) (4а 2 +2а+1) В. 216а 3 6 =(6а+в 2 ) (36а 2 -6ав 2 3 ) С. 27х 3 -64у 3 =(3х-4у) (9х 2 +12ху+16у 2 )

Д. 8 27 \frac{8}{27} 8 27 \frac{8}{27} а 3 - 1 64 \frac{1}{64} 1 64 \frac{1}{64} в 3 =( 2 3 \frac{2}{3} 2 3 \frac{2}{3} а- 1 2 \frac{1}{2} 1 2 \frac{1}{2} в) ( 4 9 \frac{4}{9} 4 9 \frac{4}{9} а 2 + 1 12 \frac{1}{12} 1 12 \frac{1}{12} ав+ 1 4 \frac{1}{4} 1 4 \frac{1}{4} в 2 )

4. (5х-2) (х+1) -(5-2х) 2 өрнегін стандарт көпмүшеге түлендіріңдер. А. х 2 +23х-27 В. 9х 2 +23х-27

С. 9х 2 +27х-27 Д. х 2 +23х+27

5. Теңдеуді шешіңдер:5х(х-3) 2 -5(х-1) 3 +15(х+2) (х-2) =5

А. 1 В. -1, 5 С. 4 Д. 2

«Плацкарт» вагоны

1. 41 3 +14 3 өрнегі қандай санға бөлінеді?

А. 2 В. 7 С. 14 Д. 55

2. Айырманың квадраты шығатын етіп 0, 25а 2 -*ав+9в 2 өрнегіндегі жұлдызшаның орнына сан қойыңдар.

А. 1, 5 В. -1, 5 С. 3 Д. -3

3. 5 , 2 2 4 , 8 2 1 , 1 2 2 × 1 , 1 + 1 \frac{{5, 2}^{2} - {4, 8}^{2}}{{1, 1}^{2} - 2 \times 1, 1 + 1} 5 , 2 2 4 , 8 2 1 , 1 2 2 × 1 , 1 + 1 \frac{{5, 2}^{2} - {4, 8}^{2}}{{1, 1}^{2} - 2 \times 1, 1 + 1} өрнегін есептеңдер.

А. 4 В. 40 С. -40 Д. -4

4. 5х 3 -125х = = = = 0 теңдеуін шешіңдер.

А. 0, 5 В. -5 С. 0 Д. -5; 0; 5

5. 2х+у+у 2 -4х 2 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.

А. (2х+у) (у-2х) ; В. (2х+у) (у-2х-1) ; С. (2х+у) (2х-у-1) ;

Д. (у+2х) (1+у-2х) ;

«Көпшілік» вагоны

1. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:10ав-5

А. 5ав В. 5(2ав-1) С. . 5(2ав+1) Д. . а(10в-5)

2. Теңдеуді шешіңдер: 4х 2 -25=0

А. 2, 5 В. -2, 5 С -2, 5; 2, 5 Д. -10; 10

3. (8-х) (8+х) +(х+2) 2 өрнегін ықшамдаңдар.

А. 68-4х В. 68+4х С. 60-4х Д. 60+4х

4. Қысқаша көбейту формулалары шамамен неше жыл бұрын пайда болды?

А. 4мың жыл бұрын В. 3 мың жыл бұрын С. 2, 5 мың жыл бұрын Д. 5 мың жыл бұрын.

5. Дұрыс теңдікті анықтаңдар. А. (3+а 2 ) 2 =9+3а+а 2 В. (х-5) 2 2 -10х+10 С. (х-2у) 2 2 +4ху 2 +4у 4

Д. 16а 4 -24а 2 в+9в 2 =(8а 2 -3в) 2

Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар.

Әр топ қол ұстасып тұрадыда мұғалімнің айтқан фигурасын орындап тұра қалады. (Мысалы «Түзу» десе түзу болып тұрады, т. с. с)

«Теңіз» бекетінің тапсырмасы

Берілген есепті топ болып ақылдасып шығарады.

Компьтерде тапсырмаларды орындаңдар

Бағаларыңды бағалау парағына қойыңдар.

«Білім» бекеті.

Топтан бір оқушы шығып қорғайды.

«Купе» вагоны

8 2008 санының соңғы цифрын анықтаңдар.

.

«Плацкарт» вагоны

Есептеңдер: (1- 1 4 \frac{\ 1}{4} 1 4 \frac{\ 1}{4} ) ∙ (1- 1 9 \frac{1}{9} 1 9 \frac{1}{9} ) ∙ (1- 1 16 \ \frac{1}{16} 1 16 \ \frac{1}{16} ) ∙ (1- 1 25 \ \frac{1}{25} 1 25 \ \frac{1}{25} ) ∙ ∙∙∙ ∙ (1- 1 225 \frac{1}{225} 1 225 \frac{1}{225} ) =

«Көпшілік» вагоны

х 3 - 7х- 6 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер:

Бағаларын бағалау парағына қойыңдар.

Оқушылар бағалау парақтарына бағаларын қояды. Баға журналға қойылады

«Екі жұлдыз, бір тілек» ойларын айтады.

Егер «Білім» қаласына:

Купе вагонымен келсеңіз:

Тізбектей алынған үш натурал санның кубтарының қосындысы 3-ке бөлінетінін дәлелдеңдер.

Плацкарт вагонымен келсеңіз:

Өрнектің мәні х айнымалысының мәніне тәуелді емес екінін дәлелдеңдер:

( х + 5 ) 3 х ( х 5 ) 2 25 ( 1 + х ) 2 {х + 5) }^{3} - х({х - 5) }^{2} - 25({1 + х) }^{2} х + 5 ) 3 х ( х 5 ) 2 25 ( 1 + х ) 2 {х + 5) }^{3} - х({х - 5) }^{2} - 25({1 + х) }^{2}

Жалпы вагонымен келсеңіз:

Теңдеуді шешіңдер: 4 х 2 25 = 0 {4х}^{2} - 25 = 0 4 х 2 25 = 0 {4х}^{2} - 25 = 0

Қысқаша көбейту формулаларын қайталау. №308, № 316 есептерін шешу

Оқушының іс әрекеті:
  • Оқушылар сәлемдеседі, өзара мұғаліммен көңіл күйімен бөліседі.

Оқушылар таңдаған билеттерін алады. Есепті шығаруға кіріседі.

«Купе» вагоны.

1. Шешуі: (х+1) 3 -3(х+1) 2 +3(х+1) -1=(х+1-1) 3 3

Жауабы: х 3

2. (3х 5 +4у 2 ) 3 =27х 15 +108x 10 y 2 +

144х 5 у 4 +64у 6

3. Шешуі:

5 х 3 х^{3} х 3 х^{3} 30 х 2 + 45 х 5 х 3 + 15 х 2 15 х + 5 + 15 х 2 60 = 5 х^{2} + 45х - 5х^{3} + 15х^{2} - 15х + 5 + 15х^{2} - 60 = 5 х 2 + 45 х 5 х 3 + 15 х 2 15 х + 5 + 15 х 2 60 = 5 х^{2} + 45х - 5х^{3} + 15х^{2} - 15х + 5 + 15х^{2} - 60 = 5 30х = = 60 ; х = 2 = 2 = 2 = 2

«Плацкарт» вагоны.

Шешуі:( 2 а 1 ) 3 8 а 3 + 5 = 8 а 3 12 а 2 + 6 а 1 8 а 3 + 5 = 12 а 2 + 6 а + 4 = 2 ( 6 а 2 3 а 2 ) = 56 {2а - 1) }^{3} - 8а^{3} + 5 = 8а^{3} - 12а^{2} + 6а - 1 - 8а^{3} + 5 = - 12а^{2} + 6а + 4 = - 2\left( 6а^{2} - 3а - 2 \right) = - 56 2 а 1 ) 3 8 а 3 + 5 = 8 а 3 12 а 2 + 6 а 1 8 а 3 + 5 = 12 а 2 + 6 а + 4 = 2 ( 6 а 2 3 а 2 ) = 56 {2а - 1) }^{3} - 8а^{3} + 5 = 8а^{3} - 12а^{2} + 6а - 1 - 8а^{3} + 5 = - 12а


Ұқсас жұмыстар
Эвристикалық деңгей
Тақырып Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
Қысқаша көбейту формулалары. Қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Қысқаша көбейту формулалары туралы
Қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Рационал бөлшек және оның негізгі қасиеті. рационал бөлшектерді қысқарту тақырыбына есептер шығарту
Оқушы жауаптары
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Рационал бөлшекті көбейту және бөлу
Екі өрнектің айырымының квадраты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz