Ана тілі, көктем сәні

Өткізген:
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы
Өткізген:: Сабақтың тақырыбы:
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Көктем сәні
Өткізген:: Негізгі дереккөздер
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Ертегі

Ана тілі 3 сынып 226-227 бет

Интернет материалдары.

Өткізген:: Жалпы мақсаттар
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Ертегі мазмұны арқылы көктемгі табиғаттың жылылық ерекшелігін аңғарту. Қазақ халық ауыз әдебиеті жанрларымен таныстыруды одан әрі жалғастыру;

Ой-өрістерін, тіл байлығын, шығармашылық ойлау қабілеттрін, әдеби дүниетанымын дамыту.

Табиғатты қорғауға, әсемдікті түсіне білуге тәрбиелеу.

і жалғастыру;

Өткізген:: Міндеттер
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:
  1. Оқушылардың ертегіні оқып, талдауға деген қызығушылығын арттыру.
  2. Мәтінге талдау жасағанда сыни тұрғыдан ойлануына ықпал ету.
  3. Топ мүшелері пікірлерін ашық айта білуге, білімдерін бағалауға үйрету.
Өткізген:: Негізгі идея
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Өзгерістерді енгізуде барлық оқушыларда байқалатын өзгерісті бақылау.
Өткізген:: Оқытудағы нәтиже
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Оқыту үрдісіне енгізілген әдіс тәсілдер арқылы білім сапасының артуына қол жеткіземін.

Берілетін ақпарат аясында оқушылар сыни ойлай отырып, қажетті білім -білік

дағдысын игереді.

Бірін бірі бағалай білуге, пікірін ашық, жүйелеп жеткізе білуге үйренеді.

Өткізген:: Күтілетін нәтиже
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Оқушы қызығушылығы артады. Әдеби жанрларды ажырата біледі. Ой-өрісі, қабілеті дамиды. Эстетикалық талғам қалыптасады
Өткізген:: Тапсырмалар
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

«Бірлесіп жұмыс істеу» стратегиясы

«Сауаттылықты ашатын хаттар стратегиясы»

«Т-кестесі»стратегиясы

«Соңғы сөзді маған қалдырыңыз»

Өткізген:: Уақыты
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Жүргізілетін жұмыстар
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:
  1. Оқушылармен амандасады
  2. Сабаққа қатысын тексереді
  3. Сабаққа зейінін аударады

Мұғаліммен амандасады.

Берілген фишкалар бойынша топқа бөлініп отырады.

Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Қызығушылықты ояту
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

«Бірлесіп жұмыс істеу»

Дайындаған ертегілер желісі бойынша орындалатын жұмыстармен таныстырады.

Үй тапсырмасы бойынша берілген өлеңдерін жатқа айтады. Жазған мәтіндері, деректері бойынша пікір бөліседі.
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Мағынаны тану
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

«Сауаттылықты ашатын хаттар»стратегиясы

«Ертегі» кейіпкерлерінің іс әрекетін сипаттайтын үзінділер таратады.

«Т кестесі» стр

№1 тапсырма

1-топ. Ертегі түрін анықтау, дәлелдеу

2-топ. Мәтіннен Қызыл Кітапқа енген жануарлардың сөзін тауып оқу

3-топ. Мәтіннен аңдардың сөзін тауып оқу

Мәтінен қалаған кейіпкерлері рөліне еніп, оқырмандарына хат жазады.

Мәтін кейіпкерлеріне хат жазады.

Келісу себептері:

Келіспеу себептері:

Өз пікірім:

Өткізген:: Сергіту сәті
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: «Ертегілер »әнін тыңдату.
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Бекіту тапсырмалары

«Соңғы сөзді маған қалдырыңыз»

  • Қандай шығармамен таныстық?
  • Қандай жанрдағы шығарма?
  • Кейіпкері кім?
  • Ертегі саған ұнады ма? Несімен ұнады?
  • Өзіңе жыл мезгілдері ішінен қайсысы ұнайды? Несімен ?

Еркін жауап. Болжаңыз

  • Аңдарды сипатта?
  • Ертегі неліктен «Көктем сәні» деп аталған?
  • Сіз ертегіні қалай аяқтар едіңіз?

Оқушылар мәтінмен танысады.

Түйінді ой табылады, оған пікір жазылады.

Топта талқылайды.

Әр топ өздері таңдаған сұрақтары бойынша топта талқылап, қорғайды,

Нақты мысалдармен дәлелдейді.

Өткізген:: Рефлексия
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Бүгінгі сабақта ең маңыздысы не болды?

Қандай тапсырмалар ойыңа ой қосты деп ойлайсың ?

Өткізген:: Бағалау
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Оқушылар түрлі түсті стикерлермен бағаланады
Өткізген:: Үйге тапсырма
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Мәтінді түсініп оқу.

“Көктем” тақырыбына әңгіме жазу.

Мәтін бойынша қалаған аңының суретін салу.


Ұқсас жұмыстар
Көктем сәні.(ертегі)
Аяулы аналар
Қазылар алқасының төрағасы
Еңбекпен тапқан тиын. ана тілі
Қыс. Көптік жалғау
Оқушыларды бағалау, Өзіндік бағалау
«көктем сәні» ертегісі
Құрметті үміткерлер
«қыз – еркем, қылығымен көркем!»
Ыбырай Алтынсарин өзен жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz