Ана тілі (3-сынып): Көктем сәні ертегісі арқылы көктем табиғатын таныстыру және әдеби жанрлар мен сыни ойлауды дамыту

Өткізген:
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы
Өткізген:: Сабақтың тақырыбы:
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Көктем сәні
Өткізген:: Негізгі дереккөздер
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Ертегі

Ана тілі 3 сынып 226-227 бет

Интернет материалдары.

Өткізген:: Жалпы мақсаттар
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Ертегі мазмұны арқылы көктемгі табиғаттың жылылық ерекшелігін аңғарту. Қазақ халық ауыз әдебиеті жанрларымен таныстыруды одан әрі жалғастыру;

Ой-өрістерін, тіл байлығын, шығармашылық ойлау қабілеттрін, әдеби дүниетанымын дамыту.

Табиғатты қорғауға, әсемдікті түсіне білуге тәрбиелеу.

і жалғастыру;

Өткізген:: Міндеттер
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:
  1. Оқушылардың ертегіні оқып, талдауға деген қызығушылығын арттыру.
  2. Мәтінге талдау жасағанда сыни тұрғыдан ойлануына ықпал ету.
  3. Топ мүшелері пікірлерін ашық айта білуге, білімдерін бағалауға үйрету.
Өткізген:: Негізгі идея
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Өзгерістерді енгізуде барлық оқушыларда байқалатын өзгерісті бақылау.
Өткізген:: Оқытудағы нәтиже
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Оқыту үрдісіне енгізілген әдіс тәсілдер арқылы білім сапасының артуына қол жеткіземін.

Берілетін ақпарат аясында оқушылар сыни ойлай отырып, қажетті білім -білік

дағдысын игереді.

Бірін бірі бағалай білуге, пікірін ашық, жүйелеп жеткізе білуге үйренеді.

Өткізген:: Күтілетін нәтиже
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Оқушы қызығушылығы артады. Әдеби жанрларды ажырата біледі. Ой-өрісі, қабілеті дамиды. Эстетикалық талғам қалыптасады
Өткізген:: Тапсырмалар
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

«Бірлесіп жұмыс істеу» стратегиясы

«Сауаттылықты ашатын хаттар стратегиясы»

«Т-кестесі»стратегиясы

«Соңғы сөзді маған қалдырыңыз»

Өткізген:: Уақыты
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Жүргізілетін жұмыстар
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:
  1. Оқушылармен амандасады
  2. Сабаққа қатысын тексереді
  3. Сабаққа зейінін аударады

Мұғаліммен амандасады.

Берілген фишкалар бойынша топқа бөлініп отырады.

Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Қызығушылықты ояту
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

«Бірлесіп жұмыс істеу»

Дайындаған ертегілер желісі бойынша орындалатын жұмыстармен таныстырады.

Үй тапсырмасы бойынша берілген өлеңдерін жатқа айтады. Жазған мәтіндері, деректері бойынша пікір бөліседі.
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Мағынаны тану
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

«Сауаттылықты ашатын хаттар»стратегиясы

«Ертегі» кейіпкерлерінің іс әрекетін сипаттайтын үзінділер таратады.

«Т кестесі» стр

№1 тапсырма

1-топ. Ертегі түрін анықтау, дәлелдеу

2-топ. Мәтіннен Қызыл Кітапқа енген жануарлардың сөзін тауып оқу

3-топ. Мәтіннен аңдардың сөзін тауып оқу

Мәтінен қалаған кейіпкерлері рөліне еніп, оқырмандарына хат жазады.

Мәтін кейіпкерлеріне хат жазады.

Келісу себептері:

Келіспеу себептері:

Өз пікірім:

Өткізген:: Сергіту сәті
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: «Ертегілер »әнін тыңдату.
Өткізген::
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Бекіту тапсырмалары

«Соңғы сөзді маған қалдырыңыз»

  • Қандай шығармамен таныстық?
  • Қандай жанрдағы шығарма?
  • Кейіпкері кім?
  • Ертегі саған ұнады ма? Несімен ұнады?
  • Өзіңе жыл мезгілдері ішінен қайсысы ұнайды? Несімен ?

Еркін жауап. Болжаңыз

  • Аңдарды сипатта?
  • Ертегі неліктен «Көктем сәні» деп аталған?
  • Сіз ертегіні қалай аяқтар едіңіз?

Оқушылар мәтінмен танысады.

Түйінді ой табылады, оған пікір жазылады.

Топта талқылайды.

Әр топ өздері таңдаған сұрақтары бойынша топта талқылап, қорғайды,

Нақты мысалдармен дәлелдейді.

Өткізген:: Рефлексия
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Бүгінгі сабақта ең маңыздысы не болды?

Қандай тапсырмалар ойыңа ой қосты деп ойлайсың ?

Өткізген:: Бағалау
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы: Оқушылар түрлі түсті стикерлермен бағаланады
Өткізген:: Үйге тапсырма
№30 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі:Махметова Карлыға Адайбекқызы:

Мәтінді түсініп оқу.

“Көктем” тақырыбына әңгіме жазу.

Мәтін бойынша қалаған аңының суретін салу.


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып ана тілі сабағы: Көктем сәні ертегісі бойынша сабақ жоспары
3-сынып ана тілі пәні: Көктем сәні - сабақ жоспары (13.02.2014, мұғалімі Умирзакова К.И.)
3-сыныпқа арналған әдебиеттік оқу сабағы: Көктем сәні ертегісін талдау және рөлге бөліп оқу
1 сынып Ана тілі сабағы: Аққала - сөйлем түсінігі мен оқу-жазу арқылы сыни ойлауды дамыту
3-сынып: Көктем тақырыбы бойынша сөздік қор мен ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту
Ана тілі: Қасым Аманжоловтың Көктем өлеңіне арналған сабақ жоспары
2-сынып ана тілі сабақ жоспары: Көктем (М. Әлімбаева, А. Асылбеков)
2-сынып Ана тілі сабағы: Мәншүк Мәметованың ерлігін талдау және сыни ойлауды дамыту
1-сынып Ана тілі: заттың атын білідретін сөздер және көктем тақырыбындағы аралас сабақ жоспары
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту арқылы қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері: мұғалімнің рефлексиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz