Ана тілі, көктем сәні

Ертегі
Ана тілі 3 сынып 226-227 бет
Интернет материалдары.
Ертегі мазмұны арқылы көктемгі табиғаттың жылылық ерекшелігін аңғарту. Қазақ халық ауыз әдебиеті жанрларымен таныстыруды одан әрі жалғастыру;
Ой-өрістерін, тіл байлығын, шығармашылық ойлау қабілеттрін, әдеби дүниетанымын дамыту.
Табиғатты қорғауға, әсемдікті түсіне білуге тәрбиелеу.
і жалғастыру;
- Оқушылардың ертегіні оқып, талдауға деген қызығушылығын арттыру.
- Мәтінге талдау жасағанда сыни тұрғыдан ойлануына ықпал ету.
- Топ мүшелері пікірлерін ашық айта білуге, білімдерін бағалауға үйрету.
Оқыту үрдісіне енгізілген әдіс тәсілдер арқылы білім сапасының артуына қол жеткіземін.
Берілетін ақпарат аясында оқушылар сыни ойлай отырып, қажетті білім -білік
дағдысын игереді.
Бірін бірі бағалай білуге, пікірін ашық, жүйелеп жеткізе білуге үйренеді.
«Бірлесіп жұмыс істеу» стратегиясы
«Сауаттылықты ашатын хаттар стратегиясы»
«Т-кестесі»стратегиясы
«Соңғы сөзді маған қалдырыңыз»
- Оқушылармен амандасады
- Сабаққа қатысын тексереді
- Сабаққа зейінін аударады
Мұғаліммен амандасады.
Берілген фишкалар бойынша топқа бөлініп отырады.
«Бірлесіп жұмыс істеу»
Дайындаған ертегілер желісі бойынша орындалатын жұмыстармен таныстырады.
«Сауаттылықты ашатын хаттар»стратегиясы
«Ертегі» кейіпкерлерінің іс әрекетін сипаттайтын үзінділер таратады.
«Т кестесі» стр
№1 тапсырма
1-топ. Ертегі түрін анықтау, дәлелдеу
2-топ. Мәтіннен Қызыл Кітапқа енген жануарлардың сөзін тауып оқу
3-топ. Мәтіннен аңдардың сөзін тауып оқу
Мәтінен қалаған кейіпкерлері рөліне еніп, оқырмандарына хат жазады.
Мәтін кейіпкерлеріне хат жазады.
Келісу себептері:
Келіспеу себептері:
Өз пікірім:
Бекіту тапсырмалары
«Соңғы сөзді маған қалдырыңыз»
- Қандай шығармамен таныстық?
- Қандай жанрдағы шығарма?
- Кейіпкері кім?
- Ертегі саған ұнады ма? Несімен ұнады?
- Өзіңе жыл мезгілдері ішінен қайсысы ұнайды? Несімен ?
Еркін жауап. Болжаңыз
- Аңдарды сипатта?
- Ертегі неліктен «Көктем сәні» деп аталған?
- Сіз ертегіні қалай аяқтар едіңіз?
Оқушылар мәтінмен танысады.
Түйінді ой табылады, оған пікір жазылады.
Топта талқылайды.
Әр топ өздері таңдаған сұрақтары бойынша топта талқылап, қорғайды,
Нақты мысалдармен дәлелдейді.
Бүгінгі сабақта ең маңыздысы не болды?
Қандай тапсырмалар ойыңа ой қосты деп ойлайсың ?
Мәтінді түсініп оқу.
“Көктем” тақырыбына әңгіме жазу.
Мәтін бойынша қалаған аңының суретін салу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz