Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Механикалық энергия

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
"Абай атындағы орта мектебі" ММ, физика пәні мұғалімі
Тыныштыкова Жанат Шалабаевна
Орта мерзім жоспары




Сабақтың тақырыбы және оқыту негізгі мақсаттары
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тісіл
дер(жаттығулар)
Оқыту нәтижелері
Сыныптағы өзара әрекеттестік
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау
Дерек
көздер
1
Тақырыбы:Механикалық энергия.
Механикалық энергияның сақталу заңы.

Мақсаты:Механикалық энергияның
негізгі ұғымдарын қалыптастыру,
толық механикалық энергияның сақталу заңы механикалық қозғалыстың жоғалуының мүмкін еместігін білдіретіндігін атап көрсету.

Топқа бөлу, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабуыл), Кубизм әдісі бойынша ,топтастыру стратегиясы бойынша тапсырма орындау, АКТ пайдалану электрон
дық оқулық, көшбасшылық топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен
қатысып отыру,сахналау
(видеоролик)диалогтік әдіс,сергіту сәті.

1.Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.
2.Берілген тақырып тың мағынасы мен мазмұнын түсінеді.
3.Өз пікірін жеткізу арқылы берілген тапсырманы орындай алады.
4.Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізе және талдай алады.
5.Кейбір оқушылар топтың көмегімен берілген тапсырманы орындайды.

Топтастырғанда ынтымақтастық орнату.
Әрекетті сыни бағалау.
Сыныпта мәдениетті сөйлеу,диалог барысында бір- бірін тыңдау,
постермен жұмыс жасау,
пікірлерін айта алу, ойын ортақ пікірге келтіріп отыру, басқа топтардың жауаптарын тыңдау.

Формативті бағалау: топтық, өзін-өзі бағалау
Слайд, қосымша оқулықтар,электрон
дық оқулық,
бағалау парақша
лары,АКТ арқылы
бейне көрініс.

2

Тақырыбы:Күш моменті.Айналатын дененің тепе-теңдік шарты.Иінді таразылар.

Мақсаты:Негізгі ұғымдарын қалыптастыру,иіндік,
күш иіні,тіреу нүктесі,күш моменті,ондық таразылар.Моменттер ережелері,тең иінді және ондық таразылардың жұмыс принциптерін түсінуді қалыптастыру.

Топқа бөлу, диалогтық оқыту, Блум жүйесі бойынша оқыту, СТО. Әдіс: Ассоциация, бағалау, АКТ пайдалану (электрондық оқулық), топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру.

1.Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады. 2.Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсіне отырып, тереңірек ойлауға
талаптанды.
3.Өз пікірін жеткізу арқылы берілген тапсырманы орындай отырып, сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады.
4.Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізе және талдай отырып, өз идеяларын айта алады
5.Кейбір оқушылар топтың көмегімен берілген тапсырманы орындайды.

Топтастыруда сыныпта ынтымақтастық орнату.Тапсыр
маны постермен қорғау, сөздік қорын көбейту.
Салыстыруды үйрену, ұқсастық пен айырмашы
лықтарын табу.

Жиынтық бағалау.
Формативті бағалау: жеке, топтық.

Слайд, қосымша оқулықтар,электрондық оқулық,баға
лау парақша
лары,АКТ арқылы бейне көрініс.

3
Тақырыбы:Жай механизмдер.

Мақсаты:Негізгі ұғымдарды қалыптастыру:жай механизмдер,қозғалмайтын және қозғалатын блоктар.Жай механизмдер жұмыста ұтыс бермейтінін меңгеруді үйрету.

Топқа бөлу, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабуыл), топтастыру стратегиясы бойынша тапсырма орындау,бағалау, АКТ пайдалану (электрондық оқулық), топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру

1.Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.. 2.Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсінді.
3.Өз пікірін жеткізу арқылы берілген тапсырманы орындай алады.
4.Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізе және талдай алды.
4.Кейбір оқушылар топтың көмегімен берілген тапсырманы орындайды.

Ойланып сөйлеу, диалог барысында бір- бірін тыңдау,сөздік қорын көбейту,
берілген тапсырманы орындауда постермен жұмыс жасау. Суреттер бойынша ойларын жеткізу
Формативті бағалау: топтық, жұптық, өзін-өзі бағалау, кретералды бағалау

Слайд, қосымша оқулықтар,электрондық оқулық,баға
лау парақшаларыбейне көрініс.
4
Тақырыбы:Көлбеу жазықтық.Механиканың алтын ережесі.Механизмнің ПӘК-і.

Мақсаты: Жазықтық және иін үшін механиканың "алтын ережесінің" орындалуын тәжірибелі жолмен дәлелдеу,толық және пайдалы жұмыстың ұғымдарын қалыптастыру.ПӘК формуласымен танысу,ПӘК-і 100% үнемі аз екенін меңгеру.

Топқа бөлу, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабуыл) ,ойын элементтері,топтастыру стратегиясы бойынша тапсырма орындау,6 ойлау шляпасы,бағалау, АКТ пайдалану (электрондық оқулық), топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру.

1.Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасты.
2.Берілген тақырып
тың мағынасы мен мазмұнын түсінді.
3.Өз пікірін жеткізу арқылы берілген тапсырманы орындай алды.
4.Оқушы өз ойын еркін, сыни тұрғыдан ойлай отырып жеткізе және талдай алады.

Топтастыруда топ болып жұмыс жасау, ойларын толық жеткізу, мәдениетті сөйлеу.
Берілген тапсырманы орындау, постермен жұмыс жасауды.

Жиынтық бағалау.
Формативті бағалау: жеке, топтық.
Слайд, қосымша оқулықтар,электрондық оқулық,баға
лау парақша
лары.АКТ арқылы бейне көрініс көрсету.


Ұқсас жұмыстар
Механикалық знергия. механикалық знергияның сақталу заңы
Шеберхана кезеңдерін қолдану
Энергия. энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы. 9 cынып
Энергия және оның түрлері
Энергия. энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы
Энергияның сақталу заңы
Энергия
Механикалық энергияның сақталу заңы
Кинетикалық энергия қозғалып келе жатқан дене энергиясы
Қмж. механикалық энергия. механикалық энергияның сақталу заңы
Пәндер