Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Көңілді старттар ойыны мен ұлттық ойындар


АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

|І |Пәні |Дене тәрбиесі |
|ІІ |Пән мұғалімі |Тілесбаев Берік Арғынбайұлы |
|ІІІ |Өтілетін сыныбы |5 – сыныптар. |
|ІV |Өтілетін мерзімі | |
|V |Өтілетін орны |Мектептің спорт залы. |
|VІ |Сабақтың тақырыбы |Көңілді старттар ойыны мен ұлттық ойындар. |
|VІІ |Сабақтың |а) теориялық|Ойын түрлерін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін |
| |мақсаты | |меңгерту. |
| | |ә) жетілдіру|Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін |
| | | |арттыру. |
| | |б) тәрбиелік|Ойындардың тәрбиелік мәніне назар аудару. |
|VІІІ |Сабақтың типі |Жаңа білімді қалыптастыру сабағы. |
|ІХ |Сабақтың әдісі |Жеке және жалпы жұмыс жасау, жан - жақты түсіндіру. |
|Х |Құрал-жабдықтар |Ысқырық, доптар, қаптар, кеглилер, орындықтар, сақина, арқан |
| | |т.б. |
|Кезең |№ |Сабақтың мазмұны |Уақыт, |Әдістемелік ескерту|
| | | |мөлшер | |
|Д |1 |Оқушыларды сапқа тұрғызу. |10 минут|Спорттық киімдеріне|
|А | | | |назар аудару. |
|Й | | | | |
|Ы | | | | |
|Н | | | | |
|Д | | | | |
|Ы | | | | |
|Қ | | | | |
| | | | | |
|К | | | | |
|Е | | | | |
|З | | | | |
|Е | | | | |
|Ң | | | | |
|і | | | | |
| |2 |Сынып санын түгелдеу. | |Себепсіз оқушыларды|
| | | | |анықтау. |
| |3 |Рапорт қабылдау. | |Рапортты дұрыс |
| | | | |тапсыруын қадағалау|
| |4 |Оңға, солға, кері бұрылу жаттығуларын орындау. | |Бұрылыстарды дұрыс |
| | | | |орындауын қадағалау|
| |5 |Қозғалмалы бой жазу жаттығулары | |Аяқ ұшымен, |
| | |- Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру. | |өкшесімен, сыртқы, |
| | |- Екі қол белде өкшемен жүру. | |ішкі қырымен жүруін|
| | |- Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен | |ескерту. |
| | |жүру. | |Оң және сол |
| | |- Бір қалыпты жеңіл жүгіру. | |бүйірмен жгіруін |
| | |- Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру. | |ескерту. |
| | |- Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру. | |Алақанға аяқтың |
| | |- Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені | |ішкі, сыртқы |
| | |тигізе жүгіру. | |қырының, өкшенің |
| | |- Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе | |тиюін ескерту. |
| | |жүгіру. | |Отырып жүру, |
| | |- Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру. | |жүгіруін ескерту. |
| | |- Екі қол тізеде, толық отырып жүру. | | |
| | |- Отырып секіре жүру. | | |
| | |- Дем алу,дем шығару. | | |
| |6 |Саптағы бой жазу жаттығулары | | |
| | |- Саппен келіп бірнеше қатарға тұру. | |Қатарға дұрыс |
| | |- Қолды белге ұстап, басты оңға және солға | |тұруын ескерту. |
| | |айналдыру. | |Қолды белге ұстауын|
| | |- Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа | |ескерту. |
| | |айналдыру. | |Дұрыс иілулерін |
| | |- Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру. | |ескерту. |
| | |- Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары | |Қолдың Аяққа тиюін |
| | |көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу. | |ескерту. |
| | |- Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол| |Арқы тізенің |
| | |қол қолды оң аяққа кезекпен тигізу. | |бүгілмеуін ескерту.|
| | |- Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, | | |
| | |тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен| |Аяқтың қолға тиюін |
| | |басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу. | |ескерту. |
| | |- Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі| |Тізені дұрыс |
| | |аяқты кезекпен жоғары көтеру. | |айналдыруын |
| | |- Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, | |ескерту. |
| | |тұру | | |
| | |- Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және | | |
| | |сыртқа айналдыру. | | |
| | |- Дем алу, дем шығару. | | |
|Н |Көңілді старттар ойыны мен ұлттық ойындар. |30 минут| |
|Е | | | |
|Г |Доппен жарысу | | |
|І |Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың | | |
|З |ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында | | |
|Г |тұрғандардың қолында доп болады. Мұғалім белгі берісімен| |Ойын ережесін |
|І |доп ұстаған екі ойыншы жүгіре шығып, допты баскетбол | |түсіндіру. |
|К |ойынының тәсілімен тездете алып жүріп, жалаушаны айналып| | |
|Е |келіп, допты өз командасының келесі ойыншысына береді | |Ойын ережеслерінң |
|З |де, өзі саптың ең соңына барып тұрады. Тапсырманы | |қатаң түрде |
|Е |ойыншылардың бәрі орындап шыққанша ойын жалғаса береді. | |сақталуын ескерту. |
|Ң |Қай команде бірінші келсе, сол команда жеңіске жетеді. | | |
| |Доп қолдан шығып кеткен жағдайда, сол жерден қайта | | |
| |жалғастыру қажет. Белгі берілмей тұрып алаңға жүгіріп | | |
| |шығуға болмайды. Допты өз әріптесіне беру мәре | | |
| |сызығында орындалады. | | |
| |Ойынның мақсаты-мәреге өзгеден бұрын жетуге тырысу | | |
| |арқылы жылдамдықты арттыру. | | |
| |Допты түсірме | |Ойын ережеслерінң |
| |Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың | |қатаң түрде |
| |ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрған | |сақталуын ескерту. |
| |ойыншы допты екі тізесінің арасына қыстырып алып | | |
| |жалаушаны айналып келу қажет. Тапсырманы ойыншылардың | | |
| |бәрі орындап шыққанша ойын жалғаса береді. | | |
| |Қап киіп жарысу | |Ойын ережесін |
| |Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың | |түсіндіру. |
| |ұзындығы 10-15 метрдей болады. Мұғалім белгі берісімен | | |
| |Саптың ең алдында тұрағн ойыншылар екі аяғын қапқа тез | |Ойын ережеслерінң |
| |кигізіп, екі қолымен жоғары жағынан ұстап ілгері қарай | |қатаң түрде |
| |секіректей жүгіріп, жалаушаны айналып келеді.Осы ретпен | |сақталуын ескерту. |
| |ойын қайталана береді. Қай команда бірінші болып | | |
| |аяқтаса, сол команда жеіңке жетеді. | |Ойын ережесін |
| |Кім жылдам | |түсіндіру. |
| |Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың | | |
| |ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрған | |Ойын ережеслерінң |
| |ойыншы кері бұрылмастан допты бассынан асырып келесі | |қатаң түрде |
| |ойыншыға береді де өзі саптың соңына барып тұра қалады. | |сақталуын ескерту. |
| |Доп келесі ойыншыға, сосын одан кейінгі ойыншыға беріліп| | |
| |кете береді. Бастапқы тұрған оқушы қайтадан өз орнына | | |
| |келгенге дейін ойын жалғаса береді. Қай команда бірінші | | |
| |болса сол команда жеңеді. | | |
| |Көп болып жүгіру. | | |
| |Ойынға екі команда бір уақытта қатысады. Олар сөре | |Ойын ережесін |
| |сызығының жанында бір бағытқа қарап лек түзеп тұрады. Әр| |түсіндіру. |
| |команданың сөре сызығынан 10-15 м қашық жерден айналып | | |
| |кері қайтатын белгі (жалауша) қойылады. | |Ойын ережеслерінң |
| |Белгі берілгеннен кейін командалардың ең алдында тұрған | |қатаң түрде |
| |бір-бір ойыншысы жүгірген күйі қойылған белгіні айналып | |сақталуын ескерту. |
| |өтіп, өз командасына оралады да, өзінен кейінгі | | |
| |ойыншының қолынан ұстайды. Енді олар қол ұстасқан күйі | | |
| |бірге жүгіріп, белгіні айналып өтіп, тағы да өз | | |
| |командасына оралады. Бұларға енді үшінші ойыншы | | |
| |қосылады. Сөйтіп, ақыры команданың барлық ойыншылары қол| |Ойын ережесін |
| |ұстасып бірге жүгіретін болады. Жүгіруді ойын тәртібін | |түсіндіру. |
| |бұзбай бірінші болып аяқтаған команда жеңеді. | |Ойын ережеслерінң |
| |Бір топ үйрек | |қатаң түрде |
| |Ойыншылар бір қатарда бір-бірінен қашықтау тұрып, | |сақталуын ескерту. |
| |тізелерін аздап бүгіп, қолдарын тізелерінің артынан | | |
| |біріктіріп ұстайды. Белгі берілгенде ойыншылар қолдары | | |
| |мен аяқтарының қалпын өзгертпестен жалаушаны айналып | |Ойын ережесін |
| |келеді. Осы ретпен ойын жалғаса береді. Қай команда | |түсіндіру. |
| |бірінші болып аяқтаса сол команда жеңіске жетеді. | |Ойын ережеслерінң |
| |Тақия тастамақ | |қатаң түрде |
| |Балалар, шеңбер жасап отырады. Жүргізуші шеңбердің | |сақталуын ескерту. |
| |сыртын айнала жүгіріп жүріп, біреулеріңнің артыңа | | |
| |білдіртпей тақияны тастап кетеді. Егер сезіп қойсаңдар, | | |
| |жүргізушіні қуып жетулерің керек. Ал, жүргізуші қуған | |Ойын ережесін |
| |баланың орнына келіп тұра қалуға тырысады. Жүргізушіге | |түсіндіру. |
| |жете алмаған бала айыбын төлейді, өнер көрсетеді. | | |
| |Орындықтар айналасында | |Ойын ережеслерінң |
| |Спортзалдың ортасына бір-біріне тигізіп төрт орындық | |қатаң түрде |
| |қойылады. Алдымен 5 оқушы шығады. Мұғалім белгі | |сақталуын ескерту. |
| |берісімен ойыншылар орындықты айнала жүгіреді қайта | | |
| |белгі берілгенде ойыншылар орындыққа отырып үлгеруі | | |
| |тиіс. Үлгермеген ойыншы ойыннан шығады. Орнына басқа | | |
| |ойыншы қосылады. Ойыншылар таусылғанға дейін. Соңында | | |
| |орындықтар біртіндеп алына береді. Қалған бір орындыққа,| | |
| |қалған екі ойыншының қайсысы отырса сол ойыншы жеңіске | |Ойын ережесін |
| |жетеді. | |түсіндіру. |
| |Сақина жасыру | | |
| |Ойынды өткізу үшін басқарушы және сақина іздейтін | |Ойын ережеслерінң |
| |кезекші белгіленеді. Қалған ойыншылар дөңгелене отырады.| |қатаң түрде |
| |Ойыншылар тізелерін көтеріп, оның үстіне алақандарын | |сақталуын ескерту. |
| |ашып қояды. Ойын жүргізуші қолына сақина алып, әр | | |
| |ойыншының қолына кіргізіп, сақинаны бірінде қалдырады. | | |
| |Басқарушы жұмулы қолын әрбір ойыншының қолына салысымен,| | |
| |алақанын жаба қалады. Сақина жасырылғаннан кейін, ойын | | |
| |жүргізуші өз қалауынша ойыншының бірінен: «сақинам | | |
| |кімде?» - деп сұрайды, осы кезде барлық ойыншы | |Ойын ережесін |
| |тынышталады. Кезекші сақинаның кімде екенін тапса, | |түсіндіру. |
| |онымен орын ауыстырады, ал егер таба алмаса, өлең айтып,| | |
| |би билеп, т.б. өнер көрсетеді де, өз қызметін қайтадан | |Ойын ережеслерінң |
| |атқарады. | |қатаң түрде |
| |Арқан тартыс | |сақталуын ескерту. |
| |Ойынға ұзындығы 8-10 м екі ұшы түйілген арқан | | |
| |дайындалады. Арқанның қызыл мата байлаған жерін еденге | | |
| |сызылған белгі сызықтың үстіне дәл келтіреді. Команда | | |
| |екі топқа бөлініп, арқанның белгісінен бастап ұшына | | |
| |дейін қос қолдап ұстап тартып тұрады. Ойын жүргізушінің | | |
| |белгісі бойынша екі команда арқанды екі жаққа тартады. | | |
| |Ойынның мақсаты–екі команданың бір ойыншысын ортадағы | | |
| |сызықтан өз жағына тартып шығару. Ортаңғы сызықтан өтіп | | |
| |кеткен ойыншының командасы жеңіледі | | |
|қорытынды |1 |Сабақты қорытындылау. |5 минут |Түгел тындауын |
|кезең | | | |қадағалау. |
| |2 |Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс | |Толық сапқа |
| | |жолдарын қалпына келтіру. | |тұруларын қадағалау|
| |3 |Үйге тапсырма беру. | |Үй тапсырмасын |
| | | | |тыңдауын қадағалау |
| |4 |Оқушыларды бағалау. | |Сабаққа қатысуына |
| | | | |байланысты бағалау |
| |5 |Қоштасу. | |Түгел қоштасуын |
| | | | |қадағалау. |
| |6 |Бір саппен спорт алаңынан немесе залдан | |Бір саппен шығуын |
| | |шығару. | |қадағалау. |

Тексердім: ________ ______________________


Ұқсас жұмыстар
Ұлттық ойындар
Сайыс ережесі
Аяқ тік
Ойын – математика сабағында оқыту және тәрбиелеу әдісі
Ойын-ой өсіреді
Айқұлақ ұлттық ойын
Қозғалмалы ойындар
ІІІ топ. Сабақтың түрі
Сұрақ - жауап ойыны
Ересек балалар ойыны
Пәндер