Мұғалімнің іс тәжірбиесінен

-878205-24130 Мұғалім іс - тәжірибесінен
Г.А.Имашева, Шет ауданы Босаға орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі.
Ы.Алтынсарин әңгімелері
Сабақтың мақсаты:а)Ы.Алтынсаринның әңгімелеріне тоқтала отырып,әңгіменің идеялық мазмұнына талдау,оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып,пікірін тыңдау,қорытынды жасату;
ә)білімділік; танымын,шығармашылық қабілетін,тілдік қорын,ізденістерін арттыру;
б)еңбексүйгіштікке,мамандық таңдай білуге,адамгершілікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Cабақтың түрі:аралас
Сабақтың әдісі:сын тұрғысынан ойлау( ой қозғау,топтастыру, Венн диаграммасы )
Сабақтың көрнекілігі:суреттер,кесте
Пән аралық байланыс:тарих

Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
1)оқушыларды түгендеу
ІІ Үй тапсырмасы
1-тапсырма "Жылдар сөйлегенде"
Ы.Алтынсарин өміріндегі елеулі оқиғаларды айтқызу
1)1841 3)1859 5)1864 7)1879-1883 9) 1896
2)1850-1857 4)1860 6)1876 8)1886-1887 10)1889

2-тапсырма "Қазақ хрестаматиясына енген өлеңдері"
-Ы.Алтынсарин өлеңдері (аттары,тақырыбы)
-Қазақ хрестаматиясы қандай өлеңмен басталған?
(Оқушыларға өлеңін жатқа айтқызу)
ІІІ Жаңа сабақ
Жоспары:
1.Ыбырай-жазушы.
2.Ыбырай-аудармашы.
3.Ыбырай-әңгіме жанрының негізін салушы.
1.Мағынаны тану.
-Балалар,бүгін алған білімдеріңді толықтыру мақсатында Ыбырай әңгімелерінің тақырыптарымен танысамыз
-Әңгіме дегеніміз не?
2.Оқушыларға оқыған әңгімелерін айтқызу
3.Ыбырай әңгімелерінің тақырыптары
а)Адамгершілік тақырыбындағы әңгімелері;"Таза бұлақ ","Бақша ағаштары","Сауысқан мен қарға" т.б.
ә)Еңбексүйгіштік жайлы әңгімелері;''Бай баласы мен жарлы баласы" "Әке мен бала'' "Қыпшақ Сейтқұл," "Дүние қалай етсең табылады?" т.б
б)Өнер,білім жайлы әңгімелер; "Зеректік" "Aтымтай Жомарт" " Талаптың пайдасы" "Білімнің пайдасы''
3)Аудармалары ;
И.Б.Паульсон: "Бір уыс мақта" "Тәкаппарлық" "Әдеп" т.б.
Л.Н.Толстой: "Жақсылыққа жамандық" " Жаман жолдас" "Үш ұры''
К.Д.Ушинский : "Түлкі мен ешкі'' "Сауысқан мен қарға''
И.Крылов; "Қайырымды түлкі"
4)''Таза бұлақ" әңгімесін рөлге бөліп оқыту
5)Алтынсарин-қазақ балалар әдебиетінің атасы, әңгіме жанрының негізін салушы . Шығармалары қысқа мазмұнға құралады .Аз сөзге көп мағына сыйғызу мақал-мәтел қолдану,әр әңгіменің тәлім-тәрбие мәніне ерекше көңіл бөлу-Ыбырай шығармаларының ерекшеліктері.
ІV Жаңа сабақты бекіту.Ой толғаныс
-Біз Ыбырай Алтынсарин туралы не үйрендік? (топтастыру)
Ыбырай
ғалым

ағартушы
ақын

жазушы оқулық педагог
аудармашы авторы

Ыбырай
2.Венн диаграммасы
Абай

V Сабақты қортындылау
1" Егемендіктің ең алғашқы шарты білім . Білім- қай заманда да маңызды , өзекті мәселе"
(пікірталас)
2" Сабақтан алған әсерім"
(оқушылар жазып тақтаға іледі)
VІ Үйге тапсырма ; Ы .Алтынсарин әңгімелері .
"Ата тәрбиесі мен ғибраты( ой толғау) "
VІІ Бағалау
(бағалау парағы арқылы)

Ұқсас жұмыстар
Математика сабағында жеке тұлғанының таным белсенділігін арттыру
Тәрбие құралы - даналық сөздер
Аруана сыңар өркешті түйе
Қара өлең
Қанайналым мүшелері
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Ақпаратты сығу
Ақпараттың қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz