Мұғалімнің іс тәжірбиесінен

Мұғалім іс - тәжірибесінен
Г. А. Имашева, Шет ауданы Босаға орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі.
Ы. Алтынсарин әңгімелері
Сабақтың мақсаты:а) Ы. Алтынсаринның әңгімелеріне тоқтала отырып, әңгіменің идеялық мазмұнына талдау, оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып, пікірін тыңдау, қорытынды жасату;
ә) білімділік; танымын, шығармашылық қабілетін, тілдік қорын, ізденістерін арттыру;
б) еңбексүйгіштікке, мамандық таңдай білуге, адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Cабақтың түрі:аралас
Сабақтың әдісі:сын тұрғысынан ойлау( ой қозғау, топтастыру, Венн диаграммасы )
Сабақтың көрнекілігі:суреттер, кесте
Пән аралық байланыс:тарих
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) оқушыларды түгендеу
ІІ Үй тапсырмасы
1-тапсырма “Жылдар сөйлегенде”
Ы. Алтынсарин өміріндегі елеулі оқиғаларды айтқызу
1) 1841 3) 1859 5) 1864 7) 1879-1883 9) 1896
2) 1850-1857 4) 1860 6) 1876 8) 1886-1887 10) 1889
2-тапсырма “Қазақ хрестаматиясына енген өлеңдері”
-Ы. Алтынсарин өлеңдері (аттары, тақырыбы)
-Қазақ хрестаматиясы қандай өлеңмен басталған?
(Оқушыларға өлеңін жатқа айтқызу)
ІІІ Жаңа сабақ
Жоспары:
1. Ыбырай-жазушы.
2. Ыбырай-аудармашы.
3. Ыбырай-әңгіме жанрының негізін салушы.
1. Мағынаны тану.
-Балалар, бүгін алған білімдеріңді толықтыру мақсатында Ыбырай әңгімелерінің тақырыптарымен танысамыз
-Әңгіме дегеніміз не?
2. Оқушыларға оқыған әңгімелерін айтқызу
3. Ыбырай әңгімелерінің тақырыптары
а) Адамгершілік тақырыбындағы әңгімелері; ”Таза бұлақ “, ”Бақша ағаштары”, ”Сауысқан мен қарға” т. б.
ә) Еңбексүйгіштік жайлы әңгімелері; ’’Бай баласы мен жарлы баласы” “Әке мен бала’’ “Қыпшақ Сейтқұл, ” “Дүние қалай етсең табылады?” т. б
б) Өнер, білім жайлы әңгімелер; “Зеректік” “Aтымтай Жомарт” “ Талаптың пайдасы” “Білімнің пайдасы’’
3) Аудармалары ;
И. Б. Паульсон: “Бір уыс мақта” “Тәкаппарлық” “Әдеп” т. б.
Л. Н. Толстой: “Жақсылыққа жамандық” “ Жаман жолдас” “Үш ұры’’
К. Д. Ушинский : “Түлкі мен ешкі’’ “Сауысқан мен қарға’’
И. Крылов; “Қайырымды түлкі”
4) ’’Таза бұлақ” әңгімесін рөлге бөліп оқыту
5) Алтынсарин-қазақ балалар әдебиетінің атасы, әңгіме жанрының негізін салушы . Шығармалары қысқа мазмұнға құралады . Аз сөзге көп мағына сыйғызу мақал-мәтел қолдану, әр әңгіменің тәлім-тәрбие мәніне ерекше көңіл бөлу-Ыбырай шығармаларының ерекшеліктері.
ІV Жаңа сабақты бекіту. Ой толғаныс
-Біз Ыбырай Алтынсарин туралы не үйрендік? (топтастыру)
ғалым
ағартушы
ақын
жазушы оқулық педагог
аудармашы авторы
2. Венн диаграммасы
V Сабақты қортындылау
1” Егемендіктің ең алғашқы шарты білім . Білім- қай заманда да маңызды, өзекті мәселе”
(пікірталас)
2” Сабақтан алған әсерім”
(оқушылар жазып тақтаға іледі)
VІ Үйге тапсырма ; Ы . Алтынсарин әңгімелері .
“Ата тәрбиесі мен ғибраты( ой толғау) ”
VІІ Бағалау
(бағалау парағы арқылы)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz