Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Жаттығу жұмыстары.қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар.8-сынып
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар.8-сынып
|Сабақтың тақырыбы: |Жаттығу жұмыстары |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас |
| |пен қарсылықты салаластың айырмашылықтары мен |
| |ұқсастықтарын ажырата білуге |
| |үйренеді.ережесімен, жасалу жолымен танысады. |
| |Білімдерін жаттығу жұмыстарын орындау арқылы |
| |шыңдайды. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра |
| |отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, |
| |бір-бірін сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқылы |
| |сабақтасты салыстыра отырып, оның жасалу |
| |жолындағы айырмашылықтары мен ұқсастықтары |
| |туралы білімдері қалыптасады. Талдау жұмысын |
| |жүргізу шеберлігі қалыптасады. Дүниетанымы |
| |кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, |
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
|Сілтеме |8-сынып қазақ тілі оқулығы , 134-136 беттер, |
|Сабақта қолданылатын | 1. Оқулық 4. |
|материалдар: |АКТ |
| |2. Жетондар 5. |
| |Дискуссиялық карта |
| |3. Ереже жазылған кесте |
|Оқыту әдістері: |СТО |1.топтық жұмыс |
| |Ой қозғау |2.талдау жұмысы |
| |Оқыту үшін бағалау | |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушыларды|
|І. Ұйымдастыру кезеңі |түгендеу, 2 топқа бөлу, топ ережесін еске |
| |түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру |1. Дискуссиялық картаны толтыру. |
| |2. Үй жұмысын тексеру |
| |130 – жаттығу |
|ІІІ. Жаңа сабақ | Сөйлемді талдау арқылы жаңа сабақты ашу. |
|ІҮ. Тапсырма |1-топ Қарсылықты салаластың ерекшеліктерін |
| |топтастыр. |
| |2-топ Қарсылықты бағыныңқылы сабақтастың |
| |ерекшеліктерін |
| |топтастыр. |
| |3-топ Екі ережеге байланысты ұқсастықтарын |
| |топтастыр. |
|Ү. Сергіту сәті |Қимыл қозғалыс жаттығуын жасау |
|ҮІ. Пысықтау |131-жаттығу |
| |Төмендегі қарсылықты салаласты сабақтас |
| |құрмаласқа айналдырып жазыңдар. |
| |Шығармашылық тапсырма |
| |Видео ролик «Тіл – ұлттың басты негізі» |
| |21 ақпан Халықаралық ана тілі күні туралы әңгіме|
| |жүргізу. |
| |«Тілім – алтын қазынам» ой толғау жазу. |
|ҮІ. Бағалау |Оқушылардың білімін бағалау |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Қарсылықты бағыныңқылы сабақтасқа байланысты 4 |
| |сөйлем құрап жазу. |
| |Бір сөйлемді сатылай кешенді талдау жасау. |
|ҮІІІ Кері байланыс |Бір тілек |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Ұйымдастыру кезеңі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | Оқушылардың зейінін | Құрмалас сөйлемнің үш |
| |сабаққа аудару, түгендеу.|түрін таңдаулары бойынша|
| | |3 топқа бөлініп, |
| |Құрмаластың үш түрі |орындарына отырады |
| |жазылған қиманы таңдату |Өздері топ басшысын |
| |арқылы оқушыларды топқа |сайлайды7 |
| |бөлу.Әр топтың өздеріне | |
| |топ басшысын сайлату. | |
| |Топ ережесін құру. | |
| |Ана тіл – асыл қазына, | |
| |Байлығың білсең, ол | |
| |сенің. | |
| |Жеткізер өмір жазына, | |
| |Сонымен өсер өркенің, - | |
| |деп ақын ағаларымыз | |
| |жырлағандай, тілдің | |
| |тазалығын сезінетін | |
| |кезекті қазақ тілі | |
| |сабағымызды бастаймыз. | |
| ІІ. Үй тапсырмасын |Әр топқа дискуссиялық | Дискуссиялық |
|тексеру |картаны тарату, |картадағы тапсырманы |
| |тапсырманы орындату. |орындап болған соң, |
| |Тапсырма орындалғаннан |бір-біріне жауаптарын |
| |кейін бір-біріне |тексертеді, бағалатады. |
| |бағалату. | |
| |130-жаттығуды тексеру | |
| | Тақтаға бір сөйлем | Сөйлемді анықтап, |
|ІІІ. Жаңа сабақ |жазып, сөйлемнің |жаңа сабақтың тақырыбын |
|Тақырыпты ашу |сабақтастың қай түріне |ашып, дәптерлеріне |
| |жататынын анықтауды |жазады. |
| |тапсырады. | |
| |Жаңа сабақтың тақырыбын | |
| |дәптерлеріне жаздыртады. | |
|Тапсырма |Топқа тапсырма береді. |Оқушылар топ болып |
| |1.Қарсылықты салаластың |берілген тапсырманы |
| |ерекшеліктерін топтастыр.|орындайды, қорғайды. |
| |2.Қарсылықты бағыныңқылы | |
| |сабақтастың | |
| |ерекшеліктерін топтастыр.| |
| |3. Екі ережеге байланысты| |
| |ұқсастықтарын топтастыр.| |
|ІҮ. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастырады |Тренингке қатысады |
|Ү. Пысықтау | 131 – жаттығу |131-жаттығудың мәтінін |
| |Қарсылықты салаласты |оқиды, талдайды. Берілген|
| |сабақтас құрмаласқа |тапсырманы орындайды. |
| |айналдырып жазыңдар деп |Видео роликті көреді, |
| |тапсырма береді. |талдайды. |
| |Шығармашылық тапсырма |«Тілім – алтын қазынам» |
| |«Тіл – ұлттың басты |тақырыбында ой толғау |
| |негізі» тақырыбында видео|жазады. |
| |ролик ұсынады. | |
| |21 ақпан «Халықаралық ана| |
| |тілі күні» туралы | |
| |әңгімелейді. | |
| |«Тілім алтын қазынам» | |
| |тақырыбында ой толғау | |
| |жазуды тапсырады. | |
|ҮІ. Қорытынды |Сабақты қорытындылайды. |Оқушылар жауап береді |
| |Сұрақ – жауап арқылы | |
|Кері байланыс |Стикерлерге сабақтан |Тақтада ілулі тұрған |
| |алған әсерлері туралы |«Тілек ағашына» сабақтан |
| |жазып, «Тілек |алған әсерлері туралы |
| |ағашына»жапсыруға |жазылған стикерлерлерін |
| |тапсырма береді. |жапсырады. |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Қарсылықты бағыныңқылы |Тапсырмаларды мұқият |
| |сабақтасқа байланысты 4 |тыңдап, түртіп алады. |
| |сөйлем құрап келуді және | |
| |бір сөйлемді сатылай | |
| |кешенді талдау жасауды | |
| |тапсырады. | |
|ҮІІІ. Бағалау |Сабақ барысында алған |Сабақта алған бағаларын |
| |балдарын қорытып, бағалау|күнделіктеріне қойдырады.|
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz