Жаттығу жұмыстары.қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар.8-сынып

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар. 8-сынып

Сабақтың тақырыбы:
Жаттығу жұмыстары
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың мақсаты:
Жаттығу жұмыстары:

Білімділік: Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас пен қарсылықты салаластың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажырата білуге үйренеді. ережесімен, жасалу жолымен танысады. Білімдерін жаттығу жұмыстарын орындау арқылы шыңдайды.

Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.

Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже
Жаттығу жұмыстары: Қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқылы сабақтасты салыстыра отырып, оның жасалу жолындағы айырмашылықтары мен ұқсастықтары туралы білімдері қалыптасады. Талдау жұмысын жүргізу шеберлігі қалыптасады. Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Сабақтың тақырыбы:: Сілтеме
Жаттығу жұмыстары: 8-сынып қазақ тілі оқулығы, 134-136 беттер,
Сабақтың тақырыбы:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Жаттығу жұмыстары:

1. Оқулық 4. АКТ

2. Жетондар 5. Дискуссиялық карта

3. Ереже жазылған кесте

Сабақтың тақырыбы:: Оқыту әдістері:
Жаттығу жұмыстары:

СТО

Ой қозғау

Оқыту үшін бағалау

1. топтық жұмыс

2. талдау жұмысы

Сабақтың тақырыбы::

Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі

Жаттығу жұмыстары: Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушыларды түгендеу, 2 топқа бөлу, топ ережесін еске түсіріп, іліп қою.
Сабақтың тақырыбы:: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Жаттығу жұмыстары:

1. Дискуссиялық картаны толтыру.

2. Үй жұмысын тексеру

130 - жаттығу

Сабақтың тақырыбы:: ІІІ. Жаңа сабақ
Жаттығу жұмыстары: Сөйлемді талдау арқылы жаңа сабақты ашу.
Сабақтың тақырыбы:: ІҮ. Тапсырма
Жаттығу жұмыстары:

1-топ Қарсылықты салаластың ерекшеліктерін топтастыр.

2-топ Қарсылықты бағыныңқылы сабақтастың ерекшеліктерін

топтастыр.

3-топ Екі ережеге байланысты ұқсастықтарын топтастыр.

Сабақтың тақырыбы:: Ү. Сергіту сәті
Жаттығу жұмыстары: Қимыл қозғалыс жаттығуын жасау
Сабақтың тақырыбы:: ҮІ. Пысықтау
Жаттығу жұмыстары:

131-жаттығу

Төмендегі қарсылықты салаласты сабақтас құрмаласқа айналдырып жазыңдар.

Шығармашылық тапсырма

Видео ролик «Тіл - ұлттың басты негізі»

21 ақпан Халықаралық ана тілі күні туралы әңгіме жүргізу.

«Тілім - алтын қазынам» ой толғау жазу.

Сабақтың тақырыбы:: ҮІ. Бағалау
Жаттығу жұмыстары: Оқушылардың білімін бағалау
Сабақтың тақырыбы:: ҮІІ. Үй тапсырмасы
Жаттығу жұмыстары:

Қарсылықты бағыныңқылы сабақтасқа байланысты 4 сөйлем құрап жазу.

Бір сөйлемді сатылай кешенді талдау жасау.

Сабақтың тақырыбы:: ҮІІІ Кері байланыс
Жаттығу жұмыстары: Бір тілек

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу.

Құрмаластың үш түрі жазылған қиманы таңдату арқылы оқушыларды топқа бөлу. Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату.

Топ ережесін құру.

Ана тіл - асыл қазына, Байлығың білсең, ол сенің. Жеткізер өмір жазына,

Сонымен өсер өркенің, - деп ақын ағаларымыз жырлағандай, тілдің тазалығын сезінетін кезекті қазақ тілі сабағымызды бастаймыз.

Оқушының іс-әрекеті:

Құрмалас сөйлемнің үш түрін таңдаулары бойынша 3 топқа бөлініп, орындарына отырады

Өздері топ басшысын сайлайды7

І. Ұйымдастыру кезеңі: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа дискуссиялық картаны тарату, тапсырманы орындату. Тапсырма орындалғаннан кейін бір-біріне бағалату.

130-жаттығуды тексеру

Оқушының іс-әрекеті: Дискуссиялық картадағы тапсырманы орындап болған соң, бір-біріне жауаптарын тексертеді, бағалатады.
І. Ұйымдастыру кезеңі:

ІІІ. Жаңа сабақ

Тақырыпты ашу

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақтаға бір сөйлем жазып, сөйлемнің сабақтастың қай түріне жататынын анықтауды тапсырады.

Жаңа сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жаздыртады.

Оқушының іс-әрекеті: Сөйлемді анықтап, жаңа сабақтың тақырыбын ашып, дәптерлеріне жазады.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа тапсырма береді.

1. Қарсылықты салаластың ерекшеліктерін топтастыр.

2. Қарсылықты бағыныңқылы сабақтастың ерекшеліктерін топтастыр.

3. Екі ережеге байланысты ұқсастықтарын топтастыр.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар топ болып берілген тапсырманы орындайды, қорғайды.
І. Ұйымдастыру кезеңі: ІҮ. Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тренинг ұйымдастырады
Оқушының іс-әрекеті: Тренингке қатысады
І. Ұйымдастыру кезеңі: Ү. Пысықтау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

131 - жаттығу

Қарсылықты салаласты сабақтас құрмаласқа айналдырып жазыңдар деп тапсырма береді.

Шығармашылық тапсырма

«Тіл - ұлттың басты негізі» тақырыбында видео ролик ұсынады.

21 ақпан «Халықаралық ана тілі күні» туралы


Ұқсас жұмыстар
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Бөлшектерді қысқарту
Көмектес септіктің сұрақтары
Жай сөйлемнің түрлері
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
Мектепті дамыту жоспары
Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы
Түрлеріне сәйкес мәтін құру
XVIII ғ. ақын-жыраулар шығармалары тарихи дерек көзі ретінде қаншалықты құнды
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz