Файл қосу

Жаттығу жұмыстары.қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар.8-сынып

Пән: Қазақ тілі

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар.8-сынып

|Сабақтың тақырыбы: |Жаттығу жұмыстары |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас |
| |пен қарсылықты салаластың айырмашылықтары мен |
| |ұқсастықтарын ажырата білуге |
| |үйренеді.ережесімен, жасалу жолымен танысады. |
| |Білімдерін жаттығу жұмыстарын орындау арқылы |
| |шыңдайды. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра |
| |отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, |
| |бір-бірін сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқылы |
| |сабақтасты салыстыра отырып, оның жасалу |
| |жолындағы айырмашылықтары мен ұқсастықтары |
| |туралы білімдері қалыптасады. Талдау жұмысын |
| |жүргізу шеберлігі қалыптасады. Дүниетанымы |
| |кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, |
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
|Сілтеме |8-сынып қазақ тілі оқулығы , 134-136 беттер, |
|Сабақта қолданылатын | 1. Оқулық 4. |
|материалдар: |АКТ |
| |2. Жетондар 5. |
| |Дискуссиялық карта |
| |3. Ереже жазылған кесте |
|Оқыту әдістері: |СТО |1.топтық жұмыс |
| |Ой қозғау |2.талдау жұмысы |
| |Оқыту үшін бағалау | |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушыларды|
|І. Ұйымдастыру кезеңі |түгендеу, 2 топқа бөлу, топ ережесін еске |
| |түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру |1. Дискуссиялық картаны толтыру. |
| |2. Үй жұмысын тексеру |
| |130 – жаттығу |
|ІІІ. Жаңа сабақ | Сөйлемді талдау арқылы жаңа сабақты ашу. |
|ІҮ. Тапсырма |1-топ Қарсылықты салаластың ерекшеліктерін |
| |топтастыр. |
| |2-топ Қарсылықты бағыныңқылы сабақтастың |
| |ерекшеліктерін |
| |топтастыр. |
| |3-топ Екі ережеге байланысты ұқсастықтарын |
| |топтастыр. |
|Ү. Сергіту сәті |Қимыл қозғалыс жаттығуын жасау |
|ҮІ. Пысықтау |131-жаттығу |
| |Төмендегі қарсылықты салаласты сабақтас |
| |құрмаласқа айналдырып жазыңдар. |
| |Шығармашылық тапсырма |
| |Видео ролик «Тіл – ұлттың басты негізі» |
| |21 ақпан Халықаралық ана тілі күні туралы әңгіме|
| |жүргізу. |
| |«Тілім – алтын қазынам» ой толғау жазу. |
|ҮІ. Бағалау |Оқушылардың білімін бағалау |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Қарсылықты бағыныңқылы сабақтасқа байланысты 4 |
| |сөйлем құрап жазу. |
| |Бір сөйлемді сатылай кешенді талдау жасау. |
|ҮІІІ Кері байланыс |Бір тілек |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Ұйымдастыру кезеңі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | Оқушылардың зейінін | Құрмалас сөйлемнің үш |
| |сабаққа аудару, түгендеу.|түрін таңдаулары бойынша|
| | |3 топқа бөлініп, |
| |Құрмаластың үш түрі |орындарына отырады |
| |жазылған қиманы таңдату |Өздері топ басшысын |
| |арқылы оқушыларды топқа |сайлайды7 |
| |бөлу.Әр топтың өздеріне | |
| |топ басшысын сайлату. | |
| |Топ ережесін құру. | |
| |Ана тіл – асыл қазына, | |
| |Байлығың білсең, ол | |
| |сенің. | |
| |Жеткізер өмір жазына, | |
| |Сонымен өсер өркенің, - | |
| |деп ақын ағаларымыз | |
| |жырлағандай, тілдің | |
| |тазалығын сезінетін | |
| |кезекті қазақ тілі | |
| |сабағымызды бастаймыз. | |
| ІІ. Үй тапсырмасын |Әр топқа дискуссиялық | Дискуссиялық |
|тексеру |картаны тарату, |картадағы тапсырманы |
| |тапсырманы орындату. |орындап болған соң, |
| |Тапсырма орындалғаннан |бір-біріне жауаптарын |
| |кейін бір-біріне |тексертеді, бағалатады. |
| |бағалату. | |
| |130-жаттығуды тексеру | |
| | Тақтаға бір сөйлем | Сөйлемді анықтап, |
|ІІІ. Жаңа сабақ |жазып, сөйлемнің |жаңа сабақтың тақырыбын |
|Тақырыпты ашу |сабақтастың қай түріне |ашып, дәптерлеріне |
| |жататынын анықтауды |жазады. |
| |тапсырады. | |
| |Жаңа сабақтың тақырыбын | |
| |дәптерлеріне жаздыртады. | |
|Тапсырма |Топқа тапсырма береді. |Оқушылар топ болып |
| |1.Қарсылықты салаластың |берілген тапсырманы |
| |ерекшеліктерін топтастыр.|орындайды, қорғайды. |
| |2.Қарсылықты бағыныңқылы | |
| |сабақтастың | |
| |ерекшеліктерін топтастыр.| |
| |3. Екі ережеге байланысты| |
| |ұқсастықтарын топтастыр.| |
|ІҮ. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастырады |Тренингке қатысады |
|Ү. Пысықтау | 131 – жаттығу |131-жаттығудың мәтінін |
| |Қарсылықты салаласты |оқиды, талдайды. Берілген|
| |сабақтас құрмаласқа |тапсырманы орындайды. |
| |айналдырып жазыңдар деп |Видео роликті көреді, |
| |тапсырма береді. |талдайды. |
| |Шығармашылық тапсырма |«Тілім – алтын қазынам» |
| |«Тіл – ұлттың басты |тақырыбында ой толғау |
| |негізі» тақырыбында видео|жазады. |
| |ролик ұсынады. | |
| |21 ақпан «Халықаралық ана| |
| |тілі күні» туралы | |
| |әңгімелейді. | |
| |«Тілім алтын қазынам» | |
| |тақырыбында ой толғау | |
| |жазуды тапсырады. | |
|ҮІ. Қорытынды |Сабақты қорытындылайды. |Оқушылар жауап береді |
| |Сұрақ – жауап арқылы | |
|Кері байланыс |Стикерлерге сабақтан |Тақтада ілулі тұрған |
| |алған әсерлері туралы |«Тілек ағашына» сабақтан |
| |жазып, «Тілек |алған әсерлері туралы |
| |ағашына»жапсыруға |жазылған стикерлерлерін |
| |тапсырма береді. |жапсырады. |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Қарсылықты бағыныңқылы |Тапсырмаларды мұқият |
| |сабақтасқа байланысты 4 |тыңдап, түртіп алады. |
| |сөйлем құрап келуді және | |
| |бір сөйлемді сатылай | |
| |кешенді талдау жасауды | |
| |тапсырады. | |
|ҮІІІ. Бағалау |Сабақ барысында алған |Сабақта алған бағаларын |
| |балдарын қорытып, бағалау|күнделіктеріне қойдырады.|




Ұқсас жұмыстар
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Бөлшектерді қысқарту
Мектепті дамыту жоспары
Түрлеріне сәйкес мәтін құру
Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы
Басбармақпен бағалау
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Сабақ мақсаттары. Кейбір оқушылар
XVIII ғ. ақын-жыраулар шығармалары тарихи дерек көзі ретінде қаншалықты құнды
Пәндер