Құстар класына жалпы сипаттама жайлы ақпарат

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы
7 сынып
Сыныбы: Сабақтың тақырыбы
7 сынып: Құстар класына жалпы сипаттама
Сыныбы: Сілтеме
7 сынып: 7сынып биология оқулығы . Алматы «Атамұра» 2007 жыл. Электронды оқулық. СТО технологиясы.
Сыныбы: Мақсаты
7 сынып: Кластың жалпы сипаттамасымен таныстыру. Құстардың тірішілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері, ұшуға бейімділігі, зат алмасуы қарқындығы, жылықандылығы туралы білім қалыптастыру. Танымдылық, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту. Топпен жұмыс жасауға, сыйластыққа, достық қарым -қатнасқа тәрбиелеу.
Сыныбы: Әдіс-тәсілдері
7 сынып: Топтық жұмыс, ББҮ кестесі, араласып кеткен оқиғалар, диологтік әдіс, постермен жұмыс.
Сыныбы: Нәтижесі
7 сынып: Құстар туралы білімдерін толықтырады, Құстар класының сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін біліп, анықтап, суреттеп көрсете алады, Ұшуға бейімділігін анықтайды. Ұжыммен жұмыс жасауды, бірін-бірі тыңдауды және пікірлеріне сыйластықпен қарауға үйренеді. Сабаққа қызығушылық артады, әр оқушы өз қабілетін танытуға тырысады.
Сыныбы: Көрнекілігі
7 сынып: ББҮ кестесі, электронды оқулық, постер мен маркерлер, мәтін(араласып кеткен оқиғалар әдісіне пайдалауға арналған), жапыстырма қағаздар.
Сыныбы: Сабақтың барысы
7 сынып: Сындарлы оқыту бағдарламасы бойынша 7 модулді ықпалдастыру.
Сыныбы: Тапсырма
7 сынып: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль
Сыныбы:

1. Досқа тілек

2 мин

7 сынып: Ынтымақтастық атмосфера орнату үшін «досқа тілек» ойынын ойнауды ұсыну және ойын тәртібімен таныстыру
Оқушылар топ болып бір-біріне тілек айтады, көңіл-күлері көтеріліп, сабаққа қызығушылықтары артады
1. Оқуды басқару және көшбасшылық.
Сыныбы:

2. Топтық жұмыс

5 мин

7 сынып: Оқушыларды топқа бөлу. Тақтаға жапсырма қағаздарға құстардың аттары жасырын жазылып, қыстырылады.
Топқа тақтадағы жасырын құстардың аттары арқылы бөлінеді және топ болып топқа түскен «құс» туралы айтып береді.
Жас ерекшелік теріне сәйкес оқыту және оқу.
Сыныбы:

3. ББҮ кестесі

8 мин

7 сынып:

Құстар туралы (білетін) білімдерін ББҮ кестесінің 1-ші графасына толтыруды тапсырады, ал 2-ші графаға құстар туралы тағы да не білгілері келетіндігі туралы жазуды ұсынады.

Сұрақтарға толықтыру енгізе отырып, табыс критерийлерін табуға болатынын үйретеді.

1-ші графаға топтасып құстар туралы өздерінің білетін мәліметтерін жазады, 2-ші графаға ойласа отырып, құстар туралы өздерін қызықтырып жүрген сұрақтарды жазады.

Оқыту және оқудағы жаңа тәілдер.

Оқыту үшін баға лау және оқуды бағалау.

Сыныбы:

4. Элект ронды оқулық

3 мин

7 сынып: Электронды оқулықты тыңдап, құстар туралы білімдерін толықтыра отыру ұсынылады.
Электронды оқулықты тыңдап, құстар туралы білімдерін толықтыра түседі.
АКТ -ны пайдалану.
Сыныбы:

5. Арала сып кеткен оқиғалар.

11 мин

7 сынып: Мәтінді 5 топқа түрлі қиғаштап таратады және оқып, мәтінді дұрыс топтау тапсырылады.
Оқушылар топ болып бірігіп, қиғашталған қағаздардағы мәтіннің дұрыс нұсқасын табады, оқи отыра мәтінмен танысып, түсінеді.
Диологтік әдістің зерттеуші лік түрі
Сыныбы: 6. сергіту сәті 1мин
7 сынып: Сергіту сәтін ұйымдастырады.
Оқушылардың барлығы қатысады.
Сыныбы:

7. Постер мен жұмыс.

10 мин

7 сынып: Құстар туралы үренген, білген білімдерін постерге түсіріп, қорғауды ұсынады.

Топтағы оқушылар өз қабілеттерін танытуға тырысып, жұмысты өз ара бөліседі, бірі сурет салады, бірі баяндауға дайындалады, бірі ұйымдастырады, бірі басқа топтан ақпарат жинайды, бірі уақытты өлшейді, бірі хатшы болып жазады жиналған және өздері оқып үйренгендерінен.

Уақытты тиімді пайдаланып қорғау

Дарынды және талантты балаларды оқыту.
Сыныбы:

8. ББҮ кестесі

4 мин

7 сынып: Бүгінгі сабақта құстар туралы алған білімдерін қорытындылау мақса тында ББҮ кестесінің 3-ші гафасына не үйренгендері туралы жазу тапсырылады.
Оқушылар құстар туралы алған білімдерін тиянақтап қысқыша түсініктерін «үйрендім» графасына жазып толтырады.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сыныбы:

9. Үйге тапсырма беру және қорытынды бағалау

1 мин

7 сынып:

Тақырып бойынша түсінгендерін ой қозғау ретінде эссе жазу тапсырылады және жиынтық бағалары айтылып, қойылады.

Қосымша келесі зертханалық жұмысқа бір-бірден жұмыртқа пісіріп алып келу тапсырылады.

Оқушылар үй тапсырмасын алады, өз-өздерін де бағалай алады табыс критерийлері арқылы.
Оқыту үшін және оқу үшін бағалау

Ұқсас жұмыстар
Бұршақ тұқымдастар. Сабақтың тақырыбы
Тақырып Құстардың алуан түрлілігі
Пияз тұқымдастар
Медициналық протозология
Сүт қоректілер класына жалпы сипаттама. құрылысы және тіршілік әрекеті
«Асқабақ және орамжапырақ тұқымдастар»
Ертегі жайлы пікірім
Астық тұқымдастарына сипаттама
Постерді бағалау парағы
Тақырып - Білгір биологтар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz