Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

«‏шығармашыл тұлға‭ –‬елдің ертеңі‭»

‎«‏Шығармашыл тұлға‭ –‬елдің ертеңі‭»

шығармашылық байқауы

Ақпаратты таратушы: ұйымдастыру комитеті.

Ұйымдастырушалар: Қосымша білім беру педагогы К.Е.Бақбергенова,‭ ‬оқушылар комитеті

Жарысқа қатысушылар

Биология ғылымы‭ –‬топ‭ ‬7‭ ‬сыныптар

Физика ғылымы‭ –‬топ‭ ‬8‭ ‬сыныптар

Химия ғылымы‭ –‬топ‭ ‬8‭ ‬сыныптар

География ғылымы‭ –‬топ‭ ‬9‭ ‬сыныптар

Математика ғылымы‭ ‬-5‭ ‬топ‭ ‬9‭ ‬сыныптар

Жарыстың‭ ‬мақсаты:

 Мектеп оқушысы бейнесін қалыптастыру,‭ ‬оқушылар арасынан өзінше ойлай білетін,‭ ‬интеллектуалдық және рухани-танымдық жағынан өздігінен жетілуге талпынатын,‭ ‬көшбасшылық қабілеті бар,‭ ‬азаматтық және өмірлік ұстанымы бар,‭ ‬шығармашыл дарынды оқушыларды анықтау.

- Оқушылардың бір жыл бойы алған білімін,‭ ‬ғылым саласындағы жетістіктерін,‭ ‬шығармашылық жұмыстарын,‭ ‬жан-жақтылығын,‭ ‬қоғамдық жұмыстардағы белсенділігін,‭ ‬интеллектуалдық ойындардағы жетістіктерін көрсете білу және бағалай білуге үйрету.

-‎ ‏Оқушылардың білімге және белгілі бір ғылым саласында ізденуге деген қызығушылығын қалыптастыру,‭ ‬шығармашылық қабілетін анықтау және дамыту,‭ ‬жан-жақты дамыған интеллектуалды жеке тұлғаны тәрбиелеу.

II.‭ ‬Жарыстың шарттары:

.‎ ‏Шығармашылық байқауға қатысуға барлық тілек білдірген тұлғалар қатыса алады.

.‎ ‏Жарысқа қатысатын топтар тақырыптарын алдын ала айту керек.

3.‎ ‏Тақырыптар бойынша жазба жұмыстарын дайындау

Мақсаты

Міндеттері

Кіріспе бөлім

Негізгі бөлім

Қорытынды бөлім

Слайдпен жұмыс

.‎ ‏Тақырыптары бойынша‭ ‬шығармашылық жұмыстарын қорғау

Сарамандық жұмыс көрсету

.‎ ‏Оқушылардың хоббиі

III.‭ ‬Байқаудың қазылар алқасы

Байқаудың қазылар алқасы мектеп директоры,‭ ‬мектеп директорының оқу-‭ ‬ісі жөніндегі орынбасарларынан құралады.

Қазылар алқасы байқауға келіп түскен ізденушілердің шығармашылық‭ ‬жұмыстары мен материалдарды мынадай өлшемдер бойынша бағалайды:

-‎ ‏өзектілігі‭;

-‎ ‏жаңашылдығы‭;

-‎ ‏ерекшелігі‭;

-‎ ‏кәсібилігі‭;

-‎ ‏заман талабына лайықтылығы‭;

ұпайлық жүйемен сарапталады.

Жарыс‭ ‬жеңімпаздары‭ ‬ұпай санының ең жоғарғы көрсеткіші бойынша анықталады.

IV.‭ ‬Жеңімпаздарды марапаттау

Жеңімпаз‭ ‬қорытындылары бойынша берілетін жүлделер мен сыйлықтар.


Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау-шыңдалған ойлау
Шығармашылығын дамыту
Патриоттық оқу - тәрбие үдерісіндегі балалар белсенділіктерін қалыптастыру
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Халықтық педагогиканы пайдалана отырып,‭ ‬ой өрісі кең‭ ‬,‭ ‬шығармашыл,‭ ізденімпаз‭ ‬жеке тұлға тәрбиелеу
Мұғалімнің білім жетілдіру жұмыс жүйесін қалыптастыру
Біліктілікті арттыру курсынан өту
Колледж тынысы
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
Критериалды бағалаудың міндеттері
Пәндер