Квадрат теңсіздік. бір айнымалысы бар квадрат теңсіздікті шешу

Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Бекетова Ж. С.
Күні/айы
13. 03. 14
Міндеттері:
(оқушы үшін күтілетін нәтиже)
- Бір айнымалысы бар квадрат теңсіздіктерді шеше білуге үйренеді;
- Теңсіздіктерді шешу кезінде интервалдар әдісін қолдана біледі;
- Теңсіздіктің шешімін табуға дағдыланады.
І. Қызығушылықты ояту кезеңі:
- Тренинг
1, 5 мин
- Сәлем достым
- Сен қалайсың?
- Қайда болдың?
- Мен сені сағындым
- Сен келдің
- Жақсы болды
Қол беріп амандасады
Иықтарын қағады
Құлақтарын тартады
Қолын жүрекке қояды
Қолдарын жаяды
Құшақтайды
- Топқа бөлу
1, 5 мин
Түрлі-түсті лента арқылы топқа бөлу.
- Миға шабуыл
3 мин
- Квадрат үшмүше анықтамасы;
- Квадрат үшмүшені 0-ге теңестіргенде не болады, ол қалай аталады және анықтамасын айт?
- Квадрат теңдеудің түрлерін ата?
- Квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады?
- Виет теоремасын қай кезде қолдануға болады және Виет теоремасын айт?
- D=0 болғанда, Виет теорамасын қолдануға бола ма?
- Квадрат үшмүшені у-ке теңестіргенде не болады, ол қалай аталады және оның графигі не?
- Парабола тармақтарының бағыты қалай анықталады?
- Парабола кай кезде а есе созу, қай кезде1а\frac{1}{а}есе сығу арқылы алынады?
- ах2+bx+c түріндегі көп мүшені квадрат үшмүше деп аталады.
- ах2+bx+c=0 түріндегі теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды. Мұндағы a, b және с - нақты сандар, а≠0, ал х - айнымалы.
- Толық, толымсыз және келтірілген квадрат теңдеулер.
- Квадрат теңдеудің түбірлері қанша болатынын дискриминант арқылы анықтауға болады.
- Келтірілген теңдеулердің түбірлерін табу кезінде Виет теоремасын қолдану тиімді. Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
- х2+рх+q=0 теңдеуініңD=0 жағдайында өзара тең екі түбірі бар және ол түбірдің әрқайсысы−1р- \frac{1}{р}-ге тең
- у= ах2+bx+c түріндегі функцияны квадрат функция деп атайды.
- a>0 болғанда параюоланың тармағы жоғары қарай, ал a<0 болғанда параболаның тармағы төмен қарай бағытталған.
- а>1 болғанда y= х2функциясының графигінен ордината осі бойымен а есе созу, 0<а<1 болғанда абсцисса осіне қарай1а\frac{1}{а}есе сығу арқылы алынады.
- Ауызша жаттығулар
3 мин
І топ
Сұрақтар:1. Қалай аталады? 2. Функция; 3. Графигі; 4. Тармағының бағыты; 5. Нөлдері.
ІІ топ
Сұрақтар:1. Қалай аталады? 2. Функция; 3. Графигі; 4. Тармағының бағыты; 5. Нөлдері.
ІІІ топ
Сұрақтар:1. Қалай аталады? 2. функция; 3. графигі; 4. тармағының бағыты; 5. Нөлдері.
- Квадрат үшмүше. 2. Квадраттық функция. 3. Парабола. 4. Тармағы жоғары қарай бағытталған. 5. x1=13\frac{1}{3}, х2= 1
- Квадрат үшмүше. 2. Квадраттық функция. 3. Парабола. 4. Тармағы төмен қарай бағытталған. 5. x1=-3, х2= 1
- Квадрат үшмүше. 2. Квадраттық функция. 3. Парабола. 4. Тармағы жоғары қарай бағытталған. 5. x1=-1, х2= 2
ІІ. Мағынаны ашу кезеңі:
«Ойлан/жұптас/талқыла» әдісі
12 мин
2. 2. Бір айнымалысы бар квадрат теңсіздіктерді шешу тақырыбы
І топ анықтама мен бірге 1-мысал
ІІ топ 2-мысал
ІІІ топ 3-мысал мен 4-мысал
Есептер шығару:
10 мин
№545 GeoGebra бағдарламасымен жұмыс
І топ 1) мен 3)
ІІ топ 2) мен 5)
ІІІ топ 4) пен 6)
№546 интервалдар әдісін қолданады
І топ 1 мен 2
ІІ топ 3 пен 4
ІІІ топ 5 пен 6
Сергіту сәті
2 мин
ІІІ. Ой толғаныс кезеңі
- Сәйкестігін тап
4 мин
Теңсіздіктердің жауаптарын сәйкестендір:
- х2≥1
- х2- 3х <0
- x2-3 x - 4 >0
- (х+5) (х+2) ≤0
- (3х+2) (х - 4) <0
- x2- 5x3>0
(-∞; -1] [1; +∞)
(0; 3)
(-∞; -1) (4; +∞)
[-5; -2]
(- ; 4)
(-∞; 0) (5; +∞)
- Бағалау
3 мин
Түрлі-түсті гүл күлтелері аоқылы бағалау
Қызыл түсті - «3»
Сары түсті - «4»
Көк түсті - «5»
- Рефлексия
4 мин
Жеке өзім үшін . . .
а) Тақырыпты түсіндім
ә) Есеп шығарып үйрендім
б) Бүкіл өткен тақырыпты қайталадым
Сізге сабақ уақытында есеп шығару үшін не кедергі болды?
а) Білімім
ә) Уақыт
б) Ештеңе
Сабақ кезеңінде қиыншылықты жеңуге кім көмек берді?
а) Сыныптасым
ә) Мұғалім
б) Ешкім
в) оқулық
Үй тапсырмасы
1 мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz