Менің сүйікті ойыншығым

17. 03. 2014ж

Уақыты : 10 10 - 10 25

ІІ -сәбилер «Балапан» тобы

МЕНІҢ СҮЙІКТІ ОЙЫНШЫҒЫМ

Білім беру саласы: Қатынас.

Білім бөлімі: Тіл дамыту

Білімділігі: Өздеріне ұнаған ойыншыққа зеріттеу жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге, ойыншықтардың жекеше, көпше атауларын айтуға үйрету .

Дамытушылық : Балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын дамыту .

Тәрбиелік : Олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп, ұқыптылыққа, эстетикалық талғамдарын кеңейту, ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен, жанашырлықпен қарап әрекет етуге тәрбиелеу .

Әдіс тәсілі : ойын, сұрақ - жауап, жұмбақ .

Пән аралық байланыс : Қоршаған орта, көркем әдебиет .

Көрнекіліктер : Ойыншықтардың суреттері, машина, доп, бүктеме, қуыршақ, слайт.

Ұйымдастыру кезеңі

1 . Шаттық шеңбері.

2 . Қонақтармен амандасу.

3 . Көтеріңкі көңіл күй.

4 . Ертеңгілік жылы лебіздер

5 . Өткен іс - әрекетті еске түсіру

6 . Жаңа оқу іс - әректімен танысу

7. Жыл мезгілдерін сұрау.

8 . Сурет бойынша жұмыс

9. Сұрақ - жауап

10. Жұмбақтар

11 . Дидактикалық ойын « Жалғасын тап »

12 . Р . Тышқанбаевтың « Қуыршақ » өлеңін оқып беру

13. ойын : « Ғажайып қорапша! »

14. Сергіту жаттығуы .

15 . Мазмұнды - рольді ойын : « Ойыншықтар дүкені »

16 . Шығармашылық жұмыс

17 . Қорытынды

18 . Қонақтармен қоштасу .

Балаларды ұйымдастыру .

Тәрбиеші; Қайырлы таң балалар !

-Балалар, бүгін ерекше күн .

-Балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр, қонақтармен амандасайық .

Балалар; Үлкенгеде сіз,

Кішіге де сіз.

Үлкендерді құрметтеп,

Бас иеміз біз!

Тәрбиеші; Балалар, қане, бәріміз шеңбер құрып, қол ұстасып тұрайықшы.

Балалар; шаттық шеңберге тұрады .

Бәрі бірге қосылып айтады .

Шаттық шеңбері;

Біз ұқыпты баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Ойыншықтарды жинаймыз,

Үлкендерді сыйлаймыз.

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Новая папка\20140317_114349.jpg

Тәрбиеші; - Балалар өткен оқу іс- әрекетті еске түсірейікші .

Өткен оқу іс- әрекетте біз « Қысқы киімдер » тақырыбын өткенбіз.

Қысқы киімдерге тоқталып, балалардан сұрау .

Балалар бүгінгі жаңа оқу іс- әрекетіміз «Қатынас» білім саласы, тіл

дамытудан «Менің сүйікті ойыншығым » тақырыбын өтеміз.

-Балалар қазір қандай мезгіл ?

Балалар; көктем мезгілі.

Тәрбиеші ; дұрыс айтасыңдар !

-Көктем мезгілінде неше ай бар?

Балалар : үш ай бар . Наурыз, сәуір, мамыр .

Тәрбиеші ; жарайсыңдар балалар !

Сұрақ - жауап ; Сүйікті ойыншықтарың бар ма ?

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Новая папка\20140317_115350.jpg

-Қандай ойыншықтарың бар ? --Қандай ойыншықты жақсы көресіңдер ?

- Ойыншықтарды қалай ұстау керек?

Балалар; жауап береді.

Тәрбиеші ; Балалар, мына үстел үстінде жатқан заттар не?

Балалар ; Олар - ойыншықтар .

Тәрбиеші ; Ойыншықтармен не істейді?

Балалар ; Ойыншықтармен ойнайды .

Тәрбиеші ; Балалар қараңдаршы біздің тобымызда ойыншықтар өте көп, олар қандай әсем, әдемі ойыншықтар . Балалар мынау қандай ойыншық?

Балалар; доп. Тәрбиеші; доптың пішіні, түсі қандай ?

Балалар ; жауап береді .

Тәрбиеші ; Доптың қимылы қандай ? - Қане бәріміз допша секірейікші ? Кім доп туралы тақпақ біледі ? Балалар; Топ -топ добым домалақ,

Қайда кеттің домалап .

Бір, екі деп екі ұрдым, Шатырға сен секірдің .

Тәрбиеші; Қыз балалар көбіне қандай ойыншықпен ойнайды ?

Балалар ; қуыршақпен .

Тәрбиеші ; -Дұрыс айтасыңдар . Қуыршақпен . Балалар қуыршақтың әдемі шашы, әдемі көйлегі бар екен . Қуыршақтың көйлегінің түсі қандай ?

-Кім қуыршақты қалай ұйықтататынын көрсетеді ?

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Новая папка\20140317_115012.jpg

-Ал, ұлдар көбінесе қандай ойыншықпен ойнайды ?

Балалар ; машинамен ойнайды .

Тәрбиеші ; Ал, машинаның түсі қандай?

-Кім машина туралы тақпақ біледі ?

Балалар ; Үлкенмін ғой міне мен,

Ойыншықтарды жинаймын .

Машинаға мінер ем,

Кабинаға сыймаймын .

Тәрбиеші ; Балалар ойыншықтар жасалуына байланысты бірнеше түрге бөлінеді .

  1. Матадан жасалған .
  2. Пластмассадан .
  3. Резинадан жасалған ойыншықтар . Сипаттама беру .

ЖҰМБАҚТАР ШЕШУ ;

  1. Аяғы бар, жүрмейді,

Аузы бар, күлмейді .

Айнымайды бөпемнен,

Тек сөйлеуді білмейді . ( қуыршақ )

  1. Суға салсаң батпайды,

Түскен жерге жатпайды . ( доп )

Дидактикалық ойын ; « Жалғасын тап » .

Ойын шарты ; Бастаушы бала сөйлемді бастап береді, балалараяқтайды .

-Менің ойыншығым . . . . . . . . . . . . . / әдемі /.

-Мен қуыршақпен . . . . . . . . . . . . . . . . / ойнаймын/ .

-Допты жоғары . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . / лақтырдым / .

Р . Тышқанбаевтың «Қуыршақ » өлеңін оқып беру .

Сөйлемейсің сен неге,

Тілің жоқ па, қуыршақ ?

Жуынбайсың сен неге,

Кірің жоқ па, қуыршақ ?

Аяғың бар, сен неге,

Жүре алмайсың, қуыршақ ?

Жұмсағанда сен неге,

Тіл алмайсың, қуыршақ?

Біз күлгенде күлмейсің,

Аңқаусың ба, қуыршақ ?

Бізбен бірге жүрмейсің,

Жалқаусың ба, қуыршақ ?

Сергіту сәті ;

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Новая папка\20140317_114409.jpg

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды .


Ұқсас жұмыстар
Балаларды даярлау
Саз жетекшісі
Балалар мынау қандай ойыншық
Ойыншықтар әлеміне саяхат
Мұғалімнің сөзі. Сабақтың тақырыбы
Менің бөлмем. 3 сынып
1-ден 10- ға дейінгі сандарды қайталау
Менің әжем жыр әжем
Атам мен әжемнің сүйікті істері. 2-сынып
Салтанаттың сүйікті ісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz