Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Аустралияның физикалық-географиялық орны 7 сынып


|Сабақтың |Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу |
|тақырыбы: |тарихы |
|Мақсаты : |Аустралияның географиялық орнының ерекшеліктері, зерттелу |
| |тарихындағы маңызды оқиғалар туралы білімдерін кеңейту |
|Сабақтың түрі: |Аралас сабақ |
|Күтілетін |А. Аустралияның физикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін |
|нәтижелер: |біледі, картаға түсіреді. |
| |В. Материктің географиялық орнын Африкамен салыстырады, зерттелу|
| |тарихынадағы маңызды оқиғаларға талдай жасайды |
| |С. Материк төлқұжатын құрастырады, материктің географиялық |
| |орнының қолайлы және қолайсыз жақтарына баға береді. |
|Керекті |Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, атлас, кескін |
|жабдықтар: |карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары. |
|Қолданылатын |Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, «Кезбе тілші» әдісі, |
|әдіс-тәсілдер |«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, |
| |«Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия |
| |парағы |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Уақыт|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері:|ы | | |
|Кіріспе |7мин |1. Тұлғааралық байланысты орнату. |-мұғаліммен сәлемдесу; |
| | |2. Сыныппен амандасу. |- кезекшілік қызметін атқару;|
| | |3. Оңтүстік жарты шар материктері |- сабаққа зер салу |
| | |(Оңтүстік Америка, Африка, |Оқушылар алдағы бірлескен |
| | |Аустралия) қиындыларын құрастыру |жұмысқа әзірленеді және |
| | |арқылы үш топқа топтастыру |сәйкес жағдайға икемделеді. |
|Тұсаукесер|5 мин|«Ой қозғау» Жюли Верннің «Капитан |Өткен материалды еске |
| | |Гранттың балалары» фильмі |түсіріп, жаңғыртуды іске |
| | |көрсетіледі. |асырады. |
| | |Ендеше, балалар, бұл фильмде қандай |Оқушылар қол шапалақтау |
| | |географиялық объекті жайында әңгіме |арқылы бір-бірін бағалап |
| | |болып отыр? |отырады. |
| | |Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы|Критерий |
| | |мүмкін? |Дескриптор |
| | |Оқушының жауаптарына қарай мадақтап,|Ұпай |
| | |ынталандырып отырамын. | |
| | | |Деректер арқылы ойын |
| | | |жеткізуі. |
| | | |Нақты деректер келтіре алады,|
| | | |ойы жүйелі. |
| | | |3 |
| | | | |
| | | | |
| | | |Деректермен жұмыс жасай |
| | | |алады. |
| | | |2 |
| | | | |
| | | | |
| | | |Деректер бар, толықтыру |
| | | |ды қажет етеді |
| | | |1 |
| | | | |
|Негізгі | |Жеке жұмыс. Материктің төлқұжатын | |
|бөлім |23мин|құрастыру |Оқушылар өздері орындап |
| | |Материктің құжаты: |болған соң, өздерінің |
| | |.............................., S = |тапсырмасын қасындағы |
| | |.. км2 |көршісіне оқып, ой бөліседі |
| | | |Критерий |
| | |Экваторға қатысты (атауы мен |Дескриптор |
| | |координаттары) |Ұпай |
| | |.................... географиялық | |
| | |орны |Жеке тапсырмаларды орындауы |
| | |Солтүстік шеткі нүктесі |А және В тапсырмаларын |
| | | |толығымен орындады |
| | | |3 |
| | | | |
| | | | |
| | |Оңтүстік шеткі нүктесі |А тапсырмаларын және В1 |
| | | |тапсырмасын орындады |
| | | |2 |
| | |Бастапқы меридианға қатысты (атауы | |
| | |мен координаттары) | |
| | | |А1тапсырмасын орындады |
| | |Батыс шеткі нүктесі |1 |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Шығыс шеткі нүктесі | |
| | | | |
| | | | |
| | |Материктің солтүстіктен оңтүстікке | |
| | |және батыстан шығысқа қарай созылуы | |
| | | |Жаңа сабақты зер салып |
| | |Батыстан шығысқа қарай градус және |оқиды, мазмұнын түсінеді. |
| | |километрмен 26 0 о.е бойынша |Алдымен, жеке оқушы өз |
| | | |бетімен мәтінді оқиды. |
| | | |Топтық талқылау жүреді. |
| | | |Критерий |
| | | |Дескриптор |
| | |Солтүстіктен оңтүстікке қарай градус|Ұпай |
| | |және километрмен 142 0 ш.б. бойынша | |
| | | |Топтық талдауға қатысуы |
| | | |Өз ойын жеткізеді, идея |
| | |Мұхиттар мен теңіздерге қатысты |қосады, дәлелдей алады |
| | | |3 |
| | | | |
| | | | |
| | |....................................|Өз ойын жеткізеді, |
| | |.климаттық белдеулерде жатыр. |дәлелдемелері әлсіз |
| | | |2 |
| | |«Еркін талқылау» әдісі арқылы топтық| |
| | |жұмыстар | |
| | |Мәтін мазмұнын, идеясын меңгерту |Дәлелдемелері әлсіз |
| | |мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру |1 |
| | |I топ. Зерделеу. Аустралия | |
| | |табиғатының ерекшеліктері. «Кезбе | |
| | |тілші» әдісі бойынша интернет |«Бағдаршам» стратегиясы |
| | |желісінен қосымша материалдар алып, |арқылы топтарда өзара бағалау|
| | |жаңалықтар бағдарламасын дайындау |жүреді. Бағалау критерийлері|
| | |1-оқушы: телефон соғылып жатқанға |: |
| | |ұқсатып, тәулік бойы орын алған |Егер жеткізуі нақты, анық, |
| | |оқиғалар туралы хабарлайды. |түсінікті болса |
| | |2-оқушы: Телестудиядағы диктор; | |
| | |жиынтық ақпарат береді. |Жасыл түс |
| | |3-оқушы: Тілші; оқиға орнынан | |
| | |ақпарат ұсынады. |Егер жеткізуі орташа болса |
| | |4-оқушы: Тілші сұхбат алатын |Сары түс |
| | |куәгер. | |
| | |( Талантты және дарынды оқушылардың |Егер мүлдем түсініксіз болса |
| | |білім алуын арттыруда «Нағыз |Қызыл түс |
| | |құзыреттілікті қалыптастыру» идеясын| |
| | |жүзеге асыру.) | |
| | |IІ топ. Салыстыру. Аустралия мен | |
| | |Африканың географиялық орнын | |
| | |салыстыру. Венн диаграммасы бойынша | |
| | |электронды нұсқада дайындау | |
| | |III топ. Анықтау. Ашылу және | |
| | |зерттелу тарихы. Материкті зерттеуші| |
| | |саяхатшылардың жүрген жолдарын | |
| | |интербелсенді картаға белгілеу. | |
| | |Сергіту сәті. | |
|Қорытынды |10мин|«8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы |-Тақырып бойынша маңызды |
| | |ойлаудың сегіз жолына жеке, жұптық |фактілерді параққа жазып |
| | |жұмыс. (Кілт сөздерге сай келетін |шығады. |
| | |деректер табуға беру) | |
| | |Цифрлар..................... |-Тапсырманы жеке орындайды, |
| | |Терминдер.................. |көршісімен ең үздік орындаған|
| | |Тұлғалар..................... |жауабын біріктіреді. |
| | |Ерекшеліктер............... |-Жұптар жақсартылған |
| | |Шеткі нүктелер.................... |жауаптарымен сыныппен |
| | |Заңдылықтар................. |бөліседі. |
| | |Зерттеу нәтижелері...... | |
| | |Жағалық теңіздер мен мұхиттар |Критерий |
| | |............... |Дескриптор |
| | | |Ұпай |
| | |«Ойлан-Жұптас-Бөліс» (Джесси | |
| | |Джентильдің диаграммасы) |Ойлаудың сегіз жолын анықтауы|
| | |Қол соғып, қолпаштау. | |
| | |Кері байланыс. |Алтыдан сегізге дейін |
| | |[pic] |фактілер келтіреді |
| | |Бүгінгі сабақта басың арқылы нені |3 |
| | |меңгердің? | |
| | | | |
| | |[pic] |Үштен беске дейін фактілер |
| | |Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені |келтіреді |
| | |жасай алдың? |2 |
| | | | |
| | | | |
| | |Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені |Бір-екі ғана факті келтіре |
| | |сезіндің? |алады |
| | | |1 |
| | |Үйге тапсырма: | |
| | |Міндетті деңгейлі тапсырма. | |
| | |Кескін картаға материктің шеткі |Осыдан соң мұғалімнің |
| | |нүктелерін, жағалауындағы ірі |қорытынды бағалауы жүреді. |
| | |түбектер, шығанақтар мен бұғаздарды |Кері байланыс парағын толтыру|
| | |белгіле |арқылы өздерінің бүгінгі |
| | |Мүмкіндік деңгейлі тапсырма. |сабақ бойынша түйгендерін |
| | |Аустралияның табиғат ерекшеліктері |және тапсырмаларды орындау |
| | |мен физикалық-географиялық орныны |кезіндегі қиындықтар мен оны |
| | |таныстырылым дайындау |қандай жолдармен |
| | | |еңсергендігімен бөліседі. |


Ұқсас жұмыстар
Аустралияның физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Аустралия және Мұхиттық аралдарының зерттелуі
Аустралия физикалық- географиялық орны
Аустралияның географиялық орны
Оңтүстік жарты шар материктеріне сипаттама бер
Аустралияның географиялық орны,жер бедері
Аустралия материгінің географиялық орны ,жер бедері ,пайдалы қазбалары мен зерттелу тарихы
Д.ж. мұхит
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Аустралия материгінің оңтүстігінде орналасқан арал
«материктер жарысы» атты сайыс сабақ
Пәндер