Аустралияның физикалық-географиялық орны 7 сынып

Сабақтың тақырыбы:
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы
Сабақтың тақырыбы:: Мақсаты :
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: Аустралияның географиялық орнының ерекшеліктері, зерттелу тарихындағы маңызды оқиғалар туралы білімдерін кеңейту
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың түрі:
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: Аралас сабақ
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтижелер:
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:

А. Аустралияның физикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін біледі, картаға түсіреді.

В. Материктің географиялық орнын Африкамен салыстырады, зерттелу тарихынадағы маңызды оқиғаларға талдай жасайды

С. Материк төлқұжатын құрастырады, материктің географиялық орнының қолайлы және қолайсыз жақтарына баға береді.

Сабақтың тақырыбы:: Керекті жабдықтар:
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, атлас, кескін карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары.
Сабақтың тақырыбы:: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, «Кезбе тілші» әдісі, «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, «Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ барысы:
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ кезеңдері:
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сабақтың тақырыбы:: Кіріспе
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: 7мин

1. Тұлғааралық байланысты орнату.

2. Сыныппен амандасу.

3. Оңтүстік жарты шар материктері (Оңтүстік Америка, Африка, Аустралия) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыру

-мұғаліммен сәлемдесу;

- кезекшілік қызметін атқару;

- сабаққа зер салу

Оқушылар алдағы бірлескен жұмысқа әзірленеді және сәйкес жағдайға икемделеді.

Сабақтың тақырыбы:: Тұсаукесер
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: 5 мин

«Ой қозғау» Жюли Верннің «Капитан Гранттың балалары» фильмі көрсетіледі.

  • Ендеше, балалар, бұл фильмде қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр?
  • Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?

Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.

Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды іске асырады.

Оқушылар қол шапалақтау арқылы бір-бірін бағалап отырады.

:
:
:
:
:
:
:
Критерий
Дескриптор
Ұпай
Деректер арқылы ойын жеткізуі.
Нақты деректер келтіре алады, ойы жүйелі.
3
Деректермен жұмыс жасай алады.
2

Деректер бар, толықтыру

ды қажет етеді

1
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы:: Негізгі бөлім
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: 23мин
  1. Жеке жұмыс. Материктің төлқұжатын құрастыру
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. «Еркін талқылау»әдісі арқылы топтық жұмыстар

Мәтін мазмұнын, идеясын меңгерту мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру

I топ. Зерделеу. Аустралия табиғатының ерекшеліктері. «Кезбе тілші» әдісі бойынша интернет желісінен қосымша материалдар алып, жаңалықтар бағдарламасын дайындау

1-оқушы: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.

2-оқушы: Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.

3-оқушы: Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

4-оқушы: Тілші сұхбат алатын куәгер.

( Талантты және дарынды оқушылардың білім алуын арттыруда «Нағыз құзыреттілікті қалыптастыру» идеясын жүзеге асыру. )

IІ топ. Салыстыру. Аустралия мен Африканың географиялық орнын салыстыру. Венн диаграммасы бойынша электронды нұсқада дайындау

III топ. Анықтау. Ашылу және зерттелу тарихы. Материкті зерттеуші саяхатшылардың жүрген жолдарын интербелсенді картаға белгілеу.

Сергіту сәті.

Материктің құжаты: . . . , S = . . км 2
Экваторға қатысты (атауы мен координаттары)

. . . географиялық орны

Солтүстік шеткі нүктесі
Оңтүстік шеткі нүктесі
Бастапқы меридианға қатысты (атауы мен координаттары)
Батыс шеткі нүктесі
Шығыс шеткі нүктесі
Материктің солтүстіктен оңтүстікке және батыстан шығысқа қарай созылуы
Батыстан шығысқа қарай градус және километрмен 26 0 о. е бойынша
Солтүстіктен оңтүстікке қарай градус және километрмен 142 0 ш. б. бойынша
Мұхиттар мен теңіздерге қатысты
. . . климаттық белдеулерде жатыр.

Оқушылар өздері орындап болған соң, өздерінің тапсырмасын қасындағы көршісіне оқып, ой бөліседі

:
:
:
:
:
:
:

Жаңа сабақты зер салып оқиды, мазмұнын түсінеді.

Алдымен, жеке оқушы өз бетімен мәтінді оқиды. Топтық талқылау жүреді.

:
:
:
:
:
:
:

«Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтарда өзара бағалау жүреді. Бағалау критерийлері :

:
:
:
:
Критерий
Дескриптор
Ұпай
Жеке тапсырмаларды орындауы
А және В тапсырмаларын толығымен орындады
3
А тапсырмаларын және В1 тапсырмасын орындады
2
А1тапсырмасын орындады
1
Критерий
Дескриптор
Ұпай
Топтық талдауға қатысуы
Өз ойын жеткізеді, идея қосады, дәлелдей алады
3
Өз ойын жеткізеді, дәлелдемелері әлсіз
2
Дәлелдемелері әлсіз
1
Егер жеткізуі нақты, анық, түсінікті болса
Жасыл түс
Егер жеткізуі орташа болса
Сары түс
Егер мүлдем түсініксіз болса
Қызыл түс
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы::
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы:
Сабақтың тақырыбы:: Қорытынды
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы: 10мин
  1. «8 бұрыш ішінде»стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жеке, жұптық жұмыс. (Кілт сөздерге сай келетін деректер табуға беру)

Цифрлар . . .

Терминдер . . .

Тұлғалар . . .

Ерекшеліктер . . .

Шеткі нүктелер . . .


Ұқсас жұмыстар
Аустралияның физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Аустралия және Мұхиттық аралдарының зерттелуі
Аустралия физикалық- географиялық орны
Аустралияның географиялық орны
Оңтүстік жарты шар материктеріне сипаттама бер
Аустралияның географиялық орны,жер бедері
Аустралия материгінің географиялық орны ,жер бедері ,пайдалы қазбалары мен зерттелу тарихы
Д.ж. мұхит
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Аустралия материгінің оңтүстігінде орналасқан арал
«материктер жарысы» атты сайыс сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz