Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Аустралияның физикалық-географиялық орны 7 сынып
|Сабақтың |Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу |
|тақырыбы: |тарихы |
|Мақсаты : |Аустралияның географиялық орнының ерекшеліктері, зерттелу |
| |тарихындағы маңызды оқиғалар туралы білімдерін кеңейту |
|Сабақтың түрі: |Аралас сабақ |
|Күтілетін |А. Аустралияның физикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін |
|нәтижелер: |біледі, картаға түсіреді. |
| |В. Материктің географиялық орнын Африкамен салыстырады, зерттелу|
| |тарихынадағы маңызды оқиғаларға талдай жасайды |
| |С. Материк төлқұжатын құрастырады, материктің географиялық |
| |орнының қолайлы және қолайсыз жақтарына баға береді. |
|Керекті |Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, атлас, кескін |
|жабдықтар: |карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары. |
|Қолданылатын |Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, «Кезбе тілші» әдісі, |
|әдіс-тәсілдер |«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, |
| |«Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия |
| |парағы |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Уақыт|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері:|ы | | |
|Кіріспе |7мин |1. Тұлғааралық байланысты орнату. |-мұғаліммен сәлемдесу; |
| | |2. Сыныппен амандасу. |- кезекшілік қызметін атқару;|
| | |3. Оңтүстік жарты шар материктері |- сабаққа зер салу |
| | |(Оңтүстік Америка, Африка, |Оқушылар алдағы бірлескен |
| | |Аустралия) қиындыларын құрастыру |жұмысқа әзірленеді және |
| | |арқылы үш топқа топтастыру |сәйкес жағдайға икемделеді. |
|Тұсаукесер|5 мин|«Ой қозғау» Жюли Верннің «Капитан |Өткен материалды еске |
| | |Гранттың балалары» фильмі |түсіріп, жаңғыртуды іске |
| | |көрсетіледі. |асырады. |
| | |Ендеше, балалар, бұл фильмде қандай |Оқушылар қол шапалақтау |
| | |географиялық объекті жайында әңгіме |арқылы бір-бірін бағалап |
| | |болып отыр? |отырады. |
| | |Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы|Критерий |
| | |мүмкін? |Дескриптор |
| | |Оқушының жауаптарына қарай мадақтап,|Ұпай |
| | |ынталандырып отырамын. | |
| | | |Деректер арқылы ойын |
| | | |жеткізуі. |
| | | |Нақты деректер келтіре алады,|
| | | |ойы жүйелі. |
| | | |3 |
| | | | |
| | | | |
| | | |Деректермен жұмыс жасай |
| | | |алады. |
| | | |2 |
| | | | |
| | | | |
| | | |Деректер бар, толықтыру |
| | | |ды қажет етеді |
| | | |1 |
| | | | |
|Негізгі | |Жеке жұмыс. Материктің төлқұжатын | |
|бөлім |23мин|құрастыру |Оқушылар өздері орындап |
| | |Материктің құжаты: |болған соң, өздерінің |
| | |.............................., S = |тапсырмасын қасындағы |
| | |.. км2 |көршісіне оқып, ой бөліседі |
| | | |Критерий |
| | |Экваторға қатысты (атауы мен |Дескриптор |
| | |координаттары) |Ұпай |
| | |.................... географиялық | |
| | |орны |Жеке тапсырмаларды орындауы |
| | |Солтүстік шеткі нүктесі |А және В тапсырмаларын |
| | | |толығымен орындады |
| | | |3 |
| | | | |
| | | | |
| | |Оңтүстік шеткі нүктесі |А тапсырмаларын және В1 |
| | | |тапсырмасын орындады |
| | | |2 |
| | |Бастапқы меридианға қатысты (атауы | |
| | |мен координаттары) | |
| | | |А1тапсырмасын орындады |
| | |Батыс шеткі нүктесі |1 |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Шығыс шеткі нүктесі | |
| | | | |
| | | | |
| | |Материктің солтүстіктен оңтүстікке | |
| | |және батыстан шығысқа қарай созылуы | |
| | | |Жаңа сабақты зер салып |
| | |Батыстан шығысқа қарай градус және |оқиды, мазмұнын түсінеді. |
| | |километрмен 26 0 о.е бойынша |Алдымен, жеке оқушы өз |
| | | |бетімен мәтінді оқиды. |
| | | |Топтық талқылау жүреді. |
| | | |Критерий |
| | | |Дескриптор |
| | |Солтүстіктен оңтүстікке қарай градус|Ұпай |
| | |және километрмен 142 0 ш.б. бойынша | |
| | | |Топтық талдауға қатысуы |
| | | |Өз ойын жеткізеді, идея |
| | |Мұхиттар мен теңіздерге қатысты |қосады, дәлелдей алады |
| | | |3 |
| | | | |
| | | | |
| | |....................................|Өз ойын жеткізеді, |
| | |.климаттық белдеулерде жатыр. |дәлелдемелері әлсіз |
| | | |2 |
| | |«Еркін талқылау» әдісі арқылы топтық| |
| | |жұмыстар | |
| | |Мәтін мазмұнын, идеясын меңгерту |Дәлелдемелері әлсіз |
| | |мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру |1 |
| | |I топ. Зерделеу. Аустралия | |
| | |табиғатының ерекшеліктері. «Кезбе | |
| | |тілші» әдісі бойынша интернет |«Бағдаршам» стратегиясы |
| | |желісінен қосымша материалдар алып, |арқылы топтарда өзара бағалау|
| | |жаңалықтар бағдарламасын дайындау |жүреді. Бағалау критерийлері|
| | |1-оқушы: телефон соғылып жатқанға |: |
| | |ұқсатып, тәулік бойы орын алған |Егер жеткізуі нақты, анық, |
| | |оқиғалар туралы хабарлайды. |түсінікті болса |
| | |2-оқушы: Телестудиядағы диктор; | |
| | |жиынтық ақпарат береді. |Жасыл түс |
| | |3-оқушы: Тілші; оқиға орнынан | |
| | |ақпарат ұсынады. |Егер жеткізуі орташа болса |
| | |4-оқушы: Тілші сұхбат алатын |Сары түс |
| | |куәгер. | |
| | |( Талантты және дарынды оқушылардың |Егер мүлдем түсініксіз болса |
| | |білім алуын арттыруда «Нағыз |Қызыл түс |
| | |құзыреттілікті қалыптастыру» идеясын| |
| | |жүзеге асыру.) | |
| | |IІ топ. Салыстыру. Аустралия мен | |
| | |Африканың географиялық орнын | |
| | |салыстыру. Венн диаграммасы бойынша | |
| | |электронды нұсқада дайындау | |
| | |III топ. Анықтау. Ашылу және | |
| | |зерттелу тарихы. Материкті зерттеуші| |
| | |саяхатшылардың жүрген жолдарын | |
| | |интербелсенді картаға белгілеу. | |
| | |Сергіту сәті. | |
|Қорытынды |10мин|«8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы |-Тақырып бойынша маңызды |
| | |ойлаудың сегіз жолына жеке, жұптық |фактілерді параққа жазып |
| | |жұмыс. (Кілт сөздерге сай келетін |шығады. |
| | |деректер табуға беру) | |
| | |Цифрлар..................... |-Тапсырманы жеке орындайды, |
| | |Терминдер.................. |көршісімен ең үздік орындаған|
| | |Тұлғалар..................... |жауабын біріктіреді. |
| | |Ерекшеліктер............... |-Жұптар жақсартылған |
| | |Шеткі нүктелер.................... |жауаптарымен сыныппен |
| | |Заңдылықтар................. |бөліседі. |
| | |Зерттеу нәтижелері...... | |
| | |Жағалық теңіздер мен мұхиттар |Критерий |
| | |............... |Дескриптор |
| | | |Ұпай |
| | |«Ойлан-Жұптас-Бөліс» (Джесси | |
| | |Джентильдің диаграммасы) |Ойлаудың сегіз жолын анықтауы|
| | |Қол соғып, қолпаштау. | |
| | |Кері байланыс. |Алтыдан сегізге дейін |
| | |[pic] |фактілер келтіреді |
| | |Бүгінгі сабақта басың арқылы нені |3 |
| | |меңгердің? | |
| | | | |
| | |[pic] |Үштен беске дейін фактілер |
| | |Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені |келтіреді |
| | |жасай алдың? |2 |
| | | | |
| | | | |
| | |Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені |Бір-екі ғана факті келтіре |
| | |сезіндің? |алады |
| | | |1 |
| | |Үйге тапсырма: | |
| | |Міндетті деңгейлі тапсырма. | |
| | |Кескін картаға материктің шеткі |Осыдан соң мұғалімнің |
| | |нүктелерін, жағалауындағы ірі |қорытынды бағалауы жүреді. |
| | |түбектер, шығанақтар мен бұғаздарды |Кері байланыс парағын толтыру|
| | |белгіле |арқылы өздерінің бүгінгі |
| | |Мүмкіндік деңгейлі тапсырма. |сабақ бойынша түйгендерін |
| | |Аустралияның табиғат ерекшеліктері |және тапсырмаларды орындау |
| | |мен физикалық-географиялық орныны |кезіндегі қиындықтар мен оны |
| | |таныстырылым дайындау |қандай жолдармен |
| | | |еңсергендігімен бөліседі. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz