Аустралияның физикалық-географиялық орны 7 сынып

А. Аустралияның физикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін біледі, картаға түсіреді.
В. Материктің географиялық орнын Африкамен салыстырады, зерттелу тарихынадағы маңызды оқиғаларға талдай жасайды
С. Материк төлқұжатын құрастырады, материктің географиялық орнының қолайлы және қолайсыз жақтарына баға береді.
1. Тұлғааралық байланысты орнату.
2. Сыныппен амандасу.
3. Оңтүстік жарты шар материктері (Оңтүстік Америка, Африка, Аустралия) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыру
-мұғаліммен сәлемдесу;
- кезекшілік қызметін атқару;
- сабаққа зер салу
Оқушылар алдағы бірлескен жұмысқа әзірленеді және сәйкес жағдайға икемделеді.
«Ой қозғау» Жюли Верннің «Капитан Гранттың балалары» фильмі көрсетіледі.
- Ендеше, балалар, бұл фильмде қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр?
- Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?
Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.
Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды іске асырады.
Оқушылар қол шапалақтау арқылы бір-бірін бағалап отырады.
Деректер бар, толықтыру
ды қажет етеді
- Жеке жұмыс. Материктің төлқұжатын құрастыру
- «Еркін талқылау»әдісі арқылы топтық жұмыстар
Мәтін мазмұнын, идеясын меңгерту мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру
I топ. Зерделеу. Аустралия табиғатының ерекшеліктері. «Кезбе тілші» әдісі бойынша интернет желісінен қосымша материалдар алып, жаңалықтар бағдарламасын дайындау
1-оқушы: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.
2-оқушы: Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.
3-оқушы: Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.
4-оқушы: Тілші сұхбат алатын куәгер.
( Талантты және дарынды оқушылардың білім алуын арттыруда «Нағыз құзыреттілікті қалыптастыру» идеясын жүзеге асыру. )
IІ топ. Салыстыру. Аустралия мен Африканың географиялық орнын салыстыру. Венн диаграммасы бойынша электронды нұсқада дайындау
III топ. Анықтау. Ашылу және зерттелу тарихы. Материкті зерттеуші саяхатшылардың жүрген жолдарын интербелсенді картаға белгілеу.
Сергіту сәті.
. . . географиялық орны
Оқушылар өздері орындап болған соң, өздерінің тапсырмасын қасындағы көршісіне оқып, ой бөліседі
Жаңа сабақты зер салып оқиды, мазмұнын түсінеді.
Алдымен, жеке оқушы өз бетімен мәтінді оқиды. Топтық талқылау жүреді.
«Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтарда өзара бағалау жүреді. Бағалау критерийлері :
- «8 бұрыш ішінде»стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жеке, жұптық жұмыс. (Кілт сөздерге сай келетін деректер табуға беру)
Цифрлар . . .
Терминдер . . .
Тұлғалар . . .
Ерекшеліктер . . .
Шеткі нүктелер . . .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz