Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Ана тілі. түлкі мен тиін.(ә.асылбеков) 2-сынып
Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: <<Түлкі мен тиін>>(Ә.Асылбеков)
Сабақтың мақсаттары:
1.Өлеңдерді мәнерлеп оқуға,мазмұнын жүйелі айта білуге ,өлеңнің негізгі ойын тауып,өлеңнің қай түріне жататынын анықтай білуге үйрету;
2.Ой-өрісін дамыту,өздігінен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту,өз ойларын ашық айта білуге,дұрыс қорытынды жасай білуге үйрету;
3.Мақтаншақтық әдеттен аулақ болуға тәрбтелеу,адамгершілік қасиеттерге баулу
Сабақтың көрнекілігі:Оқулықтағы түлкі мен тиін бейнеленген мурет салынған плакат.тапсырмалар жазылған қағаздар,маркерлер т.б
Сабақтың түрі:Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
Пәнаралық байланыс:дүниетану
Сабақтың құрылымы:І.Қызығушылығын ояту
1)Психологиялық дайындық.
Мұғалім:Көз не үшін керек?
Оқушылар:Жақсыларды көру үшін
Мұғалім:Екі құлақ не үшін керек?
Оқушылар:Ақыл кеңес тыңдау үшін
Мұғалім:Екі қол не үшін керек?
Оқушылар:Елге көмек беру үшін
Мұғалім:Екі аяқ не үшін қажет?
Оқушылар:Шетте жүрсең туған жерге жету үшін
Мұғалім:-Дұрыс балалар,отыра қойыңдар.Олай болса мен сендердің құлақтарың,көздерің,қолдарыңмен аяқтарыңа саулық тілеймін.
-Балалар,орманда жүретін қандай аңдарды білесіңдер?
-Қасқыр,арыстан,түлкі т.б.
-Дұрыс айтасыңдар.Жан-жануарлардың ішінде қулығымен танымал қандай аң?
-Түлкі.
-Дұрыс айтасыңдар.Ағаштың діңіне ұя салып секіріп жүретін,ешқандай зияны жоқ аң туралы білесіңдер ме?
-Ол тиін.
-Дұрыс.Олай болса,біз бүгін түлкі мен тиін жайлы өлеңді өтеміз.
-Суреттен көріп тұрсыңдар?
-Түлкі,тиін,ағаш,дала.
(Сабақ тақырыбын хабарлау)
Өлең авторы Ә.Асылбеков.Автор жайлы тоқталып өту
ІІ.Мағынаны тану
1.Өлеңді өзім мәнерлеп,түсінікті етіп оқып беремін.
2.Оқушыларға оқыту.
3.Рольге бөліп оқыту
4.Сұрақтармен жұмыс.
Түлкі тиінге кездескен сәтте не деді?
Тиін оған қалай жауап тапты?
Сол сәтте қандай жағдай болды?
Қай аңның айласы басына түсті?
5.Өлеңнің толық мазмұнын айту
6.Өлеңдегі негізгі ой не?
Мақтаншақтық әдеттен аулақ болу.
7.Топпен жұмыс(3 топ басшысы ортаға шығып,1 карточкадан алады.)
Тапсырма:1-топ:<<Тоқсан тоғыз айлалы>>дейтін сөз тіркесінің мағынасын түсіндір.2-топ: <<Тайраңдар>>сөзінің мағыналас қатарын тауып көр.
3-топ:Бұл мәтін өлеңнің қай түріне жатады?Неліктен?/Әр топтан топ басшылары дайын болған кезде сигнал белгісін көтерді/Әр топ жауаптарын тыңдау,бағалау.
8.Сөздік жұмыс жүргізу
Қиыр-алыс
Маң-өте жақын жер
Жайрады-сұлап жатты,өліп жатты
9.Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Қолымызды созамыз.
Бір отырып,бір тұрып,
Біз тынығып қаламыз.
Алақанды соғамыз,
Орнымызға қонамыз.
ІІІ.Ой толғау.Бүгінгі өтілген сабақ жайлы білгендерің бұрыннан білетіндерін пайдалана отырып,жұмыстар жүргізу.
Топпен жұмыс.1-топ-Тиін;2-топ-Түлкі;3-топ-Қасқыр.
Әр топқа плакат беру,әр топтағы оқушылар бүгінгі және бұрынғы білімдерін қоса отырып,ассоцация құрады.Онда осы аңдар жайлы жалпы мәлімет көрсетілуі керек./мінезі,жүретін жері,немен қоректенеді?/т.б .өздері білетін мәліметтер толық көрсетілуі керек.
1348740352425 ТИІН
00 ТИІН
І топ жұмысы.
361569032385000102489032385002586990323850037299901619250031775402667000424815142875202501532385000
Момын Ешкімге зияны жоқ
Жаңғақ, Секіріп Құйрығы Ағаш қуысында
саңырауқұлақ жүреді үлкен өмір сүреді
жейді Пысық
ІІ топ жұмысы 2870834230505Далада жүреді
00 Далада жүреді
1442085230505 Терісінен жаға тігеді
00 Терісінен жаға тігеді
4271010156210Қу
00 Қу
127635222885 Сүтті ұнатады
00 Сүтті ұнатады
299466030099002242185300990
12325355524500328993555245004966335226695Орманда жүреді
00 Орманда жүреді
-243840312420 Өте сақ
00 Өте сақ
1022985257175034232852571750213740919050ТҮЛКІ
00 ТҮЛКІ
3070860144780003385185400050012325354000500224218519240500
437578589535Құйрығы ұзын
00 Құйрығы ұзын
21336041910 Айлакер
00 Айлакер
2889885289559 Тауық жейді
00 Тауық жейді
1537334289560 Түсі қызыл
00 Түсі қызыл
41910320040Қ
А
С
Қ
Ы
Р
00Қ
А
С
Қ
Ы
Р
ІІІ топ жұмысы
422910109855 Мінезі өте жаман
422910109855 Жыртқыш
422910109855 Орманда , тауда жүреді
422910128905 Азулы аң
42291080645 Терісінен тон тігеді
42291090170 Ет жейді
422910520700 Адамды да жеп қояды
Сахналау.Әр топтан өздері келісіп алып сахналайды.Қай топтың сахналау өнері жақсы екенін айтып,бағалау
ІV.Қорытындылау.
1.І,ІІ топ оқушыларына тапсырма:Әңгіме кестесін толтыру.
Өлеңдер тақырыбы
<<Тәкаппар>>
<<Түлкі мен тиін>>
Авторы
Ш.Смаханұлы
Ә.Асылбеков
Оқиға орны
Суда
Далада
Негізгі кейіпкерлер
Балық
Түлкі тиін
Негізгі ой
Пәкаппарлық
Мақтаншақтық
Оқиға қалай аяқталады?
Балық өліп қалды
Түлкіні қасқыр жеп қойды
Қорытынды ой:Тәкаппарлық пен мақтаншақтық әдеттен аулақ боламыз.
2.РАҒТ -әдісі ІІІ топқа тапсырма:
-Тиінге,түлкіге не айтар едіңдер?
/Оқушылар жауабы/
-Түлкі мақтана бергеннің түк пайдасы жоқ.
-Мақтанғаннан гөрі сақ болуың керек еді.
-Тиін сен дұрыс істедің.
-Сен өте ақылдысың,бір айланың өзімен аман қалдың.Үнемі осылай жүре бер.
V.Бағалау.Оқушыларды әр топтан сұраққа жауап беру,тапсырмаларға араласып отырғанына қарай ауызша бағалаймын.Топ басшыларына рахмет айтамын.
VI.Үйге тапсырма беру <<Түлкі мен тиін>>оқу,мазмұндау.Сөздік жұмысы.Түлкі,тиін жайлы тың мәліметтер жинап келу (жеке зерттеу кітапханасы)
Сабақты аяқтау.
Сабақтың тақырыбы: <<Түлкі мен тиін>>(Ә.Асылбеков)
Сабақтың мақсаттары:
1.Өлеңдерді мәнерлеп оқуға,мазмұнын жүйелі айта білуге ,өлеңнің негізгі ойын тауып,өлеңнің қай түріне жататынын анықтай білуге үйрету;
2.Ой-өрісін дамыту,өздігінен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту,өз ойларын ашық айта білуге,дұрыс қорытынды жасай білуге үйрету;
3.Мақтаншақтық әдеттен аулақ болуға тәрбтелеу,адамгершілік қасиеттерге баулу
Сабақтың көрнекілігі:Оқулықтағы түлкі мен тиін бейнеленген мурет салынған плакат.тапсырмалар жазылған қағаздар,маркерлер т.б
Сабақтың түрі:Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
Пәнаралық байланыс:дүниетану
Сабақтың құрылымы:І.Қызығушылығын ояту
1)Психологиялық дайындық.
Мұғалім:Көз не үшін керек?
Оқушылар:Жақсыларды көру үшін
Мұғалім:Екі құлақ не үшін керек?
Оқушылар:Ақыл кеңес тыңдау үшін
Мұғалім:Екі қол не үшін керек?
Оқушылар:Елге көмек беру үшін
Мұғалім:Екі аяқ не үшін қажет?
Оқушылар:Шетте жүрсең туған жерге жету үшін
Мұғалім:-Дұрыс балалар,отыра қойыңдар.Олай болса мен сендердің құлақтарың,көздерің,қолдарыңмен аяқтарыңа саулық тілеймін.
-Балалар,орманда жүретін қандай аңдарды білесіңдер?
-Қасқыр,арыстан,түлкі т.б.
-Дұрыс айтасыңдар.Жан-жануарлардың ішінде қулығымен танымал қандай аң?
-Түлкі.
-Дұрыс айтасыңдар.Ағаштың діңіне ұя салып секіріп жүретін,ешқандай зияны жоқ аң туралы білесіңдер ме?
-Ол тиін.
-Дұрыс.Олай болса,біз бүгін түлкі мен тиін жайлы өлеңді өтеміз.
-Суреттен көріп тұрсыңдар?
-Түлкі,тиін,ағаш,дала.
(Сабақ тақырыбын хабарлау)
Өлең авторы Ә.Асылбеков.Автор жайлы тоқталып өту
ІІ.Мағынаны тану
1.Өлеңді өзім мәнерлеп,түсінікті етіп оқып беремін.
2.Оқушыларға оқыту.
3.Рольге бөліп оқыту
4.Сұрақтармен жұмыс.
Түлкі тиінге кездескен сәтте не деді?
Тиін оған қалай жауап тапты?
Сол сәтте қандай жағдай болды?
Қай аңның айласы басына түсті?
5.Өлеңнің толық мазмұнын айту
6.Өлеңдегі негізгі ой не?
Мақтаншақтық әдеттен аулақ болу.
7.Топпен жұмыс(3 топ басшысы ортаға шығып,1 карточкадан алады.)
Тапсырма:1-топ:<<Тоқсан тоғыз айлалы>>дейтін сөз тіркесінің мағынасын түсіндір.2-топ: <<Тайраңдар>>сөзінің мағыналас қатарын тауып көр.
3-топ:Бұл мәтін өлеңнің қай түріне жатады?Неліктен?/Әр топтан топ басшылары дайын болған кезде сигнал белгісін көтерді/Әр топ жауаптарын тыңдау,бағалау.
8.Сөздік жұмыс жүргізу
Қиыр-алыс
Маң-өте жақын жер
Жайрады-сұлап жатты,өліп жатты
9.Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Қолымызды созамыз.
Бір отырып,бір тұрып,
Біз тынығып қаламыз.
Алақанды соғамыз,
Орнымызға қонамыз.
ІІІ.Ой толғау.Бүгінгі өтілген сабақ жайлы білгендерің бұрыннан білетіндерін пайдалана отырып,жұмыстар жүргізу.
Топпен жұмыс.1-топ-Тиін;2-топ-Түлкі;3-топ-Қасқыр.
Әр топқа плакат беру,әр топтағы оқушылар бүгінгі және бұрынғы білімдерін қоса отырып,ассоцация құрады.Онда осы аңдар жайлы жалпы мәлімет көрсетілуі керек./мінезі,жүретін жері,немен қоректенеді?/т.б .өздері білетін мәліметтер толық көрсетілуі керек.
1348740352425 ТИІН
00 ТИІН
І топ жұмысы.
361569032385000102489032385002586990323850037299901619250031775402667000424815142875202501532385000
Момын Ешкімге зияны жоқ
Жаңғақ, Секіріп Құйрығы Ағаш қуысында
саңырауқұлақ жүреді үлкен өмір сүреді
жейді Пысық
ІІ топ жұмысы 2870834230505Далада жүреді
00 Далада жүреді
1442085230505 Терісінен жаға тігеді
00 Терісінен жаға тігеді
4271010156210Қу
00 Қу
127635222885 Сүтті ұнатады
00 Сүтті ұнатады
299466030099002242185300990
12325355524500328993555245004966335226695Орманда жүреді
00 Орманда жүреді
-243840312420 Өте сақ
00 Өте сақ
1022985257175034232852571750213740919050ТҮЛКІ
00 ТҮЛКІ
3070860144780003385185400050012325354000500224218519240500
437578589535Құйрығы ұзын
00 Құйрығы ұзын
21336041910 Айлакер
00 Айлакер
2889885289559 Тауық жейді
00 Тауық жейді
1537334289560 Түсі қызыл
00 Түсі қызыл
41910320040Қ
А
С
Қ
Ы
Р
00Қ
А
С
Қ
Ы
Р
ІІІ топ жұмысы
422910109855 Мінезі өте жаман
422910109855 Жыртқыш
422910109855 Орманда , тауда жүреді
422910128905 Азулы аң
42291080645 Терісінен тон тігеді
42291090170 Ет жейді
422910520700 Адамды да жеп қояды
Сахналау.Әр топтан өздері келісіп алып сахналайды.Қай топтың сахналау өнері жақсы екенін айтып,бағалау
ІV.Қорытындылау.
1.І,ІІ топ оқушыларына тапсырма:Әңгіме кестесін толтыру.
Өлеңдер тақырыбы
<<Тәкаппар>>
<<Түлкі мен тиін>>
Авторы
Ш.Смаханұлы
Ә.Асылбеков
Оқиға орны
Суда
Далада
Негізгі кейіпкерлер
Балық
Түлкі тиін
Негізгі ой
Пәкаппарлық
Мақтаншақтық
Оқиға қалай аяқталады?
Балық өліп қалды
Түлкіні қасқыр жеп қойды
Қорытынды ой:Тәкаппарлық пен мақтаншақтық әдеттен аулақ боламыз.
2.РАҒТ -әдісі ІІІ топқа тапсырма:
-Тиінге,түлкіге не айтар едіңдер?
/Оқушылар жауабы/
-Түлкі мақтана бергеннің түк пайдасы жоқ.
-Мақтанғаннан гөрі сақ болуың керек еді.
-Тиін сен дұрыс істедің.
-Сен өте ақылдысың,бір айланың өзімен аман қалдың.Үнемі осылай жүре бер.
V.Бағалау.Оқушыларды әр топтан сұраққа жауап беру,тапсырмаларға араласып отырғанына қарай ауызша бағалаймын.Топ басшыларына рахмет айтамын.
VI.Үйге тапсырма беру <<Түлкі мен тиін>>оқу,мазмұндау.Сөздік жұмысы.Түлкі,тиін жайлы тың мәліметтер жинап келу (жеке зерттеу кітапханасы)
Сабақты аяқтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz