Қазақ тілі. етістік. 3-сынып

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы:Етістік

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы етістік туралы алған білімдерін еске түсіру, қайталау.

Дамытушылық:Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін байқау, дамыту.

Тәрбиелік:Оқушыларға адамгершілік және ақыл-ой тәрбиесін беру, белсенділікке, ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

Сабақтың міндеті:Тапсырмалар мен жаттығулар орындау арқылы етістік туралы берілген білімді еске түсіру

Сабақтың түрі:Қайталау сабағы

Сабақтың өткізу әдісі:Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы.

Пәнаралық байланыс:Математика, ана тілі, дүниетану.

Қолданылатын стратегиялар:Топтастыру, түртіп алу,, болжау, 5 жолды өлең, рафт, Венн диаграммасы т. б.

Сабақтың көрнекілігі:Суреттер, ребустар, фигуралар т. б.

Сабақтың барысы:

І. Қызығушылықты ояту кезеңі:

1) Ұйымдастыру кезеңі

2) Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі жарық мейірімді,

Болып кетер дереу сонда жан-жағым.

3) Өткен сабақты бекіту

Жаңа сабақ

Миға шабуыл: 1) Сөз табы деген не? 2) Қазақ тілінде неше сөз табы бар?

-Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше болмақ. Өйткені жұмыс түрлері өте көп. Сондықтан сіздерден жұмыла, белсенді жұмысқа кірісулеріңізді сұраймын.

-Үстел үстінде 3 түрлі фигура қиындылары бар. Әркім өзіне ұнағанын таңдап алады.

-Бұлар қандай фигуралар?

-Геометриялық фигуралар

-Мінеки, фигуралар арқылы жаңа жұмыс тобын құрдық. Осы топтар бойынша жұмыс жүргізіледі.

-Ал енді бәріміз тақтадағы ребусқа қараймыз. Ребусты шешіп көрейік.

Екі етіктің суреті және ортасында «С» әрпі бар ребус. Шешуі:Етістік.

ІІ. Мағынаны тану кезеңі:

Онда етістік туралы жалпы не білетініміз туралы топтастыру жасау.

Анықтамасы

Жасалуы Дара

Болымды Күрделі

Болымсыз Туынды

Негізгі

380 -жаттығу

Түртіп алу стратегиясы бойынша мәтін таратылып, жұмыс жүргізіледі.

V білемін
  • білмеймін
+ жаңа ақпар
? таңғалдырады
V білемін:
білмеймін:
+ жаңа ақпар:
? таңғалдырады:

Сөздікпен жұмыс :Месопатамия-Кіші Азия және Қиыр Шығыс мемлекеттерінің елі; шық себет-қол өнермен жасалған корзина; қыш кітап-керамика, яғни балшық, құм, жер құрамын суға езіп, арнайы қалыпқа салып, оған деректер жазып, кептіріп, отқа қақтайды.

381-жаттығу

Жұмбақты шешіп, оны жатқа жазу

1-топқа :жұмбақты тақтаға жазып, етістіктің астын сызу, сұрақ қою.

ІІ-топқа : етістіктің дара немесе күрделі екенін анықтау.

ІІІ-топқа :дара етістікті күрделі етістікке айналдыру.

382-жаттығу Сурет ілінеді.

-Келесі тапсырма не туралы екенін анықтау.

Кодоскоптан мәтіннің үш бөлігі оқылып, үг болжау сұрағы қойылады.

-Әрі қарай не болады деп ойлайсыңдар?

-Әрі қарай не болды?

-Ал сендер өздерің автордың орнында болсаңдар не істер едіңдер?Оқиғаны қалай аяқтар едіңдер?

383жаттығу. І топқа:дара етістіктерді күрделі етістіктерге айналдырып, сөйлем құрау; ІІ топқа:мына сөздер қай сөз табы?Осы сөздерден етістік жасап, сөйлем құрау; ІІІ топқа:Мына берілген сөздер қай сөз табы?Осы сөздерден етістік жасапсөйлем құрау

ІІІ . Ой толғаныс кезеңі:

Ітопқа382-жаттығудағы Шанаға 5 жолды өлең құрастыру

ІІ топқа Зат есім мен етістікті салыстыру Венн диағграммасы арқылы салыстыру

ІІІ топқа «Етістікті дұрыс меңгер!»тақырыбында рафт құрастыру.

Бағалау

Үйге тапсырма :Көркем әдебиеттен болымды және болымсыз етістіктерге 3-4 сөйлем жазып, етістіктерді сөйлем құрамына талдау.


Ұқсас жұмыстар
Дауысты дыбыстардың жіктелуі 5- сынып, салт және сабақты етістік 6- сынып
Зат есім Зат есім етістік зат
Етістік 1 – 6 жаттығу
Ғаламтор қазақ тілінде
Қазақ тілі. Білімді тиянақтау
Мақсатты келер шақ
Болымды етістіктерді болымсыз етістіктерге айналдыр
Дара етістік
Тұйық етістіктің түрленуі. 7 сынып
Тұйық етістік. мемлекеттік тіл. 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz