Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақ тілі. етістік. 3-сынып
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:Етістік
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы етістік туралы алған білімдерін еске түсіру,қайталау.
Дамытушылық:Оқушылардың танымдық,шығармашылық қабілеттерін байқау,дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларға адамгершілік және ақыл-ой тәрбиесін беру,белсенділікке,ұйымшылдыққа,ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың міндеті:Тапсырмалар мен жаттығулар орындау арқылы етістік туралы берілген білімді еске түсіру
Сабақтың түрі:Қайталау сабағы
Сабақтың өткізу әдісі:Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы.
Пәнаралық байланыс:Математика,ана тілі,дүниетану.
Қолданылатын стратегиялар:Топтастыру,түртіп алу,,болжау,5 жолды өлең,рафт, Венн диаграммасы т.б.
Сабақтың көрнекілігі:Суреттер,ребустар,фигуралар т.б.
Сабақтың барысы:
І.Қызығушылықты ояту кезеңі:
1)Ұйымдастыру кезеңі
2)Психологиялық дайындық
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі жарық мейірімді,
Болып кетер дереу сонда жан-жағым.
3)Өткен сабақты бекіту
Жаңа сабақ
Миға шабуыл: 1)Сөз табы деген не? 2)Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
-Балалар ,біздің бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше болмақ.Өйткені жұмыс түрлері өте көп.Сондықтан сіздерден жұмыла,белсенді жұмысқа кірісулеріңізді сұраймын.
-Үстел үстінде 3 түрлі фигура қиындылары бар.Әркім өзіне ұнағанын таңдап алады.
-Бұлар қандай фигуралар?
-Геометриялық фигуралар
-Мінеки,фигуралар арқылы жаңа жұмыс тобын құрдық.Осы топтар бойынша жұмыс жүргізіледі.
-Ал енді бәріміз тақтадағы ребусқа қараймыз.Ребусты шешіп көрейік.
Екі етіктің суреті және ортасында <<С>> әрпі бар ребус.Шешуі:Етістік.
ІІ.Мағынаны тану кезеңі:
Онда етістік туралы жалпы не білетініміз туралы топтастыру жасау.
29552901625600 Анықтамасы
3555365153670001802765153035002269490163195
00
Жасалуы Дара
295529030607003555365172720003650615679450015932151727200017265656794500 Болымды Күрделі
Болымсыз Туынды
Негізгі
380 -жаттығу
Түртіп алу стратегиясы бойынша мәтін таратылып,жұмыс жүргізіледі.
V білемін
* білмеймін
+ жаңа ақпар
? таңғалдырады
Сөздікпен жұмыс:Месопатамия-Кіші Азия және Қиыр Шығыс мемлекеттерінің елі;шық себет-қол өнермен жасалған корзина;қыш кітап-керамика,яғни балшық,құм,жер құрамын суға езіп,арнайы қалыпқа салып,оған деректер жазып,кептіріп,отқа қақтайды.
381-жаттығу
Жұмбақты шешіп,оны жатқа жазу
1-топқа:жұмбақты тақтаға жазып,етістіктің астын сызу,сұрақ қою.
ІІ-топқа: етістіктің дара немесе күрделі екенін анықтау.
ІІІ-топқа:дара етістікті күрделі етістікке айналдыру.
382-жаттығу Сурет ілінеді.
-Келесі тапсырма не туралы екенін анықтау.
Кодоскоптан мәтіннің үш бөлігі оқылып,үг болжау сұрағы қойылады.
-Әрі қарай не болады деп ойлайсыңдар?
-Әрі қарай не болды?
-Ал сендер өздерің автордың орнында болсаңдар не істер едіңдер?Оқиғаны қалай аяқтар едіңдер?
383жаттығу.І топқа:дара етістіктерді күрделі етістіктерге айналдырып ,сөйлем құрау;ІІ топқа:мына сөздер қай сөз табы?Осы сөздерден етістік жасап,сөйлем құрау;ІІІ топқа:Мына берілген сөздер қай сөз табы?Осы сөздерден етістік жасапсөйлем құрау
ІІІ.Ой толғаныс кезеңі:
Ітопқа382-жаттығудағы Шанаға 5 жолды өлең құрастыру
ІІ топқа Зат есім мен етістікті салыстыру Венн диағграммасы арқылы салыстыру
ІІІ топқа <<Етістікті дұрыс меңгер!>>тақырыбында рафт құрастыру.
Бағалау
Үйге тапсырма:Көркем әдебиеттен болымды және болымсыз етістіктерге 3-4 сөйлем жазып,етістіктерді сөйлем құрамына талдау.
Сабақтың тақырыбы:Етістік
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы етістік туралы алған білімдерін еске түсіру,қайталау.
Дамытушылық:Оқушылардың танымдық,шығармашылық қабілеттерін байқау,дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларға адамгершілік және ақыл-ой тәрбиесін беру,белсенділікке,ұйымшылдыққа,ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың міндеті:Тапсырмалар мен жаттығулар орындау арқылы етістік туралы берілген білімді еске түсіру
Сабақтың түрі:Қайталау сабағы
Сабақтың өткізу әдісі:Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы.
Пәнаралық байланыс:Математика,ана тілі,дүниетану.
Қолданылатын стратегиялар:Топтастыру,түртіп алу,,болжау,5 жолды өлең,рафт, Венн диаграммасы т.б.
Сабақтың көрнекілігі:Суреттер,ребустар,фигуралар т.б.
Сабақтың барысы:
І.Қызығушылықты ояту кезеңі:
1)Ұйымдастыру кезеңі
2)Психологиялық дайындық
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі жарық мейірімді,
Болып кетер дереу сонда жан-жағым.
3)Өткен сабақты бекіту
Жаңа сабақ
Миға шабуыл: 1)Сөз табы деген не? 2)Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
-Балалар ,біздің бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше болмақ.Өйткені жұмыс түрлері өте көп.Сондықтан сіздерден жұмыла,белсенді жұмысқа кірісулеріңізді сұраймын.
-Үстел үстінде 3 түрлі фигура қиындылары бар.Әркім өзіне ұнағанын таңдап алады.
-Бұлар қандай фигуралар?
-Геометриялық фигуралар
-Мінеки,фигуралар арқылы жаңа жұмыс тобын құрдық.Осы топтар бойынша жұмыс жүргізіледі.
-Ал енді бәріміз тақтадағы ребусқа қараймыз.Ребусты шешіп көрейік.
Екі етіктің суреті және ортасында <<С>> әрпі бар ребус.Шешуі:Етістік.
ІІ.Мағынаны тану кезеңі:
Онда етістік туралы жалпы не білетініміз туралы топтастыру жасау.
29552901625600 Анықтамасы
3555365153670001802765153035002269490163195
00
Жасалуы Дара
295529030607003555365172720003650615679450015932151727200017265656794500 Болымды Күрделі
Болымсыз Туынды
Негізгі
380 -жаттығу
Түртіп алу стратегиясы бойынша мәтін таратылып,жұмыс жүргізіледі.
V білемін
* білмеймін
+ жаңа ақпар
? таңғалдырады
Сөздікпен жұмыс:Месопатамия-Кіші Азия және Қиыр Шығыс мемлекеттерінің елі;шық себет-қол өнермен жасалған корзина;қыш кітап-керамика,яғни балшық,құм,жер құрамын суға езіп,арнайы қалыпқа салып,оған деректер жазып,кептіріп,отқа қақтайды.
381-жаттығу
Жұмбақты шешіп,оны жатқа жазу
1-топқа:жұмбақты тақтаға жазып,етістіктің астын сызу,сұрақ қою.
ІІ-топқа: етістіктің дара немесе күрделі екенін анықтау.
ІІІ-топқа:дара етістікті күрделі етістікке айналдыру.
382-жаттығу Сурет ілінеді.
-Келесі тапсырма не туралы екенін анықтау.
Кодоскоптан мәтіннің үш бөлігі оқылып,үг болжау сұрағы қойылады.
-Әрі қарай не болады деп ойлайсыңдар?
-Әрі қарай не болды?
-Ал сендер өздерің автордың орнында болсаңдар не істер едіңдер?Оқиғаны қалай аяқтар едіңдер?
383жаттығу.І топқа:дара етістіктерді күрделі етістіктерге айналдырып ,сөйлем құрау;ІІ топқа:мына сөздер қай сөз табы?Осы сөздерден етістік жасап,сөйлем құрау;ІІІ топқа:Мына берілген сөздер қай сөз табы?Осы сөздерден етістік жасапсөйлем құрау
ІІІ.Ой толғаныс кезеңі:
Ітопқа382-жаттығудағы Шанаға 5 жолды өлең құрастыру
ІІ топқа Зат есім мен етістікті салыстыру Венн диағграммасы арқылы салыстыру
ІІІ топқа <<Етістікті дұрыс меңгер!>>тақырыбында рафт құрастыру.
Бағалау
Үйге тапсырма:Көркем әдебиеттен болымды және болымсыз етістіктерге 3-4 сөйлем жазып,етістіктерді сөйлем құрамына талдау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz